#growUp!

Zaznacz stronę

Budowanie marki

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Zapytaj o ofertę

Strona głównaWideo marketingBudowanie i obecność marki

Budowanie i obecność marki

Jeśli zależy Ci na:

  • budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki,
  • tanim dotarciu do szerokiego grona odbiorców,
  • kreowaniu i zwiększaniu popytu na produkty i usługi,
  • stałym napływie nowych użytkowników,
  • mierzalności oglądalności i interakcji z reklamami,
  • bieżącej kontroli nad budżetem i realizacją wskaźników celu

Zgłoś się do nas!

Budowanie i obecność marki jest właśnie dla Ciebie.

Poprowadzimy wideo marketing dla Twojej firmy od A do Z. Przeprowadzimy kampanie w najpopularniejszych kanałach do udostępniania i streamingu filmów wideo, takich jak: Youtube czy Facebooku, ale także w innych – według potrzeb.

W ramach usługi budowania i obecności marki przygotujemy dla Ciebie:

  • strategię dopasowaną do branży, którą reprezentujesz,
  • projekty, które skonfrontujemy z Twoimi potrzebami i celami,
  • materiały, które będą dopasowane do działań reklamowych na YouTube i Facebooku,
  • odpowiednie typy kampanii w obu kanałach,
  • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
  • analizy danych w kontekście realizacji zakładanych celów i wskaźników,
  • regularne raporty z przeprowadzanych działań.

Co zyskasz dzięki kampaniom wideo na YouTube i Facebooku? Całą masę możliwości, a przede wszystkim:

  • ogromny zasięg (26 mln urządzeń w Polsce korzysta z YouTube) przy kontroli częstotliwości emisji reklamy,
  • wzrost liczby zapytań brandowych/produktowych dotyczących Twojego biznesu i odwiedzin w Twojej witrynie,
  • możliwość zmierzenie świadomości marki dzięki dużym zasięgom,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
  • więcej polubień i obserwujących,
  • ekspercki wizerunek marki i społeczny dowód słuszności w postaci komentarzy zaangażowanych użytkowników.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

YouTube (Google Ads, witryny partnerów):

Bumper Ads (6s)
In-Stream niepomijalny (15s)
In-stream
TrueView For Action
TrueView Discovery
Outstream

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

In-stream
Feed
Stories
Rewarded Video

Słowniczek wideomarketingu:

In-stream niepomijalny – reklamy poniżej 15 sekund na Youtube – Są rekomendowane w przypadku filmów reklamowych, w których warto, aby użytkownik zapoznał się z całym przekazem. Jest to idealna forma do rozwinięcia dłuższej historii.

TrueView DiscoveryTrueView Discovery – Promocja kanału YouTube – Pozyskanie zaangażowania, takiego jak: polubienia, subskrypcje, komentarze, udostępnienia filmów, dodanie do playlisty. Wyświetlanie: kontekstowe w wyszukiwarce YouTube; w sekcji proponowane, czyli w najczęściej klikanej sekcji na platformie YouTube; na głównej strone YouTube na mobile.

Outstream – Wyjście dodatkowo poza YouTube, ale wciąż w obszarze systemu Google Ads. Idealny do budowania świadomości marki i zwiększania zasięgu. Wideo, które nawet bez dźwięku przykuje uwagę oglądającego – powiązanie

Rewarded Video – Audience Network – Reklama wyświetla się w grach bądź aplikacjach mobilnych należących do sieci partnerskiej Facebooka. Ten typ reklamy znacznie poszerza potencjalny zasięg. Możesz wykluczyć aplikacje, w których nie chcesz się wyświetlać.