Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Wyższe pozycje + większa lojalność

Dzięki Content Marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Dzięki doświadczeniu w performance tworzymy treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

Content Marketing

    Strona głównaOfertaContent Marketing

    Wyższe pozycje + większa lojalność

    Reklama perswazyjna już nie działa na klientów tak, jakbyśmy tego chcieli. Użytkownicy internetu są bardziej wymagający i odporni na spam. Jak zatem pozyskać klienta w sieci? Z pomocą przychodzi content marketing! Jest to strategia polegająca na tworzeniu najlepszych i najbardziej użytecznych – zarówno dla użytkownika, jak i dla mechanizmów SEO – treści marketingowych. Dzięki niemu przyciągniesz do swojego biznesu potencjalnych klientów oraz zbudujesz wizerunek marki jako eksperta.

    Korzyści, jakie mogą Ci przynieść działania CONTENT MARKETINGOWE:

    • Wygenerujesz nawet do 3 x więcej leadów niż przez tradycyjny marketing
    • Zbudujesz sieć lojalnych klientów
    • Zwiększysz ruch na witrynie
    • Wykreujesz wizerunek eksperta
    • Stworzysz aktywną społeczność wokół marki

    Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że
    dobry pomysł + wartościowa treść = kliknięcie i pozyskanie nowego klienta!
    Dlatego przygotowaliśmy 3 pakiety usług niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

    Kampania AdWords prowadzana przez agencję SEMPAI od 2011 roku przekłada się głównie na wysokie ROI, utrzymanie pożądanego kosztu pozyskania konwersji oraz ogólne zadowolenie z wyników. Dodatkowym atutem jest ścisła współpraca przekładająca się na precyzyjne modelowanie kampanii. Analizowana jest przede wszystkim sezonowość mojego biznesu oraz aktywne wspieranie kierunku, w którym jest rozwijany.

    Norbert Trudziński neosport.pl

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1?
    Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl – sklepu online z markową odzieżą – pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników.

    Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Zaufali nam