Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaMarketing oparty na danych14 odcinek– Facebook Ads a zmiany w polityce prywatności IOS 14

MoND 14 – Facebooka Ads a zmiany w polityce prywatności IOS 14

Listen to „MoND 14: Facebook Ads a zmiany w polityce prywatności iOS 14” on Spreaker.

Najnowszy odcinek MOND ma krótszą, 15-minutową formę, która jest odpowiedzią na potrzebę szybkiego reagowania na  zmiany i bieżące ciekawostki  ze świata marketingu internetowego.

Dzisiejsza rozmowa dotyczy zmiany w polityce prywatności, która przyszła do nas wraz z iOS 14 od Apple. Co się zmienia dla reklamodawców? Jak te zmiany przekładają się na prowadzenie kampanii FB Ads? O tym porozmawiamy z moim gościem, którym jest Oskar Wróbel, Specjalista Facebook Ads, w agencji Sempai odpowiedzialny za prowadzenie i optymalizacje kampanii reklamowych w systemie reklamowym Facebooka.

 

Przybliżony rozkład jazdy:

1:50 Jakie zmiany dotyczące prywatności użytkowników pojawiły się w związku z wprowadzeniem nowej aktualizacji systemu iOS14?

2:55 Czy zmiany te dotyczą tylko reklamodawców, czy też zwykłych użytkowników?

5:10 Jak od strony technologicznej Facebook przygotował się na obostrzenia Apple’a?

5:49 Kilka istotnych zmian na kontach reklamowych.

6:40 Jak wyglądają zmiany w atrybucji kampanii.

8:35 Zmiana w liczebności grup retargetujących.

9:37 Czym są zdarzenia webowe i co się zmienia w ich zakresie?

13:13 Co w przypadku, gdy nie dostosujemy się do nowych zasad w kampaniach?

14:28 Czy coś zmienia się także dla reklamodawców, którzy prowadzą kampanie w obrębie FB (np. na polubienia strony itp.)?

 

Podcast znajdziecie m.in. na:

Zaufali nam