content marketing icon 1

Content Marketing

Dzięki content marketingowi poprawisz widoczność strony, przyciągniesz użytkowników do swojego e-sklepu i w konsekwencji zwiększysz sprzedaż. W Sempai umiemy w contenty i wiemy, jak tworzyć treści, które „działają” – są przyjazne wyszukiwarce Google, ale nie pomijają przy tym wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele i je realizujemy. Sprawdź, w czym pomoże Ci nasza agencja content marketingowa!

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

content dla e commerce
Content dla e-commerce

Postaw na treści, które wspierają sprzedaż w sklepie internetowym

Więcej

content premium
Content premium

Zainwestuj w kreatywny content dopasowany do potrzeb Twojej marki

Więcej

audyt contentu
Audyt contentu

Dowiedz się, co poprawić, aby treści na Twojej stronie były skuteczniejsze

Więcej

strategia content marketingowa 150small
Strategia content marketingowa

Działaj na podstawie danych: konsekwentnie i zgodnie z planem

Więcej

opisy allegro i amazon 1
Opisy Allegro

Zwiększ sprzedaż swoich produktów dzięki przyciągającym opisom aukcji

Więcej

szkolenia i kursy
Szkolenia z copywritingu dla firm

Naucz się samodzielnie pisać świetne treści na swoją stronę

Więcej

Poznaj plan agencji Sempai na content marketing

Jak pracujemy w agencji content marketingu Sempai? Według planu! Aby treści na Twojej stronie „działały”, podejdziemy do nich strategicznie. Pomogą nam w tym narzędzia content marketingowe, z których korzystamy na co dzień. Najpierw poznamy Twój biznes oraz Twoje cele – lub ustalimy je wspólnie. Następnie określimy, w jaki sposób będziemy je mierzyć i raportować. 

Co dalej? Przeanalizujemy Twoich odbiorców lub aktualnych i potencjalnych klientów. Pozwoli nam to na personalizację komunikatów, czyli dopasowanie contentu do grup docelowych. Według badań firmy doradczej McKinsey aż 71% konsumentów oczekuje treści skierowanych właśnie do nich! 

Kolejny krok to planowanie treści. Precyzujemy ich rodzaj, liczbę, wybieramy słowa kluczowe, ustalamy tematy. Wszystko to robimy ramię w ramię ze specjalistami SEO. Na koniec przygotowujemy harmonogram prac i kanały dystrybucji treści.

poznaj zespół specjalistów działu content marketingu

Usługi content marketing – dla kogo? 

Sprawdź ofertę naszej agencji content marketingowej, jeśli:

  • prowadzisz e-commerce, niezależnie od jego wielkości,
  • masz firmę usługową o zasięgu lokalnym lub krajowym,
  • chcesz contentu, który dowozi wyniki,
  • nie masz zasobów, aby realizować content wewnętrznie. 

Korzyści, jakie przyniosą Ci działania content marketingowe:

  • poprawisz widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • zwiększysz ruch na stronie internetowej, 
  • wypromujesz swoje produkty lub usługi,
  • poszerzysz świadomość i rozpoznawalność marki,
  • zwiększysz zaufanie do marki,
  • stworzysz przemyślany, konsekwentny język komunikacji,
  • zbudujesz wizerunek eksperta.

Chcę dostać wycenę

Jako agencja content marketing świetnie zdajemy sobie sprawę, że treści sprzedają. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kilka różnych usług contentowych dopasowanych do Twojego biznesu:

Jaki content możemy Ci zaproponować?

I wiele więcej – you name it!

dobry research contentu w planowaniu treści

Jak jeszcze możemy Ci pomóc w działaniach contentowych?

  • przeprowadzimy audyt Twojego contentu, tzn. przeanalizujemy treści, które masz na stronie i przygotujemy dokładne wytyczne do ich optymalizacji,
  • sprawdzimy content Twojej konkurencji i powiemy Ci, jak tworzyć jeszcze lepsze treści,
  • zrobimy recykling Twoich treści – podpowiemy, jak wycisnąć z contentu znacznie więcej i wykorzystać ten sam pomysł na kilka sposobów,
  • stworzymy kompleksową strategię content marketingową, czyli plan komunikacji poprzez treści. 

Agencja contentowa Sempai – jak tworzymy treści?

Tak, by dawały wartość. Opisy i artykuły powinny odpowiadać na pytania użytkowników, rozwiewać ich wątpliwości, zestawiać różne punkty widzenia i wyczerpywać temat. Na pierwszym miejscu stawiamy więc odbiorcę. 

