Strona główna → Blog
TikTok jako platforma, która początkowo skupiała uwagę głównie młodych osób (przede wszystkim dzięki tworzonym przez nich treściom) w podświadomości wielu przedsiębiorców zaczęła się jawić jako coś zarezerwowanego tylko dla młodszych pokoleń. W ujęciu performance marketingu, wielu właścicieli sklepów internetowych wciąż podchodzi sceptycznie do reklam na TikToku – głównie w obawie, że nie jest to aplikacja, […]
więcej
Czy wiesz, że w styczniu 2024 roku w Polsce było już 27,9 milionów aktywnych użytkowników mediów społecznościowych? Jak wskazuje DataReportal, to 1,5% wzrost w zestawieniu rok to roku. Media społecznościowe wciąż cieszą się rosnącą popularnością, a tym samym stają się wartościowym sposobem na promocję swojej firmy. I to właśnie tu ważną rolę odgrywa marketing w […]
Od B2B po B2C, od startupów po gigantów branżowych, white papers są ważnym elementem w marketingowym arsenale firm. Dają przewagę w budowaniu zaufania, ugruntowywaniu pozycji eksperckiej oraz ostatecznie – napędzaniu sprzedaży. Dowiedz się, czym jest dokładnie biała księga i jak możesz przygotować taki dokument, aby służył jako skuteczne narzędzie promocji.
SEO żyje i ma się dobrze! Masz wątpliwości? Nasza najnowsza publikacja rozwieje je wszystkie! W tym roku Sempai kończy 18 lat. Postanowiliśmy, że rozpoczniemy świętowanie naszych urodzin od premiery publikacji, której jeszcze w naszej historii nie było – Casebooka w całości skupionego na SEO. 🔥 Pobierz SEO CASEBOOK 🔥 Na kolejnych stronach znajdziesz zupełnie świeże […]
Zapomnij o tradycyjnych reklamach i billboardach – dziś prawdziwa magia marki dzieje się gdzie indziej, a raczej za sprawą kogo innego. Mowa o… ambasadorach marki. Ich siła nie leży w liczbie obserwujących, ale w autentyczności i zdolności do tworzenia cennych relacji. Jakie tajemnice kryją się za ich skutecznością i jak odróżnić prawdziwego ambasadora od zwykłego […]
Wizerunek marki to kluczowy element wyróżniający produkty i usługi na rynku, będący odzwierciedleniem tego, jak firma jest postrzegana przez odbiorców. Stanowi on sumę doświadczeń, percepcji oraz relacji, które klienci mają z marką, wpływając zarówno na ich decyzje zakupowe, jak i lojalność. Budowanie wizerunku marki to proces strategiczny i wielowymiarowy, wymagający skupienia się na spójnej komunikacji, […]
Jak sprzedawać na Allegro jako osoba prywatna? Jak sprzedawać na Allegro jako firma? Jak handlować na Allegro w ogóle, aby skuteczność sprzedaży znajdowała się na najwyższym poziomie? Dla kogo w ogóle jest ten rodzaj sprzedaży? Jakie korzyści przynosi? W tym artykule omawiamy wiele aspektów sprzedaży na Allegro, o których musisz wiedzieć, by osiągnąć sukces na […]
Przed rozpoczęciem działań reklamowych na TikTok’u, warto odpowiedzieć sobie na pytanie – „Ile budżetu reklamowego muszę zainwestować, aby zrealizować swój cel?”. Niezwykle ważne jest, aby otwierając się na wykorzystanie TikToka w swojej strategii marketingowej, przeprowadzić dogłębną analizę, unikając przy tym rzucania losowymi kwotami, które chcemy przeznaczyć na reklamę. TikTok rządzi się innymi prawami niż inne, […]
zapisz się na Newsletter