Strona główna → Oferta → Content marketing
Dzięki content marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Wiemy, jak tworzyć wartościowy content przyjazny wyszukiwarce Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site – Zaufaj Agencji Content Marketing.
Postaw na opisy przyjazne zarówno wyszukiwarkom internetowym, jak i użytkownikom
Więcej
Powierz treści na swojej stronie specjalistom od contentu
Zleć przygotowanie profesjonalnych tekstów naszym doświadczonych copywriterom
Zadbaj o to, aby opisy były wyszukiwane w sieci oraz chętnie czytane przez Twoich klientów
Korzyści, jakie przyniosą Ci działania content marketingowe:
Według raportu przygotowanego przez Content Marketing Institute aż 92% firm traktuje content marketing jako swoją przewagę biznesową. 46% marketingowców deklaruje intensyfikację tego typu działań w najbliższym roku, a ponad 60% planuje zwiększyć budżet na copywriting.
Na początku zawsze jest strategia content marketing. Dlatego najpierw opracowujemy content plan. Pierwszym krokiem jest tu brief. Poznajemy Twój biznes i wspólnie ustalamy cele strategii marketingu treści oraz określamy, jak będziemy je mierzyć i raportować.
Następnie – za pomocą wielu niezależnych narzędzi do content marketingu – poznajemy Twoich odbiorców lub potencjalnych klientów i klasyfikujemy ich na mniejsze grupy. Pozwoli nam to kierować do nich maksymalnie dopasowane, indywidualne komunikaty – takie, które przynoszą najlepsze efekty.
Trzeci krok to planowanie treści – precyzujemy ich rodzaj, ilość, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji treści.
Chcę dostać wycenę
Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług contentowych, które pomogą Ci osiągać założone cele:
Dlaczego to właśnie nam powinieneś powierzyć opiekę nad swoimi treściami, niezależnie od tego, czy masz sklep z ubrankami dla kotów, firmę logistyczną czy może odpowiadasz za marketing znanej marki odzieżowej?
W agencji content marketingowej każdego miesiąca wystukujemy ponad milion znaków! Od kilkunastu lat zajmujemy się projektami z zakresu content marketingu – tworzymy treści, które sprzedają. Najprościej mówiąc, merytoryczny content to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację Twoich celów, np. wymienionych wyżej.
Tworzone przez naszych copywriterów wartościowe treści odpowiadają na pytania oraz potrzeby użytkowników. Jesteśmy zwolennikami pisania H2H, czyli Human to Human. Nasze teksty dobrze się czyta! Nie przeładowujemy ich słowami kluczowymi – znamy inne sposoby na skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Doskonale wiemy, co lubią algorytmy Google, a czego lepiej unikać.
Przeczytaj także:
Z tego artykułu dowiesz się: Jeszcze do niedawna – z perspektywy SEOwca – to, jak wygląda strona internetowa w oczach użytkownika, nie mia...
Podczas ostatniego webinaru “Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać!” uczestnicy zadawali wiele pytań dotyczących sprzedaży na obu ...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...
Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...
Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...
O Kliencie Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...