Szybko, efektywnie i mierzalnie
Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?
Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.
Programmatic
Szybko, efektywnie i mierzalnie.
Z programmatic buying w Polsce obecnie korzysta mniej niż ⅓ reklamodawców. Czemu miałbyś nie skorzystać z inteligentnych kampanii i już teraz wyprzedzić konkurencję?
W zakresie usługi programmatic korzystamy z zaawansowanej technologii, jaką jest DoubleClick Bid Manager (DBM). Służy ona do zakupu powierzchni reklamowych w ekosystemie dużo szerszym niż Google Display Network!
Kampanie z użyciem DBM polecamy zwłaszcza reklamodawcom nastawionym na lokowanie większych budżetów w sieci reklamowej, z wykorzystaniem atrakcyjnych wizualnie formatów, dostosowywanych do konkretnych grup użytkowników.
Zalety kampanii z użyciem DoubleClick Bid Managera:
- szersza sieć niż GDN, dzięki czemu możesz pojawić się z reklamą w miejscach niedostępnych dla samodzielnego Google AdWords
- bardziej precyzyjne możliwości targetowania, pozwalające na docieranie do konkretnych użytkowników z odpowiednim przekazem i we właściwym momencie w oparciu o analizę setek danych
- kierowanie na użytkowników w określonym kontekście (nie tylko na witryny)
- uniwersalny capping*
- tworzenie własnych grup odbiorców (Custom Affinity)
*Za pomocą DoubleClick Bid Managera możemy ustawić bardzo dokładny capping i być pewnym, że nasza reklama wyświetli się użytkownikowi dokładnie tyle razy, ile założyliśmy.
W przypadku GDN i innych sieci – kupujemy media niezależnie od siebie, dlatego jeżeli zakładamy, że reklama ma się pojawić użytkownikowi 3 razy, to wyświetli się ona rzeczywiście tyle razy – ale w każdej kampanii bądź u każdego wydawcy z osobna i budżet zostanie “przepalony”, a więc zrealizowany wg założeń innych niż pożądane.
Kampania AdWords prowadzana przez agencję SEMPAI od 2011 roku przekłada się głównie na wysokie ROI, utrzymanie pożądanego kosztu pozyskania konwersji oraz ogólne zadowolenie z wyników. Dodatkowym atutem jest ścisła współpraca przekładająca się na precyzyjne modelowanie kampanii. Analizowana jest przede wszystkim sezonowość mojego biznesu oraz aktywne wspieranie kierunku, w którym jest rozwijany.