#growUp!

Zaznacz stronę

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam migrację swego serwisu – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Migracja stron

    Strona głównaOfertaPozycjonowanie i optymalizacjaMigracja SEO serwisów www

    Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji.

    Ruch organiczny z wyszukiwarek internetowych jest jednym z najistotniejszych źródeł odwiedzin potencjalnych klientów w sklepach internetowych. Przy dobrej optymalizacji SEO serwisu www i dużej sile brandu może być również jednym z tańszych sposobów generowaniu ruchu, a co najważniejsze – również i konwersji. Idealne dopasowanie pod potrzeby użytkowników generuje bardzo duży potencjał sprzedażowy z tego typu odwiedzin.

    Właśnie to źródło ruchu jest najbardziej narażone na negatywne skutki migracji pomiędzy platformami e-commerce, w tym m.in.:

    • spadek pozycji na ważne słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania
    • utrata ruchu z long tail
    • spadek siły linków
    • gorsza jakość serwisu (dla użytkownika i robota Google)

    Zakres działań wchodzących w skład migracji

    PRZED ZMIANĄ PLATFORMY/DOMENY

    1) Zbieranie danych (monitoring):

    • eksport najważniejszych podstron serwisu
    • zapisanie starej struktury serwisu
    • monitorowanie pozycji najważniejszych słów kluczowych, w celu wyłapania wahań po przeindeksowaniu serwisu

    2) Przekierowania adresów URL, działania na serwerze:

    • przygotowanie skryptu przekierowującego produkty, kategorie i strony producentów
    • stworzenie planu przekierowań kategorii/podkategorii oraz najważniejszych podstron serwisu nie objętych automatycznym skryptem przekierowań
    • wsparcie w czasie przepięcia platformy

    PO ZMIANIE PLATFORMY/DOMENY

    3) Analiza URL po przenosinach:

    • sprawdzenie poprawności przekierowania starej struktury serwisu
    • monitorowanie błędów w Search Console
    • monitoring błędów 404 i przekierowania zagubionych adresów URL
    • optymalizacja przekierowań – duża liczba przekierowań może znacząco zwiększyć czas ładowania strony warto po wyłapaniu ich wszystkich zoptymalizować plik poprzez znalezienie części wspólnych dążąc do redukcji wielkość pliku htaccess
    • monitorowanie pozycji oraz ruchu

    4) Audyt SEO nowego serwisu

    • pełny Audyt SEO nowej wersji serwisu
    • stworzenie wytycznych optymalizacyjnych dla nowego serwisu

    Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

    Wojciech Kyciak bezokularow.pl

    Zobacz jak to robimy

    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie 🎧

    Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę – mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi – winylownia.pl

    Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu:
    ✅ zwiększyliśmy ruch o 300%
    ✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180%

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły 🙂

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
    Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Zaufali nam