Optymalizacja konwersji dla e-commerce
Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!
Optymalizacja konwersji dla e-commerce
Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych. Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.
Jeżeli:
- chcesz szczegółowo zbadać zachowanie użytkowników w Twojej witrynie i wyciągnąć wnioski, zmierzające do poprawy wskaźników efektywnościowych serwisu,
- analizujesz strony, od których użytkownicy rozpoczynają wizytę w witrynie oraz na których je kończą, celem diagnozy możliwości usprawnień,
- kompleksowo analizujesz swoją ofertę w poszukiwaniu zarówno jej mocnych, jak i słabych punktów na potrzeby ulepszeń,
- analizujesz cykl życia klientów oraz ich wartość w szerszej perspektywie,
- wyłapujesz inne błędy i braki w witrynie (np. 404).
Zgłoś się do nas!