Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Programmatic

    Strona głównaOfertaKampanie Google ADSProgrammatic

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Z programmatic buying w Polsce obecnie korzysta mniej niż ⅓ reklamodawców. Czemu miałbyś nie skorzystać z inteligentnych kampanii i już teraz wyprzedzić konkurencję?

    W zakresie usługi programmatic korzystamy z zaawansowanej technologii, jaką jest DoubleClick Bid Manager (DBM). Służy ona do zakupu powierzchni reklamowych w ekosystemie dużo szerszym niż Google Display Network!

    Kampanie z użyciem DBM polecamy zwłaszcza reklamodawcom nastawionym na lokowanie większych budżetów w sieci reklamowej, z wykorzystaniem atrakcyjnych wizualnie formatów, dostosowywanych do konkretnych grup użytkowników.

    Zalety kampanii z użyciem DoubleClick Bid Managera:

    • szersza sieć niż GDN, dzięki czemu możesz pojawić się z reklamą w miejscach niedostępnych dla samodzielnego Google AdWords
    • bardziej precyzyjne możliwości targetowania, pozwalające na docieranie do konkretnych użytkowników z odpowiednim przekazem i we właściwym momencie w oparciu o analizę setek danych
    • kierowanie na użytkowników w określonym kontekście (nie tylko na witryny)
    • uniwersalny capping*
    • tworzenie własnych grup odbiorców (Custom Affinity)

    *Za pomocą DoubleClick Bid Managera możemy ustawić bardzo dokładny capping i być pewnym, że nasza reklama wyświetli się użytkownikowi dokładnie tyle razy, ile założyliśmy.
    W przypadku GDN i innych sieci – kupujemy media niezależnie od siebie, dlatego jeżeli zakładamy, że reklama ma się pojawić użytkownikowi 3 razy, to wyświetli się ona rzeczywiście tyle razy – ale w każdej kampanii bądź u każdego wydawcy z osobna i budżet zostanie “przepalony”, a więc zrealizowany wg założeń innych niż pożądane.

    W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.

    logo_preorder
    Małgorzata Kotlarska, Marketing Manager Preorder

    Zobacz jak to robimy

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam