#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogZ życia agencjiFacebook Marketing Partners for Agencies. Sempai partnerem PREMIUM

Pogłębiamy naszą relację z Facebookiem! Otrzymaliśmy najwyższy stopień partnerstwa, o jaki może starać się agencja – PREMIUM. Aby dołączyć do wąskiego, elitarnego grona agencji z tym statusem, musieliśmy wykazać odpowiednią wielkość wydatków na reklamę z zachowaniem określonej efektywności kampanii.

Do programu Facebook Marketing Partners for Agency gigant społecznościowy zaprosił nas już w lipcu 2020. Od razu wskoczyliśmy na środkowy próg partnerstwa – czyli preferowany i już niespełna po 4 miesiącach znaleźliśmy się wśród elitarnego grona agencji z najwyższym statusem PREMIUM.

To dla nas duże wyróżnienie. Już od kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasz dział Facebook Ads – zarówno jeżeli chodzi o liczebność zespołu i rozwój jego kompetencji, jak i samą ofertę. Prowadzimy działania dla tak rozpoznawalnych marek, jak: DeeZee, Cocolita, Beesfund, Marko.pl czy Preorder.

Jakie kryteria należy spełnić, aby zostać partnerem PREMIUM?

Aby zostać partnerem Premium, musieliśmy wykazać, że dysponujemy 5-krotnie większym sumarycznym budżetem na media naszych klientów aniżeli partner preferowany. Oczywiście – przy zachowaniu efektywności na wysokim poziomie.

Co otrzymujemy dzięki udziałowi w programie Facebook Marketing Partner for Agencies?

Już samo zaproszenie do programu Facebook Marketing Partners for Agencies wiąże się z wieloma korzyściami dla nas i naszych klientów, takimi jak:

  • dostęp do publikacji Facebooka dotyczących najnowszych i najlepszych praktyk związanych z optymalizacją kampanii i mierzeniem ich efektywności,
  • regularne raporty analityczne, które w pełniejszy sposób pozwalają nam szacować ogólną skuteczność podejmowanych działań na rzecz klientów,
  • zalecenia dotyczące optymalizacji wydatków dla reklamodawców w podziale na obsługiwane przez nas konta reklamowe,
  • udział naszych specjalistów w różnych kursach i szkoleniach indywidualnych, dopasowanych do poziomu ich wiedzy i obranych specjalizacji, a także warsztatach kreatywnych dotyczących tworzenia przyciągających uwagę materiałów wizualnych na potrzeby social media,
  • bieżący kontakt z dedykowanym opiekunem agencyjnym.

Co otrzymujemy jako partner PREMIUM?

Dzięki temu, że osiągnęliśmy najwyższy poziom partnerstwa z Facebookiem, możliwy do uzyskania przez agencje, otrzymujemy dostęp do wiedzy związanej z głęboką analityką kampanii reklamowych na Facebooku, w tym udział w wydarzeniach zarezerwowanych tylko i wyłącznie dla partnerów premium – Measurment Masterclass.

Wraz z przedstawicielami innych topowych agencji partnerskich i ekspertami na co dzień pracującymi w Facebooku będziemy spotykać się na sesjach grupowych, aby wspólnie omawiać napotykane problemy oraz dzielić się swoim know-how w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych.

Dzięki tej współpracy zwiększymy ilość eventów, jakie organizujemy z Facebookiem, aby pogłębić świadomość naszych klientów w zakresie ekosystemu reklamowego Facebooka.

Tutaj możesz sprawdzić ofertę na Facebook Marketing.

Nasza współpraca z Facebookiem

Facebook Marketing Partners for Agencies to drugi program, do którego zaprosił nas gigant społecznościowy. Już 3 lata temu dołączyliśmy do Facebook Marketing Partners for Technical Services, w ramach którego doskonalimy nasze skille w obszarze działań efektywnościowych na Facebooku dla e-commerce.

Więcej o programie Facebook Marketing Partner for Agencies:

https://sempai.pl/blog/jestesmy-w-programie-facebook-marketing-partners-for-agencies/

Sempai