Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaOfertaAnalityka internetowaAnalityka internetowa

Analityka internetowa

Jeżeli czegoś nie możesz zmierzyć, to nie możesz też tego poprawić.
~Peter Drucker

Jak pokazuje nasza ponad 14-letnia praktyka w obszarze analityki webowej, ok. 7 na 10 naszych Klientów w momencie rozpoczęcia współpracy nie wykorzystuje w pełni potencjału Google Analytics. Wielu e-commerce bądź marketing managerów, z którymi bezpośrednio się kontaktujemy, deklaruje, że nie wie:

jakie dane powinni zbierać i czy robią to poprawnie

na jakich metrykach skoncentrować swoją uwagę, a które mogą pominąć

czy wyciąga poprawne wnioski, analizując pozyskane dane

Analityka internetowa – proponowane rozwiązania

Ułatwimy Ci zarządzanie danymi związanymi z Twoim serwisem i działaniami online, które prowadzisz. Dzięki naszej pomocy zaczniesz podejmować trafniejsze decyzje marketingowe!

Wgląd w ponad 1000 kont pozwolił nam na trafną diagnozę powtarzających się błędów i braków. Przekuliśmy je w konkretne rozwiązania w postaci 3 pakietów:

  • Konfiguracja Google Analytics – zawierający w sobie konfigurację zarówno najważniejszych funkcji narzędzia, jak i kluczowe dostosowania indywidualne,
  • Rozbudowana analityka dla e-commerce – pozwalający na analizę zachowań zakupowych użytkowników,
  • Dedykowane wdrożenie analityczne – zawierający m.in. elementy związane z UX i optymalizacją konwersji w serwisie.
Konfiguracja Google AnalyticsRozbudowana analityka dla e-commerceDedykowane wdrożenie analityczne
poprawność danych
informacje o użytkownikach
szczegóły źródeł ruchu
dostosowane raporty
śledzenie zdarzeń, celów, alerty
spójność narzędzi i kodów (GTM)
analiza ładowania stron
zachowania zakupowe użytkowników
kompletny dedykowany raport (GDS)
współdziałanie źródeł ruchu (atrybucja)
szczegółowa analiza potrzeb (konsultacje)
+dedykowane wdrożenia:
aktywności użytkowników (Hotjar)
badanie stron wejścia/wyjścia
skrócenie czasu ładowania
profile klientów (persony)
raporty w wielu przekrojach
inne
WięcejWięcejWięcej