Strona główna → Blog → Google Ads
Podczas ostatniego webinaru “Google Ads w dobie Consent Mode v.2: wyzwania i rozwiązania dla e-commerce“ uczestnicy zadawali bardzo dużo pytań dotyczących Consent Mode oraz Consent Management Platform, a także ich wpływu na kampanie Google Ads. Poniżej prezentujemy odpowiedzi prosto od ekspertów z Sempai: Marcina Główczyńskiego – Digital Analytics Experta, Filipa Biszczaka – Head of Google […]
więcej
Google przyznało się do zwiększania stawek CPC!! Wygląda na to, że inflacja dotyczy również systemów reklamowych… W połowie 2023 roku Google przyznało się do zwiększania minimalnych stawek CPC. Była to niejako tajemnica poliszynela, ale wypowiedziana na głos wywołała ogromną burzę w sieci, tym bardziej, że powiązane było to z toczącym się procesem dotyczącym monopolizacji rynku… […]
Automatyzacja to proces, który wedle definicji ma ograniczyć powtarzalną pracę fizyczną lub umysłową ludzi na rzecz robotów lub programów. Ten aspekt nie ominął systemu reklam Google Ads, a wręcz przeciwnie. Gigant Mountain View udostępnia kolejne typy kampanii lub strategii, które to w coraz przystępniejszej formie pozwalają laikom reklamować się z sukcesami. Nie są to jednak […]
Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe (SSC). Powstał w odpowiedzi na stale zmieniające się zachowania zakupowe odbiorców, do których ciężko jest dotrzeć na każdym z etapów ścieżki zakupowej. Powodem jest wykorzystanie różnorodnych urządzeń oraz kanałów reklamowych w różnych miejscach, co zdecydowanie […]
Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również doskonale znać oraz rozumieć jej kryteria. Im mniej liczb, a więcej treści, tym więcej również możemy się nauczyć. Ocena jest (a przynajmniej — powinna być!) feedbackiem, a nie przypiętą doraźnie łatką typu: […]
Google Ads to jedna z najważniejszych platform reklamowych w internecie. Dzięki niej firmy mogą dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Nieprawidłowe wykorzystanie jej funkcjonalności może jednak skutkować dużymi stratami finansowymi. W tym artykule przedstawimy 5 rzeczy, których warto unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy. Nieodpowiedni dobór słów kluczowych Wybór słów kluczowych jest istotny […]
Chcesz kupić najnowszy model sportowego obuwia znanej marki. Otwierasz więc okno przeglądarki i wpisujesz odpowiednią frazę w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Już u samej góry wyświetla Ci się przejrzysty pasek produktowy, a na nim najważniejsze informacje – nazwa poszukiwanego modelu, cena i informacje o kosztach wysyłki. Okazuje się, że duża sieciówka oferuje właśnie darmową dostawę! Przechodzisz […]
Twórca najpopularniejszego systemu reklamowego stale wprowadza ulepszenia, które mają ułatwić nam jego użytkowanie oraz zwiększyć możliwości w zakresie jakich możemy się prezentować. W artykule prezentujemy jedne z ciekawszych zmian i nowości, jakie przygotował dla nas Gigant z Mountain View, które pojawiły się do tej pory w 2022 roku. Reklamy elastyczne zamiast reklam rozszerzonych 30 czerwca […]
zapisz się na Newsletter