#growUp!

Zaznacz stronę

Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce

Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai” nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.

CSS Sempai Shop

    Strona głównaSempai Merchant 360CSS Sempai Shop

    CSS Sempai Shop

    UE orzeczenie antymonopolowe Google Shopping

    W czerwcu 2017 roku Komisja Europejska nałożyła na Google rekordową grzywnę w wysokości 2,4 mld Euro za faworyzowanie swojej usługi porównywania cen kosztem konkurencji w wyszukiwarce Google. Pokłosiem tej kary jest wpuszczenie przez giganta z Mountain View innych porównywarek cenowych do boksów reklam produktowych.

    Aby zwiększyć ich udział w wyświetleniach na stronie ogólnych wyników wyszukiwania, reklamodawcom korzystającym z alternatywnych rozwiązań CSS Google oferuje bardzo korzystne stawki CPC.

    Porównywarka cenowa (ang. CSS) – to serwis internetowy, który zbiera oferty produktów od e-sprzedawców i przekierowuje użytkowników, którzy kliknęli w reklamę produktową Google, do witryny e-sprzedawcy w celu dokonania zakupu.

    CSS Sempai Shop – Jak to działa?

    Reklamy produktowe (PLA) mogą być wyświetlane jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą kampanii produktowych, w tym celu mogli korzystać jedynie z produktu Google. Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie możesz korzystać z dowolnej usługi CSS.

    reklama produktowa Google

    Wygląd boxów reklam produktowych w wynikach wyszukiwania Google

    Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.

    Jedyną widoczną zmianą wynikającą z wykorzystania CSS Sempai Shop w reklamach produktowych jest zastąpienie linku przekierowującego do produktu w Twoim serwisie internetowym z “Przez Google” na “Przez Sempai”:

    Reklama produktowa Google 2

    Strategie wejscia z CSS Sempai Shop:

    Strategia #1:
    Rozwojowa – wzrost obrotów przy utrzymywaniu poziomu CPC

    Prognoza:

    • CPC i jakość ruchu bez zmian
    • wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
    • wzrost przychodów (np. poprawa tempa wzrostu obrotów > 20%)
    • zachowanie dot. efektywności sprzedażowej (ROAS)

    Strategia #2:
    Oszczędnościowa – obniżenie kosztów CPC przy kontrolowaniu liczby kliknięć

    Prognoza:

    • polepszenie (np. obniżenie -20% w ciągu 30-45 dni) kosztów CPC, bez zmian jego jakości
    • liczba kliknięć bez zmian
    • utrzymanie przychodów na dotychczasowym poziomie
    • zwiększenie efektywności sprzedażowej (ROAS), dzięki utrzymaniu poziomu przychodów niższym nakładem kosztów

    Strategia #3:
    Ekspansywna – maks. wykorzystanie potencjału wzrostu przychodów oraz kliknięć

    Prognoza:

    • wzrost przychodów
    • wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
    • kontrolowanie efektywności sprzedażowej (ROAS)

    Zaufali nam