Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Programmatic

Strona głównaOfertaKampanie Google ADSProgrammatic

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Z programmatic buying w Polsce obecnie korzysta mniej niż ⅓ reklamodawców. Czemu miałbyś nie skorzystać z inteligentnych kampanii i już teraz wyprzedzić konkurencję?

W zakresie usługi programmatic korzystamy z zaawansowanej technologii, jaką jest DoubleClick Bid Manager (DBM). Służy ona do zakupu powierzchni reklamowych w ekosystemie dużo szerszym niż Google Display Network!

Kampanie z użyciem DBM polecamy zwłaszcza reklamodawcom nastawionym na lokowanie większych budżetów w sieci reklamowej, z wykorzystaniem atrakcyjnych wizualnie formatów, dostosowywanych do konkretnych grup użytkowników.

Zalety kampanii z użyciem DoubleClick Bid Managera:

  • szersza sieć niż GDN, dzięki czemu możesz pojawić się z reklamą w miejscach niedostępnych dla samodzielnego Google AdWords
  • bardziej precyzyjne możliwości targetowania, pozwalające na docieranie do konkretnych użytkowników z odpowiednim przekazem i we właściwym momencie w oparciu o analizę setek danych
  • kierowanie na użytkowników w określonym kontekście (nie tylko na witryny)
  • uniwersalny capping*
  • tworzenie własnych grup odbiorców (Custom Affinity)

*Za pomocą DoubleClick Bid Managera możemy ustawić bardzo dokładny capping i być pewnym, że nasza reklama wyświetli się użytkownikowi dokładnie tyle razy, ile założyliśmy.
W przypadku GDN i innych sieci – kupujemy media niezależnie od siebie, dlatego jeżeli zakładamy, że reklama ma się pojawić użytkownikowi 3 razy, to wyświetli się ona rzeczywiście tyle razy – ale w każdej kampanii bądź u każdego wydawcy z osobna i budżet zostanie “przepalony”, a więc zrealizowany wg założeń innych niż pożądane.

Współpracę z Sempai rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i ze względu na wysoką jakość współpracy i zadowalające efekty kontynuujemy ją do dziś. Obszary współpracy obejmują działania SEO, kampanie Adwords (w tym PLA, Youtube i remarketing) oraz Facebook ADS.

Tym, co najbardziej sobie cenimy w tej współpracy, jest przede wszystkim podejście biznesowe do tematu każdej z kampanii, świetne opomiarowanie działań, zachowywanie pożądanych zwrotów z inwestycji oraz możliwości skalowania działań i naszego sklepu.

Zdecydowanie polecamy współpracę z Sempai w powyższych zakresach.

Cocolita

Zaufali nam