Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć eksport swoich produktów
i usług za granicę?

 

Skorzystaj z usługi consulting eksportowy!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Consulting eksportowy

Strona głównaConsulting eksportowy

Consulting eksportowy

Chciałbyś wyjść ze swoją ofertą na rynki zagraniczne? Nie wiesz, który z wybranych przez Ciebie krajów docelowych, posiada największy potencjał eksportowy? Zastanawiasz się, od czego zacząć skuteczną ekspansję?

Skorzystaj z naszej kompleksowej usługi: Consulting eksportowy!

Jako partnerska agencja ze statusem Premium i uczestnik prestiżowego programu Export Guru, współpracujemy z Google również w zakresie doradztwa w tym zakresie.

Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

  • Europa,
  • Ameryka Północna,
  • Ameryka Południowa,
  • Azja.

Analiza rynków docelowych i bieżące wsparcie w procesie ekspansji

W pierwszym etapie przeanalizujemy wytypowane przez Ciebie rynki docelowe pod kątem potencjału eksportowego, w tym m.in.:

  • ogólnych trendów w sektorze e-commerce, jak i reprezentowanej przez Ciebie branży (rosnące/malejące),
  • sezonowości oferowanych przez Ciebie produktów,
  • trendów wyszukań z podziałem na urządzenia,
  • średniego kosztu CPC.

W kolejnym – otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym Twoje działania eksportowe będą efektywniejsze. Nasza pogłębiona analiza rynku docelowego zawiera gotowe rekomendacje do wdrożenia, w tym m.in.:

 

  • Urządzenia, przeglądarki

Dowiesz się, z jakich urządzeń i systemów operacyjnych użytkownicy najczęściej wchodzą na serwisy internetowe w reprezentowanej przez Ciebie branży i z jakich dokonują zakupu.
Z kolei ta wiedza pozwoli Ci zintensyfikować swoje działania pod najbardziej skuteczne kanały dotarcia do potencjalnego klienta i zoptymalizować pod to kampanie reklamowe.

 

  • E-płatności

W zależności od zamieszkiwanego kraju – preferencje e-konsumentów w zakresie płatności będą się różnić (Apple pay, płatność przy odbiorze, płatność kartą, PayPal itp.). Przeanalizujemy, jakie metody płatności są preferowane w wybranym przez Ciebie rynku docelowym i jakie powinieneś wdrożyć w swoim serwisie/biznesie.

 

  • Logistyka

Wskażemy Ci, co powinieneś wziąć pod uwagę, planując procesy logistyczne na rynek docelowy. Dowiesz się, jakie preferencje wobec czasu bądź metody dostawy mają użytkownicy wytypowanego przez Ciebie Państwa, a także wskażemy Ci najpopularniejsze firmy kurierskie.

 

  • Lokalizacja strony

Jeżeli chcesz, aby wejścia na Twój serwis, kończyły się konwersją – nie wystarczy przetłumaczyć treści słowo po słowie. W przypadku języka kraju docelowego – ważne jest zrozumienie tła lokalnego i kulturowego. Otrzymasz od nas rekomendacje dotyczące metody tłumaczenia (czy wystarczy język angielski, czy też tłumaczenie native bądź non-native speakera), a także kwestii takich, jak system obowiązujących miar czy optymalna waluta. Dodatkowo dostaniesz od nas informacje dotyczące słów kluczowych, pod które warto zoptymalizować serwis, a także na które wyświetla się Twoja bezpośrednia konkurencja.

 

  • Customer Care

W zależności od kraju docelowego – preferowane przez użytkowników formy kontaktu z Tobą i Twoim e-biznesem mogą się różnić. Przeanalizujemy, jakie oczekiwania na wytypowanym przez Ciebie rynku mają Twoi potencjalni klienci w zakresie obsługi klienta. Wskażemy Ci, na jakie formy najlepiej postawić (np. Messenger, formularz na stronie, szybko kontakt itp.)

Z jakich narzędzi korzystamy w naszych analizach eksportowych?

  • Market Finder
  • Google Trends
  • Keyword Planner
  • Ahrefs

Jak działamy w ramach usługi Consulting eksportowy?

  • Przeprowadzamy pogłębiony wywiad z klientem na temat jego potrzeb i celów stawianych ekspansji zagranicznej
  • Robimy research (w oparciu o narzędzia czy badania firm zewnętrznych) na temat potencjału eksportowego dla danej branży na wytypowanych rynkach docelowych
  • Przekazujemy rekomendacje dotyczące: urządzeń, e-płatności, logistyki, lokalizacji serwisu, kwestii prawnych
  • Projektujemy strategię wejścia na rynek docelowy [w tym wybór kanałów dotarcia do klienta: SEO, Google Ads, Facebook Ads]

Polecamy agencję SEMPAI bez cienia wątpliwości wszystkim naszym klientom. Współpracujemy już od wielu lat, a każdy oddany pod opiekę agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysoką skuteczność agencji. Przekonaliśmy się, że bez względu na budżet każdy nasz klient otrzymuje od Sempai usługi premium, które przekładają się na wyniki finansowe jego e-commerce’u. Próżno szukać firmy tak zaangażowanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klientów.

Marek Szekely
Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam