#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaMarketing oparty na danych16 odcinek – Wyniki jakości jako czynniki przewagi w kampaniach Google Ads

MoND 16 – Wyniki jakości jako czynniki przewagi w kampaniach Google Ads

Listen to „Marketing oparty na danych – Podcast” on Spreaker.

Nie od dziś wiadomo, że im bardziej Twoje reklamy i strona docelowa odpowiadają na potrzeby odbiorcy, tym lepiej. Co więcej, budżet to nie wszystko – liczy się także jakość kampanii reklamowej. 

Najnowszy, szesnasty odcinek podcastu Marketing oparty na danych w całości poświęcamy właśnie zagadnieniu jakości kampanii.

Dziś do rozmowy zaprosiłem Filipa Biszczaka, Google Ads Team Managera, specjalistę od sieci reklamowej Google w Sempai. Mój gość ma za sobą tysiące kampanii dla klientów, dlatego można powiedzieć, że wskaźniki jakościowe ma w małym paluszku. W naszej krótkiej, opartej na konkretach rozmowie poruszymy temat wyników jakości w kampaniach Google Ads.

 

Przybliżony rozkład jazdy:

1:54 Jak system Google Ads określa jakość kampanii reklamowych?

4:58 Czy wynik jakości jest serwowany w panelu Gads, w jaki sposób jest prezentowany dla marketera, który działa na koncie?

8:25 Dwa ważne czynniki w rankingu reklamy 

10:00 Na którym poziomie można sprawdzić wynik jakości reklamy?

13:50 Cele w kampaniach video

16:05 Na czym skupić się w kampaniach produktowych?

17:36 W jaki sposób oceniać (w skali od 1 do 10) wyniki jakości w kampaniach searchowych?

 

Podcast znajdziecie m.in. na:

 

Zaufali nam