content marketing icon 1

Content Marketing

Dzięki content marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Wiemy, jak tworzyć wartościowy content przyjazny wyszukiwarce Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site – Zaufaj Agencji Content Marketing.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Artboard 39 copy 26 2
SEO copywriting

Postaw na opisy przyjazne zarówno wyszukiwarkom internetowym, jak i użytkownikom

Więcej

prowadzenie bloga firmowego 1
Prowadzenie bloga firmowego

Powierz treści na swojej stronie specjalistom od contentu

Więcej

artykuly eksperckie
Artykuły eksperckie

Zleć przygotowanie profesjonalnych tekstów naszym doświadczonych copywriterom

Więcej

Artboard 39 copy 29
Opisy produktów

Zadbaj o to, aby opisy były wyszukiwane w sieci oraz chętnie czytane przez Twoich klientów

Więcej

Korzyści, jakie przyniosą Ci działania content marketingowe:

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej, za sprawą lepszej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • zwiększenie świadomości marki,
  • wypromowanie produktów lub usług,
  • lepsze zaangażowanie użytkowników,
  • zbudowanie relacji z odbiorcami,
  • stworzenie indywidualnego języka komunikacji.

Według raportu przygotowanego przez Content Marketing Institute aż 92% firm traktuje content marketing jako swoją przewagę biznesową. 46% marketingowców deklaruje intensyfikację tego typu działań w najbliższym roku, a ponad 60% planuje zwiększyć budżet na copywriting.

Poznaj strategię Agencji Sempai na content marketing

najlepsza strategia agencji content marketingowej

Na początku zawsze jest strategia content marketing. Dlatego najpierw opracowujemy content plan. Pierwszym krokiem jest tu brief. Poznajemy Twój biznes i wspólnie ustalamy cele strategii marketingu treści oraz określamy, jak będziemy je mierzyć i raportować.

Następnie – za pomocą wielu niezależnych narzędzi do content marketingu – poznajemy Twoich odbiorców lub potencjalnych klientów i klasyfikujemy ich na mniejsze grupy. Pozwoli nam to kierować do nich maksymalnie dopasowane, indywidualne komunikaty – takie, które przynoszą najlepsze efekty.

Trzeci krok to planowanie treści – precyzujemy ich rodzaj, ilość, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji treści.

Chcę dostać wycenę

Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług contentowych, które pomogą Ci osiągać założone cele:

  • SEO copywriting,
  • content marketing on-site,
  • content marketing off-site.

Content on-site i off-site – czyli wysokiej jakości marketing treści

  • Poprawność merytoryczna i kierowanie się wytycznymi od klienta – są dla nas kluczowe w tworzeniu wartościowych treści. Artykuły zawierają jedynie potwierdzone, rzetelne i jednocześnie zgodne z wizerunkiem marki informacje. Nie może być inaczej, jeśli odbiorca ma Ci zaufać, prawda?
  • Optymalizacja SEO – piszemy dla konkretnych osób, określonej grupy docelowej. Nasze treści są użyteczne dla czytelników i odpowiadają na ich pytania – nieważne, czy chodzi o kupno lodówki, czy wyjazd na Madagaskar. Każdy tekst ma wymaganą strukturę oraz zawiera frazy kluczowe, jednak udaje nam się osiągnąć złoty środek między świetną treścią a jej optymalizacją.
  • Oferta klienta – każdy artykuł nawiązuje do oferty klienta, pokazuje przykłady. Skupiamy uwagę na atutach, ale robimy to bardzo subtelnie. Gwarantujemy, że po lekturze naszych tekstów, sam będziesz chciał kupić swoje produkty!
  • Prosty język – nie nadużywamy skomplikowanych określeń. Piszemy swobodnie i przystępnie. Po prostu umiemy w słowa – i to jak!
dobry research contentu to klucz do sukcesu

Jaki content może Ci zaproponować nasza Agencja?

  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne – w ramach prowadzenia bloga,
  • artykuły sponsorowane (treści marketingowe),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.,
  • opisy kategorii i produktów,
  • analizy, raporty i case studies,
  • e-booki,
  • infografiki.

Jak jeszcze możemy Ci pomóc w działaniach contentowych?

  • przeanalizujemy obecne treści, które znajdują się na stronie i przygotujemy dokładne wytyczne do optymalizacji contentu,
  • przeanalizujemy content Twojej konkurencji,
  • opracujemy media plany, czyli plany publikowania treści – jeśli chcesz je realizować samodzielnie – oraz wskazówki, które pomogą Ci w ich przygotowaniu.

Skuteczna Agencja content marketingu

Dlaczego to właśnie nam powinieneś powierzyć opiekę nad swoimi treściami, niezależnie od tego, czy masz sklep z ubrankami dla kotów, firmę logistyczną czy może odpowiadasz za marketing znanej marki odzieżowej?

zespół najwyższej jakości specjalistów Agencji Content Marketing

W agencji content marketingowej każdego miesiąca wystukujemy ponad milion znaków! Od kilkunastu lat zajmujemy się projektami z zakresu content marketingu – tworzymy treści, które sprzedają. Najprościej mówiąc, merytoryczny content to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację Twoich celów, np. wymienionych wyżej.

Tworzone przez naszych copywriterów wartościowe treści odpowiadają na pytania oraz potrzeby użytkowników. Jesteśmy zwolennikami pisania H2H, czyli Human to Human. Nasze teksty dobrze się czyta! Nie przeładowujemy ich słowami kluczowymi – znamy inne sposoby na skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Doskonale wiemy, co lubią algorytmy Google, a czego lepiej unikać.

Przeczytaj także:

  1. Skąd czerpać pomysły na bloga firmowego?
  2. Jak sprawić aby Twoje artykuły były częściej czytane?
  3. Język korzyści w tworzeniu treści sprzedażowych
  4. Jak personalizować content?

Zainteresowany contentem?
Zgłoś się do Agencji Content Marketingu!

Baza Wiedzy Agencji
Content Marketingowej
SEO, czy UX? Sprawdź, jak je skutecznie łączyć!

SEO, czy UX? Sprawdź, jak je skutecznie łączyć!

Z tego artykułu dowiesz się: Jeszcze do niedawna – z perspektywy SEOwca – to, jak wygląda strona internetowa w oczach użytkownika, nie mia...

Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać! Q&A po webinarze

Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać! Q&A po webinarze

Podczas ostatniego webinaru “Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać!” uczestnicy zadawali wiele pytań dotyczących sprzedaży na obu ...

ostatni-webinar

Decyzja o rozpoczęciu sprzedaży na marketplace jest trudna z wielu względów. Zarówno Allegro, jak i Amazon mają swoje zalety, ale i wady. Na co zwróci...
Case Study
Content Marketingu

okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


case study nettrading okladka
Blog firmowy + optymalizacja zakładek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading.

O Kliencie   Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...