Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Realizacja filmów reklamowych

Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych.

Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

Strona głównaOfertaReklama wideo na YoutubeRealizacja filmów reklamowych

Realizacja filmów reklamowych

Film to bez wątpienia najatrakcyjniejszy format reklamowy. Dzięki wykorzystaniu reklamy wideo pokażesz, że Twoja marka jest nowoczesna i o wiele skuteczniej przykujesz uwagę widza (co obecnie jest nie lada wyzwaniem).`

Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych. Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

Filmy z galerii szablonów

Korzystaj z potencjału filmowego, przy wykorzystaniu zaawansowanych szablonów. Wykorzystaj dotychczasowe materiały, jak zdjęcia czy filmy i nadaj im charakter. Ten format idealnie sprawdzi się dla okresowych promocji, zaprezentowania zalet produktu lub prezentacji sklepu internetowego czy innego rozwiązania IT. Ten format usługi charakteryzuje bardzo przystępna cena.

Jak to działa?

  • Wybierasz szablon filmu z galerii
  • Przygotowujesz materiały wskazane w wymaganiach technicznych szablonu
  • Przesyłasz zlecenie
  • Po 3 – 5 dni Twój film jest gotowy!

Zaprojektowanie indywidualnego szablonu

Wiesz, że będziesz regularnie potrzebował filmów ale jednocześnie chcesz mieć szablon indywidualny, niepowtarzalny i skrojony idealnie dla Twojej firmy? Mamy to! Zaprojektujemy szablon, który będzie reprezentował tylko Ciebie!

Jak to działa?

  • Zamawiasz zaprojektowanie indywidualnego szablonu
  • Wypełniasz formularz lub umawiasz rozmowę online z projektantem celem ustalenia wizji
  • Otrzymujesz wycenę zlecenia
  • Przesyłasz niezbędne materiały wskazane w zleceniu
  • Otrzymujesz pierwszą wersję swojego szablonu
  • Przesyłasz uwagi lub akceptujesz projekt
  • Otrzymujesz drugą lub finalną wersję
  • Korzystasz z indywidualnego projektu

Realizacja materiałów wideo do wypełnienia szablonu

Chociaż dotychczasowe materiały wideo i zdjęcia sprawdzają się w większości szablonów o tyle te bardziej zaawansowane wymagają materiałów stworzonych typowo pod tą realizacje. Możesz je dostarczyć sam lub jeżeli nie masz takiej możliwości zostawić to nam!

Nasza współpraca jest elastyczna, możemy zapewnić kompleksową usługę kręcenia wraz z aktorami, makeup’em, kostiumami i scenografią lub ograniczyć się do rejestracji jedynie przygotowanego przez Ciebie planu zdjęciowego.

Realizacją zajmuje się zespół profesjonalistów pracujący na profesjonalnym sprzęcie. Dbają oni o walory techniczne i estetyczne projektu. Na planie będzie obecny reżyser, który pokieruje projektem, jednak to Ty decydujesz o kluczowych dla Ciebie elementach, jak wybór produktów do filmu, dobór aktorów i ich stroju.

Jak to działa?

  • Wybierasz szablon
  • Zamawiasz realizację materiałów wideo
  • Umawiasz rozmowę w firmie lub online z przedstawicielem
  • Ustalasz zakres współpracy
  • Otrzymujesz wycenę
  • Ustalasz harmonogram kręcenia
  • Otrzymujesz wizualizację ujęć
  • Przygotowujesz niezbędne materiały wskazane na rozmowie
  • Przeglądasz nagrane materiały na planie filmowym
  • Po 3 do 5 dni, po kręceniu otrzymujesz zmontowany film

Dlaczego warto?

  • Kreacje reklamowe, które zwracają uwagę
  • Mnogość formatów i możliwości
  • Gwarancja jakości i terminu realizacji
  • Przystępna cena

Nasze przykładowe realizacje:

Orteo.pl

Dstreet.pl

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Z offline do online. Case study Cocolita.pl

W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
✅ SEO
✅ Google Ads
✅ Facebook Ads
od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆

Case study SEO w branży konopnej: Wzrost użytkowników o ponad 180 000 i przychodów o 327% w 12 miesięcy

Dowiedz się, jak w ciągu zaledwie 12 miesięcy dzięki efektywnym działaniom SEO kilkukrotnie zwiększyliśmy przychody i ruch w serwisie z branży konopnej! W case study KonopnySklep.com.pl pokazujemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię SEO, obejmującą 3 obszary: analiza przedstartowa, optymalizacja on-site i link building.

2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Zaufali nam