Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Skuteczne mierzenie danych w internecie!

Chcesz wiedzieć, dlaczego – pomimo dużych nakładów na marketing – osiągasz niezadowalającą sprzedaż? Dzięki analityce webowej dowiesz się, jakie działania marketingowe są dla Ciebie najbardziej opłacalne oraz co wymaga jeszcze optymalizacji. Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i skutecznie mierz dane w internecie!

Techniczne wdrożenie Google Ads

Strona głównaOfertaAnalityka internetowaTechniczne wdrożenie Google Ads

Techniczne wdrożenie Google Ads

Tę dodatkową usługę dedykujemy klientom, którzy nie są w stanie samodzielnie wykonać czynności niezbędnych do uruchomienia przez nas pierwszej kampanii reklamowej w Google Ads. Z naszego doświadczenia wynika, że w zależności od wykorzystywanej platformy – zadania te mogą zablokować naszych specjalistów w rozpoczęciu działań reklamowych w wyszukiwarce.

Usługa obejmuje:

  • Przygotowanie feedu produktowego do GMC (do kampanii produktowej PLA)
  • Zapewnienie weryfikacji Google Merchant Center
  • Wdrożenie remarketingu dynamicznego

Więcej o ofercie na prowadzenie kampanii Google Ads znajdziesz: tutaj.

Współpracę z Sempai rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i ze względu na wysoką jakość współpracy i zadowalające efekty kontynuujemy ją do dziś. Obszary współpracy obejmują działania SEO, kampanie Adwords (w tym PLA, Youtube i remarketing) oraz Facebook ADS.

Tym, co najbardziej sobie cenimy w tej współpracy, jest przede wszystkim podejście biznesowe do tematu każdej z kampanii, świetne opomiarowanie działań, zachowywanie pożądanych zwrotów z inwestycji oraz możliwości skalowania działań i naszego sklepu.

Zdecydowanie polecamy współpracę z Sempai w powyższych zakresach.

Cocolita

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Z offline do online. Case study Cocolita.pl

W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
✅ SEO
✅ Google Ads
✅ Facebook Ads
od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆

Case study SEO w branży konopnej: Wzrost użytkowników o ponad 180 000 i przychodów o 327% w 12 miesięcy

Dowiedz się, jak w ciągu zaledwie 12 miesięcy dzięki efektywnym działaniom SEO kilkukrotnie zwiększyliśmy przychody i ruch w serwisie z branży konopnej! W case study KonopnySklep.com.pl pokazujemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię SEO, obejmującą 3 obszary: analiza przedstartowa, optymalizacja on-site i link building.

2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Zaufali nam