Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Kampanie Youtube dla e-commerce

Youtube to potężne narzędzie marketingowe, dzięki którego zrealizujesz różnorodne cele marketingowe – począwszy od zbudowania świadomości marki, po zainteresowanie użytkowników konkretnymi produktami, a kończąc na zwiększeniu sprzedaży.

Zobacz, w jaki sposób wspieramy generowanie sprzedaży w sklepach internetowych, wykorzystując kampanie wideo na Youtube!

    Strona głównaOfertaReklama wideo na YoutubeYoutube dla e-commerce

    Kampanie wideo dla e-commerce

    Youtube oferuje wiele typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – jesteśmy w stanie dobrać ten najodpowiedniejszy dla Twojego biznesu.

    Zobacz, jakie formaty reklam wideo na YouTube wykorzystujemy w przypadku sklepów internetowych:

    Youtube For Action

    Jest to format reklam wideo, którego bezpośrednim celem jest zwiększenie konwersji, a co za tym idzie – sprzedaży.

    Dzięki TrueView for Action m.in.:

    • zachęcisz potencjalnych klientów do zapoznania się z asortymentem Twojego e-sklepu,
    • przekierujesz użytkowników do strony z danymi kontaktowymi,
    • nakłonisz do podjęcia każdej innej akcji stanowiącej wartość z punktu widzenia Twojej firmy.

    Jest to możliwe dzięki dodaniu do reklamy widocznej zakładki zachęcającej do działania w postaci spersonalizowanego przycisku CTA, np. “Kup teraz” czy “Odwiedź stronę”, który pojawia się na banerze towarzyszącym i planszy reklamowej.
    Kliknięcie w te elementy pozwala przekierować odbiorę w dowolny adres docelowy. YouTube for Action są wyświetlane przed, po lub w trakcie oglądanego filmu i można je pominąć po 5 sekundach.

    Youtube For Shopping

    TrueView for Shopping to kolejny format trafiający w punkt w potrzeby sklepów internetowych. Dzięki niemu zaprezentujesz wybrane produkty potencjalnie zainteresowanym klientom.

    TrueView for Shopping to interaktywne reklamy wideo, na których wyświetlane są automatycznie wygenerowane karty, banery towarzyszące i końcowe plansze z informacjami i zdjęciami produktów. Dane o asortymencie zaciągane są z Google Merchant Center.

    Kierowanie reklam z naciskiem na sprzedaż

    Dzięki Youtube dotrzesz do użytkowników, na których Ci najbardziej zależy. W odróżnieniu od tradycyjnej promocji w TV, Ty decydujesz, komu i gdzie pokażesz się ze swoją reklamą. Masz tutaj niemal nieograniczone możliwości, włączając w to kierowanie na zainteresowania, lokalizacje, demografię czy kanały YT.

    Za pomocą Custom intent for YouTube dotrzesz z reklamą wideo na YouTube do użytkowników, którzy wcześniej poszukiwali informacji o Twoim produkcie w wyszukiwarce Google.

    Co ważne – Custom intent for YouTube dobiera użytkowników na podstawie ich 7-dniowej historii wyszukiwanych haseł, dzięki czemu dotrzesz do odbiorców o krótkim stażu zainteresowania.

    Nowe rozwiązanie idealnie się sprawdzi z formatami stricte performance’wymi – czyli TrueView for Action oraz TrueView for Shopping.

    Kampania wideo od A do Z

    Zastanawiasz się, od czego zacząć promocję wideo Twojej marki na YouTube? Skontaktuj się z nami, zajmiemy się nią od A do Z:

    • wyznaczymy cele i zarys działań
    • stworzymy materiały wideo
    • przygotujemy Twój kanał YT
    • zaplanujemy i poprowadzimy kampanię
    • będziemy analizować jej efekty
    • odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy Ci raporty z przeprowadzanych działań

    Współpracę z Sempai rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i ze względu na wysoką jakość współpracy i zadowalające efekty kontynuujemy ją do dziś. Obszary współpracy obejmują działania SEO, kampanie Adwords (w tym PLA, Youtube i remarketing) oraz Facebook ADS.

    Tym, co najbardziej sobie cenimy w tej współpracy, jest przede wszystkim podejście biznesowe do tematu każdej z kampanii, świetne opomiarowanie działań, zachowywanie pożądanych zwrotów z inwestycji oraz możliwości skalowania działań i naszego sklepu.

    Zdecydowanie polecamy współpracę z Sempai w powyższych zakresach.

    Cocolita

    Zobacz jak to robimy

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
    Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Z offline do online. Case study Cocolita.pl

    W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
    Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
    Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
    ✅ SEO
    ✅ Google Ads
    ✅ Facebook Ads
    od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆

    Case study SEO w branży konopnej: Wzrost użytkowników o ponad 180 000 i przychodów o 327% w 12 miesięcy

    Dowiedz się, jak w ciągu zaledwie 12 miesięcy dzięki efektywnym działaniom SEO kilkukrotnie zwiększyliśmy przychody i ruch w serwisie z branży konopnej! W case study KonopnySklep.com.pl pokazujemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię SEO, obejmującą 3 obszary: analiza przedstartowa, optymalizacja on-site i link building.

    2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

    Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

    Zaufali nam