Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama PLA

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Na czym polegają kampanie PLA?

Kampanie produktowe (PLA) są dedykowane dla branży e-commerce, ponieważ pozwalają na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania reklam konkretnych produktów dostępnych w sklepie internetowym.

Wykorzystanie reklam ze zdjęciem produktu, ceną oraz nazwą sklepu owocuje wstępnym porównaniem ofert przez użytkownika już na poziomie reklamy w wyszukiwarce Google. Dzięki temu współczynniki konwersji oraz średni koszt pozyskania transakcji są na wyraźnie lepszym poziomie w porównaniu do innych typów reklamowych.

Jak to wygląda w praktyce?

PLA wykorzystuje informacje o produktach i ich atrybutach przesyłanych w plikach danych do Google Merchant Center. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przekierowany do strony prezentującej reklamowany produkt, czyli karty produktu.

Twoja reklama będzie wyświetlana osobom, które szukają konkretnie produktów oferowanych przez Ciebie, bądź do nich zbliżonych, dzięki czemu jest większa szansa, że zdecydują się na ich zakup.

Dlaczego MY?

Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner. Dzięki temu mamy wczesny dostęp do nowych rozwiązań od Google, często będących jeszcze w fazie testów. Pozwala nam to wyprzedzać konkurencję.

Mamy ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla ponad 200 klientów z różnych branż. Dzięki temu wypracowaliśmy wewnętrznie zbiory dobrych praktyk w zakresie segmentacji i optymalizacji tego typu kampanii. Pozwala nam to generować w nich ponadprzeciętne obroty. W ich zakres wchodzą: segmenty wybranych marek i produktów, wykluczające słowa kluczowe (zapytania), dostosowania w RLSA czyli remarketingu w sieci wyszukiwania/pla oraz szeregu innych wymiarów.

Śledzimy wszystkie nowe rozwiązania, które pojawiają się na polskim rynku, a także wytyczne w zakresie zasad reklamowych, feedów produktowych i Google Merchant Center. Z każdej nowej opcji wyciągamy 120% możliwości!

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam