#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć eksport swoich produktów
i usług za granicę?

 

Skorzystaj z usługi consulting eksportowy!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Consulting eksportowy

    Strona głównaConsulting eksportowy

    Consulting eksportowy

    Chciałbyś wyjść ze swoją ofertą na rynki zagraniczne? Nie wiesz, który z wybranych przez Ciebie krajów docelowych, posiada największy potencjał eksportowy? Zastanawiasz się, od czego zacząć skuteczną ekspansję?

    Skorzystaj z naszej kompleksowej usługi: Consulting eksportowy!

    Jako partnerska agencja ze statusem Premium i uczestnik prestiżowego programu Export Guru, współpracujemy z Google również w zakresie doradztwa w tym zakresie.

    Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

    • Europa,
    • Ameryka Północna,
    • Ameryka Południowa,
    • Azja.

    Analiza rynków docelowych i bieżące wsparcie w procesie ekspansji

    W pierwszym etapie przeanalizujemy wytypowane przez Ciebie rynki docelowe pod kątem potencjału eksportowego, w tym m.in.:

    • ogólnych trendów w sektorze e-commerce, jak i reprezentowanej przez Ciebie branży (rosnące/malejące),
    • sezonowości oferowanych przez Ciebie produktów,
    • trendów wyszukań z podziałem na urządzenia,
    • średniego kosztu CPC.

    W kolejnym – otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym Twoje działania eksportowe będą efektywniejsze. Nasza pogłębiona analiza rynku docelowego zawiera gotowe rekomendacje do wdrożenia, w tym m.in.:

     

    • Urządzenia, przeglądarki

    Dowiesz się, z jakich urządzeń i systemów operacyjnych użytkownicy najczęściej wchodzą na serwisy internetowe w reprezentowanej przez Ciebie branży i z jakich dokonują zakupu.
    Z kolei ta wiedza pozwoli Ci zintensyfikować swoje działania pod najbardziej skuteczne kanały dotarcia do potencjalnego klienta i zoptymalizować pod to kampanie reklamowe.

     

    • E-płatności

    W zależności od zamieszkiwanego kraju – preferencje e-konsumentów w zakresie płatności będą się różnić (Apple pay, płatność przy odbiorze, płatność kartą, PayPal itp.). Przeanalizujemy, jakie metody płatności są preferowane w wybranym przez Ciebie rynku docelowym i jakie powinieneś wdrożyć w swoim serwisie/biznesie.

     

    • Logistyka

    Wskażemy Ci, co powinieneś wziąć pod uwagę, planując procesy logistyczne na rynek docelowy. Dowiesz się, jakie preferencje wobec czasu bądź metody dostawy mają użytkownicy wytypowanego przez Ciebie Państwa, a także wskażemy Ci najpopularniejsze firmy kurierskie.

     

    • Lokalizacja strony

    Jeżeli chcesz, aby wejścia na Twój serwis, kończyły się konwersją – nie wystarczy przetłumaczyć treści słowo po słowie. W przypadku języka kraju docelowego – ważne jest zrozumienie tła lokalnego i kulturowego. Otrzymasz od nas rekomendacje dotyczące metody tłumaczenia (czy wystarczy język angielski, czy też tłumaczenie native bądź non-native speakera), a także kwestii takich, jak system obowiązujących miar czy optymalna waluta. Dodatkowo dostaniesz od nas informacje dotyczące słów kluczowych, pod które warto zoptymalizować serwis, a także na które wyświetla się Twoja bezpośrednia konkurencja.

     

    • Customer Care

    W zależności od kraju docelowego – preferowane przez użytkowników formy kontaktu z Tobą i Twoim e-biznesem mogą się różnić. Przeanalizujemy, jakie oczekiwania na wytypowanym przez Ciebie rynku mają Twoi potencjalni klienci w zakresie obsługi klienta. Wskażemy Ci, na jakie formy najlepiej postawić (np. Messenger, formularz na stronie, szybko kontakt itp.)

    Z jakich narzędzi korzystamy w naszych analizach eksportowych?

    • Market Finder
    • Google Trends
    • Keyword Planner
    • Ahrefs

    Jak działamy w ramach usługi Consulting eksportowy?

    • Przeprowadzamy pogłębiony wywiad z klientem na temat jego potrzeb i celów stawianych ekspansji zagranicznej
    • Robimy research (w oparciu o narzędzia czy badania firm zewnętrznych) na temat potencjału eksportowego dla danej branży na wytypowanych rynkach docelowych
    • Przekazujemy rekomendacje dotyczące: urządzeń, e-płatności, logistyki, lokalizacji serwisu, kwestii prawnych
    • Projektujemy strategię wejścia na rynek docelowy [w tym wybór kanałów dotarcia do klienta: SEO, Google Ads, Facebook Ads]

    Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

    Wojciech Kyciak bezokularow.pl

    Zobacz jak to robimy

    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Ekspansja zagraniczna to niemal nieograniczone możliwości na rozwój większości e-biznesów! 💪

    Aby odnieść sukces eksportowy, warto podejść do procesu kilkuetapowo.
    Dobre planowanie i analiza rynku do dopiero początek, ale tworzą solidny grunt pod dalsze działania.

    Przeczytaj, jak dzięki skutecznej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads w zaledwie 4 miesiące od startu uzyskaliśmy:
    ✅ zwiększenie przychodów przy utrzymaniu ROASu powyżej 500%
    ✅ trzykrotny wzrost dla rynku słowackiego
    ✅ dwukrotny wzrost dla rynku czeskiego
    A to wszystko dla naszego Klienta z branży armatury łazienkowej – Silla.pl
    Miłej lektury!

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Zaufali nam