#growUp!

Zaznacz stronę

Wyższe pozycje + większa lojalność

Dzięki Content Marketingowi przyciągniesz użytkowników do e-sklepu i wykreujesz ekspercki wizerunek marki. Dzięki doświadczeniu w performance tworzymy treści przyjazne dla wyszukiwarki Google, ale nie pomijając wartości dla użytkownika. Nie piszemy dla sztuki – wyznaczamy konkretne cele, które osiągamy za pomocą content marketingu on-site i off-site.

Content Marketing

    Strona głównaOfertaContent Marketing

    Wyższe pozycje + większa lojalność

    Reklama perswazyjna już nie działa na klientów tak, jakbyśmy tego chcieli. Użytkownicy internetu są bardziej wymagający i odporni na spam. Jak zatem pozyskać klienta w sieci? Z pomocą przychodzi content marketing! Jest to strategia polegająca na tworzeniu najlepszych i najbardziej użytecznych – zarówno dla użytkownika, jak i dla mechanizmów SEO – treści marketingowych. Dzięki niemu przyciągniesz do swojego biznesu potencjalnych klientów oraz zbudujesz wizerunek marki jako eksperta.

    Korzyści, jakie mogą Ci przynieść działania CONTENT MARKETINGOWE:

    • Wygenerujesz nawet do 3 x więcej leadów niż przez tradycyjny marketing
    • Zbudujesz sieć lojalnych klientów
    • Zwiększysz ruch na witrynie
    • Wykreujesz wizerunek eksperta
    • Stworzysz aktywną społeczność wokół marki

    Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że
    dobry pomysł + wartościowa treść = kliknięcie i pozyskanie nowego klienta!
    Dlatego przygotowaliśmy 3 pakiety usług niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

    Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.

    Wojciech Kyciak bezokularow.pl

    Zobacz jak to robimy

    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study PPHU Eldor

    Niewielki budżet na Allegro Ads wcale nie musi być ograniczeniem! 💰

    W poszukiwaniu sposobu na jak najefektywniejsze dysponowanie wydatkami pomogło nam kompleksowe podejście:
    ✅ audyt konta sprzedawcy
    ✅ przemyślana optymalizacja
    ✅ rozbudowa kampanii oparta na aktualnych danych

    To wszystko zaowocowało efektami, które znacznie przekroczyły oczekiwania klienta. I to już w pierwszym miesiącu współpracy! 💪
    Przeczytaj case study naszych działań dla PPHU Eldor na Allegro i dowiedz się, jak to zrobiliśmy.

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie 🎧

    Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę – mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi – winylownia.pl

    Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu:
    ✅ zwiększyliśmy ruch o 300%
    ✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180%

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły 🙂

    Zaufali nam