#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama PLA

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Na czym polegają kampanie PLA?

    Kampanie produktowe (PLA) są dedykowane dla branży e-commerce, ponieważ pozwalają na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania reklam konkretnych produktów dostępnych w sklepie internetowym.

    Wykorzystanie reklam ze zdjęciem produktu, ceną oraz nazwą sklepu owocuje wstępnym porównaniem ofert przez użytkownika już na poziomie reklamy w wyszukiwarce Google. Dzięki temu współczynniki konwersji oraz średni koszt pozyskania transakcji są na wyraźnie lepszym poziomie w porównaniu do innych typów reklamowych.

    Jak to wygląda w praktyce?

    PLA wykorzystuje informacje o produktach i ich atrybutach przesyłanych w plikach danych do Google Merchant Center. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przekierowany do strony prezentującej reklamowany produkt, czyli karty produktu.

    Twoja reklama będzie wyświetlana osobom, które szukają konkretnie produktów oferowanych przez Ciebie, bądź do nich zbliżonych, dzięki czemu jest większa szansa, że zdecydują się na ich zakup.

    Dlaczego MY?

    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner. Dzięki temu mamy wczesny dostęp do nowych rozwiązań od Google, często będących jeszcze w fazie testów. Pozwala nam to wyprzedzać konkurencję.

    Mamy ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla ponad 200 klientów z różnych branż. Dzięki temu wypracowaliśmy wewnętrznie zbiory dobrych praktyk w zakresie segmentacji i optymalizacji tego typu kampanii. Pozwala nam to generować w nich ponadprzeciętne obroty. W ich zakres wchodzą: segmenty wybranych marek i produktów, wykluczające słowa kluczowe (zapytania), dostosowania w RLSA czyli remarketingu w sieci wyszukiwania/pla oraz szeregu innych wymiarów.

    Śledzimy wszystkie nowe rozwiązania, które pojawiają się na polskim rynku, a także wytyczne w zakresie zasad reklamowych, feedów produktowych i Google Merchant Center. Z każdej nowej opcji wyciągamy 120% możliwości!

    Współpracę z agencją Sempai nawiązaliśmy we wrześniu 2016 roku w zakresie optymalizacji serwisu internetowego citysport.com.pl oraz kampanii reklamowej. Efektem tych działań było późniejsze rozszerzenie współpracy na kolejny sklep internetowy 7store.pl. Podjęte działania i w rezultacie osiągnięte efekty miały duży wpływ na wzrost rozpoznawalnośi naszych marek i pożądany zwrot z inwestycji.

    Z tego miejsca możemy zarekomendować współpracę z Sempai jako rzetelnego partnera biznesowego, potwierdzając zakres kompetencji, dużą wiedzę i skuteczność działania.

    Kamil Karasiński CitySport

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Zaufali nam