Motywem przewodnim najnowszego odcinka MoND jest coroczne święto zakupów i promocji – Black Friday.

Do rozmowy na temat działań promocyjnych związanych z okresem przedświątecznym zaprosiłem doświadczonego marketera, pracującego na co dzień w dużym sklepie internetowym – Karolinę Zabawską, Head of Marketing and Communications w SFmeble.pl.

W 10. odcinku MoND rozmawiamy o tym, jak od kuchni (z perspektywy e-sklepu) wygląda przygotowanie do tego najgorętszego sprzedażowo okresu w roku. Na tapetę bierzemy tematy związane z:

  • obsługą klienta,
  • kampaniami promocyjnymi,
  • optymalizacją samego serwisu,
  • strategią obniżania cen.

Przybliżony rozkład jazdy:

2:00 – Kilka słów o zaproszonym gościu i biznesie, w którym pracuje.
4:00 – Charakterystyka e-sklepu SFMeble.pl i persona jego klienta.
6:40 – Na co stawiacie bardziej w swojej strategii marketingowej: performance marketing czy kampanie wizerunkowe?
8:20 – Jak ważny w przypadku SFMeble.pl i pozyskaniu nowego klienta jest content marketing?
11:00 – Czy dbacie o UX strony? Jeżeli tak – co jest istotne z punktu widzenia Waszego klienta?
12:00 – Jakie są dobre praktyki w obszarze obsługi klienta w e-sklepie z branży meblowej oraz w jakim kierunku ewoluuje client service?
16:50 – Jaka część działań marketingowych, które podejmujecie, jest skierowana na zwiększenie sprzedaży w salonach stacjonarnych?
18:00 – Czy i w jaki sposób przygotowujecie swoją ofertę na gorący, przedświąteczny okres? Czy dysponujecie dedykowaną gamą produktów?
20:00 – Kiedy rozpoczynacie przygotowania do Black Friday i jak one wyglądają?
23:00 – Czy stawiacie na obniżki cen w trakcie okresu przedświątecznego i jak dobieracie produkty wyprzedażowe?
26:00 – Kiedy rozpoczynacie komunikowanie akcji promocyjnych na Black Friday i w jakich kanałach?
30:00 – Jakie kanały marketingowe są najbardziej efektywne w akcjach promocyjnych na Black Friday w okresie przedświątecznym?
31:30 – Czy specjalnie przygotowujecie się na wzmożony ruch pod względem serwerowym czy silnika e-sklepu?
32.30 – 3 protipy dla e-commerce związane z akcjami na Black Friday.

Podcast znajdziecie m.in. na:

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 10. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *