#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć eksport swoich produktów
i usług za granicę?

 

Skorzystaj z usługi consulting eksportowy!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Consulting eksportowy

    Strona głównaConsulting eksportowy

    Consulting eksportowy

    Chciałbyś wyjść ze swoją ofertą na rynki zagraniczne? Nie wiesz, który z wybranych przez Ciebie krajów docelowych, posiada największy potencjał eksportowy? Zastanawiasz się, od czego zacząć skuteczną ekspansję?

    Skorzystaj z naszej kompleksowej usługi: Consulting eksportowy!

    Jako partnerska agencja ze statusem Premium i uczestnik prestiżowego programu Export Guru, współpracujemy z Google również w zakresie doradztwa w tym zakresie.

    Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

    • Europa,
    • Ameryka Północna,
    • Ameryka Południowa,
    • Azja.

    Analiza rynków docelowych i bieżące wsparcie w procesie ekspansji

    W pierwszym etapie przeanalizujemy wytypowane przez Ciebie rynki docelowe pod kątem potencjału eksportowego, w tym m.in.:

    • ogólnych trendów w sektorze e-commerce, jak i reprezentowanej przez Ciebie branży (rosnące/malejące),
    • sezonowości oferowanych przez Ciebie produktów,
    • trendów wyszukań z podziałem na urządzenia,
    • średniego kosztu CPC.

    W kolejnym – otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym Twoje działania eksportowe będą efektywniejsze. Nasza pogłębiona analiza rynku docelowego zawiera gotowe rekomendacje do wdrożenia, w tym m.in.:

     

    • Urządzenia, przeglądarki

    Dowiesz się, z jakich urządzeń i systemów operacyjnych użytkownicy najczęściej wchodzą na serwisy internetowe w reprezentowanej przez Ciebie branży i z jakich dokonują zakupu.
    Z kolei ta wiedza pozwoli Ci zintensyfikować swoje działania pod najbardziej skuteczne kanały dotarcia do potencjalnego klienta i zoptymalizować pod to kampanie reklamowe.

     

    • E-płatności

    W zależności od zamieszkiwanego kraju – preferencje e-konsumentów w zakresie płatności będą się różnić (Apple pay, płatność przy odbiorze, płatność kartą, PayPal itp.). Przeanalizujemy, jakie metody płatności są preferowane w wybranym przez Ciebie rynku docelowym i jakie powinieneś wdrożyć w swoim serwisie/biznesie.

     

    • Logistyka

    Wskażemy Ci, co powinieneś wziąć pod uwagę, planując procesy logistyczne na rynek docelowy. Dowiesz się, jakie preferencje wobec czasu bądź metody dostawy mają użytkownicy wytypowanego przez Ciebie Państwa, a także wskażemy Ci najpopularniejsze firmy kurierskie.

     

    • Lokalizacja strony

    Jeżeli chcesz, aby wejścia na Twój serwis, kończyły się konwersją – nie wystarczy przetłumaczyć treści słowo po słowie. W przypadku języka kraju docelowego – ważne jest zrozumienie tła lokalnego i kulturowego. Otrzymasz od nas rekomendacje dotyczące metody tłumaczenia (czy wystarczy język angielski, czy też tłumaczenie native bądź non-native speakera), a także kwestii takich, jak system obowiązujących miar czy optymalna waluta. Dodatkowo dostaniesz od nas informacje dotyczące słów kluczowych, pod które warto zoptymalizować serwis, a także na które wyświetla się Twoja bezpośrednia konkurencja.

     

    • Customer Care

    W zależności od kraju docelowego – preferowane przez użytkowników formy kontaktu z Tobą i Twoim e-biznesem mogą się różnić. Przeanalizujemy, jakie oczekiwania na wytypowanym przez Ciebie rynku mają Twoi potencjalni klienci w zakresie obsługi klienta. Wskażemy Ci, na jakie formy najlepiej postawić (np. Messenger, formularz na stronie, szybko kontakt itp.)

    Z jakich narzędzi korzystamy w naszych analizach eksportowych?

    • Market Finder
    • Google Trends
    • Keyword Planner
    • Ahrefs

    Jak działamy w ramach usługi Consulting eksportowy?

    • Przeprowadzamy pogłębiony wywiad z klientem na temat jego potrzeb i celów stawianych ekspansji zagranicznej
    • Robimy research (w oparciu o narzędzia czy badania firm zewnętrznych) na temat potencjału eksportowego dla danej branży na wytypowanych rynkach docelowych
    • Przekazujemy rekomendacje dotyczące: urządzeń, e-płatności, logistyki, lokalizacji serwisu, kwestii prawnych
    • Projektujemy strategię wejścia na rynek docelowy [w tym wybór kanałów dotarcia do klienta: SEO, Google Ads, Facebook Ads]

    Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

    Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Zaufali nam