Home → Oferta → Google Analytics 4
Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i skutecznie mierz dane w internecie! Odpowiednio wdrożona analityka dostarczy informacji, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. Sprawdź ofertę, jaką przygotowaliśmy z myślą o różnych potrzebach naszych Klientów. Wspólnie dobierzemy tę, której potrzebuje Twój biznes.
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
1 lipca 2023 usługi Universal Analytics przestaną zbierać dane.Nie daj się zaskoczyć zmianie i już dziś przejdź na Google Analytics 4. W ten sposób dasz sobie czas na oswojenie się z nowym narzędziem i unikniesz ryzyka utraty dostępu do danych historycznych!
Jeżeli czegoś nie możesz zmierzyć, to nie możesz też tego poprawić.
~Peter Drucker
jakie dane powinni zbierać i czy robią to poprawnie
na jakich metrykach skoncentrować swoją uwagę, a które mogą pominąć
czy wyciąga poprawne wnioski, analizując pozyskane dane
Ułatwimy Ci zarządzanie danymi związanymi z Twoim serwisem i działaniami online, które prowadzisz. Dzięki naszej pomocy zaczniesz podejmować trafniejsze decyzje marketingowe!
Wgląd w ponad 1000 kont pozwolił nam na trafną diagnozę powtarzających się błędów i braków. Przekuliśmy je w konkretne rozwiązania w postaci 3 pakietów:
Co otrzymasz?
Konfiguracja Google Analytics
Rozbudowana analityka dla e-commerce: GA4 + GTM
Dedykowane wdrożenie analityczne: GA4 + GTM
Konfiguracja strumienia danych
🗸
Konfiguracja zdarzeń automatycznych
Konfiguracja filtrów
Ustawienie modelu atrybucji dla usługi
podłączenie narzędzi Google (Google Search Console, Google Ads itp.)
Uruchomienie modułu rozszerzonego e-commerce na podstawie gotowych rozwiązań (wtyczka lub moduł sklepu)
Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, Google Tag Manager:
Rozpisanie data layers
Sprawdzenie wdrożenia
Wdrożenie tagów po stronie GTM
Wypełnienia formularzy
Zapisy na newsletter
Kliknięcia w nr telefonów i maile
Dodania produktów do schowka
Audyt poprawności wdrożenia dotychczasowej analityki (audyt UA + datalayers) + rozwiązanie problemów
Mapowanie danych śledzonych w UA i przełożenie ustalonej struktury na GA4
Warsztaty analityczne z zakresu obsługi narzędzia i mapowania zdarzeń
Pełne wdrożenie narzędzia
Konsulting analityczny
Chcę dostać wycenę
Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...
Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...