Pozycjonowanie sklepu

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to sukces – ale my celujemy jeszcze wyżej. W ramach SEO oferujemy szereg działań, które wpływają na optymalizację i pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego. Dzięki kompleksowemu oraz indywidualnemu podejściu do klienta, każdego roku zdobywamy prestiżowe nagrody – zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Sprawdź naszą ofertę i dołącz do grona zadowolonych klientów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Możesz pracować nad SEO samodzielnie, ale… my prawdopodobnie zrobimy to lepiej. W pełni wykorzystamy potencjał Twojego sklepu oraz pozyskamy więcej ruchu i sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zaprojektujemy strategię budowania widoczności w wyszukiwarce specjalnie pod Twoje potrzeby, dzięki czemu osiągniesz wysokie ROI.

W naszych działaniach uwzględniamy m.in.:

  • trendy,
  • potrzeby użytkowników,
  • możliwości wyszukiwarek i ich kierunek rozwoju,
  • rzeczywiste dane.

Do analizy i przygotowania strategii SEO dla naszych klientów wykorzystujemy Big Data, czyli ogromne zbiory danych dotyczące poszczególnych serwisów w wyszukiwarce, ich widoczności, optymalizacji on-site, słów kluczowych czy pozyskanych linków. Bazujemy na danych, w związku z czym możemy podejmować lepsze decyzje i budować strategię pozwalającą wyprzedzić konkurencję.

Skondensowane działania SEO dla e-commerceetapy pozycjonowania sklepów internetowych

Systematycznie rozbudowujemy Twój sklep internetowy oraz go optymalizujemy, uwzględniając przy tym tysiące fraz.

W skład naszych działań wchodzi:

Optymalizacja on-site

Optymalizacja on-site: Techniczne SEO dla sklepu internetowego

  • W ramach pierwszego miesiąca działań z nowym projektem przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO.
  • Wykonujemy optymalizację tzw. „crawl budżetu” – aby mieć pewność, że boty Google odwiedzają i indeksują tylko podstrony wartościowe dla Twoich potencjalnych klientów i wyszukiwarki.

optymalizacja SXO

User experience / SXO

Dzięki temu, co robimy, Twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez potencjalnych klientów.

  • Dobieramy słowa kluczowe zgodne z intencją wyszukiwań – użytkownicy wpisujący zbliżone frazy w wyszukiwarce mogą oczekiwać różnego rodzaju/typu wyników wyszukiwania.
  • Dbamy o to, żeby użytkownicy trafiali na najbardziej odpowiadającą ich intencjom podstronę na Twoim sklepie.
optymalizacja contentu

Content Efektywnościowy

Content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację celów klienta. Jest to przede wszystkim poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania.

Tworzymy:

  • opisy kategorii, produktów, usług,
  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne (w ramach bloga firmowego),
  • artykuły sponsorowane (treści pod publikacje zewnętrzne),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.

skuteczny Link building

Link building

  • Dbamy o to, aby zdobywane przez nas linki były dostępne dla wyszukiwarki oraz nawiązywały tematycznie do Twojego sklepu internetowego.
  • Opieramy proces link buildingu o aktualne dane.

analizy oraz raporty SEO

Analizy i raporty SEO

Naszą największą miłością są dane, dlatego analizujemy i monitorujemy najświeższe aktualizacje w wyszukiwarce oraz śledzimy efekty prowadzonych przez nas działań.

  • Przeprowadzimy analizę zmian w algorytmie wyszukiwarki (direct answers).
  • Dokładnie przeanalizujemy trendy i najciekawsze tematy w Twojej branży.
  • Będziemy cyklicznie monitorować działania Twojej konkurencji.

Proponowane rozwiązania

Pierwszy miesiąc: Audyt SEO i analizy techniczne

Audyt i analizy techniczne pozwalają zdiagnozować błędy i problemy witryny pod kątem SEO. Sformułowanie i implementacja wytycznych są kluczowe dla powodzenia dalszych, regularnych działań.

Działania

Audyt techniczny SEO

🗸

Crawl witryny i eksporty danych

🗸

Analiza poprawności słów kluczowych

🗸

Analiza logów serwera

🗸

Analiza poprawności implementacji Google Analytics

🗸

Konsultacje i weryfikacja wdrożenia

🗸

Chcę dostać wycenę

Kolejne miesiące: Abonament miesięczny

Działania

Obsługa SEO

Analiza słów kluczowych

🗸

Weryfikacja profilu linków

🗸

Monitoring pozycji słów kluczowych

🗸

Optymalizacja wybranych podstron

🗸

Analiza danych Search Console

🗸

Publikacje treści w panelu CMS

🗸

Ocena i weryfikacja strategii SEO/SEM

🗸

Raportowanie działań i zarządzanie projektem

🗸

Link building

Analiza miejsc pod publikację linków

🗸

Tworzenie treści na potrzeby LB

🗸

Publikacja linków

🗸

Indeksacja linków

🗸

Content efektywnościowy

Opisy kategorii

🗸

Opisy produktów

🗸

Wpisy blogowe

🗸

Opracowanie nowych

🗸

Content marketing zewnętrzny

Opracowanie strategii publikacji artykułów

🗸

Budżet na media

🗸

Treści na potrzeby publikacji

🗸

Obsługa kampanii i kontakt z wydawcami

🗸

Chcę dostać wycenę

 

Dlaczego Sempai?

  • Jesteśmy niepoprawnymi romantykami – kochamy dane i wszystko, co z nimi związane.
  • Nie ma tu krzty przesady: mamy ogromną wiedzę popartą doświadczeniem. Od ponad 16 lat pomagamy e-biznesom w generowaniu sprzedaży z internetu.
  • Średni staż pracy specjalisty w Sempai wynosi 4,3 roku. Nie musimy Ci mówić, że to sporo!
  • Nasze kampanie SEO regularnie dostają nominacje do finałów konkursów branżowych na poziomie europejskim i ogólnopolskim.
  • Jesteśmy transparentni i przejrzyści – wszystkie podejmowane przez nas działania trafiają do przygotowywanych przez nas cyklicznie raportów. Możesz do nich zajrzeć w dowolnym momencie współpracy.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czym jest pozycjonowanie sklepu internetowego?

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to szereg czynności, które mają poprawić jego widoczność w Internecie. Konkretnie – sprawić, by witryna sklepu znalazła się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwań wyszukiwarki internetowej, przede wszystkim Google. Jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego dostosowaniem jego witryny do wymagań wyszukiwarki. Efekt?

    Sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod algorytmy wyszukiwarki Google, pojawia się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na wyższych pozycjach. Im lepiej przebiegnie optymalizacja witryny sklepu, tym większa szansa na wyższą pozycję w wyszukiwaniach.

    Jakie są etapy pozycjonowanie sklepu internetowego?

    Pozycjonowanie sklepu internetowego składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest tak zwany audyt. Określa, jakie zadania należy podjąć, aby pozycja sklepu uległa poprawie. Bada witrynę pod różnymi względami, określając, które z jej elementów należy zmienić. Wskazuje, jakie czynności poza stroną sklepu należy podjąć, by stała się bardziej widoczna w Internecie.

    Na czym polegają działania on-site w pozycjonowaniu sklepu internetowego?

    Kolejnym krokiem jest optymalizacja techniczna witryny. Składają się na nią takie działanie jak dodawanie odpowiednich fraz kluczowych, skracanie czasu ładowania się strony i podstron czy dodanie linkowania wewnętrznego i poprawa jakości treści zawartych na stronie.

    Optymalizacja treści dostępnych na stronie to kolejny element optymalizacji sklepu internetowego. Poprawa opisów produktów i oferty w zgodzie z dobrymi praktykami SEO, Content Marketing nastawiony na klienta, ale zawierający odpowiednio rozmieszczone i dobrane frazy kluczowe, poprawa treści zawartych na blogu firmowym sklepu – to działania on-site, które podnoszą widoczność witryny sklepowej w Internecie podczas korzystania z wyszukiwarki Google.

    Na czym polegają działania off-site w pozycjonowaniu sklepu internetowego?

    Istotnym elementem budowania pozycji sklepu internetowego jest także tworzenie efektywnych treści off-site’owych. Znajdują się one poza witryną sklepu, budując jego pozycję, odsyłając do jego oferty, wskazując na jego istnienie. To jest cel artykułów sponsorowanych – przyciągnąć uwagę klienta i skierować ją z innych stron internetowych na witrynę konkretnego sklepu.

    Jaka jest rola link buildingu w pozycjonowaniu sklepu internetowego?

    Gdy artykuł sponsorowany z linkiem do sklepu internetowego zostanie opublikowany na cenionej przez Google stronie internetowej, wtedy pozycja sklepu internetowego ulega poprawie. Link do strony sklepu internetowego traktowany jest przez algorytm Google jako rekomendacja świadcząca o jakości sklepu.

    Podobnie wygląda kwestia opinii użytkowników sklepu o jego produktach na serwisach zewnętrznych. Algorytm Google zauważa te opinie, odczytuje więc je jako kolejne rekomendacje konkretnego sklepu internetowego. Efekt? Pozycja sklepu rośnie!

    Kiedy pozycjonowanie sklepu internetowego jest dobrym pomysłem?

    Działania, które wiodą do poprawy pozycji sklepu internetowego, warto przeprowadzać regularnie. Odpowiednim momentem jest niemal każdy moment! Na braku optymalizacji sklepu internetowego można jedynie stracić i to dosłownie. Strata klienta, który mógł trafić do sklepu, ale nie trafił. Strata klienta, który mógł zostać, ale odszedł. Strata klienta, który zbyt długo szukał tego, co powinien znaleźć na stronie od razu… A to wszystko prowadzi do strat finansowych!

    Odpowiednim momentem na optymalizację sklepu internetowego nie jest więc chwila, w której straty zaczynają być widoczne. Optymalizację warto przeprowadzać, zanim się pojawią. Dzięki tym działaniom sklep internetowy pozostanie widoczny nie tylko raz na jakiś czas, ale przez cały czas.

    Bardzo wyraźnym wskaźnikiem do przeprowadzenia optymalizacji sklepu internetowego jest spadek ruchu organicznego na jego stronie internetowej. Wtedy należy podjąć działania optymalizacyjne tak szybko, jak to tylko możliwe, by ograniczyć dalszy spadek nie tylko ruchu organicznego, a także przychodów sklepu.

    Kiedy pojawią się efekty optymalizacji sklepu internetowego?

    Na efekty pozycjonowania sklepu internetowego mają wpływ przeróżne czynniki. Audyt określa, jakich działań potrzebuje strona sklepu, aby stał się bardziej widoczny. Im więcej działań trzeba podjąć, tym dłuższy być może czas oczekiwania na efekty pozycjonowania. Czas skraca się znacząco, gdy pozycjonowanie sklepu internetowego w Internecie jest wspierane wyższym budżetem.

    Ważna jest także historia domeny, na której został umieszczony sklep, zasięg pozycjonowania (pozycjonowanie lokalne, regionalne, globalne), popularność branży czy brak konkurencji w danym sektorze gospodarczym, w którym operuje sklep.

    Prócz tych wszystkich czynników niezwykle istotnym jest także doświadczenie agencji marketingowej (SEO), która podejmuje się optymalizacji sklepu internetowego. W przypadku doświadczonej agencji proces optymalizacji sklepu internetowego jest skuteczny i nie generuje dodatkowych kosztów. Fachowcy z Sempai.pl znają się na swojej pracy i wykazują kreatywnością podczas procesu optymalizacji, przewidują, co jest potrzebne i co będzie aktualne tak dziś, jak i za kilka miesięcy!

    Czy optymalizacja sklepu internetowego jest skuteczna w każdym przypadku?

    Aby optymalizowanie sklepu internetowego przyniosło skutek, musi on być odpowiednio skonstruowany. Gdy witryna jest przejrzysta i estetyczna, a interfejs intuicyjny, gdy nie ma żadnych błędów, odpowiednio szybko się ładuje w każdym wypadku, wtedy optymalizacja sklepu jest wręcz pożądana, by jeszcze lepiej funkcjonował.

    Generowanie większego ruchu i zabiegi optymalizacyjne nie mają jednak większego sensu w przeciwnym wypadku. Witryna sklepu nieprawidłowo zaprojektowana, powolna i pełna błędów nie powinna być optymalizowana, ponieważ działania nie przyniosą wymiernych efektów. Dobrym rozwiązaniem jest wtedy budowa strony internetowej sklepu od początku, bo często lepiej zbudować coś od zera niż poprawiać to, co jest bardzo niefunkcjonalne.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...

    Wskaźnik jakości konta Google Ads  — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...

    ostatni-webinar

    Słyszałeś coś o rozporządzeniu RODO i Dyrektywie Omnibus, ale nie wiesz, co te regulacje oznaczają w praktyce i czy rzeczywiście dotyczą Twojego e-biz...
    Case
    Study
    case study eDomator
    Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

    Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


    case study green bike 1
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    furniture
    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    case study silla
    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    bulb
    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    kitchen
    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    case study rmd bike
    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    case study prezent marzen
    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    case study rea
    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    case study zapato
    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...