Strona główna → Pozycjonowanie → Pozycjonowanie sklepów
Wysoka pozycja w wyszukiwarce to sukces – ale my celujemy jeszcze wyżej. W ramach SEO oferujemy szereg działań, które wpływają na optymalizację i pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego. Dzięki kompleksowemu oraz indywidualnemu podejściu do klienta, każdego roku zdobywamy prestiżowe nagrody – zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Sprawdź naszą ofertę i dołącz do grona zadowolonych klientów.
Możesz pracować nad SEO samodzielnie, ale… my prawdopodobnie zrobimy to lepiej. W pełni wykorzystamy potencjał Twojego sklepu oraz pozyskamy więcej ruchu i sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zaprojektujemy strategię budowania widoczności w wyszukiwarce specjalnie pod Twoje potrzeby, dzięki czemu osiągniesz wysokie ROI.
W naszych działaniach uwzględniamy m.in.:
Do analizy i przygotowania strategii SEO dla naszych klientów wykorzystujemy Big Data, czyli ogromne zbiory danych dotyczące poszczególnych serwisów w wyszukiwarce, ich widoczności, optymalizacji on-site, słów kluczowych czy pozyskanych linków. Bazujemy na danych, w związku z czym możemy podejmować lepsze decyzje i budować strategię pozwalającą wyprzedzić konkurencję.
Pobierz najnowszego Casebook-a SEO!
W skład naszych działań wchodzi:
Optymalizacja on-site: Techniczne SEO dla sklepu internetowego
User experience / SXO
Dzięki temu, co robimy, Twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez potencjalnych klientów.
Działania
Audyt techniczny SEO
🗸
Crawl witryny i eksporty danych
Analiza poprawności słów kluczowych
Analiza logów serwera
Analiza poprawności implementacji Google Analytics
Konsultacje i weryfikacja wdrożenia
Content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację celów klienta. Jest to przede wszystkim poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania.
Tworzymy:
Link building
Analizy i raporty SEO
Naszą największą miłością są dane, dlatego analizujemy i monitorujemy najświeższe aktualizacje w wyszukiwarce oraz śledzimy efekty prowadzonych przez nas działań.
Audyt i analizy techniczne pozwalają zdiagnozować błędy i problemy witryny pod kątem SEO. Sformułowanie i implementacja wytycznych są kluczowe dla powodzenia dalszych, regularnych działań.
Chcę dostać wycenę
Obsługa SEO
Analiza słów kluczowych
Weryfikacja profilu linków
Monitoring pozycji słów kluczowych
Optymalizacja wybranych podstron
Analiza danych Search Console
Publikacje treści w panelu CMS
Ocena i weryfikacja strategii SEO/SEM
Raportowanie działań i zarządzanie projektem
Analiza miejsc pod publikację linków
Tworzenie treści na potrzeby LB
Publikacja linków
Indeksacja linków
Content efektywnościowy
Opisy kategorii
Opisy produktów
Wpisy blogowe
Opracowanie nowych
Content marketing zewnętrzny
Opracowanie strategii publikacji artykułów
Budżet na media
Treści na potrzeby publikacji
Obsługa kampanii i kontakt z wydawcami
Pozycjonowanie sklepu internetowego to szereg czynności, które mają poprawić jego widoczność w Internecie. Konkretnie – sprawić, by witryna sklepu znalazła się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwań wyszukiwarki internetowej, przede wszystkim Google. Jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego dostosowaniem jego witryny do wymagań wyszukiwarki. Efekt?
Sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod algorytmy wyszukiwarki Google, pojawia się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na wyższych pozycjach. Im lepiej przebiegnie optymalizacja witryny sklepu, tym większa szansa na wyższą pozycję w wyszukiwaniach.
Pozycjonowanie sklepu internetowego składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest tak zwany audyt. Określa, jakie zadania należy podjąć, aby pozycja sklepu uległa poprawie. Bada witrynę pod różnymi względami, określając, które z jej elementów należy zmienić. Wskazuje, jakie czynności poza stroną sklepu należy podjąć, by stała się bardziej widoczna w Internecie.
Kolejnym krokiem jest optymalizacja techniczna witryny. Składają się na nią takie działanie jak dodawanie odpowiednich fraz kluczowych, skracanie czasu ładowania się strony i podstron czy dodanie linkowania wewnętrznego i poprawa jakości treści zawartych na stronie.
Optymalizacja treści dostępnych na stronie to kolejny element optymalizacji sklepu internetowego. Poprawa opisów produktów i oferty w zgodzie z dobrymi praktykami SEO, Content Marketing nastawiony na klienta, ale zawierający odpowiednio rozmieszczone i dobrane frazy kluczowe, poprawa treści zawartych na blogu firmowym sklepu – to działania on-site, które podnoszą widoczność witryny sklepowej w Internecie podczas korzystania z wyszukiwarki Google.
Istotnym elementem budowania pozycji sklepu internetowego jest także tworzenie efektywnych treści off-site’owych. Znajdują się one poza witryną sklepu, budując jego pozycję, odsyłając do jego oferty, wskazując na jego istnienie. To jest cel artykułów sponsorowanych – przyciągnąć uwagę klienta i skierować ją z innych stron internetowych na witrynę konkretnego sklepu.
Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...