Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Skuteczne mierzenie danych w internecie!

Chcesz wiedzieć, dlaczego – pomimo dużych nakładów na marketing – osiągasz niezadowalającą sprzedaż? Dzięki analityce webowej dowiesz się, jakie działania marketingowe są dla Ciebie najbardziej opłacalne oraz co wymaga jeszcze optymalizacji. Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i skutecznie mierz dane w internecie!

Techniczne wdrożenie Facebook Ads

Strona głównaOfertaAnalityka internetowaTechniczne wdrożenie Facebook Ads

Techniczne wdrożenie Facebook Ads

Implementacja Pixela Facebooka

Podstawą skutecznych i świadomych działań na Facebooku, jest prawidłowa implementacja Pixela Facebooka.

Pomożemy Ci zaimplementować lub poprawić:

  • Zdarzenia na stronie, takie jak: ViewContent, AddToCart czy Purchase
  • Przekazywanie niezbędnych parametrów w zdarzeniach (wymagane, aby uruchomić Remarketing dynamiczny)
  • Zaawansowane dopasowanie użytkowników (Poprawia targetowanie remarketingu)

Konfiguracja katalogu produktów

Twórz reklamy z produktami prosto z Twojego sklepu!

Pomożemy Ci:

  • We wgraniu wszystkich produktów do katalogu
  • Połączeniu produktów z Pixelem i aktywnością użytkowników na stronie
  • Analizie i niwelowaniu błędów
  • Stworzeniu sklepu na Facebooku lub Instagramie

Wdrożenie kampanii sprzedaży z katalogu

Największe zwroty z inwestycji w 90% odbywają się dzięki sprzedaży z katalogu.

W ramach tej usługi:

  • Stworzymy kampanie powiązaną z katalogiem produktów
  • Wydzielimy zestawy reklam z podziałem targetowania według naszych najlepszych praktyk
  • Opracujemy reklamy z katalogu, dodając do nich opracowane przez Ciebie nakładki graficzne
  • Zoptymalizujemy / poprawimy już działające kampanie

Więcej o ofercie z zakresu prowadzenia kampanii Facebook Ads znajdziesz tutaj.

Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

Answear.com

Zobacz jak to robimy

2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy...

Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport

Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping’owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!

Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren

Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!

Użyj sprytu zamiast pieniędzy. Case study Centerdi

Sprawdź, jak dzięki sprytnej optymalizacji kampanii AdWords udało nam się podwoić ROAS i 6-krotnie zmniejszyć CPC dla sklepu internetowego Centerdi.pl!

Wybieraj proste rozwiązania. Case study Z-milosci.pl

Zobacz, jak dzięki sezonowej przebudowie kampanii w sieci wyszukiwania zwiększyliśmy sprzedaż z-milosci.pl o 3159%! Case nominowany w Google Premier Partner Awards 2017.

Wymówki, że czegoś się nie da zrobić, są zbędne. Case study SeeKrakow

Sprawdź, jak zwiększyliśmy liczbę konwersji mobilnych o 1266% dla SeeKrakow dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera!

Odrzucaj ustalony stan rzeczy. Case study At-outlet

Masz dość rosnących kosztów bez osiągania wyższego przychodu? Sprawdź, jak przeniesienie biznesu z Allegro do Adwords pozwoliło rozwinąć firmę i zarobić o wiele więcej naszemu Klientowi – firmie At-outlet!

Zaufali nam