
Szkolenie Universal Analytics
Szkolenie online
20 września 2022
Cena 1200 PLN netto
Przy zapisie do 15 września: 1200 PLN netto 890 PLN netto

Szkolenie Google Analytics 4
Szkolenie online
21 września 2022
Cena 1300 PLN netto
Przy zapisie do 15 września: 1300 PLN netto 990 PLN netto

Zapisując się na oba szkolenia:
Universal Analitycis [20 września] i Google Analytics 4 [21 września] otrzymasz 820 zł zniżki! Za pakiet – zamiast 2500 zł zapłacisz 1680 zł!*
*Obowiązuje tylko przy zapisach do 15 września, później cena wzrośnie do 2500 zł.
Do szkolenia zostało jeszcze:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Czego dowiesz się na szkoleniu?
- Dowiesz się, czym Google Analytics 4 różni się od Universal Analytics
- Poznasz mechanikę działania narzędzia oraz jego interfejs
- Pod okiem trenera samodzielnie dokonasz podstawowej konfiguracji narzędzia
- Opanujesz umiejętność tworzenia analiz spersonalizowanych do Twoich potrzeb
Dla kogo jest szkolenie?

Specjalistów z działów marketingu i PR

Specjalistów SEO/SEM

Przedsiębiorców
e-commerce

Właścicieli firm i portali internetowych

Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej
Program szkolenia
Szkolenie Universal Analytics
20 Września
Rejestracja, powitanie, zapoznanie
I Blok
- Do czego służy Universal Analytics? Pokażemy Ci jak ważne jest to narzędzie do wszelkich działań marketingowych
- Jak założyć konto Google Analytics?
- Implementacja kodu śledzącego w serwisie
- Sprawdzenie poprawności implementacji Google Analytics
- Omówienie budowy konta Google Analytics
- Jak nadać odpowiednie uprawnienia współpracownikom?
- Omówienie najważniejszych informacji o narzędziu: jak dane są zbierane i klasyfikowane
- Omówienie najważniejszych pojęć, m. in. czym jest konwersja i jakie są jej rodzaje
Przerwa kawowa
II Blok
- Omówienie raportów: na co zwracać uwagę i jak interpretować dane
- Segmenty, wymiary dodatkowe, sortowanie, filtrowanie
- Dlaczego nie zawsze wysoki współczynnik odrzuceń jest zły?
- Czym są UTM?
- Czym się różni podstawowy e-commerce od rozszerzonego e-commerce
- Filtrowanie danych
- Raporty niestandardowe
- Pobieranie danych z Google Analytics
- Przesyłanie danych do Google Analytics
- Ustawienie alertów
Przerwa lunchowa
III Blok
- Ćwiczenia: Podstawowa konfiguracja konta, usługi i widoków danych w Google Analytics
- Jak ustawić cele w Google Analytics?
Przerwa kawowa
IV Blok
- Czym jest atrybucja?
- Często popełniane błędy w analizie danych
- Ćwiczenie: Atrybucja
- Raporty – ścieżki wielokanałowe i konwersje wspomagane
- Sesja pytań od uczestników
Zakończenie
Cena: 1200 PLN
Przy zapisie do 15 września: 890 PLN
Szkolenie Google Analytics 4
21 Września
Rejestracja, powitanie, zapoznanie
I Blok
- Podstawowe informacje o narzędziu i jego mechanice
- Wdrożenie Google Analytics 4 w serwisie: jak założyć usługę, jak zaimplementować, jak sprawdzić poprawność wdrożenia
- Omówienie struktury konta
- Jak przyznać odpowiedni poziom dostępu dla współpracowników?
- Porównanie modeli zbierania danych: Universal Analytics vs Google Analytics 4
- Nowe kanały w GA4
- Źródła wiedzy o Google Analytics 4 (konieczne ze względu na dynamiczny rozwój narzędzia)
Przerwa kawowa
II Blok
- Omówienie raportów:
- Podsumowanie raportów
- Czas rzeczywisty
- Pozyskanie
- Zaangażowanie
- Generowanie przychodu
- Utrzymanie
- Dane demograficzne
- Technologie
- Inne ukryte raporty, które już są, a których nie widać od razu w menu
Przerwa lunchowa
III Blok
- Biblioteka raportów
- Wyszukiwanie
- Podsumowanie reklam
- Atrybucja
- Konfiguracja zdarzeń i konwersji (celów)
- Wstęp do Google Tag Manager
Przerwa kawowa
IV Blok
- Podstawowa konfiguracja usługi i strumienia danych
- Tworzenie raportów w sekcji eksplorowanie
- Dodatkowe możliwości raportowania przy użyciu Google Data Studio
- Sesja pytań od uczestników
Cena: 1300 PLN
Przy zapisie do 15 września: 990 PLN
Zapisując się na oba szkolenia:
Universal Analitycis [20 września] i Google Analytics 4 [21 września] otrzymasz 820 zł zniżki! Za pakiet – zamiast 2500 zł zapłacisz 1680 zł!*
*Obowiązuje tylko przy zapisach do 15 września, później cena wzrośnie do 2500 zł.

O trenerze
Joanna Horoszko
Digital Analyst
Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim.
Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad roku skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.

Certyfikaty

Google Ads
Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów - max. 10 osób

Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 200 klientami
Otrzymacie od nas pakiet materiałów szkoleniowych, takich jak: słowniczek analityczny, prezentację oraz nagranie szkolenia
