Home → Oferta → Content marketing
Dzięki content marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Wiemy, jak tworzyć treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
SEO copywriting
Postaw na opisy przyjazne zarówno wyszukiwarkom internetowym, jak i użytkownikom
Prowadzenie bloga firmowego
Powierz treści na swojej stronie specjalistom od contentu
Artykuły eksperckie
Zleć przygotowanie profesjonalnych tekstów naszym doświadczonych copywriterom
Opisy produktów
Zadbaj o to, aby opisy były wyszukiwane w sieci oraz chętnie czytane przez Twoich klientów
Korzyści, jakie przyniosą Ci działania content marketingowe:
Według raportu przygotowanego przez Content Marketing Institute aż 92% firm traktuje content marketing jako swoją przewagę biznesową. 46% marketingowców deklaruje intensyfikację tego typu działań w najbliższym roku, a ponad 60% planuje zwiększyć budżet na copywriting.
Na początku zawsze jest strategia. Dlatego najpierw opracowujemy plan. Pierwszym krokiem jest tu brief. Poznajemy Twój biznes i wspólnie ustalamy cele strategii oraz określamy, jak będziemy je mierzyć i raportować.
Następnie – za pomocą wielu niezależnych narzędzi analitycznych – poznajemy Twoich odbiorców lub klientów i klasyfikujemy ich na mniejsze grupy. Pozwoli nam to kierować do nich maksymalnie dopasowane, indywidualne komunikaty – takie, które przynoszą najlepsze efekty.
Trzeci krok to planowanie treści – precyzujemy ich rodzaj, ilość, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji.
Chcę dostać wycenę
Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług, które pomogą Ci osiągać założone cele:
Poprawność merytoryczna i kierowanie się wytycznymi od klienta – są dla nas kluczowe w tworzeniu treści. Artykuły zawierają jedynie potwierdzone, rzetelne i jednocześnie zgodne z wizerunkiem marki informacje. Nie może być inaczej, jeśli odbiorca ma Ci zaufać, prawda?
Optymalizacja SEO – piszemy dla konkretnych osób, określonej grupy docelowej. Nasze treści są użyteczne dla czytelników i odpowiadają na ich pytania – nieważne, czy chodzi o kupno lodówki, czy wyjazd na Madagaskar. Każdy tekst ma wymaganą strukturę oraz zawiera frazy kluczowe, jednak udaje nam się osiągnąć złoty środek między świetną treścią a jej optymalizacją.
Oferta klienta – każdy artykuł nawiązuje do oferty klienta, pokazuje przykłady. Skupiamy uwagę na atutach, ale robimy to bardzo subtelnie. Gwarantujemy, że po lekturze naszych tekstów, sam będziesz chciał kupić swoje produkty!
Prosty język – nie nadużywamy skomplikowanych określeń. Piszemy swobodnie i przystępnie. Po prostu umiemy w słowa – i to jak!
Dlaczego to właśnie nam powinieneś powierzyć opiekę nad swoimi treściami, niezależnie od tego, czy masz sklep z ubrankami dla kotów, firmę logistyczną czy może odpowiadasz za marketing znanej marki odzieżowej?
W Sempai każdego miesiąca wystukujemy ponad milion znaków! Od kilkunastu lat zajmujemy się projektami z zakresu contentu efektywnościowego – tworzymy treści, które sprzedają. Najprościej mówiąc, content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację Twoich celów, np. wymienionych wyżej.
Tworzone przez nas treści odpowiadają na pytania oraz potrzeby użytkowników. Jesteśmy zwolennikami pisania H2H, czyli Human to Human. Nasze teksty dobrze się czyta! Nie przeładowujemy ich słowami kluczowymi – znamy inne sposoby na skuteczną optymalizację. Doskonale wiemy, co lubi Google, a czego lepiej unikać.
Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...
Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...