#growUp!

Zaznacz stronę

Szkolenie Universal Analytics

Szkolenie online

28 listopada 2022

Cena 1200 PLN netto

Cena w Black Week – 645 PLN netto

Szkolenie Google Analytics 4

Szkolenie online

29 listopada 2022

Cena 1290 PLN netto

50% zniżki w Black Week! 645 PLN netto

Prowadząca
Joanna Horoszko

Certyfikowane
przez Agencję 

Zamów telefonicznie:
690 632 060

Promocja na Black Week:

Kurs Google Analytics 4 [29 listopada] za 645 PLN netto!

Zgłoś się już dziś, liczba miejsc ograniczona.

Do szkolenia zostało jeszcze:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • Dowiesz się, czym Google Analytics 4 różni się od Universal Analytics
  • Poznasz mechanikę działania narzędzia oraz jego interfejs
  • Pod okiem trenera samodzielnie dokonasz podstawowej konfiguracji narzędzia
  • Opanujesz umiejętność tworzenia analiz spersonalizowanych do Twoich potrzeb

Dla kogo jest szkolenie?

Specjalistów z działów marketingu i PR

Specjalistów SEO/SEM

Przedsiębiorców
e-commerce

Właścicieli firm i portali internetowych

Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

Program szkolenia

Szkolenie Universal Analytics

28 listopada

08:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

09:00

I Blok

  • Do czego służy Universal Analytics? Pokażemy Ci jak ważne jest to narzędzie do wszelkich działań marketingowych
  • Jak założyć konto Google Analytics?
  • Implementacja kodu śledzącego w serwisie
  • Sprawdzenie poprawności implementacji Google Analytics
  • Omówienie budowy konta Google Analytics
  • Jak nadać odpowiednie uprawnienia współpracownikom?
  • Omówienie najważniejszych informacji o narzędziu: jak dane są zbierane i klasyfikowane
  • Omówienie najważniejszych pojęć, m. in. czym jest konwersja i jakie są jej rodzaje
10:45

Przerwa kawowa

11:00

II Blok

  • Omówienie raportów: na co zwracać uwagę i jak interpretować dane
  • Segmenty, wymiary dodatkowe, sortowanie, filtrowanie
  • Dlaczego nie zawsze wysoki współczynnik odrzuceń jest zły?
  • Czym są UTM?
  • Czym się różni podstawowy e-commerce od rozszerzonego e-commerce
  • Filtrowanie danych
  • Raporty niestandardowe
  • Pobieranie danych z Google Analytics
  • Przesyłanie danych do Google Analytics
  • Ustawienie alertów
12:45

Przerwa lunchowa

13:15

III Blok

  • Ćwiczenia: Podstawowa konfiguracja konta, usługi i widoków danych w Google Analytics
  • Jak ustawić cele w Google Analytics?
15:00

Przerwa kawowa

15:15

IV Blok

  • Czym jest atrybucja?
  • Często popełniane błędy w analizie danych
  • Ćwiczenie: Atrybucja
  • Raporty – ścieżki wielokanałowe i konwersje wspomagane
  • Sesja pytań od uczestników
17:00

Zakończenie

Szkolenie Google Analytics 4

29 listopada

08:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

09:00

I Blok

  • Podstawowe informacje o narzędziu i jego mechanice
  • Wdrożenie Google Analytics 4 w serwisie: jak założyć usługę, jak zaimplementować, jak sprawdzić poprawność wdrożenia
  • Omówienie struktury konta
  • Jak przyznać odpowiedni poziom dostępu dla współpracowników?
  • Porównanie modeli zbierania danych: Universal Analytics vs Google Analytics 4
  • Nowe kanały w GA4
  • Źródła wiedzy o Google Analytics 4 (konieczne ze względu na dynamiczny rozwój narzędzia)
11:00

Przerwa kawowa

11:15

II Blok

  • Omówienie raportów:
    • Podsumowanie raportów
    • Czas rzeczywisty
    • Pozyskanie
    • Zaangażowanie
    • Generowanie przychodu
    • Utrzymanie
    • Dane demograficzne
    • Technologie
    • Inne ukryte raporty, które już są, a których nie widać od razu w menu
13:15

Przerwa lunchowa

13:45

III Blok

  • Biblioteka raportów
  • Wyszukiwanie
  • Podsumowanie reklam
  • Atrybucja
  • Konfiguracja zdarzeń i konwersji (celów)
  • Wstęp do Google Tag Manager
15:15

Przerwa kawowa

15:30

IV Blok

  • Podstawowa konfiguracja usługi i strumienia danych
  • Tworzenie raportów w sekcji eksplorowanie
  • Dodatkowe możliwości raportowania przy użyciu Google Data Studio
  • Sesja pytań od uczestników

O trenerze

Joanna Horoszko

Digital Analyst

Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim.

Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad roku skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.  

Certyfikaty

Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics i Google Analytics 4 Certification

Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe

Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów - max. 10 osób

Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 200 klientami

Otrzymacie od nas pakiet materiałów szkoleniowych, takich jak: słowniczek analityczny, prezentację oraz nagranie szkolenia

Po szkoleniu otrzymujesz zniżkę na 1-godzinne konsultacje z naszym specjalistą

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności