Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć ekspansję zagraniczną swojego e-biznesu?

 

Skorzystaj z usług Sempai!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Kampanie eksportowe

Strona głównaConsulting eksportowyKampanie eksportowe

Kampanie eksportowe

Twój biznes na polskim rynku odnosi sukcesy i zastanawiasz się czy nie rozszerzyć swojej działalności na inne kraje? Nie wiesz, w jaki sposób powinieneś przygotować się do ekspansji zagranicznych rynków?

Zgłoś się do nas! Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego.

 

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii eksportowych

Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

  • Europa,
  • Ameryka Północna,
  • Ameryka Południowa,
  • Azja.

W przypadku Europy – nasze reklamy dotarły do mieszkańców na jej całej rozciągłości, czyli:

  • zachodniej części: Belgii, Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Szwajcarii,
  • środkowej: Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii,
  • wschodniej: Białorusi, Litwy, Ukrainy, Rosji,
  • Krajów Bałtyckich: Łotwa, Estonia,
  • a także Państw Skandynawskich.

Sempai Export Guru

Dzięki temu, że jako jedna z kilkunastu agencji SEM w Polsce bierzemy udział w programie Google “Export Guru”, mamy dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych, ułatwiających naszym Klientom wejście na rynki zagraniczne.

Etapy naszej współpracy w zakresie kampanii eksportowych:

  1. Analiza rynków docelowych – analizy i konsultacje w zakresie doboru oraz priorytetów dla potencjalnych nowych rynków zbytu
  2. Dobór celów i opracowanie strategii – zależnie od celów, konkurencyjności rynku czy horyzontu czasowego działań, zostaną dobrane optymalne opcje reklamowe
  3. Planowanie budżetu – realizacja celów i strategii rzutuje na budżet i jego rozplanowanie
  4. Dobór metod kierowania – przełożenie grupy docelowej na słowa kluczowe w sieci wyszukiwania, odbiorców, tematy i inne mechanizmy targetowania w sieci reklamowej.
  5. Stworzenie przekazów reklamowych – przekazy tekstowe tworzymy we współpracy ze specjalistami Google – native speakerami. Oferujemy także kompleksową obsługę dla dedykowanych kreacji graficznych oraz wideo reklamowych.
  6. Monitorowanie i optymalizacja kampanii – start kampanii wg sprawdzonych dobrych praktyk oraz bieżąca optymalizacja kampanii/konwersji na bazie specyficznych danych z jej przebiegu.
  7. Raportowanie wyników kampanii – w ustalonym cyklu oraz formacie zgodnym ze zdefiniowanymi celami i wskaźnikami sukcesu.
  8. Analiza wyników, korekty – obok bieżącej optymalizacji oraz raportowania dostarczamy analizę i wsparcie w zakresie celów i kierunków rozwoju kampanii w dłuższym okresie.

Kampania AdWords prowadzana przez agencję SEMPAI od 2011 roku przekłada się głównie na wysokie ROI, utrzymanie pożądanego kosztu pozyskania konwersji oraz ogólne zadowolenie z wyników. Dodatkowym atutem jest ścisła współpraca przekładająca się na precyzyjne modelowanie kampanii. Analizowana jest przede wszystkim sezonowość mojego biznesu oraz aktywne wspieranie kierunku, w którym jest rozwijany.

Norbert Trudziński neosport.pl

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam