Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Programmatic

Strona głównaOfertaKampanie Google ADSProgrammatic

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Z programmatic buying w Polsce obecnie korzysta mniej niż ⅓ reklamodawców. Czemu miałbyś nie skorzystać z inteligentnych kampanii i już teraz wyprzedzić konkurencję?

W zakresie usługi programmatic korzystamy z zaawansowanej technologii, jaką jest DoubleClick Bid Manager (DBM). Służy ona do zakupu powierzchni reklamowych w ekosystemie dużo szerszym niż Google Display Network!

Kampanie z użyciem DBM polecamy zwłaszcza reklamodawcom nastawionym na lokowanie większych budżetów w sieci reklamowej, z wykorzystaniem atrakcyjnych wizualnie formatów, dostosowywanych do konkretnych grup użytkowników.

Zalety kampanii z użyciem DoubleClick Bid Managera:

  • szersza sieć niż GDN, dzięki czemu możesz pojawić się z reklamą w miejscach niedostępnych dla samodzielnego Google AdWords
  • bardziej precyzyjne możliwości targetowania, pozwalające na docieranie do konkretnych użytkowników z odpowiednim przekazem i we właściwym momencie w oparciu o analizę setek danych
  • kierowanie na użytkowników w określonym kontekście (nie tylko na witryny)
  • uniwersalny capping*
  • tworzenie własnych grup odbiorców (Custom Affinity)

*Za pomocą DoubleClick Bid Managera możemy ustawić bardzo dokładny capping i być pewnym, że nasza reklama wyświetli się użytkownikowi dokładnie tyle razy, ile założyliśmy.
W przypadku GDN i innych sieci – kupujemy media niezależnie od siebie, dlatego jeżeli zakładamy, że reklama ma się pojawić użytkownikowi 3 razy, to wyświetli się ona rzeczywiście tyle razy – ale w każdej kampanii bądź u każdego wydawcy z osobna i budżet zostanie “przepalony”, a więc zrealizowany wg założeń innych niż pożądane.

Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

Answear.com

Zaufali nam