#growUp!

Zaznacz stronę

Optymalizacja konwersji dla e-commerce

    Strona głównaOfertaOptymalizacja konwersjiOptymalizacja konwersji dla e-commerce

    Optymalizacja konwersji dla e-commerce

    Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych. Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.

    Jeżeli:

    • chcesz szczegółowo zbadać zachowanie użytkowników w Twojej witrynie i wyciągnąć wnioski, zmierzające do poprawy wskaźników efektywnościowych serwisu,
    • analizujesz strony, od których użytkownicy rozpoczynają wizytę w witrynie oraz na których je kończą, celem diagnozy możliwości usprawnień,
    • kompleksowo analizujesz swoją ofertę w poszukiwaniu zarówno jej mocnych, jak i słabych punktów na potrzeby ulepszeń,
    • analizujesz cykl życia klientów oraz ich wartość w szerszej perspektywie,
    • wyłapujesz inne błędy i braki w witrynie (np. 404).

    Zgłoś się do nas!

    Pakiet Optymalizacja konwersji dla e-commerce:

    skrócenie czasu ładowania strony
    przegląd użyteczności elementów
    analiza ścieżek konwersji
    bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
    zachęcanie użytkowników do powrotu
    badanie aktywności użytkowników (Hotjar)
    analiza stron wejścia / wyjścia
    analiza SWOT oferty
    cykl życia klienta, long-term value
    różne błędy i braki w witrynie