Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Reklama w wyszukiwarkach

Strona głównaOfertaKampanie Google ADSReklama w wyszukiwarkach

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Na czym polegają kampanie w wyszukiwarkach

Kampanie tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań reklamowych w wyszukiwarce. Dzięki temu, że wyświetlają się w odpowiedzi na zapytania użytkowników, mamy pewność, że z odpowiednim przekazem trafiamy tylko do zainteresowanych osób.

Na różnych etapach lejka zakupowego użytkownik wpisuje do wyszukiwarki zapytania o różnych stopniach szczegółowości. Jest to często pomijane przez mniej doświadczonych reklamodawców. Wykorzystując tę wiedzę, potrafimy maksymalnie podkręcić skuteczność kampanii i dopasować słowa kluczowe do potrzeb i celów kampanii.

Dlaczego MY?

Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner.
Mamy ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Obecnie współpracujemy z blisko 300 klientami z różnych branż.

Dzięki temu wypracowaliśmy szereg dobrych zakresie w zakresie:

  • planowania kampanii i struktury grup reklam
  • doboru słów kluczowych i ich dopasowań
  • dostosowań stawek CPC w segmentach

Wiemy jakie metody zadziałają w przypadku konkretnych branż, co należy wykluczyć na samym początku, a na co z kolei postawić i to rozwijać.

Kampanie dla e-commerce

W przypadku branży e-commerce, nastawionych na kampanie stricte sprzedażowe, proponujemy działania bardziej selektywne, a dokładniej:

  • ukierunkowane w pierwszej kolejności na segmenty o największym potencjale sprzedażowym, z uwzględnieniem przekrojów przez ofertę na konkretne produkty, producentów, marki
  • pracę na szablonach z wykorzystaniem feedu produktowego, typów produktów i innych atrybutów zarówno podstawowych, jak i niestandardowych
  • w oparciu o wiedzę i sugestie klienta, przekazane na etapie ofertowym oraz w briefie uzupełnianym przy starcie kampanii

Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

Wojciech Kyciak bezokularow.pl

Zaufali nam