Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Kampanie wideo na YouTube

Promocja wideo nie jest już zarezerwowana jedynie dla największych graczy na rynku. Dzięki YouTube dotrzesz z reklamą do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców, płacąc tylko za obejrzenia tych zainteresowanych.

Z naszych doświadczeń wynika, że koszty kampanii wideo na YouTube są relatywnie niskie, porównując je z innymi kanałami dotarcia do użytkowników. Co ważne, w odróżnieniu od tradycyjnej reklamy w TV – wyniki z prowadzonych działań można, a nawet trzeba mierzyć, co pozwala sukcesywnie pracować nad efektywnością podejmowanych działań.

    Strona głównaOfertaReklama wideo na Youtube

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Dlaczego warto uwzględnić wideo promocję marki w Youtube w budżecie marketingowym na najbliższe lata?

    Zalety reklam na Youtube:

    • Olbrzymie zasięgi! Youtube jest obecnie największą platformą społecznościową, a także drugą co do wielkości (zaraz po Google) wyszukiwarką na świecie! Tylko w Polsce korzysta z niego ponad 21 mln użytkowników.
    • Wideo to najgorętszy trend marketingowy! Jeżeli chcesz pokazać, że Twoja marka jest nowoczesna i przykuć uwagę widza (co obecnie jest nie lada wyzwaniem), koniecznie postaw na wideo w promocji swojego biznesu.
    • Dzięki Youtube dotrzesz do użytkowników, na których Ci najbardziej zależy. W odróżnieniu od tradycyjnej promocji w TV, Ty decydujesz, komu i gdzie pokażesz się ze swoją reklamą. Masz tutaj niemal nieograniczone możliwości, włączając w to kierowanie na zainteresowania, lokalizacje, demografię czy kanały YT.
    • Na Youtube płacisz za obejrzenia Twojego filmu przez zainteresowanych użytkowników. Nie ma obawy, że przepalisz budżet na przypadkowych widzów.
    • Na Youtube jesteś w stanie zmierzyć skuteczność Twojej reklamy. Dzięki temu optymalizujemy kampanię, dopóki nie osiągniesz satysfakcjonujących wyników.

    Typy reklam wideo na Youtube

    Youtube oferuje kilka typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – jesteśmy w stanie dobrać ten najodpowiedniejszy dla Twojego biznesu.

    TrueView In-Stream

    Jest to idealny typ reklamowy dla Ciebie, jeżeli Twoim głównym celem jest zbudowanie świadomości dotyczącej Twojej marki i ukształtowanie określonego wizerunku firmy:

    • reklama wyświetla się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu
    • widz może ją pominąć już po 5 sekundach
    • wyświetla się na stronach odtwarzania filmów Youtube, w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci Google
    • płacisz jedynie w przypadku, gdy widz obejrzy 30 sekund Twojej reklamy lub wejdzie z nią w interakcję
    • z naszych doświadczeń wynika, że koszt reklamy waha się najczęściej w granicach 3-8 groszy za obejrzenie filmu, a czasem udaje się zejść nawet do 1 grosza!

    TrueView Discovery

    Dzięki TrueView Discovery zaprezentujesz swoje treści wideo użytkownikom, którzy poszukują informacji na podobny temat:

    • reklama składa się z tekstu i miniatury obrazu zaczerpniętego z filmu
    • główne zadanie to zachęcenie użytkownika do kliknięcia w celu obejrzenia wideo, które pokazuje się na stronie odtworzenia filmu lub kanale YouTube
    • reklamy pojawiają się obok filmów i w wynikach wyszukiwania YouTube, obok innych treści w sieci reklamowej Google oraz na stronie głównej YouTube na urządzeniach mobilnych
    • płacisz jedynie w przypadku, gdy użytkownik postanowi obejrzeć reklamę i kliknie miniaturę
    • z naszych doświadczeń wynika, że koszt takiej reklamy waha się zwykle w granicach kilkunastu do kilkudziesięciu groszy, natomiast emisja materiału wskazuje na faktyczne zainteresowanie i zaangażowanie użytkownika

    Bumper ADS

    Jeżeli chcesz dotrzeć do jak największej liczby użytkowników, ten typ reklamowy jest właśnie dla Ciebie!
    Bumper ADS:

    • są niepomijalne i wyświetlają się przed, w trakcie lub po zakończeniu wybranego filmu
    • trwają max. 6 sekund
    • płacisz za każde 1000 wyświetleń
    • dają bardzo dobre wyniki na mobile ze względu na zwyczaje użytkowników, którzy preferują krótkie treści wideo

    Kampania wideo od A do Z

    Zastanawiasz się, od czego zacząć promocję wideo Twojej marki na YouTube? Skontaktuj się z nami, zajmiemy się nią od A do Z:

    • wyznaczymy cele i zarys działań
    • stworzymy materiały wideo
    • przygotujemy Twój kanał YT
    • zaplanujemy i poprowadzimy kampanię
    • będziemy analizować jej efekty
    • odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy Ci raporty z przeprowadzanych działań

    Współpracę z agencją Sempai nawiązaliśmy we wrześniu 2016 roku w zakresie optymalizacji serwisu internetowego citysport.com.pl oraz kampanii reklamowej. Efektem tych działań było późniejsze rozszerzenie współpracy na kolejny sklep internetowy 7store.pl. Podjęte działania i w rezultacie osiągnięte efekty miały duży wpływ na wzrost rozpoznawalnośi naszych marek i pożądany zwrot z inwestycji.

    Z tego miejsca możemy zarekomendować współpracę z Sempai jako rzetelnego partnera biznesowego, potwierdzając zakres kompetencji, dużą wiedzę i skuteczność działania.

    Kamil Karasiński CitySport

    Zobacz jak to robimy

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam