#growUp!

Zaznacz stronę

Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce

Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai” nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.

CSS Sempai Shop

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij brief

Strona głównaSempai Merchant 360CSS Sempai Shop

CSS Sempai Shop

UE orzeczenie antymonopolowe Google Shopping

W czerwcu 2017 roku Komisja Europejska nałożyła na Google rekordową grzywnę w wysokości 2,4 mld Euro za faworyzowanie swojej usługi porównywania cen kosztem konkurencji w wyszukiwarce Google. Pokłosiem tej kary jest wpuszczenie przez giganta z Mountain View innych porównywarek cenowych do boksów reklam produktowych.

Aby zwiększyć ich udział w wyświetleniach na stronie ogólnych wyników wyszukiwania, reklamodawcom korzystającym z alternatywnych rozwiązań CSS Google oferuje bardzo korzystne stawki CPC.

Porównywarka cenowa (ang. CSS) – to serwis internetowy, który zbiera oferty produktów od e-sprzedawców i przekierowuje użytkowników, którzy kliknęli w reklamę produktową Google, do witryny e-sprzedawcy w celu dokonania zakupu.

CSS Sempai Shop – Jak to działa?

Reklamy produktowe (PLA) mogą być wyświetlane jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą kampanii produktowych, w tym celu mogli korzystać jedynie z produktu Google. Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie możesz korzystać z dowolnej usługi CSS.

reklama produktowa Google

Wygląd boxów reklam produktowych w wynikach wyszukiwania Google

Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.

Jedyną widoczną zmianą wynikającą z wykorzystania CSS Sempai Shop w reklamach produktowych jest zastąpienie linku przekierowującego do produktu w Twoim serwisie internetowym z “Przez Google” na “Przez Sempai”:

Reklama produktowa Google 2

Strategie wejscia z CSS Sempai Shop:

Strategia #1:
Rozwojowa – wzrost obrotów przy utrzymywaniu poziomu CPC

Prognoza:

  • CPC i jakość ruchu bez zmian
  • wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
  • wzrost przychodów (np. poprawa tempa wzrostu obrotów > 20%)
  • zachowanie dot. efektywności sprzedażowej (ROAS)

Strategia #2:
Oszczędnościowa – obniżenie kosztów CPC przy kontrolowaniu liczby kliknięć

Prognoza:

  • polepszenie (np. obniżenie -20% w ciągu 30-45 dni) kosztów CPC, bez zmian jego jakości
  • liczba kliknięć bez zmian
  • utrzymanie przychodów na dotychczasowym poziomie
  • zwiększenie efektywności sprzedażowej (ROAS), dzięki utrzymaniu poziomu przychodów niższym nakładem kosztów

Strategia #3:
Ekspansywna – maks. wykorzystanie potencjału wzrostu przychodów oraz kliknięć

Prognoza:

  • wzrost przychodów
  • wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
  • kontrolowanie efektywności sprzedażowej (ROAS)

Zaufali nam