Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaMarketing oparty na danych2 odcinek: Rozkładamy e-commerce na „wskaźniki” pierwsze

MoND 02 – Rozkładamy e-commerce na „wskaźniki” pierwsze

 

Listen to „MoND 02 – Rozkładamy e-commerce na „wskaźniki” pierwsze” on Spreaker..

W drugim odcinku podcastu koncentrujemy się na wskaźnikach, które warto śledzić w sklepie internetowym. Do rozmowy zaprosiłem Pawła Paszkowskiego, E-commerce & Marketing Managera w Koszulkowo.com. Paweł jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i prowadzeniu projektów internetowych, w tym m.in. jest współautorem sukcesu największego w Polsce supermarketu on-line BdSklep.pl. Poza działalnością zawodową, wykłada na kierunku „Marketing Internetowy” Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej.

W rozmowie rozkładamy na czynniki pierwsze biznes e-commerce. Omawiamy wskaźniki efektywnościowe związane z różnymi obszarami e-sklepu, takimi jak: logistyka, obsługa klienta czy ruch w serwisie. Mówimy też o podstawowych błędach, które często popełniają menedżerowie e-commerce.

 

Przybliżony rozkład jazdy:

01:50 – Obszary, które należy analizować i optymalizować w e-commerce / Wskaźniki e-commerce i wskaźniki biznesowe
05:25 – Logistyka – wskaźniki, koszty ukryte, zwroty
14:00 – Obsługa klienta – wskaźniki, sposoby na obniżenie kosztów
16.45 – Ruch w serwisie – wskaźniki, koszyk
23.00 – Cykl życia klienta, budowanie lojalności
33.00 – Najczęściej popełniane błędy przez menedżerów e-commerce
37:00. – Konkurowanie ceną – czy ma sens?
44:00 – Zbieranie i analizowanie danych – tips & tricks

 

Podcast znajdziecie m.in. na:

 

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 2. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Zaufali nam