Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć eksport swoich produktów
i usług za granicę?

 

Skorzystaj z usługi consulting eksportowy!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Consulting eksportowy

    Strona głównaConsulting eksportowy

    Consulting eksportowy

    Chciałbyś wyjść ze swoją ofertą na rynki zagraniczne? Nie wiesz, który z wybranych przez Ciebie krajów docelowych, posiada największy potencjał eksportowy? Zastanawiasz się, od czego zacząć skuteczną ekspansję?

    Skorzystaj z naszej kompleksowej usługi: Consulting eksportowy!

    Jako partnerska agencja ze statusem Premium i uczestnik prestiżowego programu Export Guru, współpracujemy z Google również w zakresie doradztwa w tym zakresie.

    Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

    • Europa,
    • Ameryka Północna,
    • Ameryka Południowa,
    • Azja.

    Analiza rynków docelowych i bieżące wsparcie w procesie ekspansji

    W pierwszym etapie przeanalizujemy wytypowane przez Ciebie rynki docelowe pod kątem potencjału eksportowego, w tym m.in.:

    • ogólnych trendów w sektorze e-commerce, jak i reprezentowanej przez Ciebie branży (rosnące/malejące),
    • sezonowości oferowanych przez Ciebie produktów,
    • trendów wyszukań z podziałem na urządzenia,
    • średniego kosztu CPC.

    W kolejnym – otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym Twoje działania eksportowe będą efektywniejsze. Nasza pogłębiona analiza rynku docelowego zawiera gotowe rekomendacje do wdrożenia, w tym m.in.:

     

    • Urządzenia, przeglądarki

    Dowiesz się, z jakich urządzeń i systemów operacyjnych użytkownicy najczęściej wchodzą na serwisy internetowe w reprezentowanej przez Ciebie branży i z jakich dokonują zakupu.
    Z kolei ta wiedza pozwoli Ci zintensyfikować swoje działania pod najbardziej skuteczne kanały dotarcia do potencjalnego klienta i zoptymalizować pod to kampanie reklamowe.

     

    • E-płatności

    W zależności od zamieszkiwanego kraju – preferencje e-konsumentów w zakresie płatności będą się różnić (Apple pay, płatność przy odbiorze, płatność kartą, PayPal itp.). Przeanalizujemy, jakie metody płatności są preferowane w wybranym przez Ciebie rynku docelowym i jakie powinieneś wdrożyć w swoim serwisie/biznesie.

     

    • Logistyka

    Wskażemy Ci, co powinieneś wziąć pod uwagę, planując procesy logistyczne na rynek docelowy. Dowiesz się, jakie preferencje wobec czasu bądź metody dostawy mają użytkownicy wytypowanego przez Ciebie Państwa, a także wskażemy Ci najpopularniejsze firmy kurierskie.

     

    • Lokalizacja strony

    Jeżeli chcesz, aby wejścia na Twój serwis, kończyły się konwersją – nie wystarczy przetłumaczyć treści słowo po słowie. W przypadku języka kraju docelowego – ważne jest zrozumienie tła lokalnego i kulturowego. Otrzymasz od nas rekomendacje dotyczące metody tłumaczenia (czy wystarczy język angielski, czy też tłumaczenie native bądź non-native speakera), a także kwestii takich, jak system obowiązujących miar czy optymalna waluta. Dodatkowo dostaniesz od nas informacje dotyczące słów kluczowych, pod które warto zoptymalizować serwis, a także na które wyświetla się Twoja bezpośrednia konkurencja.

     

    • Customer Care

    W zależności od kraju docelowego – preferowane przez użytkowników formy kontaktu z Tobą i Twoim e-biznesem mogą się różnić. Przeanalizujemy, jakie oczekiwania na wytypowanym przez Ciebie rynku mają Twoi potencjalni klienci w zakresie obsługi klienta. Wskażemy Ci, na jakie formy najlepiej postawić (np. Messenger, formularz na stronie, szybko kontakt itp.)

    Z jakich narzędzi korzystamy w naszych analizach eksportowych?

    • Market Finder
    • Google Trends
    • Keyword Planner
    • Ahrefs

    Jak działamy w ramach usługi Consulting eksportowy?

    • Przeprowadzamy pogłębiony wywiad z klientem na temat jego potrzeb i celów stawianych ekspansji zagranicznej
    • Robimy research (w oparciu o narzędzia czy badania firm zewnętrznych) na temat potencjału eksportowego dla danej branży na wytypowanych rynkach docelowych
    • Przekazujemy rekomendacje dotyczące: urządzeń, e-płatności, logistyki, lokalizacji serwisu, kwestii prawnych
    • Projektujemy strategię wejścia na rynek docelowy [w tym wybór kanałów dotarcia do klienta: SEO, Google Ads, Facebook Ads]

    Z agencją Sempai współpracujemy od kwietnia 2017 roku. Bardzo sprawnie przejęli działania związane z pozycjonowaniem naszego serwisu www.innogy.pl po wcześniejszej agencji. Jesteśmy zadowoleni z prowadzonych prac i przekazywanych nam rekomendacji. Godnym pochwalenia jest zrozumienie, jakim wykazują się pracownicy agencji w sytuacjach, gdy nie zawsze możemy te rekomendacje wdrożyć z przyczyn technicznych lub biznesowych. W takich momentach staramy się wspólnie wypracować zadowalające rozwiązanie, biorąc pod uwagę ograniczenia, a przede wszystkim cele, jakie chcemy osiągnąć.

    Współpraca z agencją przebiega sprawnie przede wszystkim na łatwość kontaktu z osobami prowadzącymi nasz projekt. Widać, że praca nad pozycjonowaniem sprawia im dużą przyjemność i nie jest tylko obowiązkiem, ale także i pasją.

    Cenimy sobie także terminowe, comiesięczne raportowanie i dostęp do narzędzi monitorujących pozycję naszego serwisu. Dzięki nim mamy pewność, że projekt jest w dobrych rękach i w każdej chwili możemy sprawdzić naszą pozycję.

    Mając doświadczenie we współpracy z różnymi agencjami specjalizującymi się w pozycjonowaniu stron www, polecam wybór agencji Sempai do prowadzenia działań SEO. To solidna firma z fajnymi ludźmi znającymi się na swojej pracy.

    innogy
    Innogy

    Zobacz jak to robimy

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam