#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama PLA

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Na czym polegają kampanie PLA?

    Kampanie produktowe (PLA) są dedykowane dla branży e-commerce, ponieważ pozwalają na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania reklam konkretnych produktów dostępnych w sklepie internetowym.

    Wykorzystanie reklam ze zdjęciem produktu, ceną oraz nazwą sklepu owocuje wstępnym porównaniem ofert przez użytkownika już na poziomie reklamy w wyszukiwarce Google. Dzięki temu współczynniki konwersji oraz średni koszt pozyskania transakcji są na wyraźnie lepszym poziomie w porównaniu do innych typów reklamowych.

    Jak to wygląda w praktyce?

    PLA wykorzystuje informacje o produktach i ich atrybutach przesyłanych w plikach danych do Google Merchant Center. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przekierowany do strony prezentującej reklamowany produkt, czyli karty produktu.

    Twoja reklama będzie wyświetlana osobom, które szukają konkretnie produktów oferowanych przez Ciebie, bądź do nich zbliżonych, dzięki czemu jest większa szansa, że zdecydują się na ich zakup.

    Dlaczego MY?

    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner. Dzięki temu mamy wczesny dostęp do nowych rozwiązań od Google, często będących jeszcze w fazie testów. Pozwala nam to wyprzedzać konkurencję.

    Mamy ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla ponad 200 klientów z różnych branż. Dzięki temu wypracowaliśmy wewnętrznie zbiory dobrych praktyk w zakresie segmentacji i optymalizacji tego typu kampanii. Pozwala nam to generować w nich ponadprzeciętne obroty. W ich zakres wchodzą: segmenty wybranych marek i produktów, wykluczające słowa kluczowe (zapytania), dostosowania w RLSA czyli remarketingu w sieci wyszukiwania/pla oraz szeregu innych wymiarów.

    Śledzimy wszystkie nowe rozwiązania, które pojawiają się na polskim rynku, a także wytyczne w zakresie zasad reklamowych, feedów produktowych i Google Merchant Center. Z każdej nowej opcji wyciągamy 120% możliwości!

    Polecamy agencję SEMPAI bez cienia wątpliwości wszystkim naszym klientom. Współpracujemy już od wielu lat, a każdy oddany pod opiekę agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysoką skuteczność agencji. Przekonaliśmy się, że bez względu na budżet każdy nasz klient otrzymuje od Sempai usługi premium, które przekładają się na wyniki finansowe jego e-commerce’u. Próżno szukać firmy tak zaangażowanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klientów.

    Marek Szekely
    Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

    Zobacz jak to robimy

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Zaufali nam