Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce
Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai” nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.
CSS Sempai Shop
Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!
CSS Sempai Shop
UE orzeczenie antymonopolowe Google Shopping
W czerwcu 2017 roku Komisja Europejska nałożyła na Google rekordową grzywnę w wysokości 2,4 mld Euro za faworyzowanie swojej usługi porównywania cen kosztem konkurencji w wyszukiwarce Google. Pokłosiem tej kary jest wpuszczenie przez giganta z Mountain View innych porównywarek cenowych do boksów reklam produktowych.
Aby zwiększyć ich udział w wyświetleniach na stronie ogólnych wyników wyszukiwania, reklamodawcom korzystającym z alternatywnych rozwiązań CSS Google oferuje bardzo korzystne stawki CPC.
Porównywarka cenowa (ang. CSS) – to serwis internetowy, który zbiera oferty produktów od e-sprzedawców i przekierowuje użytkowników, którzy kliknęli w reklamę produktową Google, do witryny e-sprzedawcy w celu dokonania zakupu.
CSS Sempai Shop – Jak to działa?
Reklamy produktowe (PLA) mogą być wyświetlane jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą kampanii produktowych, w tym celu mogli korzystać jedynie z produktu Google. Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie możesz korzystać z dowolnej usługi CSS.

Wygląd boxów reklam produktowych w wynikach wyszukiwania Google
Największą korzyścią, którą daje reklamodawcom wykorzystanie naszej usługi porównywania cen, są stawki CPC niższe nawet o 20%. Dzieje się tak, ponieważ opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, jak w przypadku innych CSS, np. Google Shopping.
Jedyną widoczną zmianą wynikającą z wykorzystania CSS Sempai Shop w reklamach produktowych jest zastąpienie linku przekierowującego do produktu w Twoim serwisie internetowym z “Przez Google” na “Przez Sempai”:
Strategie wejscia z CSS Sempai Shop:
Strategia #1:
Rozwojowa – wzrost obrotów przy utrzymywaniu poziomu CPC
Prognoza:
- CPC i jakość ruchu bez zmian
- wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
- wzrost przychodów (np. poprawa tempa wzrostu obrotów > 20%)
- zachowanie dot. efektywności sprzedażowej (ROAS)
Strategia #2:
Oszczędnościowa – obniżenie kosztów CPC przy kontrolowaniu liczby kliknięć
Prognoza:
- polepszenie (np. obniżenie -20% w ciągu 30-45 dni) kosztów CPC, bez zmian jego jakości
- liczba kliknięć bez zmian
- utrzymanie przychodów na dotychczasowym poziomie
- zwiększenie efektywności sprzedażowej (ROAS), dzięki utrzymaniu poziomu przychodów niższym nakładem kosztów
Strategia #3:
Ekspansywna – maks. wykorzystanie potencjału wzrostu przychodów oraz kliknięć
Prognoza:
- wzrost przychodów
- wzrost liczby wyświetleń/ kliknięć (na skutek lepszej ekspozycji reklam)
- kontrolowanie efektywności sprzedażowej (ROAS)
Zobacz jak to robimy
Zaufali nam
















