#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama banerowa

    Strona głównaOfertaKampanie Google AdsReklama banerowa

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Sieć reklamowa Google pozwala łączyć się z klientami za pomocą różnych formatów reklam wykorzystywanych w całym cyfrowym wszechświecie. Sieć ta obejmuje ponad dwa miliony stron internetowych, które odwiedza ponad 90% wszystkich użytkowników internetu. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do osób przeglądających swoje ulubione witryny, pokazujących znajomemu film w serwisie YouTube, sprawdzających swoje konto Gmail lub korzystających z mobilnych wersji stron i aplikacji.

    Zaawansowane opcje targetowania

    W przypadku tak wielkiego ogromu możliwości, jakie oferuje GDN w zakresie formatów reklam i stron docelowych, na których mogą się pojawić reklamy, kluczowe jest umiejętne łączenie metod kierowania pod kątem założonych celów.

    W zależności od potrzeb i oczekiwanych efektów, łączymy ze sobą różne metody kierowania:

    • na tematy, czyli równoczesne kierowanie reklam na wiele stron o konkretnej tematyce
    • na słowa lub wyrażenia powiązane z produktami lub usługami, występujące w witrynach i aplikacjach w sieci reklamowej
    • na odbiorców, czyli wyświetlanie reklam wybranym grupom odbiorców, którzy odwiedzają witryny i aplikacje w sieci reklamowej
    • remarketing, który umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub użyły Twojej aplikacji mobilnej
    • na miejsca docelowe, czyli konkretne witryny w sieci reklamowej, w których mają być wyświetlane reklamy
    • na na język i lokalizację
    • na urządzenia

    Dzięki znajomości wszystkich metod kierowania i ich umiejętnemu łączeniu, precyzyjnie docieramy do grupy docelowej w celu kreowania popytu na produkt.

    Dlaczego MY?

    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner.

    Mamy ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii GDN dla ponad 200 klientów z różnych branż. Wiemy co działa w konkretnych przypadkach, jakie opcje kierowania należy wykluczyć na samym początku kampanii, a na co z kolei postawić i to rozwijać.

    Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

    Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Ekspansja zagraniczna to niemal nieograniczone możliwości na rozwój większości e-biznesów! 💪

    Aby odnieść sukces eksportowy, warto podejść do procesu kilkuetapowo.
    Dobre planowanie i analiza rynku do dopiero początek, ale tworzą solidny grunt pod dalsze działania.

    Przeczytaj, jak dzięki skutecznej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads w zaledwie 4 miesiące od startu uzyskaliśmy:
    ✅ zwiększenie przychodów przy utrzymaniu ROASu powyżej 500%
    ✅ trzykrotny wzrost dla rynku słowackiego
    ✅ dwukrotny wzrost dla rynku czeskiego
    A to wszystko dla naszego Klienta z branży armatury łazienkowej – Silla.pl
    Miłej lektury!

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Zaufali nam