pozycjonowanie sklepu icon

Pozycjonowanie sklepu internetowego (SEO)

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to sukces – ale my celujemy jeszcze wyżej. W ramach SEO oferujemy szereg działań, które wpływają na optymalizację i pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego. Dzięki kompleksowemu oraz indywidualnemu podejściu do klienta, każdego roku zdobywamy prestiżowe nagrody – zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Sprawdź naszą ofertę i dołącz do grona zadowolonych klientów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Sprzedawaj więcej dzięki SEO

Możesz pracować nad SEO samodzielnie, ale… my prawdopodobnie zrobimy to lepiej. W pełni wykorzystamy potencjał Twojego sklepu oraz pozyskamy więcej ruchu i sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zaprojektujemy strategię budowania widoczności w wyszukiwarce specjalnie pod Twoje potrzeby, dzięki czemu osiągniesz wysokie ROI.

W naszych działaniach uwzględniamy m.in.:

  • trendy,
  • potrzeby użytkowników,
  • możliwości wyszukiwarek i ich kierunek rozwoju,
  • rzeczywiste dane.

Do analizy i przygotowania strategii SEO dla naszych klientów wykorzystujemy Big Data, czyli ogromne zbiory danych dotyczące poszczególnych serwisów w wyszukiwarce, ich widoczności, optymalizacji on-site, słów kluczowych czy pozyskanych linków. Bazujemy na danych, w związku z czym możemy podejmować lepsze decyzje i budować strategię pozwalającą wyprzedzić konkurencję.

Pobierz najnowszego Casebook-a SEO!

Zalety pozycjonowania sklepów internetowych

Wzrost widoczności 

wzrost widoczności sklepu w wyszukiwarce Google

Wzrost ruchu organicznego

wzrost wejść z wyników organicznych

Wzrost przychodów

wzrost przychodów sklepu www z Organica

Najtańsze źródło ruchu

Najtańsze źródło ruchu dla Twego sklepu

Jak pozycjonujemy sklepy internetowe w Sempai?

Skondensowane działania SEO dla e-commerceetapy pozycjonowania sklepów internetowych

W skład naszych działań wchodzi:

Optymalizacja on-site

Optymalizacja on-site: Techniczne SEO dla sklepu internetowego

  • W ramach pierwszego miesiąca działań z nowym projektem przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO.
  • Wykonujemy optymalizację tzw. „crawl budżetu” – aby mieć pewność, że boty Google odwiedzają i indeksują tylko podstrony wartościowe dla Twoich potencjalnych klientów i wyszukiwarki.
optymalizacja techniczna sklepu internetowego

optymalizacja SXO

User experience / SXO

Dzięki temu, co robimy, Twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez potencjalnych klientów.

  • Dobieramy słowa kluczowe zgodne z intencją wyszukiwań – użytkownicy wpisujący zbliżone frazy w wyszukiwarce mogą oczekiwać różnego rodzaju/typu wyników wyszukiwania.
  • Dbamy o to, żeby użytkownicy trafiali na najbardziej odpowiadającą ich intencjom podstronę na Twoim sklepie.

Działania

Audyt techniczny SEO

🗸

Crawl witryny i eksporty danych

🗸

Analiza poprawności słów kluczowych

🗸

Analiza logów serwera

🗸

Analiza poprawności implementacji Google Analytics

🗸

Konsultacje i weryfikacja wdrożenia

🗸

Content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację celów klienta. Jest to przede wszystkim poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania.

Tworzymy:

  • opisy kategorii, produktów, usług,
  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne (w ramach bloga firmowego),
  • artykuły sponsorowane (treści pod publikacje zewnętrzne),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.
wartościowy content dla sklepów e-commerce

skuteczny Link building

Link building

  • Dbamy o to, aby zdobywane przez nas linki były dostępne dla wyszukiwarki oraz nawiązywały tematycznie do Twojego sklepu internetowego.
  • Opieramy proces link buildingu o aktualne dane.
profesjonalany link building dla sklepu internetowego

analizy oraz raporty SEO

Analizy i raporty SEO

tworzenie analiz i raportów na potrzeby seo

Naszą największą miłością są dane, dlatego analizujemy i monitorujemy najświeższe aktualizacje w wyszukiwarce oraz śledzimy efekty prowadzonych przez nas działań.

  • Przeprowadzimy analizę zmian w algorytmie wyszukiwarki (direct answers).
  • Dokładnie przeanalizujemy trendy i najciekawsze tematy w Twojej branży.
  • Będziemy cyklicznie monitorować działania Twojej konkurencji.

Proponowane rozwiązania

Pierwszy miesiąc: Audyt SEO sklepu i analizy techniczne

Audyt i analizy techniczne pozwalają zdiagnozować błędy i problemy witryny pod kątem SEO. Sformułowanie i implementacja wytycznych są kluczowe dla powodzenia dalszych, regularnych działań.

