#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaGoogle Ads

O czym chcesz przeczytać?

Zobacz, jak to robimy:

Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Ekspansja zagraniczna to niemal nieograniczone możliwości na rozwój większości e-biznesów! ? Aby odnieść sukces eksportowy, warto podejść do procesu kilkuetapowo. Dobre planowanie i analiza rynku do dopiero początek, ale tworzą solidny grunt pod dalsze działania. Przeczytaj, jak dzięki skutecznej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads w zaledwie 4 miesiące od startu uzyskaliśmy: ✅ zwiększenie przychodów przy utrzymaniu ROASu powyżej 500% ✅ trzykrotny wzrost dla rynku słowackiego ✅ dwukrotny wzrost dla rynku czeskiego A to wszystko dla naszego Klienta z branży armatury łazienkowej - Silla.pl Miłej lektury!
Zobacz case study

Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads? Odpowiedź brzmi: machine learning + human intelligence! W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli: ✅ opcji automatycznych Google Ads ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360 ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku! Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.
Zobacz case study

283% więcej transakcji w miesiąc - a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty ? Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone. Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu: ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157% ✅ obniżyliśmy CPC o 45% ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów Sprawdź, jak to zrobiliśmy!
Zobacz case study

W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl - pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego. Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były: ✅ segmentacja użytkowników ✅ budowa świadomości nowej usługi zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie! Miłej lektury :)
Zobacz case study

Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej! Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy: - przychody o 994% - transakcje o 1453% ? Jak TO wspólnie osiągnęliśmy? Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient - Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.
Zobacz case study

Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej - Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne. Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem. Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie - przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.
Zobacz case study

Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics! Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się: - zwiększyć efektywność kampanii o 46% - zmniejszyć CPC o 28% - uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51% Zobacz, jak to zrobiliśmy!
Zobacz case study

Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90! Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej: +173% przychody +156% +170% koszty przy ROAS na poziomie 2600%! Jak je osiągnąć? My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google - Sempai Merchant 360!
Zobacz case study

Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie. Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie! Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie ? Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!
Zobacz case study

Najnowsze wpisy na blogu