Google Analytics 4

Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i skutecznie mierz dane w internecie! Odpowiednio wdrożona analityka dostarczy informacji, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. Sprawdź ofertę, jaką przygotowaliśmy z myślą o różnych potrzebach naszych Klientów. Wspólnie dobierzemy tę, której potrzebuje Twój biznes.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

1 lipca 2023 usługi Universal Analytics przestaną zbierać dane.
Nie daj się zaskoczyć zmianie i już dziś przejdź na Google Analytics 4. W ten sposób dasz sobie czas na oswojenie się z nowym narzędziem i unikniesz ryzyka utraty dostępu do danych historycznych!

Google Analytics 4

Jeżeli czegoś nie możesz zmierzyć, to nie możesz też tego poprawić.

~Peter Drucker

Jak pokazuje nasza ponad 14-letnia praktyka w obszarze analityki webowej, ok. 7 na 10 naszych Klientów w momencie rozpoczęcia współpracy nie wykorzystuje w pełni potencjału Google Analytics. Wielu e-commerce bądź marketing managerów, z którymi bezpośrednio się kontaktujemy, deklaruje, że nie wie:

jakie dane powinni zbierać i czy robią to poprawnie
 

na jakich metrykach skoncentrować swoją uwagę, a które mogą pominąć
 

czy wyciąga poprawne wnioski, analizując pozyskane dane
 

Google Analytics: 4

Ułatwimy Ci zarządzanie danymi związanymi z Twoim serwisem i działaniami online, które prowadzisz. Dzięki naszej pomocy zaczniesz podejmować trafniejsze decyzje marketingowe!

Wgląd w ponad 1000 kont pozwolił nam na trafną diagnozę powtarzających się błędów i braków. Przekuliśmy je w konkretne rozwiązania w postaci 3 pakietów:

  • Konfiguracja Google Analytics: GA4 – zawierający w sobie konfigurację zarówno najważniejszych funkcji narzędzia, jak i kluczowe dostosowania indywidualne,
  • Rozbudowana analityka dla e-commerce: GA4 – pozwalający na analizę zachowań zakupowych użytkowników,
  • Dedykowane wdrożenie analityczne: GA4 – zawierający m.in. elementy związane z UX i optymalizacją konwersji w serwisie.

Co otrzymasz?

Konfiguracja Google Analytics

Rozbudowana analityka dla e-commerce: GA4 + GTM

Dedykowane wdrożenie analityczne: GA4 + GTM

Konfiguracja strumienia danych

🗸

🗸

🗸

Konfiguracja zdarzeń automatycznych

🗸

🗸

🗸

Konfiguracja filtrów

🗸

🗸

🗸

Ustawienie modelu atrybucji dla usługi

🗸

🗸

🗸

podłączenie narzędzi Google (Google Search Console, Google Ads itp.)

🗸

🗸

🗸

Uruchomienie modułu rozszerzonego e-commerce na podstawie gotowych rozwiązań (wtyczka lub moduł sklepu)

🗸

🗸

🗸

Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, Google Tag Manager:

🗸

🗸

Rozpisanie data layers

🗸

🗸

Sprawdzenie wdrożenia

🗸

🗸

Wdrożenie tagów po stronie GTM

🗸

🗸

Wypełnienia formularzy

🗸

🗸

Zapisy na newsletter

🗸

🗸

Kliknięcia w nr telefonów i maile

🗸

🗸

Dodania produktów do schowka

🗸

🗸

Audyt poprawności wdrożenia dotychczasowej analityki (audyt UA + datalayers) + rozwiązanie problemów

🗸

Mapowanie danych śledzonych w UA i przełożenie ustalonej struktury na GA4

🗸

Warsztaty analityczne z zakresu obsługi narzędzia i mapowania zdarzeń

🗸

Pełne wdrożenie narzędzia

🗸

Konsulting analityczny

🗸

Chcę dostać wycenę

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...