Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaMarketing oparty na danych1 odcinek: Nowa rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych

MoND 01 – Nowa rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych

 

Listen to „MoND 01 – Nowa rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych” on Spreaker.

W pierwszym odcinku podcastu koncentrujemy się na kampaniach w sieci reklamowej Google Ads, a w szczególności na: automatyzacji oraz inteligentnych kampaniach napędzanych machine learning. W efekcie rozmowa sprowadza nas do bardzo aktualnego tematu, czyli: jak zmienia się rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych.

Do rozmowy zaprosiłem Adama Cieślę, specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu w wyszukiwarkach, ze specjalizacją Google Ads. Adam jest od początku swojej kariery związany z agencją Sempai, obecnie zarządza całym jej działem PPC.

Podcast znajdziecie m.in. na:

 

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 1. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Zaufali nam