#growUp!

Zaznacz stronę

Twoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty!

Case study Marko

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij brief

Strona głównaCase studyGoogle AdsTwoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty. Case study Marko

Kim jesteśmy?

Jesteśmy jedną z czołowych agencji SEO | SEM w Polsce. Od ponad 15 lat pomagamy naszym Klientom osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online, świadcząc usługi z zakresu: Google Ads, SEO, Facebook Ads, content marketingu, analityki internetowej i optymalizacji konwersji. Jako partner Google PREMIUM specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.

Jesteśmy zdobywcami wielu branżowych nagród, w tym: European Search Awards, semKRK, Ekomersów w kategorii Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż, EMEA Google Premier Partner Awards.

Twoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty!

Obrany kierunek:

W 2020 wspólnymi siłami z Marko osiągnęliśmy rekordowy wzrost sprzedaży z Google Ads: aż 100% rok do roku!

2021 stanowił zatem spore wyzwanie: Jak dalej skalować działania PPC po osiągnięciu takich wyników i otwarciu salonów stacjonarnych?

Odpowiedź z naszej strony to: kreacja + kreatywność.

semKrk - 1 miejsce

Najlepsza Kampania Google Ads

European Search Awards - 2 nominacje

  • Best Local Campaign (PPC)
  • Best Low Budget Campaign (PPC)

O kliencie

Marko to polski sklep jubilerski, który w swojej ofercie posiada bardzo bogaty asortyment – począwszy od złotej i srebrnej biżuterii, po dewocjonalia oraz zegarki. Ich wyjątkowe produkty można nabyć zarówno w sklepie online marko.pl, jak i w kilku salonach stacjonarnych w północno-wschodniej Polsce.

Wyzwanie

Pandemia wywarła ogromny wpływ na rozwój e-commerce, w tym w dużej mierze na branżę jubilerską. Dlaczego? Najlepszą inwestycją w niepewnych, covidowych czasach są… dokładnie — złoto i inne kruszce szlachetne. Potwierdzają to wyszukiwania internautów w danym okresie.

Nie inaczej było w przypadku naszego klienta – Marko. Rok 2020 był najlepszym pod względem sprzedaży od samego założenia e-sklepu. Jeżeli chodzi o kampanie Google Ads – osiągnęliśmy aż 100% wzrostu wskaźników sprzedażowych rok do roku!

Jak dalej rozwijać biznes i skalować działania w wyszukiwarce po osiągnięciu rekordowego wzrostu, otwarciu salonów stacjonarnych i pomimo wielkiego rozwoju konkurencji?

BIG IDEA:

Postawiliśmy na sprzedaż… asortymentu niesprzedawalnego! Co to oznacza?  

Sprzedaż produktów, których zazwyczaj nie kupuje się online, a dokładniej: pierścionków zaręczynowych!

Cele

Aby sprostać największemu wyzwaniu na 2021, wraz z klientem ustaliliśmy następujące cele  w oparciu o naszą strategię:

  • wzrost skali kampanii Google Ads rok do roku o 30%
  • zwiększenie sprzedaży pierścionków zaręczynowych – zarówno jeżeli chodzi o liczbę transakcji, jak i ich wartość
  • utrzymanie pozycji lidera branży jubilerskiej w województwie  podlaskim

Taktyka

Na poziomie taktycznym, nasza strategia była oparta o 4 silne filary:

  • wykorzystanie naszego autorskiego narzędzia do maksymalizacji  wyników kampanii PLA: Sempai Merchant 360
  • wkroczenie na najwyższy poziom lejka sprzedażowego z uwzględnieniem takich konfiguracji kampanii, które generowałyby wysoko jakościowy ruch prowadzący do konwersji
  • zaawansowana automatyzacja i strukturyzacja już istniejących, a także nowych kampanii
  • mocna promocji marki w regionie, w którym jest liderem

 

Efekty:

Dzięki naszym kompleksowym działaniom zrealizowaliśmy postawione cele z nawiązką! 

Jeżeli chodzi o budowanie świadomości Marko wśród internautów zarówno w regionie, jak i w całej Polsce, osiągnęliśmy niewątpliwy sukces!

Czy sprostaliśmy głównemu wyzwaniu na 2021 rok, czyli utrzymaniu tempa wzrostu po historycznie najlepszym sprzedażowo roku?

Zdecydowanie TAK

+68%

Sesje

+43%

Transakcje

1031,29%

ROAS

Skontaktuj się z nami!

Marcin Stańdo

Marcin Stańdo

Head of New Business Development