Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama w wyszukiwarkach

Strona głównaOfertaKampanie Google ADSReklama w wyszukiwarkach

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Na czym polegają kampanie w wyszukiwarkach

Kampanie tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań reklamowych w wyszukiwarce. Dzięki temu, że wyświetlają się w odpowiedzi na zapytania użytkowników, mamy pewność, że z odpowiednim przekazem trafiamy tylko do zainteresowanych osób.

Na różnych etapach lejka zakupowego użytkownik wpisuje do wyszukiwarki zapytania o różnych stopniach szczegółowości. Jest to często pomijane przez mniej doświadczonych reklamodawców. Wykorzystując tę wiedzę, potrafimy maksymalnie podkręcić skuteczność kampanii i dopasować słowa kluczowe do potrzeb i celów kampanii.

Dlaczego MY?

Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner.
Mamy ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Obecnie współpracujemy z blisko 300 klientami z różnych branż.

Dzięki temu wypracowaliśmy szereg dobrych zakresie w zakresie:

  • planowania kampanii i struktury grup reklam
  • doboru słów kluczowych i ich dopasowań
  • dostosowań stawek CPC w segmentach

Wiemy jakie metody zadziałają w przypadku konkretnych branż, co należy wykluczyć na samym początku, a na co z kolei postawić i to rozwijać.

Kampanie dla e-commerce

W przypadku branży e-commerce, nastawionych na kampanie stricte sprzedażowe, proponujemy działania bardziej selektywne, a dokładniej:

  • ukierunkowane w pierwszej kolejności na segmenty o największym potencjale sprzedażowym, z uwzględnieniem przekrojów przez ofertę na konkretne produkty, producentów, marki
  • pracę na szablonach z wykorzystaniem feedu produktowego, typów produktów i innych atrybutów zarówno podstawowych, jak i niestandardowych
  • w oparciu o wiedzę i sugestie klienta, przekazane na etapie ofertowym oraz w briefie uzupełnianym przy starcie kampanii

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam