#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć ekspansję zagraniczną swojego e-biznesu?

 

Skorzystaj z usług Sempai!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Kampanie eksportowe

    Strona głównaConsulting eksportowyKampanie eksportowe

    Kampanie eksportowe

    Twój biznes na polskim rynku odnosi sukcesy i zastanawiasz się czy nie rozszerzyć swojej działalności na inne kraje? Nie wiesz, w jaki sposób powinieneś przygotować się do ekspansji zagranicznych rynków?

    Zgłoś się do nas! Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego.

     

    Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii eksportowych

    Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

    • Europa,
    • Ameryka Północna,
    • Ameryka Południowa,
    • Azja.

    W przypadku Europy – nasze reklamy dotarły do mieszkańców na jej całej rozciągłości, czyli:

    • zachodniej części: Belgii, Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Szwajcarii,
    • środkowej: Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii,
    • wschodniej: Białorusi, Litwy, Ukrainy, Rosji,
    • Krajów Bałtyckich: Łotwa, Estonia,
    • a także Państw Skandynawskich.

    Sempai Export Guru

    Dzięki temu, że jako jedna z kilkunastu agencji SEM w Polsce bierzemy udział w programie Google “Export Guru”, mamy dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych, ułatwiających naszym Klientom wejście na rynki zagraniczne.

    Etapy naszej współpracy w zakresie kampanii eksportowych:

    1. Analiza rynków docelowych – analizy i konsultacje w zakresie doboru oraz priorytetów dla potencjalnych nowych rynków zbytu
    2. Dobór celów i opracowanie strategii – zależnie od celów, konkurencyjności rynku czy horyzontu czasowego działań, zostaną dobrane optymalne opcje reklamowe
    3. Planowanie budżetu – realizacja celów i strategii rzutuje na budżet i jego rozplanowanie
    4. Dobór metod kierowania – przełożenie grupy docelowej na słowa kluczowe w sieci wyszukiwania, odbiorców, tematy i inne mechanizmy targetowania w sieci reklamowej.
    5. Stworzenie przekazów reklamowych – przekazy tekstowe tworzymy we współpracy ze specjalistami Google – native speakerami. Oferujemy także kompleksową obsługę dla dedykowanych kreacji graficznych oraz wideo reklamowych.
    6. Monitorowanie i optymalizacja kampanii – start kampanii wg sprawdzonych dobrych praktyk oraz bieżąca optymalizacja kampanii/konwersji na bazie specyficznych danych z jej przebiegu.
    7. Raportowanie wyników kampanii – w ustalonym cyklu oraz formacie zgodnym ze zdefiniowanymi celami i wskaźnikami sukcesu.
    8. Analiza wyników, korekty – obok bieżącej optymalizacji oraz raportowania dostarczamy analizę i wsparcie w zakresie celów i kierunków rozwoju kampanii w dłuższym okresie.

    Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

    orteo
    Jarek Rękas, Co-founder Orteo

    Zobacz jak to robimy

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Zaufali nam