#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama PLA

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Na czym polegają kampanie PLA?

    Kampanie produktowe (PLA) są dedykowane dla branży e-commerce, ponieważ pozwalają na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania reklam konkretnych produktów dostępnych w sklepie internetowym.

    Wykorzystanie reklam ze zdjęciem produktu, ceną oraz nazwą sklepu owocuje wstępnym porównaniem ofert przez użytkownika już na poziomie reklamy w wyszukiwarce Google. Dzięki temu współczynniki konwersji oraz średni koszt pozyskania transakcji są na wyraźnie lepszym poziomie w porównaniu do innych typów reklamowych.

    Jak to wygląda w praktyce?

    PLA wykorzystuje informacje o produktach i ich atrybutach przesyłanych w plikach danych do Google Merchant Center. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przekierowany do strony prezentującej reklamowany produkt, czyli karty produktu.

    Twoja reklama będzie wyświetlana osobom, które szukają konkretnie produktów oferowanych przez Ciebie, bądź do nich zbliżonych, dzięki czemu jest większa szansa, że zdecydują się na ich zakup.

    Dlaczego MY?

    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner. Dzięki temu mamy wczesny dostęp do nowych rozwiązań od Google, często będących jeszcze w fazie testów. Pozwala nam to wyprzedzać konkurencję.

    Mamy ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla ponad 200 klientów z różnych branż. Dzięki temu wypracowaliśmy wewnętrznie zbiory dobrych praktyk w zakresie segmentacji i optymalizacji tego typu kampanii. Pozwala nam to generować w nich ponadprzeciętne obroty. W ich zakres wchodzą: segmenty wybranych marek i produktów, wykluczające słowa kluczowe (zapytania), dostosowania w RLSA czyli remarketingu w sieci wyszukiwania/pla oraz szeregu innych wymiarów.

    Śledzimy wszystkie nowe rozwiązania, które pojawiają się na polskim rynku, a także wytyczne w zakresie zasad reklamowych, feedów produktowych i Google Merchant Center. Z każdej nowej opcji wyciągamy 120% możliwości!

    Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

    Wojciech Kyciak bezokularow.pl

    Zobacz jak to robimy

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Zaufali nam