Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji
Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam kampanię SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.
Pozycjonowanie i optymalizacja
Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji.
Ruch organiczny z wyszukiwarek internetowych jest jednym z najistotniejszych źródeł odwiedzin potencjalnych klientów w sklepach internetowych. Przy dobrej optymalizacji SEO serwisu www i dużej sile brandu może być również jednym z tańszych sposobów generowaniu ruchu, a co najważniejsze – również i konwersji. Idealne dopasowanie pod potrzeby użytkowników generuje bardzo duży potencjał sprzedażowy z tego typu odwiedzin.
Właśnie to źródło ruchu jest najbardziej narażone na negatywne skutki migracji pomiędzy platformami e-commerce, w tym m.in.:
- spadek pozycji na ważne słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania
- utrata ruchu z long tail
- spadek siły linków
- gorsza jakość serwisu (dla użytkownika i robota Google)
Zakres działań wchodzących w skład migracji
PRZED ZMIANĄ PLATFORMY/DOMENY
1) Zbieranie danych (monitoring):
- eksport najważniejszych podstron serwisu
- zapisanie starej struktury serwisu
- monitorowanie pozycji najważniejszych słów kluczowych, w celu wyłapania wahań po przeindeksowaniu serwisu
2) Przekierowania adresów URL, działania na serwerze:
- przygotowanie skryptu przekierowującego produkty, kategorie i strony producentów
- stworzenie planu przekierowań kategorii/podkategorii oraz najważniejszych podstron serwisu nie objętych automatycznym skryptem przekierowań
- wsparcie w czasie przepięcia platformy
PO ZMIANIE PLATFORMY/DOMENY
3) Analiza URL po przenosinach:
- sprawdzenie poprawności przekierowania starej struktury serwisu
- monitorowanie błędów w Search Console
- monitoring błędów 404 i przekierowania zagubionych adresów URL
- optymalizacja przekierowań – duża liczba przekierowań może znacząco zwiększyć czas ładowania strony warto po wyłapaniu ich wszystkich zoptymalizować plik poprzez znalezienie części wspólnych dążąc do redukcji wielkość pliku htaccess
- monitorowanie pozycji oraz ruchu
4) Audyt SEO nowego serwisu
- pełny Audyt SEO nowej wersji serwisu
- stworzenie wytycznych optymalizacyjnych dla nowego serwisu
Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.
Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.
Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.