wideo marketing ecommerce

Wideo marketing dla e-commerce

Skuteczność reklamy zależy między innymi od odpowiednio dobranych środków do osiągnięcia konkretnego celu. Poznaj naszą ofertę i dowiedz się, w jaki sposób, na jakich platformach i przy pomocy jakich narzędzi wypromujemy Twoje produkty i usługi w ramach wideo marketingu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

Promowanie produktów i usług

Jeżeli zależy Ci na:

  • wykreowaniu i zwiÄ™kszeniu popytu na Twoje produkty lub usÅ‚ugi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu dziaÅ‚aÅ„ sprzedażowych,
  • przebiciu siÄ™ w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych.

Zgłoś się do nas!

Promowanie produktów i usÅ‚ug dedykujemy w szczególnoÅ›ci sklepom internetowym w ramach skutecznego wspierania sprzedaży, usÅ‚ugodawcom w celu pozyskiwania leadów oraz promowania produktów/usÅ‚ug, a także firmom posiadajÄ…cym punkty stacjonarne.

Dzięki temu zyskujesz:

  • zwiÄ™kszenie liczby konwersji i wolumenu sprzedaży,
  • precyzyjne dotarcie ze swoim przekazem do dużych grup docelowych,
  • niski koszt dotarcia do użytkowników,
  • wiÄ™cej interakcji i odwiedzin w Twojej witrynie www lub na kanale YouTube,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • wyÅ›wietlenia Twoich filmów także na Instagramie, Messengerze i w Audience Network Facebooka.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

Słowniczek wideomarketingu

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

Facebook Watch

🗸

Feed

🗸

Stories

🗸

Marketplace

🗸

Chcę dostać wycenę

Chcę zobaczyć inne pakiety

Słowniczek wideomarketingu

Bumper Ads â€“ reklamy w przerywniku na Youtube – Jest to krótka forma przekazu, max. dÅ‚ugość filmu to 6 sekund, dlatego idealnie sprawdza siÄ™ na mobile. CharakteryzujÄ… je niskie koszty prowadzenia kampanii. StanowiÄ… idealne uzupeÅ‚nienie innych dziaÅ‚aÅ„ (mogÄ… sÅ‚użyć do m.in. przypomnienia o trwajÄ…cej kampanii).

In-stream â€“ Jest to dÅ‚uższa forma przekazu. PÅ‚acisz jedynie wtedy, gdy widz obejrzy 30 sekund reklamy wideo lub wejdzie z niÄ… w interakcjÄ™. Użytkownik ma możliwość pominiÄ™cia po 5 sekundach, za które nie zapÅ‚acisz.

TrueView For Action â€“ Jest to najbardziej performance’owy typ kampanii na YouTube. Umożliwia dodanie formularza kontaktowego, posiada bardzo widoczne CTA, które przekierowuje na dowolny landing page.

TrueView For Shopping â€“ Z jego pomocÄ… możesz promować bestsellerowe produkty na YouTube. Umożliwia skrócenie Å›cieżki zakupowej do wybranych produktów – np. wideo z recenzjÄ… nowego roweru, przekierowanie do feedu. Jest to rzadko wykorzystywany format, co stanowi jego atut.

Facebook Watch â€“ Jest to dedykowane miejsce na Facebooku (zarówno na desktop, jak i mobile), do którego trafiajÄ… wszystkie materiaÅ‚y wideo. Reklama wyÅ›wietla siÄ™ pomiÄ™dzy filmami niepromowanymi.

Feed â€“ Facebook, Instagram – DziÄ™ki możliwoÅ›ci podpiÄ™cia do filmu linku oraz wybraniu odpowiedniego celu kampanii skutecznie zwiÄ™kszysz z jej pomocÄ… ruch na stronie. Filmy dopasowane pod ten cel majÄ… zdecydowanie wiÄ™kszy współczynnik klikalnoÅ›ci (CTR) oraz charakteryzujÄ… siÄ™ niższym CPC niż banery statyczne.

Stories â€“ Facebook, Instagram, Messenger – Reklama wyÅ›wietla siÄ™ w Stories na wszystkich trzech dostÄ™pnych platformach. Charakteryzuje jÄ… potencjalnie najwiÄ™kszy zasiÄ™g i najniższy koszt dotarcia.

Marketplace â€“ Stanowi idealne poÅ‚Ä…czenie dziaÅ‚aÅ„ wizerunkowych z typowo sprzedażowymi. Do filmu doÅ‚Ä…czasz produkty z feedu produktowego w specjalnym formacie – kolekcja. Ten format dostÄ™pny jest tylko na urzÄ…dzeniu mobilnym

Baza
Wiedzy
TikTok Ads – DostÄ™pne formaty reklamowe

TikTok Ads – DostÄ™pne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case
Study

drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesiÄ™cy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczÄ™liÅ›my dziaÅ‚ania, a po 4 miesiÄ…cach Darmarsklep.pl zaliczyÅ‚ 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej koop...