MoND 16 – Wyniki jakości jako czynniki przewagi w kampaniach Google Ads
Nie od dziś wiadomo, że im bardziej Twoje reklamy i strona docelowa odpowiadają na potrzeby odbiorcy, tym lepiej. Co więcej, budżet to nie wszystko – liczy się także jakość kampanii reklamowej.
Najnowszy, szesnasty odcinek podcastu Marketing oparty na danych w całości poświęcamy właśnie zagadnieniu jakości kampanii.
Dziś do rozmowy zaprosiłem Filipa Biszczaka, Google Ads Team Managera, specjalistę od sieci reklamowej Google w Sempai. Mój gość ma za sobą tysiące kampanii dla klientów, dlatego można powiedzieć, że wskaźniki jakościowe ma w małym paluszku. W naszej krótkiej, opartej na konkretach rozmowie poruszymy temat wyników jakości w kampaniach Google Ads.
Przybliżony rozkład jazdy:
1:54 Jak system Google Ads określa jakość kampanii reklamowych?
4:58 Czy wynik jakości jest serwowany w panelu Gads, w jaki sposób jest prezentowany dla marketera, który działa na koncie?
8:25 Dwa ważne czynniki w rankingu reklamy
10:00 Na którym poziomie można sprawdzić wynik jakości reklamy?
13:50 Cele w kampaniach video
16:05 Na czym skupić się w kampaniach produktowych?
17:36 W jaki sposób oceniać (w skali od 1 do 10) wyniki jakości w kampaniach searchowych?
Podcast znajdziecie m.in. na: