pozycjonowanie sklepu icon

Pozycjonowanie sklepu internetowego (SEO)

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to sukces – ale my celujemy jeszcze wyżej. W ramach SEO oferujemy szereg działań, które wpływają na optymalizację i pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego. Dzięki kompleksowemu oraz indywidualnemu podejściu do klienta, każdego roku zdobywamy prestiżowe nagrody – zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Sprawdź naszą ofertę i dołącz do grona zadowolonych klientów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Sprzedawaj więcej dzięki SEO

Możesz pracować nad SEO samodzielnie, ale… my prawdopodobnie zrobimy to lepiej. W pełni wykorzystamy potencjał Twojego sklepu oraz pozyskamy więcej ruchu i sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zaprojektujemy strategię budowania widoczności w wyszukiwarce specjalnie pod Twoje potrzeby, dzięki czemu osiągniesz wysokie ROI.

W naszych działaniach uwzględniamy m.in.:

  • trendy,
  • potrzeby użytkowników,
  • możliwości wyszukiwarek i ich kierunek rozwoju,
  • rzeczywiste dane.

Do analizy i przygotowania strategii SEO dla naszych klientów wykorzystujemy Big Data, czyli ogromne zbiory danych dotyczące poszczególnych serwisów w wyszukiwarce, ich widoczności, optymalizacji on-site, słów kluczowych czy pozyskanych linków. Bazujemy na danych, w związku z czym możemy podejmować lepsze decyzje i budować strategię pozwalającą wyprzedzić konkurencję.

Zalety pozycjonowania sklepów internetowych

Wzrost widoczności 

wzrost widoczności sklepu w wyszukiwarce Google

Wzrost ruchu organicznego

wzrost wejść z wyników organicznych

Wzrost przychodów

wzrost przychodów sklepu www z Organica

Najtańsze źródło ruchu

Najtańsze źródło ruchu dla Twego sklepu

Jak pozycjonujemy sklepy internetowe w Sempai?

Skondensowane działania SEO dla e-commerceetapy pozycjonowania sklepów internetowych

W skład naszych działań wchodzi:

Optymalizacja on-site

Optymalizacja on-site: Techniczne SEO dla sklepu internetowego

  • W ramach pierwszego miesiąca działań z nowym projektem przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO.
  • Wykonujemy optymalizację tzw. „crawl budżetu” – aby mieć pewność, że boty Google odwiedzają i indeksują tylko podstrony wartościowe dla Twoich potencjalnych klientów i wyszukiwarki.
optymalizacja techniczna sklepu internetowego

optymalizacja SXO

User experience / SXO

Dzięki temu, co robimy, Twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez potencjalnych klientów.

  • Dobieramy słowa kluczowe zgodne z intencją wyszukiwań – użytkownicy wpisujący zbliżone frazy w wyszukiwarce mogą oczekiwać różnego rodzaju/typu wyników wyszukiwania.
  • Dbamy o to, żeby użytkownicy trafiali na najbardziej odpowiadającą ich intencjom podstronę na Twoim sklepie.

Działania

Audyt techniczny SEO

🗸

Crawl witryny i eksporty danych

🗸

Analiza poprawności słów kluczowych

🗸

Analiza logów serwera

🗸

Analiza poprawności implementacji Google Analytics

🗸

Konsultacje i weryfikacja wdrożenia

🗸

Content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację celów klienta. Jest to przede wszystkim poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania.

Tworzymy:

  • opisy kategorii, produktów, usług,
  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne (w ramach bloga firmowego),
  • artykuły sponsorowane (treści pod publikacje zewnętrzne),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.
wartościowy content dla sklepów e-commerce

skuteczny Link building

Link building

  • Dbamy o to, aby zdobywane przez nas linki były dostępne dla wyszukiwarki oraz nawiązywały tematycznie do Twojego sklepu internetowego.
  • Opieramy proces link buildingu o aktualne dane.
profesjonalany link building dla sklepu internetowego

analizy oraz raporty SEO

Analizy i raporty SEO

tworzenie analiz i raportów na potrzeby seo

Naszą największą miłością są dane, dlatego analizujemy i monitorujemy najświeższe aktualizacje w wyszukiwarce oraz śledzimy efekty prowadzonych przez nas działań.

  • Przeprowadzimy analizę zmian w algorytmie wyszukiwarki (direct answers).
  • Dokładnie przeanalizujemy trendy i najciekawsze tematy w Twojej branży.
  • Będziemy cyklicznie monitorować działania Twojej konkurencji.

Proponowane rozwiązania

Pierwszy miesiąc: Audyt SEO sklepu i analizy techniczne

Audyt i analizy techniczne pozwalają zdiagnozować błędy i problemy witryny pod kątem SEO. Sformułowanie i implementacja wytycznych są kluczowe dla powodzenia dalszych, regularnych działań.

