google analytics 4 icon

Google Analytics 4

Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i skutecznie mierz dane w internecie! Odpowiednio wdrożona analityka dostarczy informacji, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. Sprawdź ofertę, jaką przygotowaliśmy z myślą o różnych potrzebach naszych Klientów. Wspólnie dobierzemy tę, której potrzebuje Twój biznes.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Google Analytics 4

Jak pokazuje nasza ponad 14-letnia praktyka w obszarze analityki webowej, ok. 7 na 10 naszych Klientów w momencie rozpoczęcia współpracy nie wykorzystuje w pełni potencjału Google Analytics. Wielu e-commerce bądź marketing managerów, z którymi bezpośrednio się kontaktujemy, deklaruje, że nie wie:

Jak wesprzemy Cię w analityce internetowej?

Ułatwimy Ci zarządzanie danymi związanymi z Twoim serwisem i działaniami online, które prowadzisz. Dzięki naszej pomocy zaczniesz podejmować trafniejsze decyzje marketingowe!

Wgląd w ponad 1000 kont pozwolił nam na trafną diagnozę powtarzających się błędów i braków. Przekuliśmy je w konkretne rozwiązania

konfiguracja GA4

Konfiguracja Google Analytics: GA4

Rozwiązanie dedykowane w szczególności małym sklepom internetowym, które chcą wejść w świat analityki i rozwijać się w oparciu o dane. Usługa ta zawiera w sobie konfigurację zarówno najważniejszych funkcji narzędzia, jak i kluczowe dostosowania indywidualne

W ramach rozwiązania "Konfiguracja Google Analytics: GA4":

  • Sprawdzimy, czy dane z Twojego serwisu www są poprawnie zbierane przez Google Analytics
  • Zweryfikujemy, czy posiadasz wszystkie niezbędne dane o użytkownikach, odwiedzających Twój serwis
  • Sprawdzimy, czy na Twoim koncie Google Analytics są wystarczająco szczegółowe informacje o wszystkich źródłach ruchu, z których na
  • Twój serwis wchodzą użytkownicy
  • Dostosujemy raporty pod Twoje potrzeby i cele biznesowe
  • Poprawnie zaimplementujemy śledzenie zdarzeń, celów i alertów
  • Uruchomimy moduł rozszerzonego e-commerce oparty o gotowe rozwiązania
rozbudowana analityka

Rozbudowana analityka dla e-commerce: GA4 + GTM

To rozwiązanie dla średnich i dużych sklepów internetowych posiadających zaplecze programistyczne, którym zależy na pełnym wdrożeniu rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb, ale nie mają czasu, by przeprowadzić to samodzielnie.

W ramach rozwiązania "Rozbudowana analityka e-commerce: GA4 + GTM":

  • Wykonamy audyt dotychczasowego wdrożenia analityki
  • Przeprowadzimy podstawową konfigurację usługi
  • Przygotujemy wytyczne dla warstw danych (data layers) dla modułu rozszerzonego e-commerce
  • Pomożemy w kontakcie z programistami
  • Wykonamy wdrożenie GA4 z rozszerzonym e-commerce z użyciem Google Tag Managera  
  • Rozpoczniemy śledzenie podstawowych i dodatkowych zdarzeń e-commerce: zdarzenia procesu zakupowego oraz wypełnienia formularzy, zapisy na newsletter, kliknięcia w numery telefonów i maile, dodania produktów do schowka (ulubione)
  • W wyniku naszych działań wdrożeniowych powstanie solidna baza do elastycznego i sprawnego skalowania Państwa biznesu online
dedykowane wdrozenie

Dedykowane wdrożenie Google Analytics 4

Dedykowane wdrożenie analityczne poprzedzone jest szczegółowym zbadaniem potrzeb w ramach wstępnych konsultacji. Obok zaawansowanej konfiguracji Google Analytics w pełni rozbudowanej formie, zawiera w sobie elementy UX, optymalizacji konwersji oraz przewiduje wykorzystanie dodatkowych narzędzi, takich jak: Hotjar czy Google Data Studio. To rozwiązanie szyte na miarę dużych biznesów internetowych, z aspiracjami liderów branżowych sięgającymi także analityki.

W ramach rozwiązania "Dedykowane wdrożenie Google Analytics 4":

  • Przeprowadzimy audyt poprawności wdrożenia dotychczasowej analityki (audyt UA + datalayers) i zaproponujemy rozwiązanie problemów
  • Wykonamy mapowanie danych śledzonych w UA i przełożenie ustalonej struktury na GA4
  • Przygotujemy dla Ciebie warsztaty analityczne z zakresu obsługi narzędzia i mapowania zdarzeń koniecznych do śledzenia
  • Opracujemy pełne wdrożenie narzędzia: wytyczne pod datalayers, wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, wdrożenie śledzenia dodatkowych danych
  • Zapewnimy Ci konsulting analityczny

Chcę dostać wycenę

Przeczytaj także:

  1. Przesiądź się na Google Analytics 4! Wszystko o GA4
  2. Automatyczna konfiguracja GA4 – zgadzać się czy rezygnować?
  3. Consent mode - co to?
  4. Jak wykorzystać automatyczne i niestandardowe statystyki w Google Analytics 4?