Strona główna → Content marketing
Dzięki content marketingowi poprawisz widoczność strony, przyciągniesz użytkowników do swojego e-sklepu i w konsekwencji zwiększysz sprzedaż. W Sempai umiemy w contenty i wiemy, jak tworzyć treści, które „działają” – są przyjazne wyszukiwarce Google, ale nie pomijają przy tym wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele i je realizujemy. Sprawdź, w czym pomoże Ci nasza agencja content marketingowa!
Postaw na treści, które wspierają sprzedaż w sklepie internetowym
Więcej
Zainwestuj w kreatywny content dopasowany do potrzeb Twojej marki
Dowiedz się, co poprawić, aby treści na Twojej stronie były skuteczniejsze
Działaj na podstawie danych: konsekwentnie i zgodnie z planem
Zwiększ sprzedaż swoich produktów dzięki przyciągającym opisom aukcji
Naucz się samodzielnie pisać świetne treści na swoją stronę
Jak pracujemy w agencji content marketingu Sempai? Według planu! Aby treści na Twojej stronie „działały”, podejdziemy do nich strategicznie. Pomogą nam w tym narzędzia content marketingowe, z których korzystamy na co dzień. Najpierw poznamy Twój biznes oraz Twoje cele – lub ustalimy je wspólnie. Następnie określimy, w jaki sposób będziemy je mierzyć i raportować.
Co dalej? Przeanalizujemy Twoich odbiorców lub aktualnych i potencjalnych klientów. Pozwoli nam to na personalizację komunikatów, czyli dopasowanie contentu do grup docelowych. Według badań firmy doradczej McKinsey aż 71% konsumentów oczekuje treści skierowanych właśnie do nich!
Kolejny krok to planowanie treści. Precyzujemy ich rodzaj, liczbę, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Wszystko to robimy ramię w ramię ze specjalistami SEO. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji treści.
Sprawdź ofertę naszej agencji content marketingowej, jeśli:
Chcę dostać wycenę
Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kilka różnych usług contentowych dopasowanych do Twojego biznesu:
I wiele więcej – you name it!
Tak, by dawały wartość. Opisy i artykuły powinny odpowiadać na pytania użytkowników, rozwiewać ich wątpliwości, zestawiać różne punkty widzenia i wyczerpywać temat. Na pierwszym miejscu stawiamy więc odbiorcę.
Tak, by polubiły się z Google. Oczywiście nie zapominamy o algorytmach Google. Optymalizujemy content pod pozycjonowanie SEO – tak, abyś przeskakiwał kolejne pozycje w drodze do top 3 wyników wyszukiwania.
Tak, by przemawiały do odbiorcy. I to nie byle jakim językiem, bo językiem korzyści. Nie opisujemy produktów – zamiast tego opowiadamy, co mogą dać użytkownikowi, co ulepszyć i co ułatwić.
Jesteś zainteresowany współpracą z naszą agencją content marketingu oraz SEO Sempai? Skorzystaj z formularza poniżej - przygotujemy bezpłatną wycenę i zaproponujemy działania, które pomogą Ci osiągnąć zakładane cele biznesowe.
Content marketing, inaczej marketing treści, to strategiczne podejście do tworzenia treści oraz jej dystrybucji. Tworzenie treści ma na celu przyciągnięcie i zaangażowanie jasno określonej grupy odbiorców. W dłuższej perspektywie działania te pozwalają na budowanie świadomości marki, polepszają wizerunek marki i wzmacniają poczucie lojalności wśród klientów.
W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy content marketing koncentruje się na dostarczaniu treści, które są użyteczne i edukacyjne, a nie na bezpośredniej sprzedaży. Efektem dobrze poprowadzonych działań content marketingowych może być jednak także generowanie leadów oraz wzrost sprzedaży.
Content marketing odgrywa dużą rolę w budowaniu świadomości marki oraz w długoterminowym budowaniu widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. W czasach, w których zalewa nas słaby content, użytkownicy oczekują wartościowych treści, które odpowiedzą na ich pytania, rozwieją wątpliwości i dostarczą praktycznych rozwiązań. Agencja content marketingowa zaproponuje Ci strategię content marketingową, dzięki której zwiększysz widoczność swojej witryny w wyszukiwarce. Ponadto poprzez regularne dostarczanie wartościowego contentu budujesz zaufanie do marki, co jest kluczowe w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez klientów.