Działania

Audyt techniczny SEO

🗸

Crawl witryny i eksporty danych

🗸

Analiza poprawności słów kluczowych

🗸

Analiza logów serwera

🗸

Analiza poprawności implementacji Google Analytics

🗸

Konsultacje i weryfikacja wdrożenia

🗸

Chcę dostać wycenę

Kolejne miesiące: Abonament miesięczny

Działania

Obsługa SEO

Analiza słów kluczowych

🗸

Weryfikacja profilu linków

🗸

Monitoring pozycji słów kluczowych

🗸

Optymalizacja wybranych podstron

🗸

Analiza danych Search Console

🗸

Publikacje treści w panelu CMS

🗸

Ocena i weryfikacja strategii SEO/SEM

🗸

Raportowanie działań i zarządzanie projektem

🗸

Link building

Analiza miejsc pod publikację linków

🗸

Tworzenie treści na potrzeby LB

🗸

Publikacja linków

🗸

Indeksacja linków

🗸

Content efektywnościowy

Opisy kategorii

🗸

Opisy produktów

🗸

Wpisy blogowe

🗸

Opracowanie nowych

🗸

Content marketing zewnętrzny

Opracowanie strategii publikacji artykułów

🗸

Budżet na media

🗸

Treści na potrzeby publikacji

🗸

Obsługa kampanii i kontakt z wydawcami

🗸

Chcę dostać wycenę

Dlaczego pozycjonowanie sklepów z Agencją Sempai?

  • Jesteśmy niepoprawnymi romantykami – kochamy dane i wszystko, co z nimi związane.
  • Nie ma tu krzty przesady: mamy ogromną wiedzę popartą doświadczeniem. Od ponad 16 lat pomagamy e-biznesom w generowaniu sprzedaży z internetu.
  • Średni staż pracy specjalisty w Sempai wynosi 4,3 roku. Nie musimy Ci mówić, że to sporo!
  • Nasze kampanie SEO regularnie dostają nominacje do finałów konkursów branżowych na poziomie europejskim i ogólnopolskim.
  • Jesteśmy transparentni i przejrzyści – wszystkie podejmowane przez nas działania trafiają do przygotowywanych przez nas cyklicznie raportów. Możesz do nich zajrzeć w dowolnym momencie współpracy.

Do poczytania

  1. Jak założyć sklep internetowy?
  2. Jak samodzielnie pozycjonować stronę?
  3. Jak działa indeksowanie strony w Google?
  4. Czynniki rankingowe w wyszukiwarce Google.
  5. Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
  6. Co to jest pozycjonowanie long tail?
  7. Na czym polega audyt SEO sklepu internetowego?
  8. JavaScript w SEO - na co zwrócić uwagę?

Relacje SEO:

  1. Kreatywność w SEO – jak wyjść poza schematy?
  2. SEO Poland On Tour

Pozycjonowanie platform

  1. Pozycjonowanie WordPress – krok po kroku
  2. Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu Shoper
  3. Pozycjonowanie sklepu PrestaShop - poznaj najlepsze praktyki

    Najczęściej zadawane pytania

    Czym jest pozycjonowanie sklepu internetowego?

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to szereg czynności, które mają poprawić jego widoczność w Internecie. Konkretnie – sprawić, by witryna sklepu znalazła się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwań wyszukiwarki internetowej, przede wszystkim Google. Jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego dostosowaniem jego witryny do wymagań wyszukiwarki. Efekt?

    Sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod algorytmy wyszukiwarki Google, pojawia się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na wyższych pozycjach. Im lepiej przebiegnie optymalizacja witryny sklepu, tym większa szansa na wyższą pozycję w wyszukiwaniach.

    Jakie są etapy pozycjonowanie sklepu internetowego?

    Pozycjonowanie sklepu internetowego składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest tak zwany audyt. Określa, jakie zadania należy podjąć, aby pozycja sklepu uległa poprawie. Bada witrynę pod różnymi względami, określając, które z jej elementów należy zmienić. Wskazuje, jakie czynności poza stroną sklepu należy podjąć, by stała się bardziej widoczna w Internecie.

    Na czym polegają działania on-site w pozycjonowaniu sklepu internetowego?

    Kolejnym krokiem jest optymalizacja techniczna witryny. Składają się na nią takie działanie jak dodawanie odpowiednich fraz kluczowych, skracanie czasu ładowania się strony i podstron czy dodanie linkowania wewnętrznego i poprawa jakości treści zawartych na stronie.

    Optymalizacja treści dostępnych na stronie to kolejny element optymalizacji sklepu internetowego. Poprawa opisów produktów i oferty w zgodzie z dobrymi praktykami SEO, Content Marketing nastawiony na klienta, ale zawierający odpowiednio rozmieszczone i dobrane frazy kluczowe, poprawa treści zawartych na blogu firmowym sklepu – to działania on-site, które podnoszą widoczność witryny sklepowej w Internecie podczas korzystania z wyszukiwarki Google.

    Na czym polegają działania off-site w pozycjonowaniu sklepu internetowego?

    Istotnym elementem budowania pozycji sklepu internetowego jest także tworzenie efektywnych treści off-site’owych. Znajdują się one poza witryną sklepu, budując jego pozycję, odsyłając do jego oferty, wskazując na jego istnienie. To jest cel artykułów sponsorowanych – przyciągnąć uwagę klienta i skierować ją z innych stron internetowych na witrynę konkretnego sklepu.

Zainteresowany pozycjonowaniem sklepu?
Skontaktuj się z Agencją SEO!

Baza
Wiedzy
TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case
Study SEO

okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...