Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Kampanie wideo na YouTube

Promocja wideo nie jest już zarezerwowana jedynie dla największych graczy na rynku. Dzięki YouTube dotrzesz z reklamą do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców, płacąc tylko za obejrzenia tych zainteresowanych.

Z naszych doświadczeń wynika, że koszty kampanii wideo na YouTube są relatywnie niskie, porównując je z innymi kanałami dotarcia do użytkowników. Co ważne, w odróżnieniu od tradycyjnej reklamy w TV – wyniki z prowadzonych działań można, a nawet trzeba mierzyć, co pozwala sukcesywnie pracować nad efektywnością podejmowanych działań.

Strona głównaOfertaReklama wideo na Youtube

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Dlaczego warto uwzględnić wideo promocję marki w Youtube w budżecie marketingowym na najbliższe lata?

Zalety reklam na Youtube:

  • Olbrzymie zasięgi! Youtube jest obecnie największą platformą społecznościową, a także drugą co do wielkości (zaraz po Google) wyszukiwarką na świecie! Tylko w Polsce korzysta z niego ponad 21 mln użytkowników.
  • Wideo to najgorętszy trend marketingowy! Jeżeli chcesz pokazać, że Twoja marka jest nowoczesna i przykuć uwagę widza (co obecnie jest nie lada wyzwaniem), koniecznie postaw na wideo w promocji swojego biznesu.
  • Dzięki Youtube dotrzesz do użytkowników, na których Ci najbardziej zależy. W odróżnieniu od tradycyjnej promocji w TV, Ty decydujesz, komu i gdzie pokażesz się ze swoją reklamą. Masz tutaj niemal nieograniczone możliwości, włączając w to kierowanie na zainteresowania, lokalizacje, demografię czy kanały YT.
  • Na Youtube płacisz za obejrzenia Twojego filmu przez zainteresowanych użytkowników. Nie ma obawy, że przepalisz budżet na przypadkowych widzów.
  • Na Youtube jesteś w stanie zmierzyć skuteczność Twojej reklamy. Dzięki temu optymalizujemy kampanię, dopóki nie osiągniesz satysfakcjonujących wyników.

Typy reklam wideo na Youtube

Youtube oferuje kilka typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – jesteśmy w stanie dobrać ten najodpowiedniejszy dla Twojego biznesu.

TrueView In-Stream

Jest to idealny typ reklamowy dla Ciebie, jeżeli Twoim głównym celem jest zbudowanie świadomości dotyczącej Twojej marki i ukształtowanie określonego wizerunku firmy:

  • reklama wyświetla się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu
  • widz może ją pominąć już po 5 sekundach
  • wyświetla się na stronach odtwarzania filmów Youtube, w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci Google
  • płacisz jedynie w przypadku, gdy widz obejrzy 30 sekund Twojej reklamy lub wejdzie z nią w interakcję
  • z naszych doświadczeń wynika, że koszt reklamy waha się najczęściej w granicach 3-8 groszy za obejrzenie filmu, a czasem udaje się zejść nawet do 1 grosza!

TrueView Discovery

Dzięki TrueView Discovery zaprezentujesz swoje treści wideo użytkownikom, którzy poszukują informacji na podobny temat:

  • reklama składa się z tekstu i miniatury obrazu zaczerpniętego z filmu
  • główne zadanie to zachęcenie użytkownika do kliknięcia w celu obejrzenia wideo, które pokazuje się na stronie odtworzenia filmu lub kanale YouTube
  • reklamy pojawiają się obok filmów i w wynikach wyszukiwania YouTube, obok innych treści w sieci reklamowej Google oraz na stronie głównej YouTube na urządzeniach mobilnych
  • płacisz jedynie w przypadku, gdy użytkownik postanowi obejrzeć reklamę i kliknie miniaturę
  • z naszych doświadczeń wynika, że koszt takiej reklamy waha się zwykle w granicach kilkunastu do kilkudziesięciu groszy, natomiast emisja materiału wskazuje na faktyczne zainteresowanie i zaangażowanie użytkownika

Bumper ADS

Jeżeli chcesz dotrzeć do jak największej liczby użytkowników, ten typ reklamowy jest właśnie dla Ciebie!
Bumper ADS:

  • są niepomijalne i wyświetlają się przed, w trakcie lub po zakończeniu wybranego filmu
  • trwają max. 6 sekund
  • płacisz za każde 1000 wyświetleń
  • dają bardzo dobre wyniki na mobile ze względu na zwyczaje użytkowników, którzy preferują krótkie treści wideo

Kampania wideo od A do Z

Zastanawiasz się, od czego zacząć promocję wideo Twojej marki na YouTube? Skontaktuj się z nami, zajmiemy się nią od A do Z:

  • wyznaczymy cele i zarys działań
  • stworzymy materiały wideo
  • przygotujemy Twój kanał YT
  • zaplanujemy i poprowadzimy kampanię
  • będziemy analizować jej efekty
  • odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy Ci raporty z przeprowadzanych działań

Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

Wojciech Kyciak bezokularow.pl

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam