#growUp!

Zaznacz stronę

Budowanie marki

Dotrzyj do potencjalnych odbiorców i zwiększ rozpoznawalność swojej marki za pomocą wideo marketingu. Dopracowana strategia, profesjonalne materiały oraz obecność na najpopularniejszych portalach streamingowych to tylko część naszej oferty. Sprawdź, co możemy Ci zaproponować.

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Zapytaj o ofertę

Strona głównaWideo marketingBudowanie i obecność marki

Budowanie i obecność marki

Jeśli zależy Ci na:

  • budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki,
  • tanim dotarciu do szerokiego grona odbiorców,
  • kreowaniu i zwiększaniu popytu na produkty i usługi,
  • stałym napływie nowych użytkowników,
  • mierzalności oglądalności i interakcji z reklamami,
  • bieżącej kontroli nad budżetem i realizacją wskaźników celu

Zgłoś się do nas!

Budowanie i obecność marki jest właśnie dla Ciebie.

Poprowadzimy wideo marketing dla Twojej firmy od A do Z. Przeprowadzimy kampanie w najpopularniejszych kanałach do udostępniania i streamingu filmów wideo, takich jak: Youtube czy Facebooku, ale także w innych – według potrzeb.

W ramach usługi budowania i obecności marki przygotujemy dla Ciebie:

  • strategię dopasowaną do branży, którą reprezentujesz,
  • projekty, które skonfrontujemy z Twoimi potrzebami i celami,
  • materiały, które będą dopasowane do działań reklamowych na YouTube i Facebooku,
  • odpowiednie typy kampanii w obu kanałach,
  • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
  • analizy danych w kontekście realizacji zakładanych celów i wskaźników,
  • regularne raporty z przeprowadzanych działań.

Co zyskasz dzięki kampaniom wideo na YouTube i Facebooku? Całą masę możliwości, a przede wszystkim:

  • ogromny zasięg (26 mln urządzeń w Polsce korzysta z YouTube) przy kontroli częstotliwości emisji reklamy,
  • wzrost liczby zapytań brandowych/produktowych dotyczących Twojego biznesu i odwiedzin w Twojej witrynie,
  • możliwość zmierzenie świadomości marki dzięki dużym zasięgom,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
  • więcej polubień i obserwujących,
  • ekspercki wizerunek marki i społeczny dowód słuszności w postaci komentarzy zaangażowanych użytkowników.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

YouTube (Google Ads, witryny partnerów):

Bumper Ads (6s)
In-Stream niepomijalny (15s)
In-stream
TrueView For Action
TrueView Discovery
Outstream

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

In-stream
Feed
Stories
Rewarded Video

Słowniczek wideomarketingu:

In-stream niepomijalny – reklamy poniżej 15 sekund na Youtube – Są rekomendowane w przypadku filmów reklamowych, w których warto, aby użytkownik zapoznał się z całym przekazem. Jest to idealna forma do rozwinięcia dłuższej historii.

TrueView DiscoveryTrueView Discovery – Promocja kanału YouTube – Pozyskanie zaangażowania, takiego jak: polubienia, subskrypcje, komentarze, udostępnienia filmów, dodanie do playlisty. Wyświetlanie: kontekstowe w wyszukiwarce YouTube; w sekcji proponowane, czyli w najczęściej klikanej sekcji na platformie YouTube; na głównej strone YouTube na mobile.

Outstream – Wyjście dodatkowo poza YouTube, ale wciąż w obszarze systemu Google Ads. Idealny do budowania świadomości marki i zwiększania zasięgu. Wideo, które nawet bez dźwięku przykuje uwagę oglądającego – powiązanie

Rewarded Video – Audience Network – Reklama wyświetla się w grach bądź aplikacjach mobilnych należących do sieci partnerskiej Facebooka. Ten typ reklamy znacznie poszerza potencjalny zasięg. Możesz wykluczyć aplikacje, w których nie chcesz się wyświetlać.