Jesteśmy w programie Facebook Marketing Partners for Agencies

Sempai
23 lipca, 2020
Przeczytasz w ~ 3 min.
Facebook Marketing Partners for Agencies

Zacieśniamy współpracę z Facebookiem! Już 2 lata temu, jako pierwsza agencja w Polsce, osiągnęliśmy status partnera i zostaliśmy zaproszeni do programu Technical Services. W jego ramach szkoliliśmy się i pomagaliśmy naszym klientom prawidłowo korzystać z narzędzi Facebooka, takich jak: Pixel czy Katalog produktów. Więcej o naszym udziale w tym programie: https://sempai.pl/blog/jestesmy-oficjalnym-partnerem-facebooka/

Teraz idziemy krok dalej! Gigant społecznościowy zaprosił nas do nowego, elitarnego programu dla agencji – Facebook Marketing Partner i przyznał nam wyższy niż standardowy – status Partner Preferowany.
Jedynie niewielka część topowych agencji z Polski może pochwalić się podobną odznaką.

Jesteśmy z tego bardzo dumni, ponieważ już od kilku lat mocno rozwijamy dział odpowiedzialny za prowadzenie działań efektywnościowych na Facebooku, jak i sam zakres usługi. Tylko w tym momencie obsługujemy kampanie na niemal wszystkich liczących się w Polsce portalach społecznościowych, w tym m.in. Linkedin, Instagram czy Youtube.

Obecnie zarządzamy w sumie ponad setką kont reklamowych na Facebooku. Osiągnęliśmy wzrost budżetów mediowych o 150% w stosunku do roku ubiegłego. Prowadzimy działania dla tak rozpoznawalnych marek, jak: DeeZee, Cocolita, Beesfund, Marko.pl czy Preorder.

Korzyści z udziału w Facebook Marketing Partners for Agencies

Jako uczestnik programu otrzymujemy wiele korzyści, takich jak: dostęp do wiedzy na temat produktów Facebooka, raportów analitycznych i szkoleń, a także zaawansowanych technologicznie narzędzi.

“Nasi klienci, dzięki temu, że zostaliśmy zaproszeni do programu, zyskują gwarancję, że ich konta zawsze będą zoptymalizowane wedle najwyższych standardów. Jako jedna z niewielu agencji w Polsce będziemy na bieżąco informowani przez Facebooka o różnych atrakcyjnych nowościach reklamowych, dopiero pojawiających się na rynku. Zawiłe problemy techniczne, które zwykle rozwiązywaliśmy sami, teraz rozwiążemy szybciej i lepiej dzięki możliwości konsultacji z wyspecjalizowanym supportem. Jesteśmy pewni, że rozwój naszych klientów przyspieszy – i to jak! :)” – Sebastian Puchała, Team Leader / Senior FB Ads Specialist

Standardowy, Preferowany, Premium

W ramach programu agencje prowadzące działania reklamowe na Facebooku mogą starać się o następujący status partnerstwa: Standardowy, Preferowany i Premium. W ramach tego pierwszego partnerzy otrzymują dostęp do wiedzy u samego źródła, w tym niedostępne dla innych raporty związane z działaniami reklamowymi w ekosystemie Facebooka.

Kolejny poziom, do którego zostaliśmy zakwalifikowani, to status Preferowanej agencji. Zapewnia nam to możliwość konsultacji z ekspertami oddelegowanych do tego celu przez samego Facebooka. Będą nam służyć wsparciem zarówno w kwestiach technicznych i produktowych, jak i bardziej kreatywnych.

W tym roku zawalczymy również o zaproszenie do ostatniego poziomu – Premium, dzięki któremu będziemy mogli m.in. uczestniczyć w zamkniętych eventach dla agencji, pełnych social mediowej wiedzy.

Facebook-Ads-cta

Jakie agencje są kwalifikowane do programu?

Aby zostać partnerem Preferowanym, musieliśmy przede wszystkim przestrzegać zasad publikacji reklam i utrzymywać dobry kontakt z pracownikami Facebooka, co od lat robiliśmy 🙂 W ocenie przyznania stopnia Facebook wziął pod uwagę dwa kluczowe elementy, czyli poziom wydatków na reklamę, które w naszej agencji wzrosły o ponad 150% rok do roku oraz adaptację jego rozwiązań technologicznych. Uwielbiamy wszelkie beta wersje i udoskonalenia, zatem już od lat jako partnerzy jesteśmy znacznie powyżej benchmarku w tym obszarze.

Wszyscy nasi specjaliści od performance’u w mediach społecznościowych sukcesywnie się doszkalają i posiadają certyfikaty sygnowane przez samego Facebooka.

Więcej o programie Facebook Marketing Partner for Agencies:
https://www.facebook.com/business/agencies/about

Oferta: Reklama na Facebooku – Facebook Marketing

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszy i oceń tekst.

Komentarze