Działania

Audyt techniczny SEO

🗸

Crawl witryny i eksporty danych

🗸

Analiza poprawności słów kluczowych

🗸

Analiza logów serwera

🗸

Analiza poprawności implementacji Google Analytics

🗸

Konsultacje i weryfikacja wdrożenia

🗸

Chcę dostać wycenę

Kolejne miesiące: Abonament miesięczny

Działania

Obsługa SEO

Analiza słów kluczowych

🗸

Weryfikacja profilu linków

🗸

Monitoring pozycji słów kluczowych

🗸

Optymalizacja wybranych podstron

🗸

Analiza danych Search Console

🗸

Publikacje treści w panelu CMS

🗸

Ocena i weryfikacja strategii SEO/SEM

🗸

Raportowanie działań i zarządzanie projektem

🗸

Link building

Analiza miejsc pod publikację linków

🗸

Tworzenie treści na potrzeby LB

🗸

Publikacja linków

🗸

Indeksacja linków

🗸

Content efektywnościowy

Opisy kategorii

🗸

Opisy produktów

🗸

Wpisy blogowe

🗸

Opracowanie nowych

🗸

Content marketing zewnętrzny

Opracowanie strategii publikacji artykułów

🗸

Budżet na media

🗸

Treści na potrzeby publikacji

🗸

Obsługa kampanii i kontakt z wydawcami

🗸

Chcę dostać wycenę

Dlaczego pozycjonowanie sklepów z Agencją Sempai?

  • Jesteśmy niepoprawnymi romantykami – kochamy dane i wszystko, co z nimi związane.
  • Nie ma tu krzty przesady: mamy ogromną wiedzę popartą doświadczeniem. Od ponad 16 lat pomagamy e-biznesom w generowaniu sprzedaży z internetu.
  • Średni staż pracy specjalisty w Sempai wynosi 4,3 roku. Nie musimy Ci mówić, że to sporo!
  • Nasze kampanie SEO regularnie dostają nominacje do finałów konkursów branżowych na poziomie europejskim i ogólnopolskim.
  • Jesteśmy transparentni i przejrzyści – wszystkie podejmowane przez nas działania trafiają do przygotowywanych przez nas cyklicznie raportów. Możesz do nich zajrzeć w dowolnym momencie współpracy.

Do poczytania

  1. Jak założyć sklep internetowy?
  2. Jak samodzielnie pozycjonować stronę?
  3. Jak działa indeksowanie strony w Google?
  4. Czynniki rankingowe w wyszukiwarce Google.
  5. Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
  6. Co to jest pozycjonowanie long tail?
  7. Na czym polega audyt SEO sklepu internetowego?
  8. JavaScript w SEO - na co zwrócić uwagę?

Relacje SEO:

  1. Kreatywność w SEO – jak wyjść poza schematy?
  2. SEO Poland On Tour

Pozycjonowanie platform

  1. Pozycjonowanie WordPress – krok po kroku
  2. Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu Shoper
  3. Pozycjonowanie sklepu PrestaShop - poznaj najlepsze praktyki

    Najczęściej zadawane pytania

    Czym jest pozycjonowanie sklepu internetowego?

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to szereg czynności, które mają poprawić jego widoczność w Internecie. Konkretnie – sprawić, by witryna sklepu znalazła się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwań wyszukiwarki internetowej, przede wszystkim Google. Jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego dostosowaniem jego witryny do wymagań wyszukiwarki. Efekt?

    Sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod algorytmy wyszukiwarki Google, pojawia się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na wyższych pozycjach. Im lepiej przebiegnie optymalizacja witryny sklepu, tym większa szansa na wyższą pozycję w wyszukiwaniach.

    Jakie są etapy pozycjonowanie sklepu internetowego?

    Pozycjonowanie sklepu internetowego składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest tak zwany audyt. Określa, jakie zadania należy podjąć, aby pozycja sklepu uległa poprawie. Bada witrynę pod różnymi względami, określając, które z jej elementów należy zmienić. Wskazuje, jakie czynności poza stroną sklepu należy podjąć, by stała się bardziej widoczna w Internecie.

    Na czym polegają działania on-site w pozycjonowaniu sklepu internetowego?

    Kolejnym krokiem jest optymalizacja techniczna witryny. Składają się na nią takie działanie jak dodawanie odpowiednich fraz kluczowych, skracanie czasu ładowania się strony i podstron czy dodanie linkowania wewnętrznego i poprawa jakości treści zawartych na stronie.

    Optymalizacja treści dostępnych na stronie to kolejny element optymalizacji sklepu internetowego. Poprawa opisów produktów i oferty w zgodzie z dobrymi praktykami SEO, Content Marketing nastawiony na klienta, ale zawierający odpowiednio rozmieszczone i dobrane frazy kluczowe, poprawa treści zawartych na blogu firmowym sklepu – to działania on-site, które podnoszą widoczność witryny sklepowej w Internecie podczas korzystania z wyszukiwarki Google.

    Na czym polegają działania off-site w pozycjonowaniu sklepu internetowego?

    Istotnym elementem budowania pozycji sklepu internetowego jest także tworzenie efektywnych treści off-site’owych. Znajdują się one poza witryną sklepu, budując jego pozycję, odsyłając do jego oferty, wskazując na jego istnienie. To jest cel artykułów sponsorowanych – przyciągnąć uwagę klienta i skierować ją z innych stron internetowych na witrynę konkretnego sklepu.

Zainteresowany pozycjonowaniem sklepu?
Skontaktuj się z Agencją SEO!

Baza
Wiedzy
Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Dzisiejszy internet jest zalany przeróżnymi zdjęciami, grafikami czy narzędziami do tworzenia wizualnych treści. Współczesny konsument wciąż kupuje oc...

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Branding to nie tylko logo czy nazwa firmy, a znacznie głębsza strategia identyfikacji marki. Jego głównym celem jest stworzenie wyrazistego i spójneg...

ostatni-webinar

Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna? Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie! Dołącz d...
Case
Study SEO

byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...