#growUp!

Zaznacz stronę

Spot reklamowy

Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych.

Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

    Strona głównaOfertaWideo marketingRealizacja filmów reklamowych

    Realizacja filmów reklamowych

    Film to bez wątpienia najatrakcyjniejszy format reklamowy. Dzięki wykorzystaniu reklamy wideo pokażesz, że Twoja marka jest nowoczesna i o wiele skuteczniej przykujesz uwagę widza (co obecnie jest nie lada wyzwaniem).`

    Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych. Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

    Filmy z galerii szablonów

    Korzystaj z potencjału filmowego, przy wykorzystaniu zaawansowanych szablonów. Wykorzystaj dotychczasowe materiały, jak zdjęcia czy filmy i nadaj im charakter. Ten format idealnie sprawdzi się dla okresowych promocji, zaprezentowania zalet produktu lub prezentacji sklepu internetowego czy innego rozwiązania IT. Ten format usługi charakteryzuje bardzo przystępna cena.

    Jak to działa?

    • Wybierasz szablon filmu z galerii
    • Przygotowujesz materiały wskazane w wymaganiach technicznych szablonu
    • Przesyłasz zlecenie
    • Po 3 – 5 dni Twój film jest gotowy!

    Zaprojektowanie indywidualnego szablonu

    Wiesz, że będziesz regularnie potrzebował filmów ale jednocześnie chcesz mieć szablon indywidualny, niepowtarzalny i skrojony idealnie dla Twojej firmy? Mamy to! Zaprojektujemy szablon, który będzie reprezentował tylko Ciebie!

    Jak to działa?

    • Zamawiasz zaprojektowanie indywidualnego szablonu
    • Wypełniasz formularz lub umawiasz rozmowę online z projektantem celem ustalenia wizji
    • Otrzymujesz wycenę zlecenia
    • Przesyłasz niezbędne materiały wskazane w zleceniu
    • Otrzymujesz pierwszą wersję swojego szablonu
    • Przesyłasz uwagi lub akceptujesz projekt
    • Otrzymujesz drugą lub finalną wersję
    • Korzystasz z indywidualnego projektu

    Realizacja materiałów wideo do wypełnienia szablonu

    Chociaż dotychczasowe materiały wideo i zdjęcia sprawdzają się w większości szablonów o tyle te bardziej zaawansowane wymagają materiałów stworzonych typowo pod tą realizacje. Możesz je dostarczyć sam lub jeżeli nie masz takiej możliwości zostawić to nam!

    Nasza współpraca jest elastyczna, możemy zapewnić kompleksową usługę kręcenia wraz z aktorami, makeup’em, kostiumami i scenografią lub ograniczyć się do rejestracji jedynie przygotowanego przez Ciebie planu zdjęciowego.

    Realizacją zajmuje się zespół profesjonalistów pracujący na profesjonalnym sprzęcie. Dbają oni o walory techniczne i estetyczne projektu. Na planie będzie obecny reżyser, który pokieruje projektem, jednak to Ty decydujesz o kluczowych dla Ciebie elementach, jak wybór produktów do filmu, dobór aktorów i ich stroju.

    Jak to działa?

    • Wybierasz szablon
    • Zamawiasz realizację materiałów wideo
    • Umawiasz rozmowę w firmie lub online z przedstawicielem
    • Ustalasz zakres współpracy
    • Otrzymujesz wycenę
    • Ustalasz harmonogram kręcenia
    • Otrzymujesz wizualizację ujęć
    • Przygotowujesz niezbędne materiały wskazane na rozmowie
    • Przeglądasz nagrane materiały na planie filmowym
    • Po 3 do 5 dni, po kręceniu otrzymujesz zmontowany film

    Dlaczego warto?

    • Kreacje reklamowe, które zwracają uwagę
    • Mnogość formatów i możliwości
    • Gwarancja jakości i terminu realizacji
    • Przystępna cena

    Nasze przykładowe realizacje:

    Orteo.pl

    Dstreet.pl

    Z agencją Sempai współpracujemy od kwietnia 2017 roku. Bardzo sprawnie przejęli działania związane z pozycjonowaniem naszego serwisu www.innogy.pl po wcześniejszej agencji. Jesteśmy zadowoleni z prowadzonych prac i przekazywanych nam rekomendacji. Godnym pochwalenia jest zrozumienie, jakim wykazują się pracownicy agencji w sytuacjach, gdy nie zawsze możemy te rekomendacje wdrożyć z przyczyn technicznych lub biznesowych. W takich momentach staramy się wspólnie wypracować zadowalające rozwiązanie, biorąc pod uwagę ograniczenia, a przede wszystkim cele, jakie chcemy osiągnąć.

    Współpraca z agencją przebiega sprawnie przede wszystkim na łatwość kontaktu z osobami prowadzącymi nasz projekt. Widać, że praca nad pozycjonowaniem sprawia im dużą przyjemność i nie jest tylko obowiązkiem, ale także i pasją.

    Cenimy sobie także terminowe, comiesięczne raportowanie i dostęp do narzędzi monitorujących pozycję naszego serwisu. Dzięki nim mamy pewność, że projekt jest w dobrych rękach i w każdej chwili możemy sprawdzić naszą pozycję.

    Mając doświadczenie we współpracy z różnymi agencjami specjalizującymi się w pozycjonowaniu stron www, polecam wybór agencji Sempai do prowadzenia działań SEO. To solidna firma z fajnymi ludźmi znającymi się na swojej pracy.

    innogy
    Innogy

    Zobacz jak to robimy

    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study PPHU Eldor

    Niewielki budżet na Allegro Ads wcale nie musi być ograniczeniem! 💰

    W poszukiwaniu sposobu na jak najefektywniejsze dysponowanie wydatkami pomogło nam kompleksowe podejście:
    ✅ audyt konta sprzedawcy
    ✅ przemyślana optymalizacja
    ✅ rozbudowa kampanii oparta na aktualnych danych

    To wszystko zaowocowało efektami, które znacznie przekroczyły oczekiwania klienta. I to już w pierwszym miesiącu współpracy! 💪
    Przeczytaj case study naszych działań dla PPHU Eldor na Allegro i dowiedz się, jak to zrobiliśmy.

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie 🎧

    Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę – mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi – winylownia.pl

    Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu:
    ✅ zwiększyliśmy ruch o 300%
    ✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180%

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły 🙂

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

    Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
    – przychody o 994%
    – transakcje o 1453%

    🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
    Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

    Skuteczna kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku. Case study Prezentu Marzeń

    Marzy Ci się kompleksowa kampania wideo marketingowa?
    Sprawdź, jak zrobiliśmy ją dla naszego Klienta Prezent Marzeń! W najgorętszym okresie sprzedażowym w roku – tuż przed Gwiazdką – dotarliśmy do ponad 2 mln unikalnych użytkowników na YouTube i prawie 1,3 mln na Facebooku oraz uzyskaliśmy zaangażowanie na bardzo wysokim poziomie!

    Pomogły nam w tym:
    ✅ przemyślana strategia,
    ✅ angażujący content,
    ✅ skuteczna optymalizaca kampanii wideo na YouTube i Facebook Ads

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły!

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1?
    Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl – sklepu online z markową odzieżą – pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników.

    Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.

    Zaufali nam