Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Chcesz rozpocząć ekspansję zagraniczną swojego e-biznesu?

 

Skorzystaj z usług Sempai!

Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego

 

Kampanie eksportowe

    Strona głównaConsulting eksportowyKampanie eksportowe

    Kampanie eksportowe

    Twój biznes na polskim rynku odnosi sukcesy i zastanawiasz się czy nie rozszerzyć swojej działalności na inne kraje? Nie wiesz, w jaki sposób powinieneś przygotować się do ekspansji zagranicznych rynków?

    Zgłoś się do nas! Posiadamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego.

     

    Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii eksportowych

    Z sukcesem prowadzimy kampanie eksportowe w językach natywnych na 4 kontynentach:

    • Europa,
    • Ameryka Północna,
    • Ameryka Południowa,
    • Azja.

    W przypadku Europy – nasze reklamy dotarły do mieszkańców na jej całej rozciągłości, czyli:

    • zachodniej części: Belgii, Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Szwajcarii,
    • środkowej: Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii,
    • wschodniej: Białorusi, Litwy, Ukrainy, Rosji,
    • Krajów Bałtyckich: Łotwa, Estonia,
    • a także Państw Skandynawskich.

    Sempai Export Guru

    Dzięki temu, że jako jedna z kilkunastu agencji SEM w Polsce bierzemy udział w programie Google “Export Guru”, mamy dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych, ułatwiających naszym Klientom wejście na rynki zagraniczne.

    Etapy naszej współpracy w zakresie kampanii eksportowych:

    1. Analiza rynków docelowych – analizy i konsultacje w zakresie doboru oraz priorytetów dla potencjalnych nowych rynków zbytu
    2. Dobór celów i opracowanie strategii – zależnie od celów, konkurencyjności rynku czy horyzontu czasowego działań, zostaną dobrane optymalne opcje reklamowe
    3. Planowanie budżetu – realizacja celów i strategii rzutuje na budżet i jego rozplanowanie
    4. Dobór metod kierowania – przełożenie grupy docelowej na słowa kluczowe w sieci wyszukiwania, odbiorców, tematy i inne mechanizmy targetowania w sieci reklamowej.
    5. Stworzenie przekazów reklamowych – przekazy tekstowe tworzymy we współpracy ze specjalistami Google – native speakerami. Oferujemy także kompleksową obsługę dla dedykowanych kreacji graficznych oraz wideo reklamowych.
    6. Monitorowanie i optymalizacja kampanii – start kampanii wg sprawdzonych dobrych praktyk oraz bieżąca optymalizacja kampanii/konwersji na bazie specyficznych danych z jej przebiegu.
    7. Raportowanie wyników kampanii – w ustalonym cyklu oraz formacie zgodnym ze zdefiniowanymi celami i wskaźnikami sukcesu.
    8. Analiza wyników, korekty – obok bieżącej optymalizacji oraz raportowania dostarczamy analizę i wsparcie w zakresie celów i kierunków rozwoju kampanii w dłuższym okresie.

    Współpracę z Sempai rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i ze względu na wysoką jakość współpracy i zadowalające efekty kontynuujemy ją do dziś. Obszary współpracy obejmują działania SEO, kampanie Adwords (w tym PLA, Youtube i remarketing) oraz Facebook ADS.

    Tym, co najbardziej sobie cenimy w tej współpracy, jest przede wszystkim podejście biznesowe do tematu każdej z kampanii, świetne opomiarowanie działań, zachowywanie pożądanych zwrotów z inwestycji oraz możliwości skalowania działań i naszego sklepu.

    Zdecydowanie polecamy współpracę z Sempai w powyższych zakresach.

    Cocolita

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Zaufali nam