Kampanie Youtube dla e-commerce
Youtube to potężne narzędzie marketingowe, dzięki którego zrealizujesz różnorodne cele marketingowe – począwszy od zbudowania świadomości marki, po zainteresowanie użytkowników konkretnymi produktami, a kończąc na zwiększeniu sprzedaży.
Zobacz, w jaki sposób wspieramy generowanie sprzedaży w sklepach internetowych, wykorzystując kampanie wideo na Youtube!
Kampanie wideo dla e-commerce
Youtube oferuje wiele typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – jesteśmy w stanie dobrać ten najodpowiedniejszy dla Twojego biznesu.
Zobacz, jakie formaty reklam wideo na YouTube wykorzystujemy w przypadku sklepów internetowych:
Youtube For Action
Jest to format reklam wideo, którego bezpośrednim celem jest zwiększenie konwersji, a co za tym idzie – sprzedaży.
Dzięki TrueView for Action m.in.:
- zachęcisz potencjalnych klientów do zapoznania się z asortymentem Twojego e-sklepu,
- przekierujesz użytkowników do strony z danymi kontaktowymi,
- nakłonisz do podjęcia każdej innej akcji stanowiącej wartość z punktu widzenia Twojej firmy.
Jest to możliwe dzięki dodaniu do reklamy widocznej zakładki zachęcającej do działania w postaci spersonalizowanego przycisku CTA, np. “Kup teraz” czy “Odwiedź stronę”, który pojawia się na banerze towarzyszącym i planszy reklamowej.
Kliknięcie w te elementy pozwala przekierować odbiorę w dowolny adres docelowy. YouTube for Action są wyświetlane przed, po lub w trakcie oglądanego filmu i można je pominąć po 5 sekundach.
Youtube For Shopping
TrueView for Shopping to kolejny format trafiający w punkt w potrzeby sklepów internetowych. Dzięki niemu zaprezentujesz wybrane produkty potencjalnie zainteresowanym klientom.
TrueView for Shopping to interaktywne reklamy wideo, na których wyświetlane są automatycznie wygenerowane karty, banery towarzyszące i końcowe plansze z informacjami i zdjęciami produktów. Dane o asortymencie zaciągane są z Google Merchant Center.
Kierowanie reklam z naciskiem na sprzedaż
Dzięki Youtube dotrzesz do użytkowników, na których Ci najbardziej zależy. W odróżnieniu od tradycyjnej promocji w TV, Ty decydujesz, komu i gdzie pokażesz się ze swoją reklamą. Masz tutaj niemal nieograniczone możliwości, włączając w to kierowanie na zainteresowania, lokalizacje, demografię czy kanały YT.
Za pomocą Custom intent for YouTube dotrzesz z reklamą wideo na YouTube do użytkowników, którzy wcześniej poszukiwali informacji o Twoim produkcie w wyszukiwarce Google.
Co ważne – Custom intent for YouTube dobiera użytkowników na podstawie ich 7-dniowej historii wyszukiwanych haseł, dzięki czemu dotrzesz do odbiorców o krótkim stażu zainteresowania.
Nowe rozwiązanie idealnie się sprawdzi z formatami stricte performance’wymi – czyli TrueView for Action oraz TrueView for Shopping.
Kampania wideo od A do Z
Zastanawiasz się, od czego zacząć promocję wideo Twojej marki na YouTube? Skontaktuj się z nami, zajmiemy się nią od A do Z:
- wyznaczymy cele i zarys działań
- stworzymy materiały wideo
- przygotujemy Twój kanał YT
- zaplanujemy i poprowadzimy kampanię
- będziemy analizować jej efekty
- odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy Ci raporty z przeprowadzanych działań
Współpracę z Sempai rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i ze względu na wysoką jakość współpracy i zadowalające efekty kontynuujemy ją do dziś. Obszary współpracy obejmują działania SEO, kampanie Adwords (w tym PLA, Youtube i remarketing) oraz Facebook ADS.
Tym, co najbardziej sobie cenimy w tej współpracy, jest przede wszystkim podejście biznesowe do tematu każdej z kampanii, świetne opomiarowanie działań, zachowywanie pożądanych zwrotów z inwestycji oraz możliwości skalowania działań i naszego sklepu.
Zdecydowanie polecamy współpracę z Sempai w powyższych zakresach.