Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce

Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai” nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.

CSS Sempai Shop

Strona głównaOfertaSempai Merchant 360CSS Sempai Shop

CSS Sempai Shop

UE orzeczenie antymonopolowe Google Shopping

W czerwcu 2017 roku Komisja Europejska nałożyła na Google rekordową grzywnę w wysokości 2,4 mld Euro za faworyzowanie swojej usługi porównywania cen kosztem konkurencji w wyszukiwarce Google. Pokłosiem tej kary jest wpuszczenie przez giganta z Mountain View innych porównywarek cenowych do boksów reklam produktowych.

Aby zwiększyć ich udział w wyświetleniach na stronie ogólnych wyników wyszukiwania, reklamodawcom korzystającym z alternatywnych rozwiązań CSS Google oferuje bardzo korzystne stawki CPC.

Porównywarka cenowa (ang. CSS) – to serwis internetowy, który zbiera oferty produktów od e-sprzedawców i przekierowuje użytkowników, którzy kliknęli w reklamę produktową Google, do witryny e-sprzedawcy w celu dokonania zakupu.

CSS Sempai Shop – Jak to działa?

Reklamy produktowe (PLA) mogą być wyświetlane jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą kampanii produktowych, w tym celu mogli korzystać jedynie z produktu Google. Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie możesz korzystać z dowolnej usługi CSS.

reklama produktowa Google

Wygląd boxów reklam produktowych w wynikach wyszukiwania Google

Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.

Jedyną widoczną zmianą wynikającą z wykorzystania CSS Sempai Shop w reklamach produktowych jest zastąpienie linku przekierowującego do produktu w Twoim serwisie internetowym z “Przez Google” na “Przez Sempai”:

Reklama produktowa Google 2

Strategie wejscia z CSS Sempai Shop:

Strategia #1:
Rozwojowa – wzrost obrotów przy utrzymywaniu poziomu CPC

Prognoza:

  • CPC i jakość ruchu bez zmian
  • wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
  • wzrost przychodów (np. poprawa tempa wzrostu obrotów > 20%)
  • zachowanie dot. efektywności sprzedażowej (ROAS)

Strategia #2:
Oszczędnościowa – obniżenie kosztów CPC przy kontrolowaniu liczby kliknięć

Prognoza:

  • polepszenie (np. obniżenie -20% w ciągu 30-45 dni) kosztów CPC, bez zmian jego jakości
  • liczba kliknięć bez zmian
  • utrzymanie przychodów na dotychczasowym poziomie
  • zwiększenie efektywności sprzedażowej (ROAS), dzięki utrzymaniu poziomu przychodów niższym nakładem kosztów

Strategia #3:
Ekspansywna – maks. wykorzystanie potencjału wzrostu przychodów oraz kliknięć

Prognoza:

  • wzrost przychodów
  • wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
  • kontrolowanie efektywności sprzedażowej (ROAS)

Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

Answear.com

Zobacz jak to robimy

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy...

Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport

Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping’owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!

Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren

Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!

Użyj sprytu zamiast pieniędzy. Case study Centerdi

Sprawdź, jak dzięki sprytnej optymalizacji kampanii AdWords udało nam się podwoić ROAS i 6-krotnie zmniejszyć CPC dla sklepu internetowego Centerdi.pl!

Wybieraj proste rozwiązania. Case study Z-milosci.pl

Zobacz, jak dzięki sezonowej przebudowie kampanii w sieci wyszukiwania zwiększyliśmy sprzedaż z-milosci.pl o 3159%! Case nominowany w Google Premier Partner Awards 2017.

Wymówki, że czegoś się nie da zrobić, są zbędne. Case study SeeKrakow

Sprawdź, jak zwiększyliśmy liczbę konwersji mobilnych o 1266% dla SeeKrakow dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera!

Odrzucaj ustalony stan rzeczy. Case study At-outlet

Masz dość rosnących kosztów bez osiągania wyższego przychodu? Sprawdź, jak przeniesienie biznesu z Allegro do Adwords pozwoliło rozwinąć firmę i zarobić o wiele więcej naszemu Klientowi – firmie At-outlet!

Myśl nad rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia. Case study

Wzrosty ruchu o 430% i sprzedaży o 130% – to efekty naszych działań SEO prowadzonych dla popularnej apteki internetowej. Sprawdź, jak osiągnąć tak spektakularne wyniki w bardzo trudnej branży!

Pytaj 5 razy „Dlaczego?”. Case study Evita

Dowiedz się, jak skutecznie prowadzić kampanie produktowe w Google AdWords dla sklepów z trudnym asortymentem, w tym m.in. suplementami diety i witaminami!

Zaufali nam