#growUp!

Zaznacz stronę

Dobre praktyki CRO

    Strona głównaOfertaOptymalizacja konwersjiDobre praktyki CRO

    Dobre praktyki CRO

    Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju Twojej firmy. Gdy witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie kończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czyli zakupem.

    Jeżeli zadajesz sobie chociaż jedno z następujących pytań:

    • Czy czas oczekiwania użytkownika na załadowanie się mojego serwisu jest optymalny, jak go skrócić, aby zwiększyć skuteczność strony?
    • Czy moja witryna jest zbudowana w sposób użyteczny dla odwiedzających i zgodnie z obowiązującymi trendami UX?
    • Czy prezentacja mojej oferty w serwisie jest dostosowana do potrzeb użytkownika i w sposób łatwy prowadzi go do zakupu?
    • Czy ułatwiam użytkownikowi znalezienie tego, czego szuka w mojej witrynie?
    • Czy zapewniam klientom komfort i bezpieczeństwo w trakcie zakupu?
    • Czy dbam o użytkowników, którzy opuścili witrynę, dokonując zakupu bądź nie?

    Zgłoś się do nas!

    Przeprowadzimy szczegółowe analizy empiryczne Twojego serwisu oraz akcji podejmowanych przez użytkowników w jego obszarze.

    Pakiet Dobre praktyki CRO zawiera:

    skrócenie czasu ładowania strony
    przegląd użyteczności elementów
    analiza ścieżek konwersji
    bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
    zachęcanie użytkowników do powrotu

    Słowniczek CRO

    wdrożenie na AMP – Strony AMP – Accelerated Mobile Pages to niezwykle szybkie i lekkie wersje podstron w Twoim serwisie, które uruchamiają się tylko kiedy użytkownik korzysta z Twojej strony na urządzeniu moblinym. Strony AMP są lekkie, ponieważ nie zawierają kodu JavaScript we Front Endzie strony, a jedynie HTML. Stanowi to problem dla analityki strony, ponieważ kody weryfikacyjne Google Tag Managera i Google Analytics to kawałki kodu JavaScript. Jest jednak możliwośc rozwiązania tego problemu – poprzez odpowiednie wdrożenie narzędzi analitycznych na wesji AMP Twojego serwisu.
    Nasza usługa: Dostosujemy kod weryfikacyjny Google Tag Managera do wersji AMP Twojej strony.