#growUp!

Zaznacz stronę

Promowanie produktów i usług

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij brief

Strona głównaWideo marketingPromowanie produktów i usług

Promowanie produktów i usług

Jeśli zależy Ci na:

  • wykreowaniu i zwiększeniu popytu na Twoje produkty lub usługi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu działań sprzedażowych,
  • przebiciu się w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych.

Zgłoś się do nas!

Promowanie produktów i usług dedykujemy w szczególności sklepom internetowym w ramach skutecznego wspierania sprzedaży, usługodawcom w celu pozyskiwania leadów oraz promowania produktów/usług, a także firmom posiadającym punkty stacjonarne.

Dzięki temu zyskujesz:

  • zwiększenie liczby konwersji i wolumenu sprzedaży,
  • precyzyjne dotarcie ze swoim przekazem do dużych grup docelowych,
  • niski koszt dotarcia do użytkowników,
  • więcej interakcji i odwiedzin w Twojej witrynie www lub na kanale YouTube,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • wyświetlenia Twoich filmów także na Instagramie, Messengerze i w Audience Network Facebooka.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

YouTube (Google Ads, witryny partnerów):

Bumper Ads (6s)
In-stream
TrueView For Action
TrueView For Shopping

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

Facebook Watch
Feed
Stories
Marketplace

Słowniczek wideomarketingu:

Bumper Ads – reklamy w przerywniku na Youtube – Jest to krótka forma przekazu, max. długość filmu to 6 sekund, dlatego idealnie sprawdza się na mobile. Charakteryzują je niskie koszty prowadzenia kampanii. Stanowią idealne uzupełnienie innych działań (mogą służyć do m.in. przypomnienia o trwającej kampanii).

In-stream – Jest to dłuższa forma przekazu. Płacisz jedynie wtedy, gdy widz obejrzy 30 sekund reklamy wideo lub wejdzie z nią w interakcję. Użytkownik ma możliwość pominięcia po 5 sekundach, za które nie zapłacisz.

TrueView For Action – Jest to najbardziej performance’owy typ kampanii na YouTube. Umożliwia dodanie formularza kontaktowego, posiada bardzo widoczne CTA, które przekierowuje na dowolny landing page.

TrueView For Shopping – Z jego pomocą możesz promować bestsellerowe produkty na YouTube. Umożliwia skrócenie ścieżki zakupowej do wybranych produktów – np. wideo z recenzją nowego roweru, przekierowanie do feedu. Jest to rzadko wykorzystywany format, co stanowi jego atut.

Facebook Watch – Jest to dedykowane miejsce na Facebooku (zarówno na desktop, jak i mobile), do którego trafiają wszystkie materiały wideo. Reklama wyświetla się pomiędzy filmami niepromowanymi.

Feed – Facebook, Instagram – Dzięki możliwości podpięcia do filmu linku oraz wybraniu odpowiedniego celu kampanii skutecznie zwiększysz z jej pomocą ruch na stronie. Filmy dopasowane pod ten cel mają zdecydowanie większy współczynnik klikalności (CTR) oraz charakteryzują się niższym CPC niż banery statyczne.

Stories – Facebook, Instagram, Messenger – Reklama wyświetla się w Stories na wszystkich trzech dostępnych platformach. Charakteryzuje ją potencjalnie największy zasięg i najniższy koszt dotarcia.

Marketplace – Stanowi idealne połączenie działań wizerunkowych z typowo sprzedażowymi. Do filmu dołączasz produkty z feedu produktowego w specjalnym formacie – kolekcja. Ten format dostępny jest tylko na urządzeniu mobilnym