#growUp!

Zaznacz stronę

Realizacja filmów reklamowych

Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych.

Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

    Strona głównaOfertaWideo marketingRealizacja filmów reklamowych

    Realizacja filmów reklamowych

    Film to bez wątpienia najatrakcyjniejszy format reklamowy. Dzięki wykorzystaniu reklamy wideo pokażesz, że Twoja marka jest nowoczesna i o wiele skuteczniej przykujesz uwagę widza (co obecnie jest nie lada wyzwaniem).`

    Poprowadzimy Twoją kampanię wideo na YouTube od A do Z – włączając w to także stworzenie filmów reklamowych. Realizacja filmu przestaje być już barierą nie do przeskoczenia w wykorzystaniu potencjału reklamowego YouTube, ponieważ dzięki naszej usłudze – cały proces jest relatywnie krótki i przystępny cenowo.

    Filmy z galerii szablonów

    Korzystaj z potencjału filmowego, przy wykorzystaniu zaawansowanych szablonów. Wykorzystaj dotychczasowe materiały, jak zdjęcia czy filmy i nadaj im charakter. Ten format idealnie sprawdzi się dla okresowych promocji, zaprezentowania zalet produktu lub prezentacji sklepu internetowego czy innego rozwiązania IT. Ten format usługi charakteryzuje bardzo przystępna cena.

    Jak to działa?

    • Wybierasz szablon filmu z galerii
    • Przygotowujesz materiały wskazane w wymaganiach technicznych szablonu
    • Przesyłasz zlecenie
    • Po 3 – 5 dni Twój film jest gotowy!

    Zaprojektowanie indywidualnego szablonu

    Wiesz, że będziesz regularnie potrzebował filmów ale jednocześnie chcesz mieć szablon indywidualny, niepowtarzalny i skrojony idealnie dla Twojej firmy? Mamy to! Zaprojektujemy szablon, który będzie reprezentował tylko Ciebie!

    Jak to działa?

    • Zamawiasz zaprojektowanie indywidualnego szablonu
    • Wypełniasz formularz lub umawiasz rozmowę online z projektantem celem ustalenia wizji
    • Otrzymujesz wycenę zlecenia
    • Przesyłasz niezbędne materiały wskazane w zleceniu
    • Otrzymujesz pierwszą wersję swojego szablonu
    • Przesyłasz uwagi lub akceptujesz projekt
    • Otrzymujesz drugą lub finalną wersję
    • Korzystasz z indywidualnego projektu

    Realizacja materiałów wideo do wypełnienia szablonu

    Chociaż dotychczasowe materiały wideo i zdjęcia sprawdzają się w większości szablonów o tyle te bardziej zaawansowane wymagają materiałów stworzonych typowo pod tą realizacje. Możesz je dostarczyć sam lub jeżeli nie masz takiej możliwości zostawić to nam!

    Nasza współpraca jest elastyczna, możemy zapewnić kompleksową usługę kręcenia wraz z aktorami, makeup’em, kostiumami i scenografią lub ograniczyć się do rejestracji jedynie przygotowanego przez Ciebie planu zdjęciowego.

    Realizacją zajmuje się zespół profesjonalistów pracujący na profesjonalnym sprzęcie. Dbają oni o walory techniczne i estetyczne projektu. Na planie będzie obecny reżyser, który pokieruje projektem, jednak to Ty decydujesz o kluczowych dla Ciebie elementach, jak wybór produktów do filmu, dobór aktorów i ich stroju.

    Jak to działa?

    • Wybierasz szablon
    • Zamawiasz realizację materiałów wideo
    • Umawiasz rozmowę w firmie lub online z przedstawicielem
    • Ustalasz zakres współpracy
    • Otrzymujesz wycenę
    • Ustalasz harmonogram kręcenia
    • Otrzymujesz wizualizację ujęć
    • Przygotowujesz niezbędne materiały wskazane na rozmowie
    • Przeglądasz nagrane materiały na planie filmowym
    • Po 3 do 5 dni, po kręceniu otrzymujesz zmontowany film

    Dlaczego warto?

    • Kreacje reklamowe, które zwracają uwagę
    • Mnogość formatów i możliwości
    • Gwarancja jakości i terminu realizacji
    • Przystępna cena

    Nasze przykładowe realizacje:

    Orteo.pl

    Dstreet.pl

    Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

    orteo
    Jarek Rękas, Co-founder Orteo

    Zobacz jak to robimy

    Skuteczna kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku. Case study Prezentu Marzeń

    Marzy Ci się kompleksowa kampania wideo marketingowa?
    Sprawdź, jak zrobiliśmy ją dla naszego Klienta Prezent Marzeń! W najgorętszym okresie sprzedażowym w roku – tuż przed Gwiazdką – dotarliśmy do ponad 2 mln unikalnych użytkowników na YouTube i prawie 1,3 mln na Facebooku oraz uzyskaliśmy zaangażowanie na bardzo wysokim poziomie!

    Pomogły nam w tym:
    ✅ przemyślana strategia,
    ✅ angażujący content,
    ✅ skuteczna optymalizaca kampanii wideo na YouTube i Facebook Ads

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły!

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1?
    Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl – sklepu online z markową odzieżą – pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników.

    Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
    Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Zaufali nam