Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Kampanie Youtube dla e-commerce

Youtube to potężne narzędzie marketingowe, dzięki którego zrealizujesz różnorodne cele marketingowe – począwszy od zbudowania świadomości marki, po zainteresowanie użytkowników konkretnymi produktami, a kończąc na zwiększeniu sprzedaży.

Zobacz, w jaki sposób wspieramy generowanie sprzedaży w sklepach internetowych, wykorzystując kampanie wideo na Youtube!

Strona głównaOfertaReklama wideo na YoutubeYoutube dla e-commerce

Kampanie wideo dla e-commerce

Youtube oferuje wiele typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – jesteśmy w stanie dobrać ten najodpowiedniejszy dla Twojego biznesu.

Zobacz, jakie formaty reklam wideo na YouTube wykorzystujemy w przypadku sklepów internetowych:

Youtube For Action

Jest to format reklam wideo, którego bezpośrednim celem jest zwiększenie konwersji, a co za tym idzie – sprzedaży.

Dzięki TrueView for Action m.in.:

  • zachęcisz potencjalnych klientów do zapoznania się z asortymentem Twojego e-sklepu,
  • przekierujesz użytkowników do strony z danymi kontaktowymi,
  • nakłonisz do podjęcia każdej innej akcji stanowiącej wartość z punktu widzenia Twojej firmy.

Jest to możliwe dzięki dodaniu do reklamy widocznej zakładki zachęcającej do działania w postaci spersonalizowanego przycisku CTA, np. “Kup teraz” czy “Odwiedź stronę”, który pojawia się na banerze towarzyszącym i planszy reklamowej.
Kliknięcie w te elementy pozwala przekierować odbiorę w dowolny adres docelowy. YouTube for Action są wyświetlane przed, po lub w trakcie oglądanego filmu i można je pominąć po 5 sekundach.

Youtube For Shopping

TrueView for Shopping to kolejny format trafiający w punkt w potrzeby sklepów internetowych. Dzięki niemu zaprezentujesz wybrane produkty potencjalnie zainteresowanym klientom.

TrueView for Shopping to interaktywne reklamy wideo, na których wyświetlane są automatycznie wygenerowane karty, banery towarzyszące i końcowe plansze z informacjami i zdjęciami produktów. Dane o asortymencie zaciągane są z Google Merchant Center.

Kierowanie reklam z naciskiem na sprzedaż

Dzięki Youtube dotrzesz do użytkowników, na których Ci najbardziej zależy. W odróżnieniu od tradycyjnej promocji w TV, Ty decydujesz, komu i gdzie pokażesz się ze swoją reklamą. Masz tutaj niemal nieograniczone możliwości, włączając w to kierowanie na zainteresowania, lokalizacje, demografię czy kanały YT.

Za pomocą Custom intent for YouTube dotrzesz z reklamą wideo na YouTube do użytkowników, którzy wcześniej poszukiwali informacji o Twoim produkcie w wyszukiwarce Google.

Co ważne – Custom intent for YouTube dobiera użytkowników na podstawie ich 7-dniowej historii wyszukiwanych haseł, dzięki czemu dotrzesz do odbiorców o krótkim stażu zainteresowania.

Nowe rozwiązanie idealnie się sprawdzi z formatami stricte performance’wymi – czyli TrueView for Action oraz TrueView for Shopping.

Kampania wideo od A do Z

Zastanawiasz się, od czego zacząć promocję wideo Twojej marki na YouTube? Skontaktuj się z nami, zajmiemy się nią od A do Z:

  • wyznaczymy cele i zarys działań
  • stworzymy materiały wideo
  • przygotujemy Twój kanał YT
  • zaplanujemy i poprowadzimy kampanię
  • będziemy analizować jej efekty
  • odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy Ci raporty z przeprowadzanych działań

Z agencją Sempai współpracujemy od kwietnia 2017 roku. Bardzo sprawnie przejęli działania związane z pozycjonowaniem naszego serwisu www.innogy.pl po wcześniejszej agencji. Jesteśmy zadowoleni z prowadzonych prac i przekazywanych nam rekomendacji. Godnym pochwalenia jest zrozumienie, jakim wykazują się pracownicy agencji w sytuacjach, gdy nie zawsze możemy te rekomendacje wdrożyć z przyczyn technicznych lub biznesowych. W takich momentach staramy się wspólnie wypracować zadowalające rozwiązanie, biorąc pod uwagę ograniczenia, a przede wszystkim cele, jakie chcemy osiągnąć.

Współpraca z agencją przebiega sprawnie przede wszystkim na łatwość kontaktu z osobami prowadzącymi nasz projekt. Widać, że praca nad pozycjonowaniem sprawia im dużą przyjemność i nie jest tylko obowiązkiem, ale także i pasją.

Cenimy sobie także terminowe, comiesięczne raportowanie i dostęp do narzędzi monitorujących pozycję naszego serwisu. Dzięki nim mamy pewność, że projekt jest w dobrych rękach i w każdej chwili możemy sprawdzić naszą pozycję.

Mając doświadczenie we współpracy z różnymi agencjami specjalizującymi się w pozycjonowaniu stron www, polecam wybór agencji Sempai do prowadzenia działań SEO. To solidna firma z fajnymi ludźmi znającymi się na swojej pracy.

innogy
Innogy

Zobacz jak to robimy

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy...

Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport

Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping’owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!

Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren

Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!

Użyj sprytu zamiast pieniędzy. Case study Centerdi

Sprawdź, jak dzięki sprytnej optymalizacji kampanii AdWords udało nam się podwoić ROAS i 6-krotnie zmniejszyć CPC dla sklepu internetowego Centerdi.pl!

Wybieraj proste rozwiązania. Case study Z-milosci.pl

Zobacz, jak dzięki sezonowej przebudowie kampanii w sieci wyszukiwania zwiększyliśmy sprzedaż z-milosci.pl o 3159%! Case nominowany w Google Premier Partner Awards 2017.

Wymówki, że czegoś się nie da zrobić, są zbędne. Case study SeeKrakow

Sprawdź, jak zwiększyliśmy liczbę konwersji mobilnych o 1266% dla SeeKrakow dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera!

Odrzucaj ustalony stan rzeczy. Case study At-outlet

Masz dość rosnących kosztów bez osiągania wyższego przychodu? Sprawdź, jak przeniesienie biznesu z Allegro do Adwords pozwoliło rozwinąć firmę i zarobić o wiele więcej naszemu Klientowi – firmie At-outlet!

Myśl nad rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia. Case study

Wzrosty ruchu o 430% i sprzedaży o 130% – to efekty naszych działań SEO prowadzonych dla popularnej apteki internetowej. Sprawdź, jak osiągnąć tak spektakularne wyniki w bardzo trudnej branży!

Pytaj 5 razy „Dlaczego?”. Case study Evita

Dowiedz się, jak skutecznie prowadzić kampanie produktowe w Google AdWords dla sklepów z trudnym asortymentem, w tym m.in. suplementami diety i witaminami!

Zaufali nam