Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam kampanię SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Pozycjonowanie i optymalizacja

Strona głównaOfertaPozycjonowanie i optymalizacjaMigracja SEO serwisów www

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji.

Ruch organiczny z wyszukiwarek internetowych jest jednym z najistotniejszych źródeł odwiedzin potencjalnych klientów w sklepach internetowych. Przy dobrej optymalizacji SEO serwisu www i dużej sile brandu może być również jednym z tańszych sposobów generowaniu ruchu, a co najważniejsze – również i konwersji. Idealne dopasowanie pod potrzeby użytkowników generuje bardzo duży potencjał sprzedażowy z tego typu odwiedzin.

Właśnie to źródło ruchu jest najbardziej narażone na negatywne skutki migracji pomiędzy platformami e-commerce, w tym m.in.:

  • spadek pozycji na ważne słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania
  • utrata ruchu z long tail
  • spadek siły linków
  • gorsza jakość serwisu (dla użytkownika i robota Google)

Zakres działań wchodzących w skład migracji

PRZED ZMIANĄ PLATFORMY/DOMENY

1) Zbieranie danych (monitoring):

  • eksport najważniejszych podstron serwisu
  • zapisanie starej struktury serwisu
  • monitorowanie pozycji najważniejszych słów kluczowych, w celu wyłapania wahań po przeindeksowaniu serwisu

2) Przekierowania adresów URL, działania na serwerze:

  • przygotowanie skryptu przekierowującego produkty, kategorie i strony producentów
  • stworzenie planu przekierowań kategorii/podkategorii oraz najważniejszych podstron serwisu nie objętych automatycznym skryptem przekierowań
  • wsparcie w czasie przepięcia platformy

PO ZMIANIE PLATFORMY/DOMENY

3) Analiza URL po przenosinach:

  • sprawdzenie poprawności przekierowania starej struktury serwisu
  • monitorowanie błędów w Search Console
  • monitoring błędów 404 i przekierowania zagubionych adresów URL
  • optymalizacja przekierowań – duża liczba przekierowań może znacząco zwiększyć czas ładowania strony warto po wyłapaniu ich wszystkich zoptymalizować plik poprzez znalezienie części wspólnych dążąc do redukcji wielkość pliku htaccess
  • monitorowanie pozycji oraz ruchu

4) Audyt SEO nowego serwisu

  • pełny Audyt SEO nowej wersji serwisu
  • stworzenie wytycznych optymalizacyjnych dla nowego serwisu

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zobacz jak to robimy

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam