Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szkolenie Google Analytics

poziom podstawowy

Prowadząca:
Anna Moczulska

24 marca, Hotel Ibis w Białymstoku

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Certyfikowane
przez Agencję 

Cena:
590 PLN netto

Zamów telefonicznie:
786 865 319

Google Analytics to potężne narzędzie, zbierające i przetwarzające ogromną ilość danych dotyczących użytkowników odwiedzających serwisy internetowe. Ich analiza jest fundamentem odpowiedzialnego podejmowania decyzji biznesowych i marketingowych.

Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak działa jedno z najpopularniejszych narzędzi analitycznych na świecie i w jaki sposób z niego poprawnie korzystać!

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • Poznasz profesjonalną terminologię analityczną, dzięki czemu będziesz mógł efektywnie komunikować się z agencjami bądź osobami prowadzącymi działania dla Twojego serwisu
  • Poznasz budowę konta Google Analytics, dzięki czemu będziesz wiedział, gdzie szukać informacji kluczowych dla Twojego serwisu
  • Pod okiem trenera samodzielnie skonfigurujesz konto Google Analytics serwisu 
  • Zrozumiesz, na czym polega atrybucja (słowo wytrych ostatnich lat w świecie digital) i nauczysz się ją mierzyć. Jeżeli prowadzisz reklamy w różnych kanałach (Facebook, Criteo, RTB House itp), dzięki szkoleniu sprawdzisz ich faktyczną skuteczność

Dla kogo jest szkolenie?

Specjalistów z działów marketingu i PR

Przedsiębiorców
e-commerce

Właścicieli firm i portali internetowych

Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

Program szkolenia

08:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

09:00

I Blok

  • Omówienie najważniejszych pojęć
  • Przegląd najważniejszych informacji o narzędziu
  • Budowa konta Google Analytics
  • Założenie konta w usłudze
  • Implementacja kodu śledzącego w serwisie
10:45

Przerwa kawowa

11:00

II Blok

  • Omówienie najważniejszych raportów
  • Podstawowy vs rozszerzony e-commerce
  • Filtrowanie danych
  • Pobieranie danych z Google Analytics
  • Ustawienie alertów
12:45

Przerwa lunchowa

13:15

III Blok

  • Ćwiczenia: Podstawowa konfiguracja konta Google Analytics
  • Cele w Google Analytics
15:00

Przerwa kawowa

15:15

IV Blok

  • Atrybucja
  • Ćwiczenie: Atrybucja
  • Raporty – ścieżki wielokanałowe
17:00

Zakończenie

O trenerze

Anna Moczulska

Web analytics Specialist

Ania posiada doświadczenie zarówno w zakresie obsługi Klienta, jak i analityce internetowej. Szeregi Sempai zasiliła już 2 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb naszych klientów w oparciu o analizy on-site.

Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych.

Certyfikaty

Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics
Certyfikacja DIMAQ Professional z zakresu Digital Marketingu

Sukcesy

SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO

Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów - max. 10 osób

Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 200 klientami

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności

Po szkoleniu otrzymujesz zniżkę na 1-godzinne konsultacje z naszym specjalistą

Cena szkolenia: 590 PLN netto

Referencje

To kurs, który pozwolił zwiększyć nasze kompetencje w analizowaniu tego kim są i czego od nas oczekują nasi klienci. Sempai bardzo sprawnie przeprowadza przez meandry ciągle rozbudowującego się Google Analytics, polecam!

Michał Franczak

Evermotion