#growUp!

Zaznacz stronę

Budowanie marki

    Strona głównaOfertaWideo marketingBudowanie i obecność marki

    Budowanie i obecność marki

    Jeśli zależy Ci na:

    • budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki,
    • tanim dotarciu do szerokiego grona odbiorców,
    • kreowaniu i zwiększaniu popytu na produkty i usługi,
    • stałym napływie nowych użytkowników,
    • mierzalności oglądalności i interakcji z reklamami,
    • bieżącej kontroli nad budżetem i realizacją wskaźników celu

    Zgłoś się do nas!

    Budowanie i obecność marki jest właśnie dla Ciebie.

    Poprowadzimy wideo marketing dla Twojej firmy od A do Z. Przeprowadzimy kampanie w najpopularniejszych kanałach do udostępniania i streamingu filmów wideo, takich jak: Youtube czy Facebooku, ale także w innych – według potrzeb.

    W ramach usługi budowania i obecności marki przygotujemy dla Ciebie:

    • strategię dopasowaną do branży, którą reprezentujesz,
    • projekty, które skonfrontujemy z Twoimi potrzebami i celami,
    • materiały, które będą dopasowane do działań reklamowych na YouTube i Facebooku,
    • odpowiednie typy kampanii w obu kanałach,
    • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
    • analizy danych w kontekście realizacji zakładanych celów i wskaźników,
    • regularne raporty z przeprowadzanych działań.

    Co zyskasz dzięki kampaniom wideo na YouTube i Facebooku? Całą masę możliwości, a przede wszystkim:

    • ogromny zasięg (26 mln urządzeń w Polsce korzysta z YouTube) przy kontroli częstotliwości emisji reklamy,
    • wzrost liczby zapytań brandowych/produktowych dotyczących Twojego biznesu i odwiedzin w Twojej witrynie,
    • możliwość zmierzenie świadomości marki dzięki dużym zasięgom,
    • atrakcyjne listy remarketingowe,
    • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
    • więcej polubień i obserwujących,
    • ekspercki wizerunek marki i społeczny dowód słuszności w postaci komentarzy zaangażowanych użytkowników.

    Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

    YouTube (Google Ads, witryny partnerów):

    Bumper Ads (6s)
    In-Stream niepomijalny (15s)
    In-stream
    TrueView For Action
    TrueView Discovery
    Outstream

    Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

    In-stream
    Feed
    Stories
    Rewarded Video

    Słowniczek wideomarketingu:

    In-stream niepomijalny – reklamy poniżej 15 sekund na Youtube – Są rekomendowane w przypadku filmów reklamowych, w których warto, aby użytkownik zapoznał się z całym przekazem. Jest to idealna forma do rozwinięcia dłuższej historii.

    TrueView DiscoveryTrueView Discovery – Promocja kanału YouTube – Pozyskanie zaangażowania, takiego jak: polubienia, subskrypcje, komentarze, udostępnienia filmów, dodanie do playlisty. Wyświetlanie: kontekstowe w wyszukiwarce YouTube; w sekcji proponowane, czyli w najczęściej klikanej sekcji na platformie YouTube; na głównej strone YouTube na mobile.

    Outstream – Wyjście dodatkowo poza YouTube, ale wciąż w obszarze systemu Google Ads. Idealny do budowania świadomości marki i zwiększania zasięgu. Wideo, które nawet bez dźwięku przykuje uwagę oglądającego – powiązanie

    Rewarded Video – Audience Network – Reklama wyświetla się w grach bądź aplikacjach mobilnych należących do sieci partnerskiej Facebooka. Ten typ reklamy znacznie poszerza potencjalny zasięg. Możesz wykluczyć aplikacje, w których nie chcesz się wyświetlać.