Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć ekspansję zagraniczną swojego e-biznesu?

 

Skorzystaj z usług Sempai!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Kampanie eksportowe

    Strona głównaConsulting eksportowyKampanie eksportowe

    Kampanie eksportowe

    Twój biznes na polskim rynku odnosi sukcesy i zastanawiasz się czy nie rozszerzyć swojej działalności na inne kraje? Nie wiesz, w jaki sposób powinieneś przygotować się do ekspansji zagranicznych rynków?

    Zgłoś się do nas! Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego.

     

    Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii eksportowych

    Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

    • Europa,
    • Ameryka Północna,
    • Ameryka Południowa,
    • Azja.

    W przypadku Europy – nasze reklamy dotarły do mieszkańców na jej całej rozciągłości, czyli:

    • zachodniej części: Belgii, Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Szwajcarii,
    • środkowej: Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii,
    • wschodniej: Białorusi, Litwy, Ukrainy, Rosji,
    • Krajów Bałtyckich: Łotwa, Estonia,
    • a także Państw Skandynawskich.

    Sempai Export Guru

    Dzięki temu, że jako jedna z kilkunastu agencji SEM w Polsce bierzemy udział w programie Google “Export Guru”, mamy dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych, ułatwiających naszym Klientom wejście na rynki zagraniczne.

    Etapy naszej współpracy w zakresie kampanii eksportowych:

    1. Analiza rynków docelowych – analizy i konsultacje w zakresie doboru oraz priorytetów dla potencjalnych nowych rynków zbytu
    2. Dobór celów i opracowanie strategii – zależnie od celów, konkurencyjności rynku czy horyzontu czasowego działań, zostaną dobrane optymalne opcje reklamowe
    3. Planowanie budżetu – realizacja celów i strategii rzutuje na budżet i jego rozplanowanie
    4. Dobór metod kierowania – przełożenie grupy docelowej na słowa kluczowe w sieci wyszukiwania, odbiorców, tematy i inne mechanizmy targetowania w sieci reklamowej.
    5. Stworzenie przekazów reklamowych – przekazy tekstowe tworzymy we współpracy ze specjalistami Google – native speakerami. Oferujemy także kompleksową obsługę dla dedykowanych kreacji graficznych oraz wideo reklamowych.
    6. Monitorowanie i optymalizacja kampanii – start kampanii wg sprawdzonych dobrych praktyk oraz bieżąca optymalizacja kampanii/konwersji na bazie specyficznych danych z jej przebiegu.
    7. Raportowanie wyników kampanii – w ustalonym cyklu oraz formacie zgodnym ze zdefiniowanymi celami i wskaźnikami sukcesu.
    8. Analiza wyników, korekty – obok bieżącej optymalizacji oraz raportowania dostarczamy analizę i wsparcie w zakresie celów i kierunków rozwoju kampanii w dłuższym okresie.

    W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.

    logo_preorder
    Małgorzata Kotlarska, Marketing Manager Preorder

    Zobacz jak to robimy

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam