Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczęliśmy działania, a po 4 miesiącach Darmarsklep.pl zaliczył 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Sempai
10 października, 2023
Przeczytasz w ~ 3 min.
darmasklep okladka

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej kooperacji. Właśnie nadszedł czas na przedstawienie kolejnych efektów, które potwierdzają, że Microsoft Advertising by Sempai to strzał w dziesiątkę!

Partner-Badges-2023_Partner

Let Us Perform! to cykl krótkich case studies, w których przedstawiamy jak zestawiając kreatywność z 17 letnim doświadczeniem w digital marketingu pomagamy naszym Klientom rozwijać ich sprzedaż i zyski. Szukamy nieszablonowych rozwiązań, niewyeksploatowanych dotąd kanałów dotarcia do nowych, wyznaczamy kierunki. Przeczytaj case study i dowiedz się, jak pracujemy!

 

Efekty:

  • wzrost ROAS z 188% w kwietniu 2023 do 865% na koniec sierpnia 2023
  • 2,5-krotny wzrost przychodów Klienta

EFEKTY dermasklep

O naszej współpracy

 

Darmarsklep.pl to polska drogeria internetowa, która oferuje oryginalne kosmetyki do makijażu i pielęgnacji oraz akcesoria kosmetyczne znanych i popularnych marek. Sklep działa na rynku e-commerce już od 2004 roku.

 

Współpracujemy od 2018 roku. 

 

Branża drogeryjna jest bardzo wymagająca – duża konkurencja, zarówno polskich jak i zagranicznych sklepów sprawia, że warto zawalczyć o każdego klienta. To dlatego postanowiliśmy wykorzystać nowy, niewyeksploatowany jeszcze kanał pozyskiwania ruchu i sprzedaży w sklepie – Microsoft Advertising. 

 

Cel

Cele, jakie postawiliśmy sobie podejmując działania w systemie reklamowym Microsoft Advertising to:

  • wzrost ROAS-u
  • zwiększenie skali sprzedaży

CELE dermasklep

 

Jak to robimy?

Jako jeden z nielicznych Channel Partnerów w Polsce byliśmy w stanie zagwarantować naszemu Klientowi, Darmarsklep.pl, najwyższą jakość oraz bezpieczeństwo w tej obiecującej ekspansji nowego obszaru reklamowego.

Ruszyliśmy pełną parą 1 kwietnia 2023 roku – choć data nasuwa raczej żartobliwe skojarzenia, my podeszliśmy do kampanii dla Darmarsklep.pl całkowicie poważnie.

 

Postawiliśmy na następujące działania:

  • wdrożenie śledzenia konwersji i weryfikacja jego dokładności,
  • zbudowanie kampanii produktowych w oparciu o lejek zakupowy (4 kampanie – każda z nich odpowiada za różne frazy: ogólne, long-tailowe czy o najniższej jakości – po to, aby dla każdej z grup dostosować odpowiednie stawki),
  • remarketing z wykorzystaniem remarketingu dynamicznego,
  • wyselekcjonowane kampanie searchowe,
  • monitorowanie wyszukiwanych fraz i sukcesywne wykluczanie nietrafnych,
  • regularna optymalizacja kampanii na poziomie urządzeń, list RLSA.

 

Tak efekty naszych działań przedstawiają się na wykresie:

Microsoft Advertising case study

Co dalej? Nie spoczywamy na laurach – stale doskonalimy kampanię. Rozbudowujemy na bieżąco strukturę i badamy trendy, by wyciskać z niej jeszcze więcej, a tym samym maksymalizować zyski Klienta. 

 

Opinia specjalisty

DERMASKLEP KOMENTARZ EKSPERCKI

Opinia Klienta

DERMASKLEP OPINIA KLIENTA