dedykowane wdrozenie cro icon

Dedykowane wdrożenie CRO

To najbardziej kompleksowe rozwiązanie dotyczące poprawy konwersji na Twojej stronie. Postaw na kompleksowość, dzięki szczegółowej analizie oraz weryfikacji pomysłów przy pomocy testów. Dołącz do grona liderów rynku korzystających z indywidualnie dopracowanych strategii CRO.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • Mediana współczynnika konwersji (CR) dla większości stron internetowych wynosi ok. 2,3%.
  • Te, które znajdują się powyżej mediany, osiągają CR nawet do 5 razy większe (Źródło: Wordstream).

Co jest kluczem ich sukcesu? Wdrażanie kompleksowej strategiI optymalizacji konwersji.

Dedykowane wdrożenie CRO to najbardziej kompleksowe rozwiązanie w ramach optymalizacji konwersji onsite. Zawiera w sobie nie tylko rekomendacje zmian w obszarze Twojego serwisu www, których wprowadzenie wpłynie na zwiększenie współczynnika konwersji onsite, ale także m.in. testy A/B, mające na celu weryfikację proponowanych rozwiązań. Firmy, które sukcesywnie zwiększają współczynnik konwersji na stronie, przeprowadzają średnio o 50% więcej testów niż pozostałe. (Źródło: econsultancy)

Jeżeli:

  • chciałbyś sprawdzać, testować i wdrażać różne funkcjonalności w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
  • oczekujesz rekomendacji zmian optymalizacyjnych onsite wraz z ich weryfikacją w postaci testów A/B.

Zgłoś się do nas!

CHcę dostać ofertę

Pakiet Dedykowane wdrożenie CRO zawiera:

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸

Badanie aktywności użytkowników (Hotjar)

🗸

Analiza stron wejścia / wyjścia

🗸

Analiza SWOT oferty

🗸

Cykl życia klienta, long-term value

🗸

Różne błędy i braki w witrynie

🗸

Szczegółowa analiza potrzeb (konsultacje)

🗸

+Dedykowane rozwiązania:

🗸

Analiza krytyczna

🗸

Formułowanie hipotez

🗸

Rekomendacje: narzędzia, moduły, nowinki

🗸

Weryfikacja rozwiązań, testy A/B

🗸

Inne

🗸

CHcę dostać ofertę

Baza
Wiedzy
Dlaczego warto zacząć reklamować się na TikTok’u

Dlaczego warto zacząć reklamować się na TikTok’u

TikTok jako platforma, która początkowo skupiała uwagę głównie młodych osób (przede wszystkim dzięki tworzonym przez nich treściom)  w podświadomości ...

Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć

Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć

Czy wiesz, że w styczniu 2024 roku w Polsce było już 27,9 milionów aktywnych użytkowników mediów społecznościowych? Jak wskazuje DataReportal, to 1,5%...

ostatni-webinar

Szukasz aktualnych case studies SEO i chcesz poznać tajniki sukcesu od ekspertów z różnych branż? Mamy coś dla Ciebie: SEO Casebook od Sempai, a w nim...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...