Content marketing

Dzięki content marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Wiemy, jak tworzyć treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

SEO copywriting

Postaw na opisy przyjazne zarówno wyszukiwarkom internetowym, jak i użytkownikom

Więcej

Prowadzenie bloga firmowego

Powierz treści na swojej stronie specjalistom od contentu

Więcej

Artykuły eksperckie

Zleć przygotowanie profesjonalnych tekstów naszym doświadczonych copywriterom

Więcej

Opisy produktów

Zadbaj o to, aby opisy były wyszukiwane w sieci oraz chętnie czytane przez Twoich klientów

Więcej

Korzyści, jakie przyniosą Ci działania content marketingowe:

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej,
  • zwiększenie świadomości marki,
  • wypromowanie produktów lub usług,
  • zwiększenie zaangażowania odbiorców,
  • zbudowanie relacji z odbiorcami,
  • stworzenie indywidualnego języka komunikacji.

Według raportu przygotowanego przez Content Marketing Institute aż 92% firm traktuje content marketing jako swoją przewagę biznesową. 46% marketingowców deklaruje intensyfikację tego typu działań w najbliższym roku, a ponad 60% planuje zwiększyć budżet na copywriting.

Poznaj naszą formułę na content efektywnościowy

Na początku zawsze jest strategia. Dlatego najpierw opracowujemy plan. Pierwszym krokiem jest tu brief. Poznajemy Twój biznes i wspólnie ustalamy cele strategii oraz określamy, jak będziemy je mierzyć i raportować.

Następnie – za pomocą wielu niezależnych narzędzi analitycznych – poznajemy Twoich odbiorców lub klientów i klasyfikujemy ich na mniejsze grupy. Pozwoli nam to kierować do nich maksymalnie dopasowane, indywidualne komunikaty – takie, które przynoszą najlepsze efekty.

Trzeci krok to planowanie treści – precyzujemy ich rodzaj, ilość, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji.

Chcę dostać wycenę

Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług, które pomogą Ci osiągać założone cele:

  • SEO copywriting,
  • content marketing on-site,
  • content marketing off-site.

Content on-site i off-site – nasze dobre praktyki contentowe

Poprawność merytoryczna i kierowanie się wytycznymi od klienta – są dla nas kluczowe w tworzeniu treści. Artykuły zawierają jedynie potwierdzone, rzetelne i jednocześnie zgodne z wizerunkiem marki informacje. Nie może być inaczej, jeśli odbiorca ma Ci zaufać, prawda?

Optymalizacja SEO – piszemy dla konkretnych osób, określonej grupy docelowej. Nasze treści są użyteczne dla czytelników i odpowiadają na ich pytania – nieważne, czy chodzi o kupno lodówki, czy wyjazd na Madagaskar. Każdy tekst ma wymaganą strukturę oraz zawiera frazy kluczowe, jednak udaje nam się osiągnąć złoty środek między świetną treścią a jej optymalizacją.

Oferta klienta – każdy artykuł nawiązuje do oferty klienta, pokazuje przykłady. Skupiamy uwagę na atutach, ale robimy to bardzo subtelnie. Gwarantujemy, że po lekturze naszych tekstów, sam będziesz chciał kupić swoje produkty!

Prosty język – nie nadużywamy skomplikowanych określeń. Piszemy swobodnie i przystępnie. Po prostu umiemy w słowa – i to jak!

Jakie treści możemy Ci zaproponować?

  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne – w ramach prowadzenia bloga,
  • artykuły sponsorowane (treści pod publikacje zewnętrzne),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.,
  • opisy kategorii i produktów,
  • analizy, raporty i case studies,
  • e-booki,
  • infografiki.

Jak jeszcze możemy Ci pomóc?

  • przeanalizujemy treści, które masz już na stronie i przygotujemy dokładne wytyczne do ich optymalizacji,
  • przeanalizujemy content tworzony przez Twoją konkurencję,
  • opracujemy media plany, czyli plany publikacji treści – jeśli chcesz je realizować samodzielnie – oraz wskazówki, które pomogą Ci w ich przygotowaniu.

Skuteczny content marketing w Sempai

Dlaczego to właśnie nam powinieneś powierzyć opiekę nad swoimi treściami, niezależnie od tego, czy masz sklep z ubrankami dla kotów, firmę logistyczną czy może odpowiadasz za marketing znanej marki odzieżowej?

W Sempai każdego miesiąca wystukujemy ponad milion znaków! Od kilkunastu lat zajmujemy się projektami z zakresu contentu efektywnościowego – tworzymy treści, które sprzedają. Najprościej mówiąc, content efektywnościowy to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację Twoich celów, np. wymienionych wyżej.

Tworzone przez nas treści odpowiadają na pytania oraz potrzeby użytkowników. Jesteśmy zwolennikami pisania H2H, czyli Human to Human. Nasze teksty dobrze się czyta! Nie przeładowujemy ich słowami kluczowymi – znamy inne sposoby na skuteczną optymalizację. Doskonale wiemy, co lubi Google, a czego lepiej unikać.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...