Senpai (czytaj: Sempai) to z japońskiego osoba o wyższym stażu, starszy kolega. Nieprzypadkowo wybraliśmy tę nazwę. Praca w obszarach takich jak pozycjonowanie stron, kampanie płatne w wyszukiwarkach, czy audyt i optymalizacja stron – wymaga ciągłego doskonalenia się, poszerzania swoich kompetencji, cierpliwości i współpracy.
Zarządzamy ponad 850 kontami w Google Ads. Prowadzimy kampanie high performance, głównie dla klientów z wysoce konkurencyjnego segmentu e-commerce.
Stawiamy na długofalowe relacje. Nasze doświadczenie pokazało, że opłaca się to zawsze najbardziej dla wszystkich stron. Klienci, dzięki długotrwałej i konsekwentnej optymalizacji, osiągają większe zyski ze sprzedaży online, natomiast my – możliwości elastycznego testowania i wyciągania wniosków, co przekłada się na zwiększenie efektywności prowadzonych działań również dla innych klientów. To działa. Bez względu na okres obowiązywania formalnie zawarty w pierwotnej umowie. Po jego upływie nawet 97% klientów kontynuuje z nami kampanie, przedłużając współpracę na czas nieokreślony.
Jesteśmy oficjalnymi partnerami:
Nagrody i Wyróżnienia
Przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach rozpoczęliśmy ponad 15 lat temu. Początkowo świadczyliśmy usługi performance marketingowe jako 2-osobowy zespół, który na przestrzeni 15 lat rozrósł się do ponad 110 specjalistów ulokowanych w trzech biurach: w Białymstoku, Krakowie i Częstochowie.
Sempai to ponad sto ultra utalentowanych osób. Jesteśmy dumni z każdego z osobna i bardzo cieszymy się z tego, że możemy wspólnie tworzyć #sempaiteam!
Nasz management :
Sebastian Suma
CEO
Od 17 lat związany z branżą internetową, w tym szczególnie z performance marketingiem. Dyrektor Zarządzający marką Sempai, specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach i analityce internetowej oraz Kohai, agencji marketingu treści.
Sebastian regularnie występuje w roli prelegenta na wydarzeniach branżowych o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym, poruszając tematy związane z marketingiem w wyszukiwarkach czy prowadzeniem i rozwijaniem agencji. Współautor książki “Konwersja w e-commerce”, poświęconej dobrym praktykom zwiększania e-sprzedaży. Autor cyklu podcastów “Marketing oparty o danych”.
Szef Grupy Roboczej SEM IAB Polska. Członek Podlaskiego klastra technologicznego INFOTECH, wykładowca Politechniki Białostockiej na kierunku Marketing Internetowy
Adam Cieśla
COO
W branży od 2006 roku. Dyrektor Operacyjny w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Wcześniej jako manager w dziale SEM, prowadził audyty, wdrażał strategie, projektował i optymalizował kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
Adam ma na swoim koncie sukcesy na arenie międzynarodowej, jak m.in.:
Adam już od 16 lat regularnie występuje na branżowej scenie, w tym m.in. miał okazję występować na tak prestiżowych eventach, jak:
Ponadto Adam przeszkolił kilkadziesiąt osób w ramach Akademii Sempai i niejednokrotnie występował na branżowych barcampach (np. InCommerce).
Marcin Stańdo
Client Development Director
Z branżą interaktywną związany już od ponad 15 lat. Od samego początku z firmą Netarch. Obecnie, od powołania do życia marki Sempai, dba o to, aby realizowane przez agencję usługi spełniały oczekiwania w jak najwyższym stopniu, a liczba zadowolonych klientów ciągle rosła.
Ewa Filipik
Chief Financial Officer
W Sempai odpowiada za szeroko rozumiane finanse, zarządzanie płynnością finansową i rachunkowość zarządczą. Wprowadza procesy identyfikacji, analizy, interpretowania i przekazywania informacji zarządowi i kadrze menedżerskiej, aby pomóc w osiągnięciu celów biznesowych.
Z wykształcenia jest ekonomistą i w tym zawodzie pracuje od ukończenia studiów. Zaczynała od księgowości i analiz rentowności. Analityczny umysł i szkolenia z budżetowania pomogły realizować się w kontrolingu m.in. w planowaniu i analizowaniu obszarów działalności firm pod kątem efektywności. Posiada doświadczenie zawodowe w branży handlowej, produkcyjnej i usługowej, co ułatwia zrozumienie cyklu wytwarzania produktów i usług oraz pozwala wykorzystywać dane: finansowe, operacyjne oraz zewnętrzne do wspierania procesu decyzyjnego.
Rafał Kondratowicz
Head of Client Service
szeregi Sempai zasilił już 4 lata temu. Jako Head of Client Service w Sempai odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Client Service oraz wdrażanie nowych pracowników. Na co dzień obsługuje także kluczowych Klientów agencji, w tym m.in. Sferis, Prezent Marzeń czy Koszulkowo. Kampania, którą współrealizował dla evita.sklep.pl, znalazła się w finale międzynarodowego konkursu Google Premier Partner Awards 2018.
