#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaMarketing oparty na danych18 odcinek – Jak automatyzacja marketingu może wspierać sprzedaż online?

MoND 18: Jak automatyzacja marketingu może wspierać sprzedaż online?

Listen to „Marketing oparty na danych – Podcast” on Spreaker.  

Czym jest marketing automation i od czego zacząć, gdy chcemy go wdrożyć na swoją stronę? Jak mierzyć efekty po zastosowaniu tego rozwiązania? Tego między innymi dowiesz się z rozmowy z Michałem Blakiem, CEO edrone.me & edrone AVA.

Dziś skupimy się wokół tematu automatyzacji w marketingu oraz sprzedaży internetowej.

Najnowszy, 18 odcinek MoND – Marketing  to rozmowa z fantastycznym gościem, którym jest Michał Blak – CEO & Co-Founder edrone.me & edrone AVA.   

edrone działa od 2016 roku, pod koniec 2020 zebrał finansowanie w wysokości 5.5M USD na scale-up i prace B+R z obszaru voice commerce. Michał jest absolwentem sztuk pięknych i MBA z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Jak pisze sam o sobie, jest seryjnym przedsiębiorcą dobrze odnajdującym się w dynamicznie rozwijających się środowiskach. Założył markę edrone, by móc pomagać  sklepom  internetowym na całym świecie w wykorzystywaniu ich pełnego potencjału. Z tej rozmowy dowiesz się, między innymi, jak rozpocząć swoją przygodę z marketing automation, jak należy analizować skuteczność takich kampanii i czy te działania są pozytywnie odbierane przez klientów.

 

Przybliżony rozkład jazdy:

8:04​ Czym jest automatyzacja marketingu?

18:25​ Czy to rozwiązanie stricte pod e-commerce? A może dla każdego biznesu opartego o stronę internetową?

21:13​ Dlaczego marketing automation jest pożądany przez niemal wszystkich, ale nie każdy z niego korzysta?

29:00​ Czy marketing automation przyda się zaawansowanym biznesom (z większym ruchem i bazą)?

31:04​ Ściągnęliśmy klienta za pomocą reklamy, ale nie mamy jeszcze informacji, co kupił –  dopiero odwiedza nasz serwis. Jak w takim wypadku można wykorzystać narzędzia marketing automation?

33:15​ Przykład strony głównej Zalando i zbierania danych o klientach

34:41​ Perspektywa marketera: czy strategia marketing automation zabiera dużo czasu?

38:32​ Przykładowy błąd, jaki może popełnić e-commerce w swojej strategii

41:55​ Od czego zaczynać segmentację?

44:15​ Psychologiczny aspekt klienta: jak odbiera działania marketing automation?

49:40​ Czym jest “prawo do zapomnienia” w marketing automation

50:25​ Jakie obowiązki powinien spełnić właściciel e-commerce, wdrażając narzędzie marketing automation, by od razu poinformować użytkownika, że korzysta z takich narzędzi? 52:14​ Zestaw dobrych praktyk na start, jakie edron daje klientowi

53:50​ Na jakiej podstawie można analizować skuteczność kampanii marketing automation?

59:52​ Co zawierają raporty z marketing automation

1:02:50​ Ile czasu potrzebuje system, żeby odtworzyć dane, nauczyć się ich, oraz by kampanie przynosiły określone efekty?

1:05:00​ Automatyzowanie sprzedaży poprzez asystentów głosowych – ciekawy projekt edrone 

1:20:10​ Na czym polega rola wirtualnego asystenta głosowego?    

 

Podcast znajdziecie m.in. na:

 

  Przed Wami odcinek 18 podcastu MOND – oglądajcie video na naszym kanale YT, subskrybujcie, nie żałujcie łapek w górę: 

 

Zaufali nam