Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Wyższe pozycje + większa lojalność

Dzięki Content Marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Dzięki doświadczeniu w performance tworzymy treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

Content marketing off-site

Strona głównaOfertaContent MarketingContent marketing off-site

Wyższe pozycje + większa lojalność

Pomożemy wyjść Twojej marce “na zewnątrz” i dać się jej poznać potencjalnym klientom! W ramach usługi Content Marketing offsite wypromujemy treści, które stworzymy dla Ciebie, w popularnych portalach i blogach branżowych. Zaprocentuje to znacznym wzrostem ruchu na Twojej witrynie i zwiększy zaangażowanie użytkowników w interakcje z firmą. Zakres naszych działań obejmuje także monitoring treści dotyczących Twojej marki.

Oferta obejmuje:

  • Przygotowanie strategii publikacji wpisów
  • Dobór tematów i serwisów docelowych pod publikację
  • Stworzenie harmonogramu wpisów
  • Kontakt i negocjacje z wydawcami
  • Publikacja, dobór zdjęć i publikowanie wpisów
  • Raporty skuteczności (ilość wyświetleń, ilość przekierowań, wzmianki społecznościowe)

Dlaczego powinieneś powierzyć nam content marketing off-site swojej firmy?

Wyróżnia nas:

  • Doświadczenie – od ponad 10 lat pomagamy naszym klientom zaistnieć w sieci
  • Nastawienie na efekty – dzięki temu, że specjalizujemy się też w performance marketingu, najważniejsze są dla nas liczby
  • Kompleksowość – na co dzień robimy też SEO, zatem wiemy, jak napisać tekst, który przeniesie Twoją witrynę na topy w wynikach wyszukiwania
  • Kreatywność – nie lubimy standardowych rozwiązań i utartych schematów

Zobacz inne pakiety usług Content marketing niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

Polecamy agencję SEMPAI bez cienia wątpliwości wszystkim naszym klientom. Współpracujemy już od wielu lat, a każdy oddany pod opiekę agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysoką skuteczność agencji. Przekonaliśmy się, że bez względu na budżet każdy nasz klient otrzymuje od Sempai usługi premium, które przekładają się na wyniki finansowe jego e-commerce’u. Próżno szukać firmy tak zaangażowanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klientów.

Marek Szekely
Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Zaufali nam