Budżet to nie wszystko – liczy się także jakość kampanii reklamowej. A im bardziej Twoje reklamy oraz strona docelowa odpowiadają potrzebom użytkownika, tym lepiej.

O tym właśnie szczegółowo porozmawiamy w najnowszym odcinku podcastu MoND. Moim dzisiejszym gościem jest Filip Biszczak, Google Ads Team Manager, specjalista od sieci reklamowej Google w Sempai, który ma za sobą tysiące kampanii dla setek klientów, a wskaźniki jakościowe ma w jednym paluszku. W naszej krótkiej, ale  skoncentrowanej na konkretach rozmowie skupimy się na wynikach jakości w kampaniach Google Ads.

Przybliżony rozkład jazdy:

1:54  Jak system Google Ads określa jakość kampanii reklamowych?

4:58  Czy wynik jakości jest serwowany w panelu Gads, w jaki sposób jest prezentowany dla marketera, który działa na koncie?

8:25 Dwa ważne czynniki w rankingu reklamy 

10:00 Na którym poziomie można sprawdzić wynik jakości reklamy?

13:50 Cele w kampaniach video

16:05 Na czym skupić się w kampaniach produktowych?

17:36 W jaki sposób oceniać (w skali od 1 do 10) wyniki jakości w kampaniach searchowych?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *