content marketing icon 1

Content Marketing

Dzięki content marketingowi poprawisz widoczność strony, przyciągniesz użytkowników do swojego e-sklepu i w konsekwencji zwiększysz sprzedaż. W Sempai umiemy w contenty i wiemy, jak tworzyć treści, które „działają” – są przyjazne wyszukiwarce Google, ale nie pomijają przy tym wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele i je realizujemy. Sprawdź, w czym pomoże Ci nasza agencja content marketingowa!

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

content dla e commerce
Content dla e-commerce

Postaw na treści, które wspierają sprzedaż w sklepie internetowym

Więcej

content premium
Content premium

Zainwestuj w kreatywny content dopasowany do potrzeb Twojej marki

Więcej

audyt contentu
Audyt contentu

Dowiedz się, co poprawić, aby treści na Twojej stronie były skuteczniejsze

Więcej

Poznaj plan agencji Sempai na content marketing

Jak pracujemy w agencji content marketingu Sempai? Według planu! Aby treści na Twojej stronie „działały”, podejdziemy do nich strategicznie. Pomogą nam w tym narzędzia content marketingowe, z których korzystamy na co dzień. Najpierw poznamy Twój biznes oraz Twoje cele – lub ustalimy je wspólnie. Następnie określimy, w jaki sposób będziemy je mierzyć i raportować. 

Co dalej? Przeanalizujemy Twoich odbiorców lub aktualnych i potencjalnych klientów. Pozwoli nam to na personalizację komunikatów, czyli dopasowanie contentu do grup docelowych. Według badań firmy doradczej McKinsey aż 71% konsumentów oczekuje treści skierowanych właśnie do nich! 

Kolejny krok to planowanie treści. Precyzujemy ich rodzaj, liczbę, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Wszystko to robimy ramię w ramię ze specjalistami SEO. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji treści.

zespol specjalistow agencji content 1536x1023 1

Usługi content marketing – dla kogo? 

Sprawdź ofertę naszej agencji content marketingowej, jeśli:

  • prowadzisz e-commerce, niezależnie od jego wielkości,
  • masz firmę usługową o zasięgu lokalnym lub krajowym,
  • chcesz contentu, który dowozi wyniki,
  • nie masz zasobów, aby realizować content wewnętrznie. 

Korzyści, jakie przyniosą Ci działania content marketingowe:

  • poprawisz widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • zwiększysz ruch na stronie internetowej, 
  • wypromujesz swoje produkty lub usługi,
  • poszerzysz świadomość i rozpoznawalność marki,
  • zwiększysz zaufanie do marki,
  • stworzysz przemyślany, konsekwentny język komunikacji,
  • zbudujesz wizerunek eksperta.

Chcę dostać wycenę

Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług contentowych dopasowanych do Twojego biznesu:

Jaki content możemy Ci zaproponować?

  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne – np. w ramach prowadzenia bloga,
  • artykuły sponsorowane (treści marketingowe),
  • opisy kategorii i produktów,
  • analizy, raporty i case studies,
  • e-booki,
  • infografiki,
  • newslettery.

I wiele więcej – you name it!

dobry reasearch content 1536x1024 1

Jak jeszcze możemy Ci pomóc w działaniach contentowych?

  • przeprowadzimy audyt Twojego contentu, tzn. przeanalizujemy treści, które masz na stronie i przygotujemy dokładne wytyczne do ich optymalizacji,
  • sprawdzimy content Twojej konkurencji i powiemy Ci, jak tworzyć jeszcze lepsze treści,
  • zrobimy recykling Twoich treści – podpowiemy, jak wycisnąć z contentu znacznie więcej i wykorzystać ten sam pomysł na kilka sposobów,
  • stworzymy kompleksową strategię content marketingową, czyli plan komunikacji poprzez treści. 

Agencja contentowa Sempai – jak tworzymy treści?

Tak, by dawały wartość. Opisy i artykuły powinny odpowiadać na pytania użytkowników, rozwiewać ich wątpliwości, zestawiać różne punkty widzenia i wyczerpywać temat. Na pierwszym miejscu stawiamy więc odbiorcę. 

Tak, by polubiły się z Google. Oczywiście nie zapominamy o algorytmach Google. Optymalizujemy content pod pozycjonowanie SEO – tak, abyś przeskakiwał kolejne pozycje w drodze do top 3 wyników wyszukiwania. 

Tak, by przemawiały do odbiorcy. I to nie byle jakim językiem, bo językiem korzyści. Nie opisujemy produktów – zamiast tego opowiadamy, co mogą dać użytkownikowi, co ulepszyć i co ułatwić.

Przeczytaj także:

Skąd czerpać pomysły na bloga firmowego?
Jak sprawić, aby Twoje artykuły były częściej czytane?

Tematy na bloga firmowego: skąd czerpać inspiracje?
Język korzyści w tworzeniu treści sprzedaż

Zainteresowany contentem?
Zgłoś się do Agencji Content Marketingu!

Baza Wiedzy Agencji
Content Marketingowej
TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case Study
Content Marketingu

okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...