Strona główna → Oferta → Pozycjonowanie sklepu
Wysoka pozycja w wyszukiwarce to sukces – ale my celujemy jeszcze wyżej. W ramach SEO oferujemy szereg działań, które wpływają na optymalizację i pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego. Dzięki kompleksowemu oraz indywidualnemu podejściu do klienta, każdego roku zdobywamy prestiżowe nagrody – zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Sprawdź naszą ofertę i dołącz do grona zadowolonych klientów.
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
Możesz pracować nad SEO samodzielnie, ale… my prawdopodobnie zrobimy to lepiej. W pełni wykorzystamy potencjał Twojego sklepu oraz pozyskamy więcej ruchu i sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zaprojektujemy strategię budowania widoczności w wyszukiwarce specjalnie pod Twoje potrzeby, dzięki czemu osiągniesz wysokie ROI.
W naszych działaniach uwzględniamy m.in.:
Do analizy i przygotowania strategii SEO dla naszych klientów wykorzystujemy Big Data, czyli ogromne zbiory danych dotyczące poszczególnych serwisów w wyszukiwarce, ich widoczności, optymalizacji on-site, słów kluczowych czy pozyskanych linków. Bazujemy na danych, w związku z czym możemy podejmować lepsze decyzje i budować strategię pozwalającą wyprzedzić konkurencję.
Systematycznie rozbudowujemy Twój sklep internetowy oraz go optymalizujemy, uwzględniając przy tym tysiące fraz.
W skład naszych działań wchodzi:
Optymalizacja on-site: Techniczne SEO dla sklepu internetowego
User experience / SXO
Dzięki temu, co robimy, Twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez potencjalnych klientów.
Content Efektywnościowy
Content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację celów klienta. Jest to przede wszystkim poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania.
Tworzymy:
Link building
Analizy i raporty SEO
Naszą największą miłością są dane, dlatego analizujemy i monitorujemy najświeższe aktualizacje w wyszukiwarce oraz śledzimy efekty prowadzonych przez nas działań.
Audyt i analizy techniczne pozwalają zdiagnozować błędy i problemy witryny pod kątem SEO. Sformułowanie i implementacja wytycznych są kluczowe dla powodzenia dalszych, regularnych działań.
Działania
Audyt techniczny SEO
🗸
Crawl witryny i eksporty danych
Analiza poprawności słów kluczowych
Analiza logów serwera
Analiza poprawności implementacji Google Analytics
Konsultacje i weryfikacja wdrożenia
Chcę dostać wycenę
Obsługa SEO
Analiza słów kluczowych
Weryfikacja profilu linków
Monitoring pozycji słów kluczowych
Optymalizacja wybranych podstron
Analiza danych Search Console
Publikacje treści w panelu CMS
Ocena i weryfikacja strategii SEO/SEM
Raportowanie działań i zarządzanie projektem
Analiza miejsc pod publikację linków
Tworzenie treści na potrzeby LB
Publikacja linków
Indeksacja linków
Content efektywnościowy
Opisy kategorii
Opisy produktów
Wpisy blogowe
Opracowanie nowych
Content marketing zewnętrzny
Opracowanie strategii publikacji artykułów
Budżet na media
Treści na potrzeby publikacji
Obsługa kampanii i kontakt z wydawcami
Pozycjonowanie sklepu internetowego to szereg czynności, które mają poprawić jego widoczność w Internecie. Konkretnie – sprawić, by witryna sklepu znalazła się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwań wyszukiwarki internetowej, przede wszystkim Google. Jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego dostosowaniem jego witryny do wymagań wyszukiwarki. Efekt?
Sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod algorytmy wyszukiwarki Google, pojawia się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na wyższych pozycjach. Im lepiej przebiegnie optymalizacja witryny sklepu, tym większa szansa na wyższą pozycję w wyszukiwaniach.
Pozycjonowanie sklepu internetowego składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest tak zwany audyt. Określa, jakie zadania należy podjąć, aby pozycja sklepu uległa poprawie. Bada witrynę pod różnymi względami, określając, które z jej elementów należy zmienić. Wskazuje, jakie czynności poza stroną sklepu należy podjąć, by stała się bardziej widoczna w Internecie.
Kolejnym krokiem jest optymalizacja techniczna witryny. Składają się na nią takie działanie jak dodawanie odpowiednich fraz kluczowych, skracanie czasu ładowania się strony i podstron czy dodanie linkowania wewnętrznego i poprawa jakości treści zawartych na stronie.
