Jak sprawdzić, czy treści na Twojej stronie internetowej są skuteczne? Pobierz kompleksowy przewodnik!
Zapisz się na newsletter Sempai i pobierz bezpłatnie e-booka Analityka treści w kampaniach marketingowych
Ten e-book to ogromna dawka wiedzy, dzięki której ulepszysz swój serwis!
Znajdziesz tu ponad 60 stron praktycznych wskazówek z zakresu analityki w marketingu treści:
- Wypowiedzi ekspertów z branży.
- Gotowe rozwiązania do wprowadzenia.
- Opis wdrożenia zaawansowanych rozwiązań.
- Bonus: Google Analytics 4 w mierzeniu działań content marketingowych!
E-book Analityka treści w kampaniach marketingowych to kompleksowy przewodnik, który nauczy Cię, jak mierzyć efektywność kampanii contentowych. Po zapoznaniu się z nim będziesz mógł poddawać prowadzone działania zaawansowanej analizie i ulepszać swoje kampanie contentowe.
Aż 5 rozdziałów po brzegi wypełnionych przydatnymi informacjami:
- Wypowiedzi ekspertów z branży i ich porady.
- Teoretycznie o content marketingu: cele, korzyści, statystyki.
- Analiza działań content marketingowych – Google Data Studio.
- Raporty dla serwisów treściowych z wykorzystaniem rozszerzonego modułu e-commerce.
- Google Analytics 4 w mierzeniu działań content marketingowych.
Poznaj funkcjonalności Google Data Studio i Google Analytics 4!
Praktyczne porady i szczegółowe omówienie funkcjonalności narzędzi:
- Google Analytics – Universal Analytics
- Google Analytics 4
- Google Data Studio
Od teraz mierzenie efektywności prowadzonych działań contentowych stanie się znacznie prostsze i to niezależnie, czy prowadzisz blog umieszczony przy sklepie internetowym, własny serwis treściowy, czy też decydujesz się na publikacje zewnętrzne. Twoja analiza będzie niezwykle szczegółowa, a raporty czytelne i atrakcyjne wizualnie.
Sempai/Kohai – autorzy projektu
Sempai to czołowa agencja SEO / SEM w Polsce. Od ponad 13 lat pomagamy naszym Klientom osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online. Jako partner Google PREMIUM specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.
Kohai Content to marka, która powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów Sempai w zakresie działań kreatywnych. W ofercie agencji znajdują się działania contentowe, obsługa social media, influencer marketing oraz marketing wideo.