Szybko, efektywnie i mierzalnie
Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?
Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.
Reklama w wyszukiwarkach
Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!
Szybko, efektywnie i mierzalnie.
Na czym polegają kampanie w wyszukiwarkach
Kampanie tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań reklamowych w wyszukiwarce. Dzięki temu, że wyświetlają się w odpowiedzi na zapytania użytkowników, mamy pewność, że z odpowiednim przekazem trafiamy tylko do zainteresowanych osób.
Na różnych etapach lejka zakupowego użytkownik wpisuje do wyszukiwarki zapytania o różnych stopniach szczegółowości. Jest to często pomijane przez mniej doświadczonych reklamodawców. Wykorzystując tę wiedzę, potrafimy maksymalnie podkręcić skuteczność kampanii i dopasować słowa kluczowe do potrzeb i celów kampanii.
Dlaczego MY?
Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji SEM w Polsce, które posiadają status Google Premier Partner.
Mamy ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Obecnie współpracujemy z blisko 300 klientami z różnych branż.
Dzięki temu wypracowaliśmy szereg dobrych zakresie w zakresie:
- planowania kampanii i struktury grup reklam
- doboru słów kluczowych i ich dopasowań
- dostosowań stawek CPC w segmentach
Wiemy jakie metody zadziałają w przypadku konkretnych branż, co należy wykluczyć na samym początku, a na co z kolei postawić i to rozwijać.
Kampanie dla e-commerce
W przypadku branży e-commerce, nastawionych na kampanie stricte sprzedażowe, proponujemy działania bardziej selektywne, a dokładniej:
- ukierunkowane w pierwszej kolejności na segmenty o największym potencjale sprzedażowym, z uwzględnieniem przekrojów przez ofertę na konkretne produkty, producentów, marki
- pracę na szablonach z wykorzystaniem feedu produktowego, typów produktów i innych atrybutów zarówno podstawowych, jak i niestandardowych
- w oparciu o wiedzę i sugestie klienta, przekazane na etapie ofertowym oraz w briefie uzupełnianym przy starcie kampanii
Zobacz jak to robimy
Zaufali nam
















