audyt contentu icon

Audyt contentu

Tworzysz content – opisy produktów, kategorii i artykuły blogowe – ale Twoja strona nadal nie wskakuje na wysokie pozycje w wyszukiwarce? Treści w Twojej witrynie muszą odpowiadać na zapytania użytkowników, a jednocześnie być odpowiednio zoptymalizowane. Czasami to jednak nie wszystko! Audyt contentu pozwoli sprawdzić, co działa, a co należy poprawić. Przeczytaj, co zyskasz z audytem treści w Sempai.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Co to jest audyt contentu?

Audyt contentu, nazywany również audytem treści, to kompleksowa i bardzo dokładna analiza treści na Twojej stronie internetowej. Pod lupę bierzemy m.in. opisy kategorii, opisy produktów, wpisy blogowe oraz zakładki ofertowe.

Tutaj nie ma jednego gotowego szablonu czy schematu! To usługa spersonalizowana, dopasowana do Ciebie i Twoich potrzeb. Dzięki wdrożeniu poaudytowych wytycznych poprawisz widoczność w wynikach wyszukiwania Google, podniesiesz współczynnik konwersji, zbudujesz wizerunek eksperta i jeszcze więcej – cokolwiek jest Twoim celem!

Kiedy warto przeprowadzić audyt treści:

  • nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch albo obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń,
  • zanotowałeś spadek pozycji fraz z podstron wypełnionych treścią,
  • mimo że masz opisane kategorie i prowadzisz bloga, nie notujesz wzrostu ruchu, poprawy widoczności lub konwersji i chcesz się dowiedzieć, w czym tkwi problem,
  • osiągasz dobre wyniki sprzedażowe, ale widzisz potencjał, by stały się jeszcze lepsze,
  • zdajesz sobie sprawę z tego, że na stronie znajduje się sporo nie do końca aktualnych i zoptymalizowanych treści,
  • masz własnych copywriterów, ale nie jesteś pewny, czy tworzone przez nich treści są wartościowe i dla użytkowników, i dla Google.

Chcę dostać wycenę

Na czym polega audyt contentu?

Działania w ramach usługi audyt contentu strony internetowej dzielimy na cztery etapy:

analiza techniczna tresci
wytyczne i zapropnowanie rozwiazan
analiza jakosciowa tresci
konsultacje ze specjalista

Co robimy w ramach audytu contentu?

  • sprawdzamy, jakie treści są interesujące dla użytkowników, a jakie nie, które wymagają poprawy, innego podejścia do tematu, nasycenia frazami kluczowymi, rozbudowy czy też dodania elementów multimedialnych,
  • upewniamy się, czy treści trafiają do Twojej grupy docelowej, czyli do tych osób, do których chcesz kierować przekaz/produkt/usługę,
  • analizujemy aspekty techniczne, jak metadane czy struktura nagłówków – to ważne dla wyszukiwarki, ale i dla użytkowników,
  • wgryzamy się w warstwę językową, stylistyczną i merytoryczną, jakość przekazywanych informacji, zachowanie ciągu logicznego,
  • kontrolujemy unikalność treści – duplikacja szkodzi stronie i wpływa negatywnie na pozycję w wynikach wyszukiwania,
  • wskazujemy, które treści warto zrecyklingować i proponujemy tematy zawsze na czasie, czyli evergreeny, których brakuje u Ciebie, a które ma konkurencja i dobrze się na nie pozycjonuje.

Jakie korzyści da Ci audyt contentu?

  • Konkretne wskazówki

W audycie zawieramy dokładne informacje, co i jak powinieneś zmienić. Dzięki temu nie tracisz czasu ani nie marnujesz budżetu na nieefektywne działania, tylko skupiasz się na tych przynoszących wymierne korzyści. Otrzymujesz rozbudowany dokument z analizą, przykładami i omówieniem. Dodatkowo możesz skorzystać z konsultacji ze specjalistą, który odpowie na Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.

  • Przyjazny content

Wiesz, jak tworzyć użyteczny i przejrzysty content, który pokochają użytkownicy oraz Google.

  • Budowanie wizerunku eksperta

Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym i dobrze napisanym treściom masz szansę zbudować wizerunek eksperta w branży oraz zwiększyć zaufanie do marki.

  • Nie zostajesz w tyle

Po dokładnej analizie treści i wdrożeniu wytycznych content stanie się mocną stroną Twojej witryny. Dzięki temu zwiększysz widoczności strony, dotrzesz do grupy docelowej, a nawet podniesiesz współczynnik konwersji i wyprzedzisz konkurencję.

IMG 6992

Audyt contentu w Sempai

W Sempai umiemy w content i wiemy, co zrobić, aby dowoził wyniki! Co miesiąc tworzymy i analizujemy miliony znaków, co przekłada się na rosnące zyski naszych klientów.

Stworzyliśmy autorską usługę, która łączy doświadczenie copywriterskie, dziennikarskie i contentowe z twardymi danymi. 

Nie mamy jednego gotowego szablonu audytu. Zakres analizy dostosowujemy do klienta, branży, potrzeb, stanu wyjściowego. Dlatego możesz być pewny, że otrzymasz wskazówki i wytyczne maksymalnie dopasowane do swojego biznesu.

Audyt contentu jest świetnym punktem wyjścia do budowania strategii contentowej oraz wszelkich działań contentowych, które mają realizować zakładane cele. 

Poznaj nasze pozostałe usługi z zakresu content marketingu:

podbijaj wyszukiwarkę z contentem dla e-commerce,
osiągaj jeszcze więcej z contentem premium.

Szybki kontakt

Baza
Wiedzy
Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Dzisiejszy internet jest zalany przeróżnymi zdjęciami, grafikami czy narzędziami do tworzenia wizualnych treści. Współczesny konsument wciąż kupuje oc...

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Branding to nie tylko logo czy nazwa firmy, a znacznie głębsza strategia identyfikacji marki. Jego głównym celem jest stworzenie wyrazistego i spójneg...

ostatni-webinar

Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna? Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie! Dołącz d...
Case
Study

byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


aquel case study okladka 1
Allegro Ads 4 Brands, czyli paliwo rakietowe Twojego biznesu B2B.  Case study Aquael

Aquael to firma znana miłośnikom akwarystyki nie tylko w Polsce - od 40 lat produkuje i sprzedaje akcesoria niezbędne do założenia oraz pielęgna...


drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywności sprzedażowej analogicznej do innych działa...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...