Budowanie marki
Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!
Budowanie i obecność marki
Jeśli zależy Ci na:
- budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki,
- tanim dotarciu do szerokiego grona odbiorców,
- kreowaniu i zwiększaniu popytu na produkty i usługi,
- stałym napływie nowych użytkowników,
- mierzalności oglądalności i interakcji z reklamami,
- bieżącej kontroli nad budżetem i realizacją wskaźników celu
Zgłoś się do nas!
Budowanie i obecność marki jest właśnie dla Ciebie.
Poprowadzimy wideo marketing dla Twojej firmy od A do Z. Przeprowadzimy kampanie w najpopularniejszych kanałach do udostępniania i streamingu filmów wideo, takich jak: Youtube czy Facebooku, ale także w innych – według potrzeb.
W ramach usługi budowania i obecności marki przygotujemy dla Ciebie:
- strategię dopasowaną do branży, którą reprezentujesz,
- projekty, które skonfrontujemy z Twoimi potrzebami i celami,
- materiały, które będą dopasowane do działań reklamowych na YouTube i Facebooku,
- odpowiednie typy kampanii w obu kanałach,
- skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
- analizy danych w kontekście realizacji zakładanych celów i wskaźników,
- regularne raporty z przeprowadzanych działań.
Co zyskasz dzięki kampaniom wideo na YouTube i Facebooku? Całą masę możliwości, a przede wszystkim:
- ogromny zasięg (26 mln urządzeń w Polsce korzysta z YouTube) przy kontroli częstotliwości emisji reklamy,
- wzrost liczby zapytań brandowych/produktowych dotyczących Twojego biznesu i odwiedzin w Twojej witrynie,
- możliwość zmierzenie świadomości marki dzięki dużym zasięgom,
- atrakcyjne listy remarketingowe,
- skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
- więcej polubień i obserwujących,
- ekspercki wizerunek marki i społeczny dowód słuszności w postaci komentarzy zaangażowanych użytkowników.
Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:
YouTube (Google Ads, witryny partnerów):
Bumper Ads (6s)
In-Stream niepomijalny (15s)
In-stream
TrueView For Action
TrueView Discovery
Outstream
Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):
In-stream
Feed
Stories
Rewarded Video
Słowniczek wideomarketingu:
In-stream niepomijalny – reklamy poniżej 15 sekund na Youtube – Są rekomendowane w przypadku filmów reklamowych, w których warto, aby użytkownik zapoznał się z całym przekazem. Jest to idealna forma do rozwinięcia dłuższej historii.
TrueView DiscoveryTrueView Discovery – Promocja kanału YouTube – Pozyskanie zaangażowania, takiego jak: polubienia, subskrypcje, komentarze, udostępnienia filmów, dodanie do playlisty. Wyświetlanie: kontekstowe w wyszukiwarce YouTube; w sekcji proponowane, czyli w najczęściej klikanej sekcji na platformie YouTube; na głównej strone YouTube na mobile.
Outstream – Wyjście dodatkowo poza YouTube, ale wciąż w obszarze systemu Google Ads. Idealny do budowania świadomości marki i zwiększania zasięgu. Wideo, które nawet bez dźwięku przykuje uwagę oglądającego – powiązanie
Rewarded Video – Audience Network – Reklama wyświetla się w grach bądź aplikacjach mobilnych należących do sieci partnerskiej Facebooka. Ten typ reklamy znacznie poszerza potencjalny zasięg. Możesz wykluczyć aplikacje, w których nie chcesz się wyświetlać.