Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć eksport swoich produktów
i usług za granicę?

 

Skorzystaj z usługi consulting eksportowy!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Consulting eksportowy

    Strona głównaConsulting eksportowy

    Consulting eksportowy

    Chciałbyś wyjść ze swoją ofertą na rynki zagraniczne? Nie wiesz, który z wybranych przez Ciebie krajów docelowych, posiada największy potencjał eksportowy? Zastanawiasz się, od czego zacząć skuteczną ekspansję?

    Skorzystaj z naszej kompleksowej usługi: Consulting eksportowy!

    Jako partnerska agencja ze statusem Premium i uczestnik prestiżowego programu Export Guru, współpracujemy z Google również w zakresie doradztwa w tym zakresie.

    Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

    • Europa,
    • Ameryka Północna,
    • Ameryka Południowa,
    • Azja.

    Analiza rynków docelowych i bieżące wsparcie w procesie ekspansji

    W pierwszym etapie przeanalizujemy wytypowane przez Ciebie rynki docelowe pod kątem potencjału eksportowego, w tym m.in.:

    • ogólnych trendów w sektorze e-commerce, jak i reprezentowanej przez Ciebie branży (rosnące/malejące),
    • sezonowości oferowanych przez Ciebie produktów,
    • trendów wyszukań z podziałem na urządzenia,
    • średniego kosztu CPC.

    W kolejnym – otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym Twoje działania eksportowe będą efektywniejsze. Nasza pogłębiona analiza rynku docelowego zawiera gotowe rekomendacje do wdrożenia, w tym m.in.:

     

    • Urządzenia, przeglądarki

    Dowiesz się, z jakich urządzeń i systemów operacyjnych użytkownicy najczęściej wchodzą na serwisy internetowe w reprezentowanej przez Ciebie branży i z jakich dokonują zakupu.
    Z kolei ta wiedza pozwoli Ci zintensyfikować swoje działania pod najbardziej skuteczne kanały dotarcia do potencjalnego klienta i zoptymalizować pod to kampanie reklamowe.

     

    • E-płatności

    W zależności od zamieszkiwanego kraju – preferencje e-konsumentów w zakresie płatności będą się różnić (Apple pay, płatność przy odbiorze, płatność kartą, PayPal itp.). Przeanalizujemy, jakie metody płatności są preferowane w wybranym przez Ciebie rynku docelowym i jakie powinieneś wdrożyć w swoim serwisie/biznesie.

     

    • Logistyka

    Wskażemy Ci, co powinieneś wziąć pod uwagę, planując procesy logistyczne na rynek docelowy. Dowiesz się, jakie preferencje wobec czasu bądź metody dostawy mają użytkownicy wytypowanego przez Ciebie Państwa, a także wskażemy Ci najpopularniejsze firmy kurierskie.

     

    • Lokalizacja strony

    Jeżeli chcesz, aby wejścia na Twój serwis, kończyły się konwersją – nie wystarczy przetłumaczyć treści słowo po słowie. W przypadku języka kraju docelowego – ważne jest zrozumienie tła lokalnego i kulturowego. Otrzymasz od nas rekomendacje dotyczące metody tłumaczenia (czy wystarczy język angielski, czy też tłumaczenie native bądź non-native speakera), a także kwestii takich, jak system obowiązujących miar czy optymalna waluta. Dodatkowo dostaniesz od nas informacje dotyczące słów kluczowych, pod które warto zoptymalizować serwis, a także na które wyświetla się Twoja bezpośrednia konkurencja.

     

    • Customer Care

    W zależności od kraju docelowego – preferowane przez użytkowników formy kontaktu z Tobą i Twoim e-biznesem mogą się różnić. Przeanalizujemy, jakie oczekiwania na wytypowanym przez Ciebie rynku mają Twoi potencjalni klienci w zakresie obsługi klienta. Wskażemy Ci, na jakie formy najlepiej postawić (np. Messenger, formularz na stronie, szybko kontakt itp.)

    Z jakich narzędzi korzystamy w naszych analizach eksportowych?

    • Market Finder
    • Google Trends
    • Keyword Planner
    • Ahrefs

    Jak działamy w ramach usługi Consulting eksportowy?

    • Przeprowadzamy pogłębiony wywiad z klientem na temat jego potrzeb i celów stawianych ekspansji zagranicznej
    • Robimy research (w oparciu o narzędzia czy badania firm zewnętrznych) na temat potencjału eksportowego dla danej branży na wytypowanych rynkach docelowych
    • Przekazujemy rekomendacje dotyczące: urządzeń, e-płatności, logistyki, lokalizacji serwisu, kwestii prawnych
    • Projektujemy strategię wejścia na rynek docelowy [w tym wybór kanałów dotarcia do klienta: SEO, Google Ads, Facebook Ads]

    Polecamy agencję SEMPAI bez cienia wątpliwości wszystkim naszym klientom. Współpracujemy już od wielu lat, a każdy oddany pod opiekę agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysoką skuteczność agencji. Przekonaliśmy się, że bez względu na budżet każdy nasz klient otrzymuje od Sempai usługi premium, które przekładają się na wyniki finansowe jego e-commerce’u. Próżno szukać firmy tak zaangażowanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klientów.

    Marek Szekely
    Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

    Zobacz jak to robimy

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Zaufali nam