#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaFacebook ADS

O czym chcesz przeczytać?

Zobacz, jak to robimy:

Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Naprawdę imponujące wyniki uzyskaliśmy dzięki połączeniu sił Facebook Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki skoordynowanym działaniom obniżyliśmy średni koszt zakupu o ok. 30%, zwiększyliśmy liczbę zakupów o 175% oraz podnieśliśmy wartość konwersji z kampanii o ponad 100%. Wszystko przy zachowaniu ROAS-u ponad 1400% w atrybucji 1-day click.
Zobacz case study

Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1? Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl - sklepu online z markową odzieżą - pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników. Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.
Zobacz case study

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline - ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych - nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci. Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!
Zobacz case study

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową. W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet. Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.
Zobacz case study

Z offline do online. Case study Cocolita.pl

W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna. Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl. Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: ✅ SEO ✅ Google Ads ✅ Facebook Ads od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆
Zobacz case study

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot – to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku naszego klienta to rozwiązanie sprawdziło się idealnie, ponieważ dzięki niemu z każdej wydanej złotówki na kampanię z wykorzystaniem Messenger bota wygenerowaliśmy 24,5 zł przychodu, co daje nam ROAS na […]
Zobacz case study

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy co do skuteczności sprzedażowej tego kanału. I nie jest to wyjątkowy przypadek. Jak wynika z naszych obserwacji, wielu przedsiębiorców nie wierzy w sprzedażowy potencjał tej największej na świecie społecznościówki, uważając, […]
Zobacz case study

Najnowsze wpisy na blogu