konsultacje analityki

Konsultacje analityki

Analityka stanowi podstawę efektywnego marketingu internetowego. W tej dziedzinie zachodzą obecnie bardzo dynamiczne zmiany. Stabilny partner w to gwarancja, że Twoje dane będą poprawne, przejrzyste oraz przetwarzane zgodnie z prawem.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Zastanawiasz się, czego tak naprawdę potrzebujesz, aby odblokować potencjał kampanii reklamowych w internecie?

  • konfiguracja narzędzi analitycznych
  • raporty marketingowe 
  • optymalizacja konwersji

Nie dowiesz się tego bez solidnej… analizy. Skontaktuj się z nami, porozmawiajmy i wspólnie zaplanujmy drogę do lepszego wykorzystywania danych w Twoich działaniach marketingowych.

Chcę dostać wycenę

konsultacje z analityki internetowej

Konsultacje analityczne w Sempai - jakie obszary obejmują?

  • Doradztwo analityczne - pomożemy Ci w wyborze odpowiednich narzędzi analitycznych, ustaleniu strategii i doborze odpowiednich wskaźników efektywności.
  • Wdrożenia narzędziowe - wesprzemy Cię w implementacji narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, Google Tag Manager, Google Attribution, Hotjar, Crazy Egg itp.
  • Przygotowanie analiz - przygotujemy na Twoje życzenie analizy danych w celu identyfikacji trendów, problemów i możliwości poprawy.
  • Doradztwo i wsparcie w zakresie wdrożenia narzędzi Marketing Automation - służymy pomocą w przygotowaniu scenariuszy kampanii Marketing Automation i bieżącej obsłudze kampanii.
  • Przygotowanie dokumentacji wewnętrznych z zakresu analityki - przygotujemy słowniczek analityczny dla managementu, dokumentacji dla programistów czy materiałów instruktażowych.
  • Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce w Google Analytics - możesz liczyć na naszą pomoc w przygotowaniu skryptów i konfiguracji raportów rozszerzonego e-commerce.
  • Podstawowa konfiguracja Google Analytics - oferujemy Ci pomoc w ustawieniu widoków, skonfigurowaniu celów i segmentów itp.
  • Przygotowanie dashboardów Managerskich w Looker Studio - przygotujemy przejrzyste i intuicyjne dashboardy.
  • Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma - wspólnie przeprowadzimy analizę słów kluczowych i przygotujemy wizytówkę, która będzie bardziej widoczna w wyszukiwarce.
  • Szkolenie narzędziowe w Twojej siedzibie - pomożemy Ci poznać podstawy obsługi wybranych narzędzi analitycznych, dostosujemy program szkolenia do Twoich potrzeb, przygotujemy materiały, z których Twoja firma będzie mogła korzystać po szkoleniu, by utrwalić zdobyte umiejętności.
IMG 7998

Dlaczego warto skorzystać z konsultacji?

Dokładniejsza analiza danych - dzięki wsparciu doświadczonych analityków możesz lepiej zrozumieć zachowania użytkowników swojej strony lub aplikacji, a także efektywność swoich działań marketingowych.

Lepsze decyzje biznesowe - dzięki lepszym danym możesz podejmować bardziej świadome decyzje, które przełożą się na wzrost sprzedaży, poprawę konwersji lub inne ważne dla Twojego biznesu wskaźniki.

Oszczędność czasu i pieniędzy - wdrożenie i obsługa narzędzi analitycznych może być czasochłonna i wymagająca specjalistycznej wiedzy. Nie musisz wszystkiego robić samodzielnie. Dzięki współpracy z analitykami Sempai zaoszczędzisz czas i pieniądze, które możesz przeznaczyć na inne działania.

Chcę dostać wycenę

Baza
Wiedzy
Na czym polega pozycjonowanie międzynarodowe? Dlaczego warto sięgnąć po pozycjonowanie zagraniczne stron?

Na czym polega pozycjonowanie międzynarodowe? Dlaczego warto sięgnąć po pozycjonowanie zagraniczne stron?

Czym jest pozycjonowanie poza granicami kraju? Jak się odbywa i jakimi strategiami operuje, by zapewniać wymierne, wyraźne efekty? W tym artykule opow...

Na czym polega pozycjonowanie bloga?

Na czym polega pozycjonowanie bloga?

Wielu przedsiębiorców prowadzących swoje strony i sklepy internetowe, chce dzielić się wiedzą, budować markę i przyciągać klientów. Jednak samo tworze...

ostatni-webinar

Chcesz wiedzieć, jak efektywnie mierzyć sukces Twoich kampanii Allegro Ads?  Ten webinar zapewni Ci kompleksowe spojrzenie na narzędzia i strategie ni...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...