Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaOfertaOptymalizacja konwersjiOptymalizacja konwersji dla e-commerce

Optymalizacja konwersji dla e-commerce

Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych. Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.

Jeżeli:

  • chcesz szczegółowo zbadać zachowanie użytkowników w Twojej witrynie i wyciągnąć wnioski, zmierzające do poprawy wskaźników efektywnościowych serwisu,
  • analizujesz strony, od których użytkownicy rozpoczynają wizytę w witrynie oraz na których je kończą, celem diagnozy możliwości usprawnień,
  • kompleksowo analizujesz swoją ofertę w poszukiwaniu zarówno jej mocnych, jak i słabych punktów na potrzeby ulepszeń,
  • analizujesz cykl życia klientów oraz ich wartość w szerszej perspektywie,
  • wyłapujesz inne błędy i braki w witrynie (np. 404).

Zgłoś się do nas!

Pakiet Optymalizacja konwersji dla e-commerce:

skrócenie czasu ładowania strony
przegląd użyteczności elementów
analiza ścieżek konwersji
bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
zachęcanie użytkowników do powrotu
badanie aktywności użytkowników (Hotjar)
analiza stron wejścia / wyjścia
analiza SWOT oferty
cykl życia klienta, long-term value
różne błędy i braki w witrynie