Są to:
Tworzymy takie treści jak:
Nasza agencja content marketing nie ma w swoim portfolio działań w mediach społecznościowych. Możesz jednak liczyć na wsparcie naszej agencji siostry, Kohai. Kohai specjalizuje się w tworzeniu treści na social media, takie jak Tik Tok, Facebook czy Instagram, do tego oferuje również influencer marketing, wideo marketing i e-mail marketing.
Content premium to treści o wysokiej jakości, które angażują odbiorców. Skuteczna agencja, taka jak Sempai, w pierwszej kolejności przygotowuje strategię content marketingu – ze wsparciem działu analityki internetowej – która bierze pod uwagę m.in. informacje dotyczące użytkowników i potencjalnych klientów Twojego sklepu. Plan, który pozwala na uwzględnienie preferencji grupy docelowej, to jedno. Kolejnym składnikiem jest analiza konkurencji, która umożliwia tworzenie angażujących treści – bardziej kompleksowych i rozbudowanych niż u konkurentów Twojej firmy.
Content premium obejmuje wysokiej jakości treści, dzięki którym można polepszyć widoczność marki: m.in. opisy kategorii i produktów, artykuły sponsorowane, raporty, case studies, e-booki, infografiki – w zależności od potrzeb Twojej firmy.
Content premium i content dla e-commerce to dwa różne podejścia do tworzenia treści, które służą różnym celom, ale jednocześnie wzajemnie się uzupełniają.
Content marketing dla e-commerce to treści content marketingowe stworzone głównie z myślą o pozycjonowaniu strony internetowej oraz bezpośrednim wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych. Ten rodzaj contentu koncentruje się na dostarczaniu informacji, które pomagają użytkownikom podjąć decyzje zakupowe. Opisy produktowe, opisy kategorii, artykuły blogowe dotyczące zastosowania produktów, artykuły sponsorowane itd. mają na celu zwiększenie widoczności oferty w wynikach wyszukiwania.
Content premium również spełnia cele wymienione wyżej. Jednocześnie to treści starannie dopasowane do specyficznych potrzeb i tożsamości Twojej marki. Wyróżniają się głębokim zrozumieniem odbiorców. Przykłady contentu premium to zaawansowane artykuły eksperckie (tu czerpiemy ze wsparcia i doświadczenia ekspertów), artykuły poradnikowe, a także opisy (w których bazujemy na modelu i języku korzyści), a do tego raporty, e-booki czy infografiki. Content premium jest idealny do budowania wizerunku eksperta, poszerzania świadomości marki i kreowania jej unikalnej tożsamości.
Podsumowując, content marketing e-commerce mają za zadanie przede wszystkim realizować strategię SEO. Z kolei działania content marketingowe, które wpisują się w content premium, obejmują swoim zakresem zarówno SEO, jak i znacznie więcej.
Audyt contentu to kompleksowa analiza wszystkich treści na Twojej stronie internetowej, mająca na celu ocenę ich jakości, skuteczności oraz zgodności z celami biznesowymi. W ramach audytu m.in. oceniamy, czy treści są aktualne, czy odpowiadają na potrzeby i przyciągają uwagę użytkowników i czy dobrze wypadają na tle konkurencji. Do tego identyfikujemy luki w treściach, co pozwoli Ci na stworzenie nowych materiałów, które przyciągną nowych użytkowników. Na podstawie wyników audytu przygotowujemy szczegółowy raport z rekomendacjami, które pomogą zwiększyć skuteczność Twojego contentu.
Oczywiście! W ramach naszych usług content marketingu oferujemy kompleksowy audyt contentu, który pozwala na ocenę jakości i efektywności aktualnych treści. Dzięki temu możemy zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy lub optymalizacji, aby lepiej spełniały oczekiwania Twoich odbiorców oraz algorytmów wyszukiwarek.
W takim przypadku działania contentowe obejmują zarówno optymalizację istniejących, jak i tworzenie nowych treści na stronę internetową.
Tak, oferujemy szkolenia z content marketingu oraz copywritingu SEO. Dzięki nim będziesz realizować angażujące treści, które spełnią oczekiwania klienta, a jednocześnie pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie strony internetowej.
Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...