Tak, by polubiły się z Google. Oczywiście nie zapominamy o algorytmach Google. Optymalizujemy content pod pozycjonowanie SEO – tak, abyś przeskakiwał kolejne pozycje w drodze do top 3 wyników wyszukiwania. 

Tak, by przemawiały do odbiorcy. I to nie byle jakim językiem, bo językiem korzyści. Nie opisujemy produktów – zamiast tego opowiadamy, co mogą dać użytkownikowi, co ulepszyć i co ułatwić.

Jesteś zainteresowany współpracą z naszą agencją content marketingu oraz SEO Sempai? Skorzystaj z formularza poniżej - przygotujemy bezpłatną wycenę i zaproponujemy działania, które pomogą Ci osiągnąć zakładane cele biznesowe.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czym jest content marketing?

    Content marketing, inaczej marketing treści, to strategiczne podejście do tworzenia treści oraz jej dystrybucji. Tworzenie treści ma na celu przyciągnięcie i zaangażowanie jasno określonej grupy odbiorców. W dłuższej perspektywie działania te pozwalają na budowanie świadomości marki, polepszają wizerunek marki i wzmacniają poczucie lojalności wśród klientów.

    W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy content marketing koncentruje się na dostarczaniu treści, które są użyteczne i edukacyjne, a nie na bezpośredniej sprzedaży. Efektem dobrze poprowadzonych działań content marketingowych może być jednak także generowanie leadów oraz wzrost sprzedaży.

    Dlaczego content marketing jest ważny dla Twojego biznesu?

    Content marketing odgrywa dużą rolę w budowaniu świadomości marki oraz w długoterminowym budowaniu widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. W czasach, w których zalewa nas słaby content, użytkownicy oczekują wartościowych treści, które odpowiedzą na ich pytania, rozwieją wątpliwości i dostarczą praktycznych rozwiązań. Agencja content marketingowa zaproponuje Ci strategię content marketingową, dzięki której zwiększysz widoczność swojej witryny w wyszukiwarce. Ponadto poprzez regularne dostarczanie wartościowego contentu budujesz zaufanie do marki, co jest kluczowe w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez klientów.

    Jakie usługi content marketingowe oferuje agencja Sempai?

    Są to:

    • działania z dziedziny content marketingu dla e-commerce,
    • content marketing premium,
    • wartościowe treści wspierające działania SEO,
    • audyt contentu,
    • strategia content marketingowa,
    • opisy produktów na Allegro i Amazon,
    • szkolenia z zakresu content marketingu i copywritingu SEO.

    Tworzymy takie treści jak:

    • artykuły eksperckie, blogowe, sponsorowane,
    • opisy produktów i kategorii,
    • case studies, raporty,
    • infografiki,
    • newslettery i in.
    Czy agencja content marketing Sempai oferuje działania w mediach społecznościowych?

    Nasza agencja content marketing nie ma w swoim portfolio działań w mediach społecznościowych. Możesz jednak liczyć na wsparcie naszej agencji siostry, Kohai. Kohai specjalizuje się w tworzeniu treści na social media, takie jak Tik Tok, Facebook czy Instagram, do tego oferuje również influencer marketing, wideo marketing i e-mail marketing.

    Co oznacza „content premium”?

    Content premium to treści o wysokiej jakości, które angażują odbiorców. Skuteczna agencja, taka jak Sempai, w pierwszej kolejności przygotowuje strategię content marketingu – ze wsparciem działu analityki internetowej – która bierze pod uwagę m.in. informacje dotyczące użytkowników i potencjalnych klientów Twojego sklepu. Plan, który pozwala na uwzględnienie preferencji grupy docelowej, to jedno. Kolejnym składnikiem jest analiza konkurencji, która umożliwia tworzenie angażujących treści – bardziej kompleksowych i rozbudowanych niż u konkurentów Twojej firmy.

    Content premium obejmuje wysokiej jakości treści, dzięki którym można polepszyć widoczność marki: m.in. opisy kategorii i produktów, artykuły sponsorowane, raporty, case studies, e-booki, infografiki – w zależności od potrzeb Twojej firmy.

    Czym się różni content dla e-commerce do contentu premium?

    Content premium i content dla e-commerce to dwa różne podejścia do tworzenia treści, które służą różnym celom, ale jednocześnie wzajemnie się uzupełniają.

