#growUp!

Zaznacz stronę

Google Analytics 4

Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i skutecznie mierz dane w internecie! Odpowiednio wdrożona analityka dostarczy informacji, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe.

Sprawdź ofertę, jaką przygotowaliśmy z myślą o różnych potrzebach naszych Klientów. Wspólnie dobierzemy tę, której potrzebuje Twój biznes.

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Zapytaj o ofertę

Strona głównaAnalityka internetowaGoogle Analitycs 4

1 lipca 2023 usługi Universal Analytics przestaną zbierać dane.
Nie daj się zaskoczyć zmianie i już dziś przejdź na Google Analytics 4. W ten sposób dasz sobie czas na oswojenie się z nowym narzędziem i unikniesz ryzyka utraty dostępu do danych historycznych!

Google Analytics 4

Jeżeli czegoś nie możesz zmierzyć, to nie możesz też tego poprawić.
~Peter Drucker

Jak pokazuje nasza ponad 14-letnia praktyka w obszarze analityki webowej, ok. 7 na 10 naszych Klientów w momencie rozpoczęcia współpracy nie wykorzystuje w pełni potencjału Google Analytics. Wielu e-commerce bądź marketing managerów, z którymi bezpośrednio się kontaktujemy, deklaruje, że nie wie:

jakie dane powinni zbierać i czy robią to poprawnie

na jakich metrykach skoncentrować swoją uwagę, a które mogą pominąć

czy wyciąga poprawne wnioski, analizując pozyskane dane

Google Analytics: 4

Ułatwimy Ci zarządzanie danymi związanymi z Twoim serwisem i działaniami online, które prowadzisz. Dzięki naszej pomocy zaczniesz podejmować trafniejsze decyzje marketingowe!

Wgląd w ponad 1000 kont pozwolił nam na trafną diagnozę powtarzających się błędów i braków. Przekuliśmy je w konkretne rozwiązania w postaci 3 pakietów:

  • Konfiguracja Google Analytics: GA4 – zawierający w sobie konfigurację zarówno najważniejszych funkcji narzędzia, jak i kluczowe dostosowania indywidualne,
  • Rozbudowana analityka dla e-commerce: GA4 – pozwalający na analizę zachowań zakupowych użytkowników,
  • Dedykowane wdrożenie analityczne: GA4 – zawierający m.in. elementy związane z UX i optymalizacją konwersji w serwisie.
Co otrzymasz?Konfiguracja
Google Analytics: GA4
Rozbudowana
analityka dla
e-commerce:
GA4 + GTM
Dedykowane
wdrożenie
analityczne:
GA4 + GTM
konfiguracja strumienia danych
konfiguracja zdarzeń automatycznych
konfiguracja filtrów
ustawienie modelu atrybucji dla usługi
podłączenie narzędzi Google (Google Search Console, Google Ads itp.)
uruchomienie modułu rozszerzonego e-commerce na podstawie gotowych rozwiązań (wtyczka lub moduł sklepu)
wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, Google Tag Manager: 
Rozpisanie data layers 
Sprawdzenie wdrożenia 
Wdrożenia tagów po stronie GTM) 
wypełnienia formularzy 
zapisy na newsletter: 
kliknięcia w nr telefonów i maile) 
dodania produktów do schowka 
audyt poprawności wdrożenia dotychczasowej analityki (audyt UA + datalayers) + rozwiązanie problemów  
mapowanie danych śledzonych w UA i przełożenie ustalonej struktury na GA4  
warsztaty analityczne z zakresu obsługi narzędzia i mapowania zdarzeń  
pełne wdrożenie narzędzia:  
konsulting analityczny