#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama w wyszukiwarkach

    Strona głównaOfertaKampanie Google AdsReklama w wyszukiwarkach

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Na czym polegają kampanie w wyszukiwarkach

    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań reklamowych w wyszukiwarce. Dzięki temu, że wyświetlają się w odpowiedzi na zapytania użytkowników, mamy pewność, że z odpowiednim przekazem trafiamy tylko do zainteresowanych osób.

    Na różnych etapach lejka zakupowego użytkownik wpisuje do wyszukiwarki zapytania o różnych stopniach szczegółowości. Jest to często pomijane przez mniej doświadczonych reklamodawców. Wykorzystując tę wiedzę, potrafimy maksymalnie podkręcić skuteczność kampanii i dopasować słowa kluczowe do potrzeb i celów kampanii.

    Dlaczego MY?

    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner.
    Mamy ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Obecnie współpracujemy z blisko 300 klientami z różnych branż.

    Dzięki temu wypracowaliśmy szereg dobrych zakresie w zakresie:

    • planowania kampanii i struktury grup reklam
    • doboru słów kluczowych i ich dopasowań
    • dostosowań stawek CPC w segmentach

    Wiemy jakie metody zadziałają w przypadku konkretnych branż, co należy wykluczyć na samym początku, a na co z kolei postawić i to rozwijać.

    Kampanie dla e-commerce

    W przypadku branży e-commerce, nastawionych na kampanie stricte sprzedażowe, proponujemy działania bardziej selektywne, a dokładniej:

    • ukierunkowane w pierwszej kolejności na segmenty o największym potencjale sprzedażowym, z uwzględnieniem przekrojów przez ofertę na konkretne produkty, producentów, marki
    • pracę na szablonach z wykorzystaniem feedu produktowego, typów produktów i innych atrybutów zarówno podstawowych, jak i niestandardowych
    • w oparciu o wiedzę i sugestie klienta, przekazane na etapie ofertowym oraz w briefie uzupełnianym przy starcie kampanii

    Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

    Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Zaufali nam