#growUp!

Zaznacz stronę

Szkolenie Universal Analytics

Szkolenie online

20 września 2022

Cena 1200 PLN netto

Przy zapisie do 15 września: 1200 PLN netto 890 PLN netto

Szkolenie Google Analytics 4

Szkolenie online

21 września 2022

Cena 1300 PLN netto

Przy zapisie do 15 września: 1300 PLN netto 990 PLN netto

Prowadząca
Joanna Horoszko

Certyfikowane
przez Agencję 
Zamów telefonicznie:
786 865 319

Zapisując się na oba szkolenia:

Universal Analitycis [20 września] i Google Analytics 4 [21 września] otrzymasz 820 zł zniżki! Za pakiet – zamiast 2500 zł zapłacisz 1680 zł!*

*Obowiązuje tylko przy zapisach do 15 września, później cena wzrośnie do 2500 zł.

Do szkolenia zostało jeszcze:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • Dowiesz się, czym Google Analytics 4 różni się od Universal Analytics
  • Poznasz mechanikę działania narzędzia oraz jego interfejs
  • Pod okiem trenera samodzielnie dokonasz podstawowej konfiguracji narzędzia
  • Opanujesz umiejętność tworzenia analiz spersonalizowanych do Twoich potrzeb

Dla kogo jest szkolenie?

Specjalistów z działów marketingu i PR

Specjalistów SEO/SEM

Przedsiębiorców
e-commerce

Właścicieli firm i portali internetowych

Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

Program szkolenia

Szkolenie Universal Analytics

20 Września

08:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

09:00

I Blok

  • Do czego służy Universal Analytics? Pokażemy Ci jak ważne jest to narzędzie do wszelkich działań marketingowych
  • Jak założyć konto Google Analytics?
  • Implementacja kodu śledzącego w serwisie
  • Sprawdzenie poprawności implementacji Google Analytics
  • Omówienie budowy konta Google Analytics
  • Jak nadać odpowiednie uprawnienia współpracownikom?
  • Omówienie najważniejszych informacji o narzędziu: jak dane są zbierane i klasyfikowane
  • Omówienie najważniejszych pojęć, m. in. czym jest konwersja i jakie są jej rodzaje
10:45

Przerwa kawowa

11:00

II Blok

  • Omówienie raportów: na co zwracać uwagę i jak interpretować dane
  • Segmenty, wymiary dodatkowe, sortowanie, filtrowanie
  • Dlaczego nie zawsze wysoki współczynnik odrzuceń jest zły?
  • Czym są UTM?
  • Czym się różni podstawowy e-commerce od rozszerzonego e-commerce
  • Filtrowanie danych
  • Raporty niestandardowe
  • Pobieranie danych z Google Analytics
  • Przesyłanie danych do Google Analytics
  • Ustawienie alertów
12:45

Przerwa lunchowa

13:15

III Blok

  • Ćwiczenia: Podstawowa konfiguracja konta, usługi i widoków danych w Google Analytics
  • Jak ustawić cele w Google Analytics?
15:00

Przerwa kawowa

15:15

IV Blok

  • Czym jest atrybucja?
  • Często popełniane błędy w analizie danych
  • Ćwiczenie: Atrybucja
  • Raporty – ścieżki wielokanałowe i konwersje wspomagane
  • Sesja pytań od uczestników
17:00

Zakończenie

Szkolenie Google Analytics 4

21 Września

08:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

09:00

I Blok

  • Podstawowe informacje o narzędziu i jego mechanice
  • Wdrożenie Google Analytics 4 w serwisie: jak założyć usługę, jak zaimplementować, jak sprawdzić poprawność wdrożenia
  • Omówienie struktury konta
  • Jak przyznać odpowiedni poziom dostępu dla współpracowników?
  • Porównanie modeli zbierania danych: Universal Analytics vs Google Analytics 4
  • Nowe kanały w GA4
  • Źródła wiedzy o Google Analytics 4 (konieczne ze względu na dynamiczny rozwój narzędzia)
11:00

Przerwa kawowa

11:15

II Blok

  • Omówienie raportów:
    • Podsumowanie raportów
    • Czas rzeczywisty
    • Pozyskanie
    • Zaangażowanie
    • Generowanie przychodu
    • Utrzymanie
    • Dane demograficzne
    • Technologie
    • Inne ukryte raporty, które już są, a których nie widać od razu w menu
13:15

Przerwa lunchowa

13:45

III Blok

  • Biblioteka raportów
  • Wyszukiwanie
  • Podsumowanie reklam
  • Atrybucja
  • Konfiguracja zdarzeń i konwersji (celów)
  • Wstęp do Google Tag Manager
15:15

Przerwa kawowa

15:30

IV Blok

  • Podstawowa konfiguracja usługi i strumienia danych
  • Tworzenie raportów w sekcji eksplorowanie
  • Dodatkowe możliwości raportowania przy użyciu Google Data Studio
  • Sesja pytań od uczestników

Zapisując się na oba szkolenia:

Universal Analitycis [20 września] i Google Analytics 4 [21 września] otrzymasz 820 zł zniżki! Za pakiet – zamiast 2500 zł zapłacisz 1680 zł!*

*Obowiązuje tylko przy zapisach do 15 września, później cena wzrośnie do 2500 zł.

O trenerze

Joanna Horoszko

Digital Analyst

Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim.

Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad roku skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.  

Certyfikaty

Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

Google Ads

Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów - max. 10 osób

Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 200 klientami

Otrzymacie od nas pakiet materiałów szkoleniowych, takich jak: słowniczek analityczny, prezentację oraz nagranie szkolenia

Po szkoleniu otrzymujesz zniżkę na 1-godzinne konsultacje z naszym specjalistą

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności