Pozycjonowanie sklepu

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to sukces – ale my celujemy jeszcze wyżej. W ramach SEO oferujemy szereg działań, które wpływają na optymalizację i pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego. Dzięki kompleksowemu oraz indywidualnemu podejściu do klienta, każdego roku zdobywamy prestiżowe nagrody – zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Sprawdź naszą ofertę i dołącz do grona zadowolonych klientów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Możesz pracować nad SEO samodzielnie, ale… my prawdopodobnie zrobimy to lepiej. W pełni wykorzystamy potencjał Twojego sklepu oraz pozyskamy więcej ruchu i sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zaprojektujemy strategię budowania widoczności w wyszukiwarce specjalnie pod Twoje potrzeby, dzięki czemu osiągniesz wysokie ROI.

W naszych działaniach uwzględniamy m.in.:

  • trendy,
  • potrzeby użytkowników,
  • możliwości wyszukiwarek i ich kierunek rozwoju,
  • rzeczywiste dane.

Do analizy i przygotowania strategii SEO dla naszych klientów wykorzystujemy Big Data, czyli ogromne zbiory danych dotyczące poszczególnych serwisów w wyszukiwarce, ich widoczności, optymalizacji on-site, słów kluczowych czy pozyskanych linków. Bazujemy na danych, w związku z czym możemy podejmować lepsze decyzje i budować strategię pozwalającą wyprzedzić konkurencję.

Skondensowane działania SEO dla e-commerce

Systematycznie rozbudowujemy Twój sklep internetowy oraz go optymalizujemy, uwzględniając przy tym tysiące fraz.

W skład naszych działań wchodzi:

Optymalizacja on-site: Techniczne SEO dla sklepu internetowego

  • W ramach pierwszego miesiąca działań z nowym projektem przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO.
  • Wykonujemy optymalizację tzw. „crawl budżetu” – aby mieć pewność, że boty Google odwiedzają i indeksują tylko podstrony wartościowe dla Twoich potencjalnych klientów i wyszukiwarki.

User experience / SXO

Dzięki temu, co robimy, Twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez potencjalnych klientów.

  • Dobieramy słowa kluczowe zgodne z intencją wyszukiwań – użytkownicy wpisujący zbliżone frazy w wyszukiwarce mogą oczekiwać różnego rodzaju/typu wyników wyszukiwania.
  • Dbamy o to, żeby użytkownicy trafiali na najbardziej odpowiadającą ich intencjom podstronę na Twoim sklepie.

Content Efektywnościowy

Content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację celów klienta. Jest to przede wszystkim poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania.

Tworzymy:

  • opisy kategorii, produktów, usług,
  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne (w ramach bloga firmowego),
  • artykuły sponsorowane (treści pod publikacje zewnętrzne),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.

Link building

  • Dbamy o to, aby zdobywane przez nas linki były dostępne dla wyszukiwarki oraz nawiązywały tematycznie do Twojego sklepu internetowego.
  • Opieramy proces link buildingu o aktualne dane.

Analizy i raporty SEO

Naszą największą miłością są dane, dlatego analizujemy i monitorujemy najświeższe aktualizacje w wyszukiwarce oraz śledzimy efekty prowadzonych przez nas działań.

  • Przeprowadzimy analizę zmian w algorytmie wyszukiwarki (direct answers).
  • Dokładnie przeanalizujemy trendy i najciekawsze tematy w Twojej branży.
  • Będziemy cyklicznie monitorować działania Twojej konkurencji.

Proponowane rozwiązania

Pierwszy miesiąc: Audyt SEO i analizy techniczne

Audyt i analizy techniczne pozwalają zdiagnozować błędy i problemy witryny pod kątem SEO. Sformułowanie i implementacja wytycznych są kluczowe dla powodzenia dalszych, regularnych działań.

Działania

Audyt techniczny SEO

🗸

Crawl witryny i eksporty danych

🗸

Analiza poprawności słów kluczowych

🗸

Analiza logów serwera

🗸

Analiza poprawności implementacji Google Analytics

🗸

Konsultacje i weryfikacja wdrożenia

🗸

Chcę dostać wycenę

Kolejne miesiące: Abonament miesięczny

Działania

Obsługa SEO

Analiza słów kluczowych

🗸

Weryfikacja profilu linków

🗸

Monitoring pozycji słów kluczowych

🗸

Optymalizacja wybranych podstron

🗸

Analiza danych Search Console

🗸

Publikacje treści w panelu CMS

🗸

Ocena i weryfikacja strategii SEO/SEM

🗸

Raportowanie działań i zarządzanie projektem

🗸

Link building

Analiza miejsc pod publikację linków

🗸

Tworzenie treści na potrzeby LB

🗸

Publikacja linków

🗸

Indeksacja linków

🗸

Content efektywnościowy

Opisy kategorii

🗸

Opisy produktów

🗸

Wpisy blogowe

🗸

Opracowanie nowych

🗸

Content marketing zewnętrzny

Opracowanie strategii publikacji artykułów

🗸

Budżet na media

🗸

Treści na potrzeby publikacji

🗸

Obsługa kampanii i kontakt z wydawcami

🗸

Chcę dostać wycenę

 

Dlaczego Sempai?

  • Jesteśmy niepoprawnymi romantykami – kochamy dane i wszystko, co z nimi związane.
  • Nie ma tu krzty przesady: mamy ogromną wiedzę popartą doświadczeniem. Od ponad 16 lat pomagamy e-biznesom w generowaniu sprzedaży z internetu.
  • Średni staż pracy specjalisty w Sempai wynosi 4,3 roku. Nie musimy Ci mówić, że to sporo!
  • Nasze kampanie SEO regularnie dostają nominacje do finałów konkursów branżowych na poziomie europejskim i ogólnopolskim.
  • Jesteśmy transparentni i przejrzyści – wszystkie podejmowane przez nas działania trafiają do przygotowywanych przez nas cyklicznie raportów. Możesz do nich zajrzeć w dowolnym momencie współpracy.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...