Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama banerowa

    Strona głównaOfertaKampanie Google ADSReklama banerowa

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Sieć reklamowa Google pozwala łączyć się z klientami za pomocą różnych formatów reklam wykorzystywanych w całym cyfrowym wszechświecie. Sieć ta obejmuje ponad dwa miliony stron internetowych, które odwiedza ponad 90% wszystkich użytkowników internetu. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do osób przeglądających swoje ulubione witryny, pokazujących znajomemu film w serwisie YouTube, sprawdzających swoje konto Gmail lub korzystających z mobilnych wersji stron i aplikacji.

    Zaawansowane opcje targetowania

    W przypadku tak wielkiego ogromu możliwości, jakie oferuje GDN w zakresie formatów reklam i stron docelowych, na których mogą się pojawić reklamy, kluczowe jest umiejętne łączenie metod kierowania pod kątem założonych celów.

    W zależności od potrzeb i oczekiwanych efektów, łączymy ze sobą różne metody kierowania:

    • na tematy, czyli równoczesne kierowanie reklam na wiele stron o konkretnej tematyce
    • na słowa lub wyrażenia powiązane z produktami lub usługami, występujące w witrynach i aplikacjach w sieci reklamowej
    • na odbiorców, czyli wyświetlanie reklam wybranym grupom odbiorców, którzy odwiedzają witryny i aplikacje w sieci reklamowej
    • remarketing, który umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub użyły Twojej aplikacji mobilnej
    • na miejsca docelowe, czyli konkretne witryny w sieci reklamowej, w których mają być wyświetlane reklamy
    • na na język i lokalizację
    • na urządzenia

    Dzięki znajomości wszystkich metod kierowania i ich umiejętnemu łączeniu, precyzyjnie docieramy do grupy docelowej w celu kreowania popytu na produkt.

    Dlaczego MY?

    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner.

    Mamy ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii GDN dla ponad 200 klientów z różnych branż. Wiemy co działa w konkretnych przypadkach, jakie opcje kierowania należy wykluczyć na samym początku kampanii, a na co z kolei postawić i to rozwijać.

    Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

    Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam