MoND 01 – Nowa rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych
W pierwszym odcinku podcastu koncentrujemy się na kampaniach w sieci reklamowej Google Ads, a w szczególności na: automatyzacji oraz inteligentnych kampaniach napędzanych machine learning. W efekcie rozmowa sprowadza nas do bardzo aktualnego tematu, czyli: jak zmienia się rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych.
Do rozmowy zaprosiłem Adama Cieślę, specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu w wyszukiwarkach, ze specjalizacją Google Ads. Adam jest od początku swojej kariery związany z agencją Sempai, obecnie zarządza całym jej działem PPC.
Podcast znajdziecie m.in. na:
- Soundclouds
- Spotify: w przeglądarce lub bezpośrednio w aplikacji (spotify:episode:35TpuzaWpIxtbevRUYxSkS)
- Apple Podcasts
- Google Podcasts
Jeżeli chcielibyście obejrzeć 1. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo: