Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaOfertaOptymalizacja konwersjiDobre praktyki CRO

Dobre praktyki CRO

Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju Twojej firmy. Gdy witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie kończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czyli zakupem.

Jeżeli zadajesz sobie chociaż jedno z następujących pytań:

  • Czy czas oczekiwania użytkownika na załadowanie się mojego serwisu jest optymalny, jak go skrócić, aby zwiększyć skuteczność strony?
  • Czy moja witryna jest zbudowana w sposób użyteczny dla odwiedzających i zgodnie z obowiązującymi trendami UX?
  • Czy prezentacja mojej oferty w serwisie jest dostosowana do potrzeb użytkownika i w sposób łatwy prowadzi go do zakupu?
  • Czy ułatwiam użytkownikowi znalezienie tego, czego szuka w mojej witrynie?
  • Czy zapewniam klientom komfort i bezpieczeństwo w trakcie zakupu?
  • Czy dbam o użytkowników, którzy opuścili witrynę, dokonując zakupu bądź nie?

Zgłoś się do nas!

Przeprowadzimy szczegółowe analizy empiryczne Twojego serwisu oraz akcji podejmowanych przez użytkowników w jego obszarze.

Pakiet Dobre praktyki CRO zawiera:

skrócenie czasu ładowania strony
przegląd użyteczności elementów
analiza ścieżek konwersji
bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
zachęcanie użytkowników do powrotu

Słowniczek CRO

wdrożenie na AMP – Strony AMP – Accelerated Mobile Pages to niezwykle szybkie i lekkie wersje podstron w Twoim serwisie, które uruchamiają się tylko kiedy użytkownik korzysta z Twojej strony na urządzeniu moblinym. Strony AMP są lekkie, ponieważ nie zawierają kodu JavaScript we Front Endzie strony, a jedynie HTML. Stanowi to problem dla analityki strony, ponieważ kody weryfikacyjne Google Tag Managera i Google Analytics to kawałki kodu JavaScript. Jest jednak możliwośc rozwiązania tego problemu – poprzez odpowiednie wdrożenie narzędzi analitycznych na wesji AMP Twojego serwisu.
Nasza usługa: Dostosujemy kod weryfikacyjny Google Tag Managera do wersji AMP Twojej strony.