Content marketing

Dzięki content marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Wiemy, jak tworzyć wartościowy content przyjazny wyszukiwarce Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site - Zaufaj Agencji Content Marketing.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

SEO copywriting

Postaw na opisy przyjazne zarówno wyszukiwarkom internetowym, jak i użytkownikom

Więcej

Prowadzenie bloga firmowego

Powierz treści na swojej stronie specjalistom od contentu

Więcej

Artykuły eksperckie

Zleć przygotowanie profesjonalnych tekstów naszym doświadczonych copywriterom

Więcej

Opisy produktów

Zadbaj o to, aby opisy były wyszukiwane w sieci oraz chętnie czytane przez Twoich klientów

Więcej

Korzyści, jakie przyniosą Ci działania content marketingowe:

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej, za sprawą lepszej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • zwiększenie świadomości marki,
  • wypromowanie produktów lub usług,
  • lepsze zaangażowanie użytkowników,
  • zbudowanie relacji z odbiorcami,
  • stworzenie indywidualnego języka komunikacji.

Według raportu przygotowanego przez Content Marketing Institute aż 92% firm traktuje content marketing jako swoją przewagę biznesową. 46% marketingowców deklaruje intensyfikację tego typu działań w najbliższym roku, a ponad 60% planuje zwiększyć budżet na copywriting.

Poznaj strategię Agencji Sempai na content marketing

Na początku zawsze jest strategia content marketing. Dlatego najpierw opracowujemy content plan. Pierwszym krokiem jest tu brief. Poznajemy Twój biznes i wspólnie ustalamy cele strategii content marketingu oraz określamy, jak będziemy je mierzyć i raportować.

Następnie – za pomocą wielu niezależnych narzędzi do content marketingu – poznajemy Twoich odbiorców lub potencjalnych klientów i klasyfikujemy ich na mniejsze grupy. Pozwoli nam to kierować do nich maksymalnie dopasowane, indywidualne komunikaty – takie, które przynoszą najlepsze efekty.

Trzeci krok to planowanie treści – precyzujemy ich rodzaj, ilość, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji treści.

Chcę dostać wycenę

Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 3 pakiety usług contentowych, które pomogą Ci osiągać założone cele:

  • SEO copywriting,
  • content marketing on-site,
  • content marketing off-site.

Content on-site i off-site – czyli wysokiej jakości treści

  • Poprawność merytoryczna i kierowanie się wytycznymi od klienta – są dla nas kluczowe w tworzeniu wartościowych treści. Artykuły zawierają jedynie potwierdzone, rzetelne i jednocześnie zgodne z wizerunkiem marki informacje. Nie może być inaczej, jeśli odbiorca ma Ci zaufać, prawda?
  • Optymalizacja SEO – piszemy dla konkretnych osób, określonej grupy docelowej. Nasze treści są użyteczne dla czytelników i odpowiadają na ich pytania – nieważne, czy chodzi o kupno lodówki, czy wyjazd na Madagaskar. Każdy tekst ma wymaganą strukturę oraz zawiera frazy kluczowe, jednak udaje nam się osiągnąć złoty środek między świetną treścią a jej optymalizacją.
  • Oferta klienta – każdy artykuł nawiązuje do oferty klienta, pokazuje przykłady. Skupiamy uwagę na atutach, ale robimy to bardzo subtelnie. Gwarantujemy, że po lekturze naszych tekstów, sam będziesz chciał kupić swoje produkty!
  • Prosty język – nie nadużywamy skomplikowanych określeń. Piszemy swobodnie i przystępnie. Po prostu umiemy w słowa – i to jak!

Jaki content może Ci zaproponować nasza Agencja?

  • artykuły poradnikowe, eksperckie i informacyjne – w ramach prowadzenia bloga,
  • artykuły sponsorowane (treści marketingowe),
  • recykling treści, czyli optymalizacja istniejących opisów, artykułów itd.,
  • opisy kategorii i produktów,
  • analizy, raporty i case studies,
  • e-booki,
  • infografiki.

Jak jeszcze możemy Ci pomóc w działaniach contentowych?

  • przeanalizujemy obecne treści, które znajdują się na stronie i przygotujemy dokładne wytyczne do ich optymalizacji,
  • przeanalizujemy content Twojej konkurencji,
  • opracujemy media plany, czyli plany publikacji treści – jeśli chcesz je realizować samodzielnie – oraz wskazówki, które pomogą Ci w ich przygotowaniu.

Skuteczna Agencja content marketingu

Dlaczego to właśnie nam powinieneś powierzyć opiekę nad swoimi treściami, niezależnie od tego, czy masz sklep z ubrankami dla kotów, firmę logistyczną czy może odpowiadasz za marketing znanej marki odzieżowej?

W agencji content marketingowej każdego miesiąca wystukujemy ponad milion znaków! Od kilkunastu lat zajmujemy się projektami z zakresu content marketingu – tworzymy wartościowe treści, które sprzedają. Najprościej mówiąc, merytoryczny content to treści nastawione na konkretny efekt, a dokładniej – na realizację Twoich celów, np. wymienionych wyżej.

Tworzone przez nas wartościowe treści odpowiadają na pytania oraz potrzeby użytkowników. Jesteśmy zwolennikami pisania H2H, czyli Human to Human. Nasze teksty dobrze się czyta! Nie przeładowujemy ich słowami kluczowymi – znamy inne sposoby na skuteczną optymalizację. Doskonale wiemy, co lubią algorytmy Google, a czego lepiej unikać.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza Wiedzy Agencji
    Content Marketingowej
    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...

    Wskaźnik jakości konta Google Ads  — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...

    ostatni-webinar

    Słyszałeś coś o rozporządzeniu RODO i Dyrektywie Omnibus, ale nie wiesz, co te regulacje oznaczają w praktyce i czy rzeczywiście dotyczą Twojego e-biz...
    Case Study
    Content Marketingu
    case study eDomator
    Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

    Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


    case study green bike 1
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    furniture
    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    case study silla
    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    bulb
    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    kitchen
    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    case study rmd bike
    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    case study prezent marzen
    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    case study rea
    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    case study zapato
    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...