Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Realizacja filmów reklamowych

Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych.

Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

    Strona głównaOfertaReklama wideo na YoutubeRealizacja filmów reklamowych

    Realizacja filmów reklamowych

    Film to bez wątpienia najatrakcyjniejszy format reklamowy. Dzięki wykorzystaniu reklamy wideo pokażesz, że Twoja marka jest nowoczesna i o wiele skuteczniej przykujesz uwagę widza (co obecnie jest nie lada wyzwaniem).`

    Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych. Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

    Filmy z galerii szablonów

    Korzystaj z potencjału filmowego, przy wykorzystaniu zaawansowanych szablonów. Wykorzystaj dotychczasowe materiały, jak zdjęcia czy filmy i nadaj im charakter. Ten format idealnie sprawdzi się dla okresowych promocji, zaprezentowania zalet produktu lub prezentacji sklepu internetowego czy innego rozwiązania IT. Ten format usługi charakteryzuje bardzo przystępna cena.

    Jak to działa?

    • Wybierasz szablon filmu z galerii
    • Przygotowujesz materiały wskazane w wymaganiach technicznych szablonu
    • Przesyłasz zlecenie
    • Po 3 – 5 dni Twój film jest gotowy!

    Zaprojektowanie indywidualnego szablonu

    Wiesz, że będziesz regularnie potrzebował filmów ale jednocześnie chcesz mieć szablon indywidualny, niepowtarzalny i skrojony idealnie dla Twojej firmy? Mamy to! Zaprojektujemy szablon, który będzie reprezentował tylko Ciebie!

    Jak to działa?

    • Zamawiasz zaprojektowanie indywidualnego szablonu
    • Wypełniasz formularz lub umawiasz rozmowę online z projektantem celem ustalenia wizji
    • Otrzymujesz wycenę zlecenia
    • Przesyłasz niezbędne materiały wskazane w zleceniu
    • Otrzymujesz pierwszą wersję swojego szablonu
    • Przesyłasz uwagi lub akceptujesz projekt
    • Otrzymujesz drugą lub finalną wersję
    • Korzystasz z indywidualnego projektu

    Realizacja materiałów wideo do wypełnienia szablonu

    Chociaż dotychczasowe materiały wideo i zdjęcia sprawdzają się w większości szablonów o tyle te bardziej zaawansowane wymagają materiałów stworzonych typowo pod tą realizacje. Możesz je dostarczyć sam lub jeżeli nie masz takiej możliwości zostawić to nam!

    Nasza współpraca jest elastyczna, możemy zapewnić kompleksową usługę kręcenia wraz z aktorami, makeup’em, kostiumami i scenografią lub ograniczyć się do rejestracji jedynie przygotowanego przez Ciebie planu zdjęciowego.

    Realizacją zajmuje się zespół profesjonalistów pracujący na profesjonalnym sprzęcie. Dbają oni o walory techniczne i estetyczne projektu. Na planie będzie obecny reżyser, który pokieruje projektem, jednak to Ty decydujesz o kluczowych dla Ciebie elementach, jak wybór produktów do filmu, dobór aktorów i ich stroju.

    Jak to działa?

    • Wybierasz szablon
    • Zamawiasz realizację materiałów wideo
    • Umawiasz rozmowę w firmie lub online z przedstawicielem
    • Ustalasz zakres współpracy
    • Otrzymujesz wycenę
    • Ustalasz harmonogram kręcenia
    • Otrzymujesz wizualizację ujęć
    • Przygotowujesz niezbędne materiały wskazane na rozmowie
    • Przeglądasz nagrane materiały na planie filmowym
    • Po 3 do 5 dni, po kręceniu otrzymujesz zmontowany film

    Dlaczego warto?

    • Kreacje reklamowe, które zwracają uwagę
    • Mnogość formatów i możliwości
    • Gwarancja jakości i terminu realizacji
    • Przystępna cena

    Nasze przykładowe realizacje:

    Orteo.pl

    Dstreet.pl

    Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

    Wojciech Kyciak bezokularow.pl

    Zobacz jak to robimy

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
    Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Z offline do online. Case study Cocolita.pl

    W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
    Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
    Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
    ✅ SEO
    ✅ Google Ads
    ✅ Facebook Ads
    od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆

    Case study SEO w branży konopnej: Wzrost użytkowników o ponad 180 000 i przychodów o 327% w 12 miesięcy

    Dowiedz się, jak w ciągu zaledwie 12 miesięcy dzięki efektywnym działaniom SEO kilkukrotnie zwiększyliśmy przychody i ruch w serwisie z branży konopnej! W case study KonopnySklep.com.pl pokazujemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię SEO, obejmującą 3 obszary: analiza przedstartowa, optymalizacja on-site i link building.

    2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

    Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

    Zaufali nam