W drugim odcinku podcastu koncentrujemy się na wskaźnikach, które warto śledzić w sklepie internetowym. Do rozmowy zaprosiłem Pawła Paszkowskiego, E-commerce & Marketing Managera w Koszulkowo.com.

Paweł jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i prowadzeniu projektów internetowych, w tym m.in. jest współautorem sukcesu największego w Polsce supermarketu on-line BdSklep.pl. Poza działalnością zawodową, wykłada na kierunku Marketing internetowy Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej.

W rozmowie rozkładamy na czynniki pierwsze biznes e-commerce. Omawiamy wskaźniki efektywnościowe związane z różnymi obszarami e-sklepu, takimi jak: logistyka, obsługa klienta czy ruch w serwisie. Mówimy też o podstawowych błędach, które często popełniają menedżerowie e-commerce.

Przybliżony rozkład jazdy:

01:50 – Obszary, które należy analizować i optymalizować w e-commerce / Wskaźniki e-commerce i wskaźniki biznesowe.
05:25 – Logistyka – wskaźniki, koszty ukryte, zwroty.
14:00 – Obsługa klienta – wskaźniki, sposoby na obniżenie kosztów.
16.45 – Ruch w serwisie – wskaźniki, koszyk.
23.00 – Cykl życia klienta, budowanie lojalności.
33.00 – Najczęściej popełniane błędy przez menedżerów e-commerce.
37:00. – Konkurowanie ceną – czy ma sens?
44:00 – Zbieranie i analizowanie danych – tips & tricks.

Podcast znajdziecie m.in. na:

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 2. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *