#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaMarketing oparty na danych13 odcinek – Czy warto inwestować w opinie o firmie oraz produktach w działaniach marketingowych i sprzedażowych?

MoND 13 – Czy warto inwestować w opinie o firmie oraz produktach w działaniach marketingowych i sprzedażowych?

Listen to „MoND 13: Czy warto inwestować w opinie o firmie oraz produktach w działaniach marketingowych i sprzedażowych?” on Spreaker.

W odcinku 13 MoND Sebastian bierze na warsztat temat opinii w internecie. Jak zbierać je efektywnie? Czy prowadząc firmę, można stosować popularną maksymę: nie przejmuj się opiniami innych, rób swoje, bądź sobą?

Dzisiejszym gościem jest Sebastian Horoszko, współzałożyciel Zaufane.pl, który od 8 lat wspiera marki w budowaniu i umacnianiu obecności on-line, pomagając generować dodatkową sprzedaż poprzez budowanie pozytywnej reputacji firm i produktów na niespotykaną dotąd skalę. Jego narzędzie dostępne w ramach licencji, pomaga markom w zbieraniu opinii online, wykorzystaniu feedbacku od klientów, a co za tym idzie – w zwiększaniu sprzedaży.

Oceny i opinie o firmach, produktach, usługach towarzyszą nam praktycznie wszędzie. To właśnie one mają faktyczny wpływ na powodzenie czyjegoś biznesu.

Z tego odcinka dowiesz się między innymi:

  • Gdzie warto zbierać opinie, jeśli prowadzimy e-commerce, a gdzie, jeśli mamy firmę usługową?
  • Jak zmobilizować klientów do zostawiania opinii?
  • Jak maksymalnie ułatwić klientom zostawienie opinii?

 

Przybliżony rozkład jazdy:

2:40​ – Czym jest projekt zaufane.pl?
6:10​ – Czy to prawda, że klienci zostawiają raczej tylko negatywne opinie, pomijając wystawianie pozytywnych?
7:40​ – Czy pozyskiwanie opinii to ważny element marketingu biznesów?
10:00​ – Czy konsumenci faktycznie zatrzymują się na ścieżce zakupowej, by zajrzeć też do opinii o sprzedawcy?
11:30​ Newralgiczne miejsca, w których firmy mogą zbierać opinie o swoich produktach i usługach?
15:00​ – Jak wygląda ścieżka zakupowa w przypadku usług i w którym miejscu te biznesy powinny zadbać o swoje opinie?
21:35​ – Jakie formy mogą przyjmować opinie o biznesie?
25:37​ – Skąd opinie o firmach usługowych biorą się w mapach Google?
28:10​ – Gdzie zbierać opinie w e-commerce?
34:10​ – Jak sprawić, by zostawienie opinii było łatwe?
36:50​ – Jak zmobilizować klientów do zostawiania wszystkich typów opinii, także tych pozytywnych?
42:35​ – Jak analizować, jaki poziom procentowy open rate’a jest skuteczny?
47:30​ – Ilość zebranych opinii vs ilość transakcji – jakie wartości procentowe są zadowalające?
49:00​ – Gdzie wewnątrz serwisu warto umieszczać opinie o firmie lub produkcie?
52:57​ – Czy opinie na serwisie mogą być istotnym aspektem SEO?
1:02:02​ – Opinie konsumenckie w kampaniach Google Ads – czym są i dlaczego warto je zbierać?
1:12:00​ – problem opinii z fejkowych kont – jaka jest skala?

Podcast znajdziecie m.in. na:

 

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 13. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Zaufali nam