Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Programmatic

Strona głównaOfertaKampanie Google ADSProgrammatic

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Z programmatic buying w Polsce obecnie korzysta mniej niż ⅓ reklamodawców. Czemu miałbyś nie skorzystać z inteligentnych kampanii i już teraz wyprzedzić konkurencję?

W zakresie usługi programmatic korzystamy z zaawansowanej technologii, jaką jest DoubleClick Bid Manager (DBM). Służy ona do zakupu powierzchni reklamowych w ekosystemie dużo szerszym niż Google Display Network!

Kampanie z użyciem DBM polecamy zwłaszcza reklamodawcom nastawionym na lokowanie większych budżetów w sieci reklamowej, z wykorzystaniem atrakcyjnych wizualnie formatów, dostosowywanych do konkretnych grup użytkowników.

Zalety kampanii z użyciem DoubleClick Bid Managera:

  • szersza sieć niż GDN, dzięki czemu możesz pojawić się z reklamą w miejscach niedostępnych dla samodzielnego Google AdWords
  • bardziej precyzyjne możliwości targetowania, pozwalające na docieranie do konkretnych użytkowników z odpowiednim przekazem i we właściwym momencie w oparciu o analizę setek danych
  • kierowanie na użytkowników w określonym kontekście (nie tylko na witryny)
  • uniwersalny capping*
  • tworzenie własnych grup odbiorców (Custom Affinity)

*Za pomocą DoubleClick Bid Managera możemy ustawić bardzo dokładny capping i być pewnym, że nasza reklama wyświetli się użytkownikowi dokładnie tyle razy, ile założyliśmy.
W przypadku GDN i innych sieci – kupujemy media niezależnie od siebie, dlatego jeżeli zakładamy, że reklama ma się pojawić użytkownikowi 3 razy, to wyświetli się ona rzeczywiście tyle razy – ale w każdej kampanii bądź u każdego wydawcy z osobna i budżet zostanie “przepalony”, a więc zrealizowany wg założeń innych niż pożądane.

Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

Wojciech Kyciak bezokularow.pl

Zaufali nam