Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Kampanie wideo na YouTube

Promocja wideo nie jest już zarezerwowana jedynie dla największych graczy na rynku. Dzięki YouTube dotrzesz z reklamą do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców, płacąc tylko za obejrzenia tych zainteresowanych.

Z naszych doświadczeń wynika, że koszty kampanii wideo na YouTube są relatywnie niskie, porównując je z innymi kanałami dotarcia do użytkowników. Co ważne, w odróżnieniu od tradycyjnej reklamy w TV – wyniki z prowadzonych działań można, a nawet trzeba mierzyć, co pozwala sukcesywnie pracować nad efektywnością podejmowanych działań.

Strona głównaOfertaReklama wideo na Youtube

Szybko, efektywnie i mierzalnie.

Dlaczego warto uwzględnić wideo promocję marki w Youtube w budżecie marketingowym na najbliższe lata?

Zalety reklam na Youtube:

  • Olbrzymie zasięgi! Youtube jest obecnie największą platformą społecznościową, a także drugą co do wielkości (zaraz po Google) wyszukiwarką na świecie! Tylko w Polsce korzysta z niego ponad 21 mln użytkowników.
  • Wideo to najgorętszy trend marketingowy! Jeżeli chcesz pokazać, że Twoja marka jest nowoczesna i przykuć uwagę widza (co obecnie jest nie lada wyzwaniem), koniecznie postaw na wideo w promocji swojego biznesu.
  • Dzięki Youtube dotrzesz do użytkowników, na których Ci najbardziej zależy. W odróżnieniu od tradycyjnej promocji w TV, Ty decydujesz, komu i gdzie pokażesz się ze swoją reklamą. Masz tutaj niemal nieograniczone możliwości, włączając w to kierowanie na zainteresowania, lokalizacje, demografię czy kanały YT.
  • Na Youtube płacisz za obejrzenia Twojego filmu przez zainteresowanych użytkowników. Nie ma obawy, że przepalisz budżet na przypadkowych widzów.
  • Na Youtube jesteś w stanie zmierzyć skuteczność Twojej reklamy. Dzięki temu optymalizujemy kampanię, dopóki nie osiągniesz satysfakcjonujących wyników.

Typy reklam wideo na Youtube

Youtube oferuje kilka typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – jesteśmy w stanie dobrać ten najodpowiedniejszy dla Twojego biznesu.

TrueView In-Stream

Jest to idealny typ reklamowy dla Ciebie, jeżeli Twoim głównym celem jest zbudowanie świadomości dotyczącej Twojej marki i ukształtowanie określonego wizerunku firmy:

  • reklama wyświetla się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu
  • widz może ją pominąć już po 5 sekundach
  • wyświetla się na stronach odtwarzania filmów Youtube, w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci Google
  • płacisz jedynie w przypadku, gdy widz obejrzy 30 sekund Twojej reklamy lub wejdzie z nią w interakcję
  • z naszych doświadczeń wynika, że koszt reklamy waha się najczęściej w granicach 3-8 groszy za obejrzenie filmu, a czasem udaje się zejść nawet do 1 grosza!

TrueView Discovery

Dzięki TrueView Discovery zaprezentujesz swoje treści wideo użytkownikom, którzy poszukują informacji na podobny temat:

  • reklama składa się z tekstu i miniatury obrazu zaczerpniętego z filmu
  • główne zadanie to zachęcenie użytkownika do kliknięcia w celu obejrzenia wideo, które pokazuje się na stronie odtworzenia filmu lub kanale YouTube
  • reklamy pojawiają się obok filmów i w wynikach wyszukiwania YouTube, obok innych treści w sieci reklamowej Google oraz na stronie głównej YouTube na urządzeniach mobilnych
  • płacisz jedynie w przypadku, gdy użytkownik postanowi obejrzeć reklamę i kliknie miniaturę
  • z naszych doświadczeń wynika, że koszt takiej reklamy waha się zwykle w granicach kilkunastu do kilkudziesięciu groszy, natomiast emisja materiału wskazuje na faktyczne zainteresowanie i zaangażowanie użytkownika

Bumper ADS

Jeżeli chcesz dotrzeć do jak największej liczby użytkowników, ten typ reklamowy jest właśnie dla Ciebie!
Bumper ADS:

  • są niepomijalne i wyświetlają się przed, w trakcie lub po zakończeniu wybranego filmu
  • trwają max. 6 sekund
  • płacisz za każde 1000 wyświetleń
  • dają bardzo dobre wyniki na mobile ze względu na zwyczaje użytkowników, którzy preferują krótkie treści wideo

Kampania wideo od A do Z

Zastanawiasz się, od czego zacząć promocję wideo Twojej marki na YouTube? Skontaktuj się z nami, zajmiemy się nią od A do Z:

  • wyznaczymy cele i zarys działań
  • stworzymy materiały wideo
  • przygotujemy Twój kanał YT
  • zaplanujemy i poprowadzimy kampanię
  • będziemy analizować jej efekty
  • odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy Ci raporty z przeprowadzanych działań

W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.

logo_preorder
Małgorzata Kotlarska, Marketing Manager Preorder

Zaufali nam