MoND 20: Jak wykorzystać TikToka w promocji marki?
Listen to „MoND 20: Jak wykorzystać TikToka w promocji marki?” on Spreaker.
Odcinek 20 podcastu MoND – Marketing oparty na danych to solidna porcja wiedzy o TikToku. Poruszymy w nim m.in. temat modeli reklamowych, budowania zaangażowanej społeczności oraz sposobów na komunikację marki.
TikTok to aplikacja, która wychodzi z coraz szerszą promocją (jego reklamy były obecne także na Euro2020), budując silne struktury w Polsce i na świecie. Jeśli spojrzeć w statystyki, w ostatnich miesiącach był najchętniej pobieraną aplikacja na telefony. Trudno więc
Do rozmowy zaprosiłem Iwonę Czopek, szefową marketingu i komunikacji w firmie Bielenda, odpowiedzialną za marki BodyBoom i FaceBoom. Od ponad 10 lat jest związana z marketingiem oraz e-commerce, a ponad cztery lata jest odpowiedzialna za rozwój marki BodyBoom w Polsce i na zagranicznych rynkach. Dwa lata temu dołączyła do teamu Bielenda Kosmetyki Naturalne Sp. z o.o. gdzie z sukcesem rozwija portfolio produktowe BodyBoom, wdrażając na rynek nowe marki FaceBoom i BabyBoom. Ukierunkowana na potrzeby klienta, tworzy i wdraża strategie rozwoju dla podległych jej marek łącząc analityczne podejście z wiedzą o strategii i customer experience, czerpiąc z bogatego doświadczenia w sprzedaży i marketingu. Pasjonatka nowych platform komunikacji.
Przydatne linki, o których wspominamy w tej rozmowie:
Konto Body Boom na TikToku: KLIK!
Filmik Body Boom na TikToku, który przekroczył “barierę miliona”: KLIK!
Hashtag TwojaSuperMoc na TikToku: KLIK
Obejrzyj odcinek w wersji video:
Przybliżony rozkład jazdy:
2:32 Czym właściwie jest TikTok, co się tam robi i kim są jego użytkownicy?
3:55 Jakie treści konsumujemy na TikToku?
9:42 Kim jest grupa targetowa na TikToku?
10:10 Czy marki mogą prowadzić swoje profile na TikToku? Czym jest konto biznesowe?
14:05 Jak wygląda komunikacja marki na TikToku na przykłądzie firmy Bielenda?
18:15 Jak organicznie angażować ludzi w tej aplikacji?
19:35 Czym jest trend asmr na TikToku?
21:20 Jak eksponować markę na TikToku, gdy prowadzimy kanał firmowy?
25:55 Wyznaczniki sukcesu marki na TikToku – (like, komentarze, ilość wyświetleń, interakcji, a może liczba follow?)
31:00 Jak wyglądają współpracę na linii marka – popularni TikTokerzy?
38:55 Czy moderacja na TikToku to trudny temat?
39:30 Sieć reklamowa na TikToku – jakie są modele reklam?
45:30 Ciekawostki o hashtag challenge na Tik Toku – jak działa ten format reklamowy?
53:33 Czy z TikToka ludzie łatwo trafiają też do naszego serwisu i e-commerce?
57:18 Protipy na start – jak zacząć na TikToku?
Podcast znajdziecie m.in. na:
Zaufali nam
















