Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Wyższe pozycje + większa lojalność

Dzięki Content Marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Dzięki doświadczeniu w performance tworzymy treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

Content marketing off-site

Strona głównaOfertaContent MarketingContent marketing off-site

Wyższe pozycje + większa lojalność

Pomożemy wyjść Twojej marce “na zewnątrz” i dać się jej poznać potencjalnym klientom! W ramach usługi Content Marketing (off-site) wypromujemy treści, które stworzymy dla Ciebie, w popularnych portalach i blogach branżowych. Zaprocentuje to znacznym wzrostem ruchu na Twojej witrynie i zwiększy zaangażowanie użytkowników w interakcje z firmą. Zakres naszych działań obejmuje także monitoring treści dotyczących Twojej marki.

Oferta obejmuje:

  • Przygotowanie strategii publikacji wpisów
  • Dobór tematów i serwisów docelowych pod publikację
  • Stworzenie harmonogramu wpisów
  • Kontakt i negocjacje z wydawcami
  • Publikacja, dobór zdjęć i publikowanie wpisów
  • Raporty skuteczności (ilość wyświetleń, ilość przekierowań, wzmianki społecznościowe)

Dlaczego powinieneś powierzyć nam content marketing swojej firmy?

Wyróżnia nas:

  • Doświadczenie – od ponad 10 lat pomagamy naszym klientom zaistnieć w sieci
  • Nastawienie na efekty – dzięki temu, że specjalizujemy się też w performance marketingu, najważniejsze są dla nas liczby
  • Kompleksowość – na co dzień robimy też SEO, zatem wiemy, jak napisać tekst, który przeniesie Twoją witrynę na topy w wynikach wyszukiwania
  • Kreatywność – nie lubimy standardowych rozwiązań i utartych schematów

W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.

logo_preorder
Małgorzata Kotlarska, Marketing Manager Preorder

Zaufali nam