Strona główna → Case-study → Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczęliśmy działania, a po 4 miesiącach Darmarsklep.pl zaliczył 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads! Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczęliśmy działania, a po 4 miesiącach Darmarsklep.pl zaliczył 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads! Sempai 10 października, 2023 Przeczytasz w ~ 3 min. Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej kooperacji. Właśnie nadszedł czas na przedstawienie kolejnych efektów, które potwierdzają, że Microsoft Advertising by Sempai to strzał w dziesiątkę! Let Us Perform! to cykl krótkich case studies, w których przedstawiamy jak zestawiając kreatywność z 17 letnim doświadczeniem w digital marketingu pomagamy naszym Klientom rozwijać ich sprzedaż i zyski. Szukamy nieszablonowych rozwiązań, niewyeksploatowanych dotąd kanałów dotarcia do nowych, wyznaczamy kierunki. Przeczytaj case study i dowiedz się, jak pracujemy! Efekty: wzrost ROAS z 188% w kwietniu 2023 do 865% na koniec sierpnia 2023 2,5-krotny wzrost przychodów Klienta O naszej współpracy Darmarsklep.pl to polska drogeria internetowa, która oferuje oryginalne kosmetyki do makijażu i pielęgnacji oraz akcesoria kosmetyczne znanych i popularnych marek. Sklep działa na rynku e-commerce już od 2004 roku. Współpracujemy od 2018 roku. Branża drogeryjna jest bardzo wymagająca – duża konkurencja, zarówno polskich jak i zagranicznych sklepów sprawia, że warto zawalczyć o każdego klienta. To dlatego postanowiliśmy wykorzystać nowy, niewyeksploatowany jeszcze kanał pozyskiwania ruchu i sprzedaży w sklepie – Microsoft Advertising. Cel Cele, jakie postawiliśmy sobie podejmując działania w systemie reklamowym Microsoft Advertising to: wzrost ROAS-u zwiększenie skali sprzedaży Jak to robimy? Jako jeden z nielicznych Channel Partnerów w Polsce byliśmy w stanie zagwarantować naszemu Klientowi, Darmarsklep.pl, najwyższą jakość oraz bezpieczeństwo w tej obiecującej ekspansji nowego obszaru reklamowego. Ruszyliśmy pełną parą 1 kwietnia 2023 roku – choć data nasuwa raczej żartobliwe skojarzenia, my podeszliśmy do kampanii dla Darmarsklep.pl całkowicie poważnie. Postawiliśmy na następujące działania: wdrożenie śledzenia konwersji i weryfikacja jego dokładności, zbudowanie kampanii produktowych w oparciu o lejek zakupowy (4 kampanie – każda z nich odpowiada za różne frazy: ogólne, long-tailowe czy o najniższej jakości – po to, aby dla każdej z grup dostosować odpowiednie stawki), remarketing z wykorzystaniem remarketingu dynamicznego, wyselekcjonowane kampanie searchowe, monitorowanie wyszukiwanych fraz i sukcesywne wykluczanie nietrafnych, regularna optymalizacja kampanii na poziomie urządzeń, list RLSA. Tak efekty naszych działań przedstawiają się na wykresie: Co dalej? Nie spoczywamy na laurach – stale doskonalimy kampanię. Rozbudowujemy na bieżąco strukturę i badamy trendy, by wyciskać z niej jeszcze więcej, a tym samym maksymalizować zyski Klienta. Opinia specjalisty Opinia Klienta Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Allegro AdsAnalitykaFacebook AdsGoogle AdsMicrosoft AdvertisingSEOTikTok AdsWideo Marketing Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