Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?
Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Remarketing

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub użyły Twojej aplikacji mobilnej. Są to na przykład użytkownicy, którzy odwiedzili Twoją witrynę, oglądali produkty, ale niczego w niej nie kupili. Remarketing pomoże Ci nawiązać z nimi ponowny kontakt poprzez wyświetlenie im trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają.

    Remarketing dynamiczny dla e-commerce

    Szczególną odmianą remarketingu jest remarketing dynamiczny, (wykorzystywany najczęściej w e-commerce, ale nie tylko), który umożliwia automatyczne dostosowywanie się przekazów reklamowych do każdego użytkownika, w zależności od tego, jakie produkty (bądź oferty) oglądał wcześniej w witrynie, dodawał do koszyka itd.

    Nasze know-how

    W remarketingu budujemy zaawansowane listy remarketingowe na każdym etapie cyklu zakupowego w oparciu o dane zbierane przez tagi śledzenia Google ADS i Google Analytics.

    Dzięki temu jesteśmy w stanie dotrzeć z personalizowanym przekazem do specyficznych grup użytkowników, biorąc pod uwagę:

    • czas ostatniej wizyty
    • kategorie przeglądanych treści
    • poziom zaangażowania w witrynie, np. przeglądanie produktów, dodanie produktu do koszyka
    • źródło ruchu, np. kampanie Google ADS w sieci wyszukiwania, reklamowej lub wideo

    Remarketing wykorzystujemy w kampaniach tekstowych w wyszukiwarkach, w sieci reklamowej Google, w kampaniach efektywnościowych na Facebooku i YouTube.

    W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.

    logo_preorder
    Małgorzata Kotlarska, Marketing Manager Preorder

    Zobacz jak to robimy

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Z offline do online. Case study Cocolita.pl

    W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
    Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
    Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
    ✅ SEO
    ✅ Google Ads
    ✅ Facebook Ads
    od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆

    2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

    Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

    Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport

    Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping’owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!

    Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren

    Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!

    Zaufali nam