Strona główna → Blog → Facebook Ads → Strona 2
W ostatnim czasie Facebook poinformował o wycofaniu aż trzech narzędzi umożliwiających analizę danych – Facebook Analytics, Facebook Audience Insights oraz Facebook Attribution. Jak przyznaje sam Facebook, ostatnie dość znaczące zmiany w branży niejako wymusiły pewne modyfikacje w ekosystemie reklamowym społecznościowego giganta. Mowa oczywiście o zmianach, jakie zaszły w polityce prywatności w systemie iOS 14 od […]
więcej
Apple w ostatnim czasie wprowadził szereg zmian w polityce prywatności w swoim systemie IOS 14. Dotyczą one przetwarzania zdarzeń konwersji, w tym m.in. z takich narzędzi jak Piksel Facebooka. Nic dziwnego zatem, że odbiło się to bezpośrednio na reklamodawcach na Facebooku. Na kontach reklamowych wielu osób pojawiły się ostrzeżenia dotyczące konfiguracji zdarzeń konwersji. W tym […]
W tym artykule skupię się na branży, która wydawać by się mogło, nie da rady zaistnieć online ze względu na potrzebę świadczenia usług – dosłownie 🙂 – face to face. A jednak… Branża beauty coraz częściej w ostatnim czasie korzysta z dobrodziejstw dzieła życia Zuckerberga i wchodzi w niewyeksploatowany dla niej obszar – Facebook LIVE. […]
Jednym z podstawowych elementów kreacji reklamowej jest obraz. Ma przyciągać wzrok, oddziaływać na zmysły i skłaniać do wykonania wartościowego dla nas działania. Często to właśnie grafika jest elementem decydującym o tym, czy nasze działania odniosą spodziewany skutek. Jak więc tworzyć kreacje graficzne zgodne z zasadami serwisu Facebook, które będą skuteczne i spotkają się z pozytywnym […]
Nadchodzi najgorętszy okres sprzedażowy w roku dla większości sklepów internetowych. Cały czwarty kwartał obfituje w naturalne wzrosty zainteresowania towarami, które nawet przez pozostałą część roku nie należą do sprzedażowego “mainstreamu”.
Facebook wychodzi naprzeciw reklamodawcom, udostępniając co rusz nowe funkcjonalności, które według nas zdecydowanie warto przetestować. Udogodnieniem, które pojawiło się w ostatnim czasie, są specjalne nakładki do grafik w reklamie dynamicznej.
Jakiś czas temu na grupie Facebook Ads Buyer pojawiła się informacja o nowości w systemie reklamowym FB. Chodzi dokładniej o optymalizację zestawu reklam pod kątem wartości zakupu z możliwością określenia minimalnej wartości zwrotu z wydatków na reklamę określanej jako ROAS.
Koszty reklamy na Facebooku często były określane jako ciężkie do przewidzenia. Mimo deklaracji stawek za wyświetlenie czy kliknięcie, nie wiedzieliśmy, do ilu osób faktycznie dotrzemy. Zdaniem wielu reklamodawców było to problematyczne, stąd decyzja Facebooka o udostępnieniu nowego systemu zakupu reklam “Zasięg i częstotliwość”.
zapisz się na Newsletter