Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Kampanie Youtube dla e-commerce

Youtube to potężne narzędzie marketingowe, dzięki którego zrealizujesz różnorodne cele marketingowe – począwszy od zbudowania świadomości marki, po zainteresowanie użytkowników konkretnymi produktami, a kończąc na zwiększeniu sprzedaży.

Zobacz, w jaki sposób wspieramy generowanie sprzedaży w sklepach internetowych, wykorzystując kampanie wideo na Youtube!

Strona głównaOfertaReklama wideo na YoutubeYoutube dla e-commerce

Kampanie wideo dla e-commerce

Youtube oferuje wiele typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – jesteśmy w stanie dobrać ten najodpowiedniejszy dla Twojego biznesu.

Zobacz, jakie formaty reklam wideo na YouTube wykorzystujemy w przypadku sklepów internetowych:

Youtube For Action

Jest to format reklam wideo, którego bezpośrednim celem jest zwiększenie konwersji, a co za tym idzie – sprzedaży.

Dzięki TrueView for Action m.in.:

  • zachęcisz potencjalnych klientów do zapoznania się z asortymentem Twojego e-sklepu,
  • przekierujesz użytkowników do strony z danymi kontaktowymi,
  • nakłonisz do podjęcia każdej innej akcji stanowiącej wartość z punktu widzenia Twojej firmy.

Jest to możliwe dzięki dodaniu do reklamy widocznej zakładki zachęcającej do działania w postaci spersonalizowanego przycisku CTA, np. “Kup teraz” czy “Odwiedź stronę”, który pojawia się na banerze towarzyszącym i planszy reklamowej.
Kliknięcie w te elementy pozwala przekierować odbiorę w dowolny adres docelowy. YouTube for Action są wyświetlane przed, po lub w trakcie oglądanego filmu i można je pominąć po 5 sekundach.

Youtube For Shopping

TrueView for Shopping to kolejny format trafiający w punkt w potrzeby sklepów internetowych. Dzięki niemu zaprezentujesz wybrane produkty potencjalnie zainteresowanym klientom.

TrueView for Shopping to interaktywne reklamy wideo, na których wyświetlane są automatycznie wygenerowane karty, banery towarzyszące i końcowe plansze z informacjami i zdjęciami produktów. Dane o asortymencie zaciągane są z Google Merchant Center.

Kierowanie reklam z naciskiem na sprzedaż

Dzięki Youtube dotrzesz do użytkowników, na których Ci najbardziej zależy. W odróżnieniu od tradycyjnej promocji w TV, Ty decydujesz, komu i gdzie pokażesz się ze swoją reklamą. Masz tutaj niemal nieograniczone możliwości, włączając w to kierowanie na zainteresowania, lokalizacje, demografię czy kanały YT.

Za pomocą Custom intent for YouTube dotrzesz z reklamą wideo na YouTube do użytkowników, którzy wcześniej poszukiwali informacji o Twoim produkcie w wyszukiwarce Google.

Co ważne – Custom intent for YouTube dobiera użytkowników na podstawie ich 7-dniowej historii wyszukiwanych haseł, dzięki czemu dotrzesz do odbiorców o krótkim stażu zainteresowania.

Nowe rozwiązanie idealnie się sprawdzi z formatami stricte performance’wymi – czyli TrueView for Action oraz TrueView for Shopping.

Kampania wideo od A do Z

Zastanawiasz się, od czego zacząć promocję wideo Twojej marki na YouTube? Skontaktuj się z nami, zajmiemy się nią od A do Z:

  • wyznaczymy cele i zarys działań
  • stworzymy materiały wideo
  • przygotujemy Twój kanał YT
  • zaplanujemy i poprowadzimy kampanię
  • będziemy analizować jej efekty
  • odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy Ci raporty z przeprowadzanych działań

Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

Wojciech Kyciak bezokularow.pl

Zobacz jak to robimy

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy...

Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport

Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping’owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!

Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren

Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!

Użyj sprytu zamiast pieniędzy. Case study Centerdi

Sprawdź, jak dzięki sprytnej optymalizacji kampanii AdWords udało nam się podwoić ROAS i 6-krotnie zmniejszyć CPC dla sklepu internetowego Centerdi.pl!

Wybieraj proste rozwiązania. Case study Z-milosci.pl

Zobacz, jak dzięki sezonowej przebudowie kampanii w sieci wyszukiwania zwiększyliśmy sprzedaż z-milosci.pl o 3159%! Case nominowany w Google Premier Partner Awards 2017.

Wymówki, że czegoś się nie da zrobić, są zbędne. Case study SeeKrakow

Sprawdź, jak zwiększyliśmy liczbę konwersji mobilnych o 1266% dla SeeKrakow dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera!

Odrzucaj ustalony stan rzeczy. Case study At-outlet

Masz dość rosnących kosztów bez osiągania wyższego przychodu? Sprawdź, jak przeniesienie biznesu z Allegro do Adwords pozwoliło rozwinąć firmę i zarobić o wiele więcej naszemu Klientowi – firmie At-outlet!

Myśl nad rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia. Case study

Wzrosty ruchu o 430% i sprzedaży o 130% – to efekty naszych działań SEO prowadzonych dla popularnej apteki internetowej. Sprawdź, jak osiągnąć tak spektakularne wyniki w bardzo trudnej branży!

Zaufali nam