#growUp!

Zaznacz stronę

Content marketing efektywnościowy

Dzięki Content Marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Dzięki doświadczeniu w performance tworzymy treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

Wyższe pozycje + większa lojalność

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Zapytaj o ofertę

Strona głównaContent Marketing

Marketing treści zapewni Ci (naj)lepsze pozycje w Google

Całe życie marzyłeś o własnym biznesie. Od małego wiedziałeś, że będzie to sklep z ubrankami dla kotów. W końcu, po długim miesiącach pracy: jest! Jednak mijają tygodnie, a wciąż większość zamówień składają Twoi znajomi. A oni nawet nie mają kotów! Tym, czego potrzebujesz, jest wyższa pozycja w Google. Wykorzystaj do tego ogromny potencjał, jaki ma content marketing. Jeśli chcesz poprawić widoczność swojej witryny w wynikach wyszukiwania oraz osiągać inne cele – sprzedażowe i nie tylko – koniecznie czytaj dalej.

Dlaczego content marketing jest ważny?

Według raportu przygotowanego przez renomowany Content Marketing Institute aż 92% firm traktuje content marketing jako swoją przewagę biznesową. 46% marketingowców deklaruje intensyfikację tego typu działań w najbliższym roku, a ponad 60% planuje zwiększyć budżet na copywriting.

Korzyści, jakie mogą Ci przynieść działania content marketingowe:

  • wspomniane zwiększenie ruchu na stronie internetowej,
  • zwiększenie świadomości marki,
  • wypromowanie produktów lub usług,
  • zwiększenie zaangażowania odbiorców,
  • zbudowanie relacji z odbiorcami,
  • stworzenie indywidualnego języka komunikacji.

Content efektywnościowy, czyli skuteczny content marketing

Dlaczego to właśnie nam powinieneś powierzyć opiekę nad swoimi treściami, niezależnie od tego, czy masz sklep z ubrankami dla kotów, firmę logistyczną czy może odpowiadasz za marketing znanej marki odzieżowej?

W Sempai każdego miesiąca wystukujemy ponad milion znaków! Od kilkunastu lat zajmujemy się projektami z zakresu contentu efektywnościowego – tworzymy treści, które sprzedają. Najprościej mówiąc, content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację Twoich celów, np. wymienionych wyżej.

Tworzone przez nas treści odpowiadają na pytania oraz potrzeby użytkowników. Jesteśmy zwolennikami pisania H2H, czyli Human to Human. Nasze teksty dobrze się czyta! Nie przeładowujemy ich słowami kluczowymi – znamy inne sposoby na skuteczną optymalizację. Doskonale wiemy, co lubi Google, a czego lepiej unikać.

Content on-site i off-site – nasze dobre praktyki contentowe

Poprawność merytoryczna i kierowanie się wytycznymi od klienta – są dla nas kluczowe w tworzeniu treści. Artykuły zawierają jedynie potwierdzone, rzetelne i jednocześnie zgodne z wizerunkiem marki informacje. Nie może być inaczej, jeśli odbiorca ma Ci zaufać, prawda?

Optymalizacja SEO – piszemy dla konkretnych osób, określonej grupy docelowej. Nasze treści są użyteczne dla czytelników i odpowiadają na ich pytania – nieważne, czy chodzi o kupno lodówki, czy wyjazd na Madagaskar. Każdy tekst ma wymaganą strukturę oraz zawiera frazy kluczowe, jednak udaje nam się osiągnąć złoty środek między świetną treścią a jej optymalizacją.

Oferta klienta – każdy artykuł nawiązuje do oferty klienta, pokazuje przykłady. Skupiamy uwagę na atutach, ale robimy to bardzo subtelnie. Gwarantujemy, że po lekturze naszych tekstów, sam będziesz chciał kupić swoje produkty!

Prosty język – nie nadużywamy skomplikowanych określeń. Piszemy swobodnie i przystępnie. Po prostu umiemy w słowa – i to jak!

Poznaj naszą formułę na content efektywnościowy

Na początku zawsze jest strategia. Dlatego najpierw opracowujemy plan. Pierwszym krokiem jest tu brief. Poznajemy Twój biznes i wspólnie ustalamy cele strategii oraz określamy, jak będziemy je mierzyć i raportować.

Następnie – za pomocą wielu niezależnych narzędzi analitycznych – poznajemy Twoich odbiorców lub klientów i klasyfikujemy ich na mniejsze grupy. Pozwoli nam to kierować do nich maksymalnie dopasowane, indywidualne komunikaty – takie, które przynoszą najlepsze efekty.

Trzeci krok to planowanie treści – precyzujemy ich rodzaj, ilość, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji.

Nasza formuła zdobywa międzynarodowe uznanie:
Finalista w kategorii „Best use of content marketing” European Search Awards 2021
“Against the Wind with innogy – Sales in Pandemic Tension”

osiągane efekty z content marketingu

Jakie treści możemy Ci zaproponować?

  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne – w ramach prowadzenia bloga,
  • artykuły sponsorowane (treści pod publikacje zewnętrzne),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.,
  • opisy kategorii i produktów,
  • analizy, raporty i case studies,
  • e-booki,
  • infografiki.

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

  • przeanalizujemy treści, które masz już na stronie i przygotujemy dokładne wytyczne do ich optymalizacji,
  • przeanalizujemy content tworzony przez Twoją konkurencję,
  • opracujemy media plany, czyli plany publikacji treści – jeśli chcesz je realizować samodzielnie – oraz wskazówki, które pomogą Ci w ich przygotowaniu.

Oferta content marketingu

Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług, które pomogą Ci osiągać założone cele:

Zaufali nam