Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama w wyszukiwarkach

    Strona głównaOfertaKampanie Google AdsReklama w wyszukiwarkach

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Na czym polegają kampanie w wyszukiwarkach

    Kampanie tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań reklamowych w wyszukiwarce. Dzięki temu, że wyświetlają się w odpowiedzi na zapytania użytkowników, mamy pewność, że z odpowiednim przekazem trafiamy tylko do zainteresowanych osób.

    Na różnych etapach lejka zakupowego użytkownik wpisuje do wyszukiwarki zapytania o różnych stopniach szczegółowości. Jest to często pomijane przez mniej doświadczonych reklamodawców. Wykorzystując tę wiedzę, potrafimy maksymalnie podkręcić skuteczność kampanii i dopasować słowa kluczowe do potrzeb i celów kampanii.

    Dlaczego MY?

    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner.
    Mamy ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Obecnie współpracujemy z blisko 300 klientami z różnych branż.

    Dzięki temu wypracowaliśmy szereg dobrych zakresie w zakresie:

    • planowania kampanii i struktury grup reklam
    • doboru słów kluczowych i ich dopasowań
    • dostosowań stawek CPC w segmentach

    Wiemy jakie metody zadziałają w przypadku konkretnych branż, co należy wykluczyć na samym początku, a na co z kolei postawić i to rozwijać.

    Kampanie dla e-commerce

    W przypadku branży e-commerce, nastawionych na kampanie stricte sprzedażowe, proponujemy działania bardziej selektywne, a dokładniej:

    • ukierunkowane w pierwszej kolejności na segmenty o największym potencjale sprzedażowym, z uwzględnieniem przekrojów przez ofertę na konkretne produkty, producentów, marki
    • pracę na szablonach z wykorzystaniem feedu produktowego, typów produktów i innych atrybutów zarówno podstawowych, jak i niestandardowych
    • w oparciu o wiedzę i sugestie klienta, przekazane na etapie ofertowym oraz w briefie uzupełnianym przy starcie kampanii

    Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

    Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Zaufali nam