Optymalizacja treści dostępnych na stronie to kolejny element optymalizacji sklepu internetowego. Poprawa opisów produktów i oferty w zgodzie z dobrymi praktykami SEO, Content Marketing nastawiony na klienta, ale zawierający odpowiednio rozmieszczone i dobrane frazy kluczowe, poprawa treści zawartych na blogu firmowym sklepu – to działania on-site, które podnoszą widoczność witryny sklepowej w Internecie podczas korzystania z wyszukiwarki Google.
Istotnym elementem budowania pozycji sklepu internetowego jest także tworzenie efektywnych treści off-site’owych. Znajdują się one poza witryną sklepu, budując jego pozycję, odsyłając do jego oferty, wskazując na jego istnienie. To jest cel artykułów sponsorowanych – przyciągnąć uwagę klienta i skierować ją z innych stron internetowych na witrynę konkretnego sklepu.
Gdy artykuł sponsorowany z linkiem do sklepu internetowego zostanie opublikowany na cenionej przez Google stronie internetowej, wtedy pozycja sklepu internetowego ulega poprawie. Link do strony sklepu internetowego traktowany jest przez algorytm Google jako rekomendacja świadcząca o jakości sklepu.
Podobnie wygląda kwestia opinii użytkowników sklepu o jego produktach na serwisach zewnętrznych. Algorytm Google zauważa te opinie, odczytuje więc je jako kolejne rekomendacje konkretnego sklepu internetowego. Efekt? Pozycja sklepu rośnie!
Działania, które wiodą do poprawy pozycji sklepu internetowego, warto przeprowadzać regularnie. Odpowiednim momentem jest niemal każdy moment! Na braku optymalizacji sklepu internetowego można jedynie stracić i to dosłownie. Strata klienta, który mógł trafić do sklepu, ale nie trafił. Strata klienta, który mógł zostać, ale odszedł. Strata klienta, który zbyt długo szukał tego, co powinien znaleźć na stronie od razu… A to wszystko prowadzi do strat finansowych!
Odpowiednim momentem na optymalizację sklepu internetowego nie jest więc chwila, w której straty zaczynają być widoczne. Optymalizację warto przeprowadzać, zanim się pojawią. Dzięki tym działaniom sklep internetowy pozostanie widoczny nie tylko raz na jakiś czas, ale przez cały czas.
Bardzo wyraźnym wskaźnikiem do przeprowadzenia optymalizacji sklepu internetowego jest spadek ruchu organicznego na jego stronie internetowej. Wtedy należy podjąć działania optymalizacyjne tak szybko, jak to tylko możliwe, by ograniczyć dalszy spadek nie tylko ruchu organicznego, a także przychodów sklepu.
Na efekty pozycjonowania sklepu internetowego mają wpływ przeróżne czynniki. Audyt określa, jakich działań potrzebuje strona sklepu, aby stał się bardziej widoczny. Im więcej działań trzeba podjąć, tym dłuższy być może czas oczekiwania na efekty pozycjonowania. Czas skraca się znacząco, gdy pozycjonowanie sklepu internetowego w Internecie jest wspierane wyższym budżetem.
Ważna jest także historia domeny, na której został umieszczony sklep, zasięg pozycjonowania (pozycjonowanie lokalne, regionalne, globalne), popularność branży czy brak konkurencji w danym sektorze gospodarczym, w którym operuje sklep.
Prócz tych wszystkich czynników niezwykle istotnym jest także doświadczenie agencji marketingowej (SEO), która podejmuje się optymalizacji sklepu internetowego. W przypadku doświadczonej agencji proces optymalizacji sklepu internetowego jest skuteczny i nie generuje dodatkowych kosztów. Fachowcy z Sempai.pl znają się na swojej pracy i wykazują kreatywnością podczas procesu optymalizacji, przewidują, co jest potrzebne i co będzie aktualne tak dziś, jak i za kilka miesięcy!
Aby optymalizowanie sklepu internetowego przyniosło skutek, musi on być odpowiednio skonstruowany. Gdy witryna jest przejrzysta i estetyczna, a interfejs intuicyjny, gdy nie ma żadnych błędów, odpowiednio szybko się ładuje w każdym wypadku, wtedy optymalizacja sklepu jest wręcz pożądana, by jeszcze lepiej funkcjonował.
Generowanie większego ruchu i zabiegi optymalizacyjne nie mają jednak większego sensu w przeciwnym wypadku. Witryna sklepu nieprawidłowo zaprojektowana, powolna i pełna błędów nie powinna być optymalizowana, ponieważ działania nie przyniosą wymiernych efektów. Dobrym rozwiązaniem jest wtedy budowa strony internetowej sklepu od początku, bo często lepiej zbudować coś od zera niż poprawiać to, co jest bardzo niefunkcjonalne.
Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...
Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...
Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...