Strona główna → Oferta → Content marketing
Dzięki content marketingowi poprawisz widoczność strony, przyciągniesz użytkowników do swojego e-sklepu i w konsekwencji zwiększysz sprzedaż. W Sempai umiemy w contenty i wiemy, jak tworzyć treści, które „działają” – są przyjazne wyszukiwarce Google, ale nie pomijają przy tym wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele i je realizujemy. Sprawdź, w czym pomoże Ci nasza agencja content marketingowa!
Postaw na treści, które wspierają sprzedaż w sklepie internetowym
Więcej
Zainwestuj w kreatywny content dopasowany do potrzeb Twojej marki
Dowiedz się, co poprawić, aby treści na Twojej stronie były skuteczniejsze
Jak pracujemy w agencji content marketingu Sempai? Według planu! Aby treści na Twojej stronie „działały”, podejdziemy do nich strategicznie. Pomogą nam w tym narzędzia content marketingowe, z których korzystamy na co dzień. Najpierw poznamy Twój biznes oraz Twoje cele – lub ustalimy je wspólnie. Następnie określimy, w jaki sposób będziemy je mierzyć i raportować.
Co dalej? Przeanalizujemy Twoich odbiorców lub aktualnych i potencjalnych klientów. Pozwoli nam to na personalizację komunikatów, czyli dopasowanie contentu do grup docelowych. Według badań firmy doradczej McKinsey aż 71% konsumentów oczekuje treści skierowanych właśnie do nich!
Kolejny krok to planowanie treści. Precyzujemy ich rodzaj, liczbę, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Wszystko to robimy ramię w ramię ze specjalistami SEO. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji treści.
Sprawdź ofertę naszej agencji content marketingowej, jeśli:
Chcę dostać wycenę
Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług contentowych dopasowanych do Twojego biznesu:
I wiele więcej – you name it!
Tak, by dawały wartość. Opisy i artykuły powinny odpowiadać na pytania użytkowników, rozwiewać ich wątpliwości, zestawiać różne punkty widzenia i wyczerpywać temat. Na pierwszym miejscu stawiamy więc odbiorcę.
Tak, by polubiły się z Google. Oczywiście nie zapominamy o algorytmach Google. Optymalizujemy content pod pozycjonowanie SEO – tak, abyś przeskakiwał kolejne pozycje w drodze do top 3 wyników wyszukiwania.
Tak, by przemawiały do odbiorcy. I to nie byle jakim językiem, bo językiem korzyści. Nie opisujemy produktów – zamiast tego opowiadamy, co mogą dać użytkownikowi, co ulepszyć i co ułatwić.
Skąd czerpać pomysły na bloga firmowego?Jak sprawić, aby Twoje artykuły były częściej czytane?
Tematy na bloga firmowego: skąd czerpać inspiracje?Język korzyści w tworzeniu treści sprzedaż
Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...
Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...
Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...
Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...