    Content marketing dla e-commerce to treści content marketingowe stworzone głównie z myślą o pozycjonowaniu strony internetowej oraz bezpośrednim wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych. Ten rodzaj contentu koncentruje się na dostarczaniu informacji, które pomagają użytkownikom podjąć decyzje zakupowe. Opisy produktowe, opisy kategorii, artykuły blogowe dotyczące zastosowania produktów, artykuły sponsorowane itd. mają na celu zwiększenie widoczności oferty w wynikach wyszukiwania.

    Content premium również spełnia cele wymienione wyżej. Jednocześnie to treści starannie dopasowane do specyficznych potrzeb i tożsamości Twojej marki. Wyróżniają się głębokim zrozumieniem odbiorców. Przykłady contentu premium to zaawansowane artykuły eksperckie (tu czerpiemy ze wsparcia i doświadczenia ekspertów), artykuły poradnikowe, a także opisy (w których bazujemy na modelu i języku korzyści), a do tego raporty, e-booki czy infografiki. Content premium jest idealny do budowania wizerunku eksperta, poszerzania świadomości marki i kreowania jej unikalnej tożsamości.

    Podsumowując, content marketing e-commerce mają za zadanie przede wszystkim realizować strategię SEO. Z kolei działania content marketingowe, które wpisują się w content premium, obejmują swoim zakresem zarówno SEO, jak i znacznie więcej.

    Na czym polega audyt contentu?

    Audyt contentu to kompleksowa analiza wszystkich treści na Twojej stronie internetowej, mająca na celu ocenę ich jakości, skuteczności oraz zgodności z celami biznesowymi. W ramach audytu m.in. oceniamy, czy treści są aktualne, czy odpowiadają na potrzeby i przyciągają uwagę użytkowników i czy dobrze wypadają na tle konkurencji. Do tego identyfikujemy luki w treściach, co pozwoli Ci na stworzenie nowych materiałów, które przyciągną nowych użytkowników. Na podstawie wyników audytu przygotowujemy szczegółowy raport z rekomendacjami, które pomogą zwiększyć skuteczność Twojego contentu.

    Czy mogę skorzystać z usług Sempai, jeśli już mam treści na swojej stronie?

    Oczywiście! W ramach naszych usług content marketingu oferujemy kompleksowy audyt contentu, który pozwala na ocenę jakości i efektywności aktualnych treści. Dzięki temu możemy zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy lub optymalizacji, aby lepiej spełniały oczekiwania Twoich odbiorców oraz algorytmów wyszukiwarek.

    W takim przypadku działania contentowe obejmują zarówno optymalizację istniejących, jak i tworzenie nowych treści na stronę internetową.

    Czy Sempai oferuje szkolenia z zakresu content marketingu?

    Tak, oferujemy szkolenia z content marketingu oraz copywritingu SEO. Dzięki nim będziesz realizować angażujące treści, które spełnią oczekiwania klienta, a jednocześnie pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie strony internetowej.

Przeczytaj także:

  1. Skąd czerpać pomysły na bloga firmowego?
  2. Jak sprawić, aby Twoje artykuły były częściej czytane?
  3. Tematy na bloga firmowego: skąd czerpać inspiracje?
  4. Dlaczego ważna jest jakość contentu?
  5. Język korzyści w tworzeniu treści sprzedaż
  6. Content marketing B2B vs B2C: różnice i punkty wspólne
  7. Jak personalizować content?
  8. Content a ekspansja zagraniczna
  9. Jak pisać idealne opisy produktów?
  10. Recykling treści –  na czym polega i dlaczego warto to robić?
  11. Jak pozycjonować bloga?

Zainteresowany contentem?
Zgłoś się do Agencji Content Marketingu!

Baza Wiedzy Agencji
Content Marketingowej
Co należy wiedzieć o Allegro.cz i jak skutecznie przygotować się do sprzedaży na czeskim rynku?

Co należy wiedzieć o Allegro.cz i jak skutecznie przygotować się do sprzedaży na czeskim rynku?

Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...

Jak optymalizować treści wizualne? SEO dla obrazów i wideo

Jak optymalizować treści wizualne? SEO dla obrazów i wideo

Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...

ostatni-webinar

Zaspałeś na Q4? 😴 Nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie last minute! Gorący okres zakupowy zaczyna się już teraz: przed nami największe okazje ce...
Case Study
Content Marketingu

byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...