Strona główna → Content Marketing → Audyt Contentu
Tworzysz content – opisy produktów, kategorii i artykuły blogowe – ale Twoja strona nadal nie wskakuje na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google? Mamy na to sposób! Audyt treści pozwoli sprawdzić, co działa, a co należy poprawić – tak, aby zwiększyć widoczność Twojej witryny. Przeczytaj, dlaczego potrzebujesz audytu treści w Sempai.
Audyt contentu, nazywany również audytem treści, to kompleksowa i bardzo dokładna analiza treści na stronie internetowej. Pod lupę bierzemy m.in. opisy kategorii, opisy produktów, wpisy blogowe oraz zakładki ofertowe.
Tutaj nie ma jednego gotowego szablonu czy schematu! Audyt treści to usługa spersonalizowana, dopasowana do Ciebie i Twoich potrzeb. Dzięki wdrożeniu poaudytowych wytycznych poprawisz widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google, podniesiesz współczynnik konwersji, zbudujesz wizerunek eksperta i jeszcze więcej – cokolwiek jest Twoim celem!
Chcę dostać wycenę
Działania w ramach usługi audyt treści strony internetowej dzielimy na cztery etapy:
W audycie treści zawieramy dokładne wskazówki, co i jak powinieneś zmienić. Dzięki temu nie tracisz czasu ani nie marnujesz budżetu na nieefektywne działania, tylko skupiasz się na tych, które przynoszą największe korzyści. Otrzymujesz rozbudowany dokument z analizą contentu, przykładami i omówieniem. Dodatkowo możesz skorzystać z konsultacji ze specjalistą, który odpowie na Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.
Wiesz, jak tworzyć użyteczny i przejrzysty content, który pokochają użytkownicy oraz Google. W ramach audytu treści dostaniesz listę podpowiedzi, jak dopasować opisy czy artykuły do Twoich odbiorców. Dowiesz się także, jak zastosować język korzyści.
Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym i dobrze napisanym treściom masz szansę zbudować dany wizerunek, np. marki godnej zaufania, nowoczesnej, eksperckiej itd.
Po dokładnej analizie treści i wdrożeniu wytycznych content stanie się mocną stroną Twojej witryny. Dzięki temu wesprzesz pozycjonowanie strony i poprawisz jej widoczność, dotrzesz do grupy docelowej, a nawet podniesiesz współczynnik konwersji i wyprzedzisz konkurencję.
W Sempai umiemy w content i wiemy, co zrobić, aby dowoził wyniki! Co miesiąc tworzymy i analizujemy miliony znaków, co przekłada się na rosnące zyski naszych klientów.
Teraz stworzyliśmy autorską usługę, która łączy doświadczenie copywriterskie, dziennikarskie i contentowe z twardymi danymi.
Nie mamy gotowego szablonu audytu. Zakres analizy treści dostosowujemy do klienta, branży, potrzeb, stanu wyjściowego. Dlatego możesz być pewny, że otrzymasz wskazówki i wytyczne maksymalnie dopasowane do swojego biznesu.
Przeprowadzenie audytu treści jest świetnym punktem wyjścia do budowania strategii contentowej oraz wszelkich działań content marketingowych, które mają realizować zakładane cele.
Poznaj nasze pozostałe usługi z zakresu content marketingu:
>>MOŻE CIEBIE ZAINTERESOWAĆ<<
Audyt treści to kompleksowa analiza treści na stronie internetowej, mająca na celu ocenę ich jakości, poziomu optymalizacji pod frazy kluczowe oraz zgodności z celami biznesowymi.
Audyt treści pozwala zidentyfikować słabe i mocne strony contentu. Głównym celem audytu treści jest optymalizacja treści i dzięki temu m.in. poprawienie widoczności strony w wynikach wyszukiwania, ruchu organicznego, współczynnika konwersji, zwiększenie zaangażowania użytkowników, a także zbudowanie i umocnienie danego wizerunku, np. eksperta w branży.
Analizę contentu warto przeprowadzić m.in. w sytuacji, gdy aktualny ruch na stronie jest niesatysfakcjonujący, występuje wysoki współczynnik odrzuceń, strona spada z wysokich wyników wyszukiwania lub gdy po prostu chcesz zoptymalizować treści, by lepiej odpowiadały na potrzeby użytkowników.
Audyt treści to też must do przed rozpoczęciem działań wspomagających proces pozycjonowania.
Audyt content marketingu obejmuje analizę techniczną i ocenę jakości i użyteczności treści. Po zakończonym procesie audytu treści dostaniesz od nas dokładny raport – wytyczne, jak poprawić content oraz skorelowane elementy na swojej stronie internetowej. Nabędziesz wiedzę dotyczącą kluczowych aspektów warstwy contentowej w swojej witrynie. Jeśli tego potrzebujesz, możesz skorzystać z konsultacji z naszym specjalistą.
Analiza obejmuje m.in. atrakcyjność treści dla użytkowników, zgodność z grupą docelową (czy treści dostarczają im wartościowych informacji), aspekty techniczne (np. metadane, struktura nagłówków; weryfikujemy też, czy strony linkują do siebie nawzajem), warstwę językową i merytoryczną.
Co jeszcze wchodzi w zakres audytu content marketingu? Nie może tu zabraknąć sprawdzania unikalności treści (czy opisy lub artykuły nie są splagiatowane), analizy czytelności tekstu (czy tekst jest przystępny i zrozumiały), analizy słów kluczowych (na poszczególnych podstronach z opisami czy artykułami), analizy adresów URL i in.
Audyt dostarcza konkretnych wskazówek do poprawy treści, umożliwia tworzenie przyjaznego contentu dla użytkowników i Google, budowanie wizerunku eksperta oraz wyprzedzenie konkurencji.
Dzięki temu możemy znaleźć luki w Twoich treściach. Pomoże w tym m.in. analiza fraz kluczowych, która wskaże nam, jakich tematów brakuje na Twojej stronie. Ponadto dowiemy się, o jakie informacje warto rozbudować opisy oraz artykuły – tak, aby były jeszcze lepsze niż u konkurencji.
Tak, audyt w Sempai jest spersonalizowany i dostosowany do specyfiki Twojego biznesu – podobnie jak inne, realizowane przez nas usługi z zakresu content marketingu. Zapewnia to maksymalną skuteczność.
Tak, audyt treści to podstawa dobrej strategii marketingowej i content marketingowej. Aby przygotować skuteczny plan działania, najpierw należy ocenić stan wyjściowy Twojej strony i Twoich treści. Umożliwi to zaplanowanie i następnie wprowadzenie zmian, dzięki czemu content będzie wspierał Twoje cele biznesowe.
Czas potrzebny do wykonania audytu treści zależy m.in. od wielkości i złożoności witryny oraz zasobów contentowych, ale zazwyczaj trwa od kilku dni do maksymalnie kilku tygodni.
Rozpoczynając 4. kwartał, zbliżamy się do najbardziej gorącego sprzedażowo okresu w roku. Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz ...
12 września 2024 roku w kultowym Kinie Muranów w Warszawie odbyła się wyjątkowa konferencja InCommerce, organizowana przez agencję Sempai. Wydarzenie ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...