Rafał z branżą interaktywną związany jest już od 8 lat. Przed Sempai doświadczenie zdobywał w czołowych polskich agencjach interaktywnych, takich jak m.in. Socializer, Think Kong czy Open Gate. Realizował działania dla wielu rozpoznawalnych marek, w tym: Tigera, Smyka, Kawy Prima, Proamy. Kampania “Paczki wdzięczności”, którą współtworzył wraz z Think Kongiem, została nagrodzona na Cannes Lions.
Filip Biszczak
Head of Google Ads
w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń, Wojas.
W międzynarodowym konkursie Google AdWords Premier Partners Awards w regionie EMEA 2017 case studies jego kampanii otrzymały nominacje do głównej nagrody w 3 kategoriach: Search Innovation, Mobile Innovation oraz Growing Businesses Online. Nominowany w GPPA EMEA także w 2019 roku z kampanią dla Showroom.pl. Kampanie prowadzone przez Filipa były nagradzane w konkursie semKRK w 2020 i 2021 roku oraz nominowane do European Search Awards.
Ma na swoim koncie także wystąpienia na branżowych konferencjach i targach.
Krzysztof Janosiewicz
Head of Marketplace & Paid Ads
Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracą specjalistów Google Ads. Odpowiada także za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój usług związanych z kampaniami płatnymi na innych platformach, w tym Linkedin Ads.
Laureat nagrody semKRK 2018 i 2022, finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019 oraz European Search Awards 2022. Regularnie występuje na scenach prestiżowych konferencji SEM w Polsce, m.in. semKRK. Wykłada na studiach podyplomowych Menadżer Ecommerce i Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej.
Sebastian Puchała
Head of Social Ads
Facebook Ads Team Manager , który ma obsesję na punkcie danych i niestandardowych form dotarcia do klienta. Certyfikowany specjalista w zakresie technicznych implementacji Facebooka w programie Marketing Partner for Technical Services. W Sempai zarządza działem Facebook Ads, w tym odpowiada za: audyty, wyceny, tworzenie i wdrażanie kampanii reklamowych na Facebooku oraz prowadzenie szkoleń wewnątrz firmy i dla klientów. Poza prowadzeniem działań stricte performance’owych, Sebastian jest zapalonym filmowcem i w tym fachu sprawdza się już od prawie dekady.
Shaban Dżelili
SEO Team Manager
Zarządza i koordynuje pracę zespołu SEO w agencji Sempai, dbając o efektywność działań oraz osiąganie zamierzonych celów. Odpowiada również za kompleksowe planowanie, wdrażanie i realizację kampanii SEO dla kluczowych klientów. Wśród obsługiwanych projektów znajdują się rozpoznawalne marki, takie jak m.in.: Deichmann, iSpot, PWN czy SFmeble. Kampanie, które współtworzył zostały nagrodzone 3 miejscem w kategorii SEO w ogólnopolskim konkursie semKRK 2022 oraz zostały nominowane do finału European Search Awards 2022.
Małgorzata Cichocka
Marketing Team Manager
Marketing Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Swoją ścieżkę kariery w agencji rozpoczęła od stanowiska specjalisty ds. marketingu, obecnie koordynuje pracę kilkuosobowego zespołu, którego celem jest szeroko pojęta promocja usług Sempai.
Dział marketingu w Sempai odpowiada m.in. za współpracę z działami realizacji w zakresie tworzenia i aktualizacji ofert oraz ich promocji, udział agencji w konkursach branżowych, organizację cyklu Incommerce oraz Akademii Sempai.
Kraków
ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków
+48 (12) 398 78 04
+48 511 367 704
Białystok
al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6 15-111 Białystok (2. piętro)
+48 786 865 319
Częstochowa
ul. Dekabrystów 41 lok. 801 42-215 Częstochowa (8 piętro)
+48 512 784 144
Kariera
Chcesz rozwijać swoją karierę w jednej z topowych agencji SEM w Polsce i pomagać firmom w działaniach digitalowych? Jesteś we właściwym miejscu!
CSR
Jako #SempaiTeam chętnie angażujemy się w różne inicjatywy społeczne. Uważamy, że biznes może - a nawet powinien! - służyć czemuś więcej 🙂
Regularnie bierzemy udział m.in. w:
Moto Mikołaje Białystok
Już od 3 lat odpowiadamy za prowadzenie komunikacji internetowej Akcji w kanałach społecznościowych. Wielu z naszych pracowników angażuje się w akcję również prywatnie.
Charytatywne turnieje piłki nożnej
Co roku bierzemy udział w 2 charytatywnych turniejach piłki nożnej w naszym regionie. Nie dość, że świetnie bawimy się wspólnie na boisku, to mamy też okazję zrobić coś dobrego.
Sempai UKS Częstochowa
We wrześniu 2020 roku, po raz pierwszy pod szarfą Sempai, w Szachowych Drużynowych Mistrzostwach 1 Ligi wystąpiła dorosła ekipa UKS Hetman Częstochowa. Nasza współpraca trwa.
Stowarzyszenia branżowe
Aktywnie, od wielu lat edukujemy również branżę e-commerce w Polsce.
Jesteśmy członkiem największych branżowych stowarzyszeń w Polsce:
Izba Gospodarki Elektronicznej
Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie.
IAB
IAB Polska zrzesza największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne w kraju.
INFOTECH Klaster Technologiczny
Podlaski klaster technologiczny powstał w celu połączenia sił podmiotów działających w sektorze nowych technologii. Organizuje eventy edukacyjne dla podlaskich przedsiębiorców.