Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaMarketing oparty na danych

Cykl podcastów: Marketing oparty na danych

Parę słów o mnie, czyli autorze i osobie prowadzącej cykl 🙂 Nazywam się Sebastian Suma i od 13 lat jestem związany z marketingiem internetowym, w tym prowadzę agencję SEM Sempai. Poprzez rozmowy z różnymi osobami, które zajmują się reklamą w internecie i analityką webową, chciałbym zbudować obraz tego: czym jest data driven marketing i jak go wykorzystać w praktyce.

Sieci reklamowe czy systemy analityczne dostarczają nam olbrzymie ilości danych. Musimy je nie tylko przeanalizować, ale też zrozumieć i umieścić w odpowiednim kontekście marketingowym. W reklamie nie liczą się już tylko kreacja i budżet. W centrum działań stawiany jest użytkownik: jego intencje zakupowe, profile zainteresowań, działania dokonywane online i offline oraz lokalizacja.  Do tego dochodzą też: jak najdokładniejsze mierzenie efektywności działań reklamowych i odpowiednie alokowanie budżetów reklamowych. I to właśnie jest marketing napędzany danymi, któremu poświęcony jest cykl podcastów by Sempai!

Odcinki cyklu podcastów Marketing oparty na danych znajdziecie m.in. na:

 

1 odcinek MoND: Nowa rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych

 

MoND - 01_Występujący

W pierwszym odcinku podcastu koncentrujemy się na kampaniach w sieci reklamowej Google Ads, a w szczególności na: automatyzacji oraz inteligentnych kampaniach napędzanych machine learning.
W efekcie rozmowa sprowadza nas do bardzo aktualnego tematu, czyli: jak zmienia się rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych. Do rozmowy zaprosiłem Adama Cieślę, specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu w wyszukiwarkach, ze specjalizacją Google Ads. Aby przejść do podcastu, kliknij TUTAJ

 

2 odcinek MoND: Rozkładamy e-commerce na „wskaźniki” pierwsze

 

MoND - 02_Występujący

W drugim odcinku podcastu koncentrujemy się na wskaźnikach, które warto śledzić w sklepie internetowym.
Do rozmowy zaprosiłem Pawła Paszkowskiego, E-commerce & Marketing Managera w Koszulkowo.com. Paweł jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i prowadzeniu projektów internetowych, w tym m.in. jest współautorem sukcesu największego w Polsce supermarketu on-line BdSklep.pl. Poza działalnością zawodową, wykłada na kierunku „Marketing Internetowy” Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej. Aby przejść do podcastu, kliknij TUTAJ

 

3 odcinek MoND: Segmentacja odbiorców na podstawie wiarygodności danych pozyskiwanych przez Facebooka

MoND - 03_Występujący - SP
 
Co właściwie wie o nas Facebook? W jaki sposób my – marketerzy – możemy wykorzystać dane o użytkownikach, które posiada gigant społecznościowy, do prowadzenia jeszcze skuteczniejszych działań marketingowych, w tym – do zwiększenia sprzedaży? Czy warto i jak tworzyć kampanie na Facebooku w oparciu o lejek sprzedażowy? M.in. na te pytania postaramy się odpowiedzieć w 3 odcinku podcastu Marketing oparty na danych.
Aby przejść do podcastu, kliknij TUTAJ…

Zaufali nam