Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam kampanię SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Pozycjonowanie i optymalizacja

    Strona głównaOfertaPozycjonowanie i optymalizacjaMigracja SEO serwisów www

    Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji.

    Ruch organiczny z wyszukiwarek internetowych jest jednym z najistotniejszych źródeł odwiedzin potencjalnych klientów w sklepach internetowych. Przy dobrej optymalizacji SEO serwisu www i dużej sile brandu może być również jednym z tańszych sposobów generowaniu ruchu, a co najważniejsze – również i konwersji. Idealne dopasowanie pod potrzeby użytkowników generuje bardzo duży potencjał sprzedażowy z tego typu odwiedzin.

    Właśnie to źródło ruchu jest najbardziej narażone na negatywne skutki migracji pomiędzy platformami e-commerce, w tym m.in.:

    • spadek pozycji na ważne słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania
    • utrata ruchu z long tail
    • spadek siły linków
    • gorsza jakość serwisu (dla użytkownika i robota Google)

    Zakres działań wchodzących w skład migracji

    PRZED ZMIANĄ PLATFORMY/DOMENY

    1) Zbieranie danych (monitoring):

    • eksport najważniejszych podstron serwisu
    • zapisanie starej struktury serwisu
    • monitorowanie pozycji najważniejszych słów kluczowych, w celu wyłapania wahań po przeindeksowaniu serwisu

    2) Przekierowania adresów URL, działania na serwerze:

    • przygotowanie skryptu przekierowującego produkty, kategorie i strony producentów
    • stworzenie planu przekierowań kategorii/podkategorii oraz najważniejszych podstron serwisu nie objętych automatycznym skryptem przekierowań
    • wsparcie w czasie przepięcia platformy

    PO ZMIANIE PLATFORMY/DOMENY

    3) Analiza URL po przenosinach:

    • sprawdzenie poprawności przekierowania starej struktury serwisu
    • monitorowanie błędów w Search Console
    • monitoring błędów 404 i przekierowania zagubionych adresów URL
    • optymalizacja przekierowań – duża liczba przekierowań może znacząco zwiększyć czas ładowania strony warto po wyłapaniu ich wszystkich zoptymalizować plik poprzez znalezienie części wspólnych dążąc do redukcji wielkość pliku htaccess
    • monitorowanie pozycji oraz ruchu

    4) Audyt SEO nowego serwisu

    • pełny Audyt SEO nowej wersji serwisu
    • stworzenie wytycznych optymalizacyjnych dla nowego serwisu

    Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

    Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
    Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam